home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1150 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277036 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2550: 11 Okt 2011, 22:35 »

Anden gang i træk vi slutter som etter i en kvalifikationspulje med Portugal  Thumbs Up Jeg håber det får kritikken af Morten Olsen til at forstumme  Smiley

God kamp, selvom vi mistede initiativet i slutningen af første halvleg og starten af anden halvleg. Bjelland spillede en solid kamp, vi savnede jo nærmest ikke Agger. Kjær spillede heldigvis også for en gangs skyld en fod kamp defensivt, men virkede stadig ikke glad for at have bolden, og forfaldt alt for ofte til bare at losse en lang bold frem. Silberbauer spillede også en solid kamp på venstrebacken, den kan Boilesen og Silberbauer, for min skyld, godt deles om. Silberbauer til de kampe hvor der skal lidt mere fokus på det defensive, og Boilesen, når vi møder en modstander, der tillader lidt mere offensivt spil.

Må også tage lidt af min kritik af Kvist i mig igen. Han har tilsyneladende haft godt af det skifte til Bundesligaen. Hans spil på landsholdet er blevet væsentligt bedre, selvom han dog fik sig fedtet ud i et par dumme situationer i dag.

Krohn-Dehli spillede også endelig en god kamp. Har ikke rigtig forstået hvorfor han er blevet udtaget de seneste par gange, men det viste han så her til aften.

Eriksen synes jeg var lidt op og ned. Han havde nogle virkeligt gode afleveringer, når han skilte sig hurtigt af med bolden, men havde også nogle dumme boldtab, de gange han forsøgte at holde på den.

Og ja, Rommedahl spiller igen, igen en god kamp. Synd han ikke lige kunne runde den af med en scoring på sin kæmpechance sidst i kampen - selvom han godt nok stod lidt offside, men der havde alligevel været en vis poetisk retfærdighed i det, hvis der var blevet et mål ud af det, med den fejlagtige annullering i starten in mente.

Bendtner spillede også en god kamp. Kunne godt lide hans flakkende rolle. Lidt som at se Ebbe Sand i gamle dage. Det er efter min mening sådan han skal bruges. Når han ikke står og hænger i feltet, men kommer ind i feltet med fart, når indlægene kommer, så er chancen for at få rettet bolden mod mål også større, og han er sværere at dække op. Desuden giver det forsvaret lidt mere at tænke på, når han hele tiden trækker tilbage i banen. Skal man følge ham og åbne op bagude, eller skal man blive stående, og lade ham komme i spilbar position. Han indgik godt i spillet, og var en solid spilstation. Eneste lille minus, var når det lige blev en postgang for smart, og han nærmest faldt i bolden i sit forsøg på at lave et eller andet teknisk.

Men god kamp, specielt i starten og slutningen hvor vi holdt bolden ved jorden.

Nu skal vi til EM  Thumbs Up

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #2551: 11 Okt 2011, 22:57 »

Forresten var det virkelig morsomt at ham der nr. 9 fra Portugal, HELE tiden skulle lave det der indlæg med ydersiden. Flot nok i første omgang, men det var sgu til at læses, da han ikke kunne lave andet... Tunge

DANMARK!!!! Grin

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2552: 11 Okt 2011, 23:02 »

Forresten var det virkelig morsomt at ham der nr. 9 fra Portugal, HELE tiden skulle lave det der indlæg med ydersiden. Flot nok i første omgang, men det var sgu til at læses, da han ikke kunne lave andet... Tunge

DANMARK!!!! Grin
Det er Quaresma, og han er kendt for disse afleveringer.

N17
Manager

« Svar #2553: 11 Okt 2011, 23:03 »

Synes vi spiller en sublim kamp som hold i dag - og samtidig har vi Krohn-Dehli, Bendtner, Eriksen og Rommedahl som er en uhyggelig farlige offensiv... Fanme flot... Og hvor er Kvist dog bare kølig, det er da helt vildt - og han spillede helt fænomenalt. Ham og Zimling har da for alvor fundet et fremragende samarbejde.

Vil sige, at vores bedste spillere i dag var Silberbauer, Bjelland, Bendtner og Krohn-Dehli... Men så med Kvist lige et niveau over dem alle... Super kamp og vi skal fanme til EM! Ærgerligt Sverige kom med, men for helvede jeg er stolt af vores drenge i dag.. Hvis vi spiller sådan, så må Morten sgu gerne blive. Vi er endelig begyndt at finde en opstilling som fungerer for alvor!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DeBuur
Manager

« Svar #2554: 11 Okt 2011, 23:22 »

DNE har ret nu må kritikken af MO forstumme - jeg tier...men ikke hvis han igen begynder at udtage gamle og trætte spillere som til VM....

