home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 944 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 111353 gange)
Marc2705
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #165: 07 Dec 2008, 18:54 »

prøv da rosenborg engang! de har et godt hold og okay Økonomi, og man kan nemt hente spillere som Djiby fall til klubben!

Lavet Af GadeFM

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #166: 07 Dec 2008, 18:57 »

Ja, jeg er gået kold.

Hvem skal jeg dog være?
Hvad med CFR Cluj, eller Hearts? Skulle da mene du var manden der kunne banke rumæsnk fodbold op i verdenstoppen!

-LFC-
Manager

« Svar #167: 07 Dec 2008, 18:57 »

Søger lidt god udfordring i FM

Krav
Liga: Ikke den bedste. Jo længere nede, jo bedre
Land: Ikke England !
Placering: Midt i tabellen(5-15) alt efter antallet af hold i ligaen
Økonomi og stadion er lige meget.
Castellón vil jeg sige. Før den 3. bedste Valencianske klub op og udfordr Valencia og Villarrreal.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #168: 07 Dec 2008, 19:00 »

Hey alle!
Til alle der vil have en udfordring, begynd med Valencia!
Forventingerne er top-6 i la liga. De spiller i UEFA Cuppen, hvor forventningerne er kvartfinale, men det skal nok gaa. De starter med 7 mio, men efter et par maaneder skal man bare bede om mere, og saa faar man 80 mio. Jeg har justeret budgettet, saa jeg har 200 Mio at koebe ind for, det er atsaa godt. Valencia har desvaerre en lidt smal trup, saa det er noedvaendigt, men det er sjovt.

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

patrick J
Manager

« Svar #169: 07 Dec 2008, 19:09 »

Jeg prøvede faktisk sjovt nok at starte med Valencia, men jeg syntes absolut ikke det var sjovt, syntes meget hurtigt at det blev kedligt Skuffet

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

eucalyptus
Gæst

« Svar #170: 08 Dec 2008, 06:13 »

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at finde 2 klubber jeg kunne være i fremtiden. Altså have 2 save games.

Den ene klub behøves ikke at være noget top hold, men den skal minimum ligge i landets 3 bedste række eller 2. bedste hvis dette kun er muligt.
Klubben må gerne have nogen talenter, og selvfølgelig en lille pose penge.

Den anden klub skal være en "såkaldt" opdagelses klub for mig. Altså gerne i et land som de færeste FM gamere spiller i. Kom med nogen bud og hvorfor, specielt hvis du har lidt tidligere erfaring med dem!

Håber nogen vil hjælpe.  Thumbs Up Hævet Øjenbryn

Chakana
Manager

« Svar #171: 08 Dec 2008, 06:21 »

QPR eller Bologna til dit første krav, de har begge godt med penge (ved det ikke 100%, men det havde de i '08 så mon ikke?)

Måske et hold fra Peru til dit andet krav. Alianza Lima, Sporting Cristal eller Cienciano?

Wink

Arsenal Football Club

eucalyptus
Gæst

« Svar #172: 08 Dec 2008, 06:31 »

QPR eller Bologna til dit første krav, de har begge godt med penge (ved det ikke 100%, men det havde de i '08 så mon ikke?)

Måske et hold fra Peru til dit andet krav. Alianza Lima, Sporting Cristal eller Cienciano?

Wink
1: Du må gerne komme med nogen flere bud til mit første krav, er ikke helt solgt på de 2 klubber!
2: Peru, det lyder spændende og ret utraditionelt. Så der skal mit næste spil være.

Håber du vil hjælpe lidt endnu med første krav! Thumbs Up

Chakana
Manager

« Svar #173: 08 Dec 2008, 06:41 »

Jeg vil altid hjælpe, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal byde ind med! crazy
Hmm... kan du godt leve med at det ikke bliver en klub med gode penge?

Arsenal Football Club

eucalyptus
Gæst

« Svar #174: 08 Dec 2008, 06:50 »

Jeg vil altid hjælpe, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal byde ind med! crazy
Hmm... kan du godt leve med at det ikke bliver en klub med gode penge?
Ja det kan jeg da godt så for en gangs skyld. Giver jo bare en større glæde med spillet når det så tikker ind med penge på kontoen til den klub du vil anbefale.

Chakana
Manager

« Svar #175: 08 Dec 2008, 06:55 »

1860 München - så kan dit mål være, at slå Bayern München af den tyske trone. Prøve at blive det største hold på Allianz Arena. Det er en meget svær mission, men med en masse tålmodighed, koncentration og talent for FM09, skal de nok lykkedes.

Arsenal Football Club

eucalyptus
Gæst

« Svar #176: 08 Dec 2008, 06:58 »

1860 München - så kan dit mål være, at slå Bayern München af den tyske trone. Prøve at blive det største hold på Allianz Arena. Det er en meget svær mission, men med en masse tålmodighed, koncentration og talent for FM09, skal de nok lykkedes.
Tjo, de kan gå an selvfølgelig. Har desværre næsten haft et tysk eventyr med Werder Bremen så det bliver lidt det samme som at vende tilbage til den "gamle skude". Men det kunne du jo ikke vide, når jeg ikke har nævnt det. Hvis du har flere bud så er du velkommen, ellers må jeg gå i tænkeboks.

Chakana
Manager

« Svar #177: 08 Dec 2008, 07:28 »

Charlton Athletic - det gælder om det samme, nemlig at slå den (i dette tilfælde DE) store af tronen. Charlton er fra London, hvilket vil sige at du skal slå West Ham, Tottenham, Chelsea og så kongerne Arsenal af London-tronen. Det bliver MEGET svært og det kræver 772 gange så meget tålmodighed, koncentration og talent for FM09, end 1860 München.

Arsenal Football Club

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 11 Dec 2008, 14:09 »

Jeg kunne godt tænke mig at være et midterhold, med en rigtig god ungdomsafdeling? Altså et hold der har rigtig gode ungdomsspillere!
Helst England!

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Graens
Ynglingespiller

« Svar #179: 12 Dec 2008, 15:21 »

Jeg kunne odt tænke mig et midterhold, som har potentiale til at kunne komme i toppen, og kontrollere ligaen. Helst i Spanien, Italien eller Frankrig Smiley

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010