home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jan 2025, 09:20 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 111203 gange)
Mikle123
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #105: 01 Dec 2008, 20:43 »

hej jeg vil gerne være et mll hold, eller et serie 2 hold i italien, usa eller frankrig. og hvis nogen kender et link til en guide over hvordan man hurtigt gør et lille hold godt og får det til at rykke op

kie
Landsholdsspiller

« Svar #106: 03 Dec 2008, 17:02 »

Jeg sidder og ville igang med at spille, men jeg ved bare ikke hvad fr en klub jeg skal være..

Krav: Skal ikke være en af de aller største klubber..

patrick J
Manager

« Svar #107: 03 Dec 2008, 17:06 »

Jeg sidder og ville igang med at spille, men jeg ved bare ikke hvad fr en klub jeg skal være..

QPR
Er selv igang med et spil med dem! De har en udemærket starttrup, og en masse penge. Bestyrelsen er også gavmild i starten af spillet, og så er det jo sjovt at se hvor langt du kan nå med dem. De starter i Coca Cola Championship

´Prøv dem det er rigtig sjovt!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #108: 03 Dec 2008, 17:07 »

Hvad med hold som, Bolton, Aston villa, Everton, Hoffenheim eller Toulouse :j

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 03 Dec 2008, 18:56 »

Hej, har lige været GF og skal nu finde et nyt hold. Det skal være et hold der har forholdsvis mange peng og som er med i europa. Det skal spille i en af  de 5 store ligaer i Europa

AFC
Gæst

« Svar #110: 03 Dec 2008, 18:57 »

Atletico Madrid, Villareal, Juventus, Sporting.

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #111: 03 Dec 2008, 19:02 »

Med de 5 store mener jeg Franskrig, Tyskland, Spanien, England
  og Italien

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 03 Dec 2008, 19:26 »

Er fundet frem til 3 muligheder Valencia, Everton eller Wolfsburg hvad for en kan i bedst lide
« Seneste Redigering: 03 Dec 2008, 19:28 af real ralle » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #113: 03 Dec 2008, 19:35 »

Valencia har næsten ingen penge.
Wolfsburg!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #114: 04 Dec 2008, 11:55 »

Nu nævner jeg lige nogle stykker, som jeg selv synes er oplagte.

Standard Liege spillede IRL mod Liverpool i denne sæson, om en Champions League-plads, som de jo tabte. De var dog velspillende og et hurtigt kig på dem i spillet viser, at det er et hold med stort potentiale. Det er et godt hold, som dog stadig er et stykke fra toppen af Europa - samtidig er det en liga med masser af talenter, samt en lige man højest sandsynligt ikke har spillet ret meget i. Det har jeg ihvertfald ikke, har ikke rørt den de sidste mange spil.

Manchester City er nævnt nogle gange før, men jeg har selv tænkt på dem. Et hold der har potentiale til at vinde UEFA Cuppen, et hold der er penge og fremtid i, et hold der nemt kan udfordre Englands top 4.

Palermo har jeg spillet med de sidste 3-4 FM spil, og hold op jeg elsker de lyserøde trøjer. Holdet er ganske enkelt genialt, loyalt publikum, pengekassen fejler intet og er nem at få på toppen. Der gemmer sig en masse skjulte talenter på deres hold, ligeledes er der spillere du sagtens kan sælge for en god sum penge og kan erstatte med billigere og bedre spillere. Bestyrelsen er nem at imponere, da det er okay nemt at få lokket en stor stjerne til klubben. Så vidt jeg husker, kunne man ikke udvide sit stadion med dem i FM 08, da der ikke var plads eller sådan noget. Det forhindrede dem dog ikke i at bygge et helt nyt og opkalde det efter mig. Palermo er en sleeping giant, jeg elsker det hold.

Napoli kan tildels sammenlignes med Man City. Napoli er endelig kommet op igen og er faktisk slet slet ikke så ringe. De har en kæmpe fanskare, der holder økonomien sammen. Napoli er et spændende valg, men skal jeg have et hold i Italien, så bliver det Palermo.

Atletico Madrid er mine absolutte favoritter i Spanien, når det kommer til valg af spanske hold i ALLE sportsspil. De har en genial trup, god sum penge, men har endnu ikke spillet sig helt op på toppen, hverken i Spanien eller Europa. Derfor ville de være et skide godt valg, synes jeg selv.

Getafe. Jeg hælder ikke så meget til, at være træner for Barcelona, Man Utd. eller andre kæmpe klubber, derfor vælger jeg enten mellemgode eller nedrykningsfavoritt er. Derfor kunne Getafe, et hold der ikke er så skidt igen og at M. Laudrup har været der, gør det jo kun mere spændende. Så kunne man motiveres til at gøre kunststykket efter.

Det var mine klubber for denne gang, jeg har flere i tankerne, men dem venter jeg lige med. Som I kan se, går jeg ikke så meget op i, at spille i de aller laveste ligaer. Det tager ganske enkelt for lang tid, før man er rykket helt op og begynder og spille de sjove turneringer. Det jeg derimod går efter, er at starte i en lille klub i den bedste eller anden bedste række, for så at skifte klubben ud med en større nogle år efter. På den måde har jeg f.eks. gået fra (i FM08) Vejle -> Wolves -> West Ham -> AC Milan -> Villareal -> Palermo, denne form for FM-spil synes jeg bestemt er den bedste og sjoveste. Der er ikke noget bedre, end at være i år 2030 og være foretrukne personale i op til flere klubber Wink

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #115: 04 Dec 2008, 20:55 »

Hej freaks.! jeg ved ikk hvem jeg ska være! og derfor spørger jeg herinde.!

det ska være en klub som er kvalifiseret til CL Kval kampene! der behøves ikk at være et af de store hold i CL det ska helst være et af holdene der ska kæmpe for endten 3- eller 2 pladsen i CL

det behøves ikk at være i de store EU ligaer, men helst et af de små EU lande! som østrig og Scheiz(stav) og mange andre! helst ikk England Spanien Italien Frankrig! i må meget gerne kommer med flere valgmuligheder??

På forhånd tak!

Lavet Af GadeFM

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #116: 04 Dec 2008, 20:59 »

Aab ? Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #117: 04 Dec 2008, 21:04 »

helst heller ikk danske hold! har været i den danske liga!

men ellers tak!

Lavet Af GadeFM

RiotAct
Ynglingespiller

« Svar #118: 04 Dec 2008, 21:08 »

Hva med Celtic eller nogle af de russiske hold?

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #119: 04 Dec 2008, 21:10 »

Celtic kunne godt være en muglihed! men gider ikk zenit har jeg været!

Lavet Af GadeFM

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010