Simon Poulsen er en teknisk god spiller - men han er ikke løsningen som venstre back IMO er Silberbauer nr 1 og en Boilesen nr. 2 og Mtiliga nr 3.

Christian Poulsen skal spille fast hvis han skal være stamspiller igen - men fint med ham som rutineret indskifter..men han har altså konkurrenter der er bedre.

Bjelland skal bare med til EM.... jeg ville gerne se ham sammen med en fit Agger... men lige nu har vi altså 3 stærke kort til DC.

Simon Kjær viste fremgang og nu kan vi håbe på at han kommer på hold i Roma og derigennem tanke selvtillid.

Lars Jakobsen har valgt rigtigt ved at komme hjem til DK..nu skal han bare blive resten af sæsonen således han ikke ender på bænken i en ny udenlandsk klub.

Thomas Sørensen og Anders Lindegaard ikke ringe på målmands posten ikke mindst nu hvor det ser ud som om han får spilletid i Man Utd.

Vi er til EM det er fantastisk og det lover godt...vi vinder nok ikke EM men et godt resultat vil ikke komme bag på undertegnede.

Morten Olsen åbner op for forlængelse - DBU skal forlænge hvis de vil holde den røde tråd og linjen...vil de noget helt andet så skal de gå efter en anden type med en anden filosofi..men reelt så kan jeg ikke se alternativer.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #2555: 11 Okt 2011, 23:40 »

DNE har ret nu må kritikken af MO forstumme - jeg tier...men ikke hvis han igen begynder at udtage gamle og trætte spillere som til VM....

Jeg giver mig, lidt ihf. Så lang tid han udtager spillere som spiller, og det gør langt de fleste heldigvis også pt så skal jeg gerne holde lidt tilbage af min krtik imod ham.

Men alt det andet med hvem der skal med osv synes jeg er lige tidlig nok at gå igang med.
Der er altså 8 mdr inden det går løs og dermed kan der også ske hamrende mange ting vi ikke aner noget om nu.

Bjelland spillede godt, og hvis han spiller sådan til foråret skal han selvfølgelig med. Men hvad hvis han får en formnedgang?

Mtiliga nr 3? Øhhh nå!! Han bliver jo ikke nævnt med et ord når der er tale om landsholdet. Han fik sin chance, tog den ikke og så må det være det.
Og MO er jo heldigvis heller ikke imponeret når SP står foran ham..

Stærkt af DK, det havde jeg altså ikke lige troet på da vi gik igang  Thumbs Up

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2556: 12 Okt 2011, 00:02 »

Til gengæld er han også helt eminent med sin yderside, jeg kender ingen der kan gøre det som ham, og det ser fantastisk flot ud.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #2557: 12 Okt 2011, 15:16 »

Vanvittig kamp fra lægternes side! Nu glæder jeg mig bare til at se den på tv Smiley

Defensivt synes jeg Kjær og Bjelland var intet mindre end fantastiske, hvor førstnævnte var stærkere i det offensive og sidstnævnte mere sikker i det defensive. Hvor jeg dog nyder når unge griber chancen i den grad som Bjelland gjorde! Smiley
Fantastisk kamp overall, der kun kunne være bedre hvis Bendtner og Romme havde scoret på deres friløbere Wink

Én ting er sikkert: Jeg skal til Polen og Ukraine! Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Newton Heath
Manager

« Svar #2558: 12 Okt 2011, 15:30 »

Defensivt synes jeg Kjær og Bjelland var intet mindre end fantastiske, hvor førstnævnte var stærkere i det offensive og sidstnævnte mere sikker i det defensive. Hvor jeg dog nyder når unge griber chancen i den grad som Bjelland gjorde! Smiley

Er ikke helt enig, synes ofte Kjær kommer i problemer når han skal spille bolden op og det ender tit med en halvskidt lang bold der ikke rammer nogen. Derudover har en en tendens til gerne at ville slå nogle af de gudebolde som Agger slår indimellem og det må man erkende at han altså ikke helt har evnerne til. Det var helt sikkert bedre end hvad vi har set de sidste kampe fra ham, men jeg synes stadig der er en del usikkerhed at spore i boldomgangen fra Kjærs side.

Zone 43
Manager

« Svar #2559: 12 Okt 2011, 16:22 »

Jeg har siddet og regnet lidt på hvordan grupperne vil se ud til sommerens EM - og umiddelbart ser det ikke lovende ud. Lige nu er vi 3. seedet, men hvis bare enten Kroatien eller Portugal kvalificerer sig gennem play-off, vil vi blive 4. seedet.

Som det ser ud nu:
1. seedning: Spanien, Holland, Polen og Ukraine
2. seedning: Tyskland, Italien, England, Rusland*
3. seedning: Grækenland, Sverige, Frankrig, Danmark*

Hvis Kroatien kvalificerer sig vil Rusland ryge ned i 3. seedningslag og Danmark i 4., hvis Portugal kvalificerer sig vil de ryge ind i 3. seedningslag og Danmark i 4. Hvis begge kvalificerer sig vil også Frankrig ryge i 4. seedningslag. De øvrige hold i play-off ligger under os på ranglisten, og vil ryge ind i 4. seedningslag.
Portugal og Kroatien er begge seedede til play-off, sammen med Irland og Tjekkiet, og skal op imod enten Tyrkiet, Bosnien, Montenegro eller Estland - umiddelbart ligner det en plads i 4. seedningslag, men lad os nu se hvordan det ender om et måneds tid, når kampene skal spilles.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #2560: 12 Okt 2011, 16:27 »

Er ikke helt enig, synes ofte Kjær kommer i problemer når han skal spille bolden op og det ender tit med en halvskidt lang bold der ikke rammer nogen. Derudover har en en tendens til gerne at ville slå nogle af de gudebolde som Agger slår indimellem og det må man erkende at han altså ikke helt har evnerne til. Det var helt sikkert bedre end hvad vi har set de sidste kampe fra ham, men jeg synes stadig der er en del usikkerhed at spore i boldomgangen fra Kjærs side.

Mener at han var den farligste af disse to på dødboldene i Portugals felt Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2561: 12 Okt 2011, 16:29 »

Jeg har siddet og regnet lidt på hvordan grupperne vil se ud til sommerens EM - og umiddelbart ser det ikke lovende ud. Lige nu er vi 3. seedet, men hvis bare enten Kroatien eller Portugal kvalificerer sig gennem play-off, vil vi blive 4. seedet.

Som det ser ud nu:
1. seedning: Spanien, Holland, Polen og Ukraine
2. seedning: Tyskland, Italien, England, Rusland*
3. seedning: Grækenland, Sverige, Frankrig, Danmark*

Hvis Kroatien kvalificerer sig vil Rusland ryge ned i 3. seedningslag og Danmark i 4., hvis Portugal kvalificerer sig vil de ryge ind i 3. seedningslag og Danmark i 4. Hvis begge kvalificerer sig vil også Frankrig ryge i 4. seedningslag. De øvrige hold i play-off ligger under os på ranglisten, og vil ryge ind i 4. seedningslag.
Portugal og Kroatien er begge seedede til play-off, sammen med Irland og Tjekkiet, og skal op imod enten Tyrkiet, Bosnien, Montenegro eller Estland - umiddelbart ligner det en plads i 4. seedningslag, men lad os nu se hvordan det ender om et måneds tid, når kampene skal spilles.

Bt er ikke enig med dig. Vi ligger over Portugal på ranglisten efter gårsdagens sejr.

http://www.sporten.dk/fodbold/danmarks-em-droemmepulje-og-mareridt

Zone 43
Manager

« Svar #2562: 12 Okt 2011, 16:39 »

Bt er ikke enig med dig. Vi ligger over Portugal på ranglisten efter gårsdagens sejr.

http://www.sporten.dk/fodbold/danmarks-em-droemmepulje-og-mareridt

Du har ret. UEFA har også fået opdateret deres rangliste nu. Lækkert at vi er sikret en plads i 3. seedningslag, fremfor potentialt den fjerde. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Swizz CataR
Manager

« Svar #2563: 12 Okt 2011, 18:24 »

Uhh, den mareridtspulje ser syg ud! Ved dog ikke om jeg er enig i at Portugal skulle være en værre modstander end Frankrig. Portugal er sygt gode når det går godt for dem, men det samme må siges om Frankrig. Kunne de komme tilbage i samme form som omkring 2000 eller bare VM finalen i 2006, så er de altså farlige...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Enged
Gæst

« Svar #2564: 12 Okt 2011, 18:38 »

Nu er forskellen på Frankrig nu og så de år bare, at de hverken har Henry eller Zidane, og de har ingen direkte arvtagere. Benzama/Anelka er ikke i nærheden af Henry/Trezeguet. Ikke sagt at Benzema og Anelka er dårlige, slet ikke, men de har altså intet på de to andre. Det samme kan siges om Gourcouff der vil er den nærmeste arvtager for Zidane. Jeg må indrømme, at det er begrænset, hvad jeg har set med Gourcouff på det seneste, men det er vel en grund til, at han i en alder 25 "kun" spiller i Lyon, og at det, i følge rygter, "kun" har været Arsenal der har været tæt på konkrete i løbet af sommeren, og det var først efter 8-2 kampen.
Når det så er sagt, så er det egentlig lidt hip som hop hvem af dem vi møder.

Sider: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010