home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 888 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277572 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2250: 04 Jun 2011, 21:53 »

[Min signatur er for stor]

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2251: 04 Jun 2011, 22:00 »

Status ved pausen:

Zimling Eriksen og Dehli har været en fornøjelse i 1. halvleg...hvem savner CP ?

Simon Poulsen viser da de værste sider idag - han placerer sig forkert - han bliver overløbet og han er altså ikke løsningen som venstre back IMO

Rommedahl er vist gået på ferie og ville gøre mere nytte hvis han sad på bænken !

Den her kamp skal vi vinde - islændingene er bestemt ikke ufarlige...men vi skal vinde

Eriksen redder os i 2 halvleg også vil jeg gerne se schøne på banen.

Hvem der savner CP? Det gør jeg. Ikke som alternativ til Zimling, det har nemlig aldrig været den rolle CP har spillet. Men i stedet for min yndlingsaversion, Kvist, som igen, igen spiller en ringe landskamp. Han gør livet alt for svært for forsvaret, ved ikke at sidde tæt nok på Gudjohnsen.

Rommedahl har vi heller ikke set så meget til, men nu er Islændingene heller ikke meget for at forlade baglinien, så det er ikke mange løbedueller han kan komme ud i, og det var vel hvad man kunne forvente. Alligevel har han da været involveret i alt vi har haft, der har været bare tilnærmelsesvis farligt. Det har Bendtner så i øvrigt også, men det er så ham der har betydet, at vi aldrig fik mere ud af det, end at det blev farligt. Han er ikke skarp nok, og flakker rundt, alle mulige andre steder end han egentlig skal være (så jeg ham ikke helt nede på højrebacken på et tidspunkt???) Når vi ikke har en Jon Dahl type bag ved ham, som han kan skabe plads til, ved at flakke lidt rundt, så skal han altså blive indenfor skudhold af målet.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #2252: 04 Jun 2011, 22:02 »

Klasse Schøne ! 1-0 ! Opstemt

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2253: 04 Jun 2011, 22:03 »

Skidt, skidt opdækning, men flot mål. Lad os håbe der bliver mere plads nu så!

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #2254: 04 Jun 2011, 22:17 »

Godt banket ind af Eriksen! Flot oplæg af Rommedahl! Dårlig fodbold, men effektivt.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #2255: 04 Jun 2011, 22:33 »

Ser ud til der er et hold der er endnu dårligere end det danske. Utroligt! Utroligt! Ingen af de 2 lande kommer med til EM 2012.

DeBuur
Manager

« Svar #2256: 04 Jun 2011, 22:36 »

Ser ud til der er et hold der er endnu dårligere end det danske. Utroligt! Utroligt! Ingen af de 2 lande kommer med til EM 2012.

ØV havde ellers glædet mig til at se Jon Dahl i endnu en slutrunde  Wink

Nej vi har måske ikke noget at gøre i en slutrunde...men med de unge spillere på vej så er der håb inden for de næste 2-3 år

YNWA

Chamberlain15
Manager

« Svar #2257: 04 Jun 2011, 22:37 »

Det var så den kamp. Jeg fik desværre ikke set de sidste 20 minutter, men det er i hvert fald en fortjent dansk sejr. Desværre får vi ikke udnyttet de få chancer vi har, og så vinder man ikke fodbold kampe.

Tak for kampen! :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

DeBuur
Manager

« Svar #2258: 04 Jun 2011, 22:38 »

Kampen mellem Portugal og Norge står stadig 0-0..... mon ikke de vævre Portugiser har ømme ben efter den kamp mod de kontante Nordmænd.... holder resultatet så er vi alligevel med igen om en plads i EM 2012  Opstemt

YNWA

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #2259: 04 Jun 2011, 22:40 »

Danmark skal sådan set bare vinde mod Norge & Portugal i parken og det gjorde vi vidst også da vi slog Portugal 3-2 Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

korzika
Gæst

« Svar #2260: 04 Jun 2011, 22:41 »

Kampen mellem Portugal og Norge står stadig 0-0..... mon ikke de vævre Portugiser har ømme ben efter den kamp mod de kontante Nordmænd.... holder resultatet så er vi alligevel med igen om en plads i EM 2012  Opstemt
Ellers så skal Portugal blot vinde, så er vi, Norge og Portugal på 10 point. Smiley

Gangster_Calle
Ynglingespiller

« Svar #2261: 04 Jun 2011, 22:43 »

Dejligt at se at Eriksen, faktisk kan score mål Wink

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #2262: 04 Jun 2011, 22:46 »

TAK DANMARK! <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #2263: 04 Jun 2011, 22:50 »

ØV havde ellers glædet mig til at se Jon Dahl i endnu en slutrunde  Wink

Nej vi har måske ikke noget at gøre i en slutrunde...men med de unge spillere på vej så er der håb inden for de næste 2-3 år

Med det i tankerne må denne kvalifikation/muligvis EM (er jo trods alt stadig muligt), forhåbentligt sidste tid for Christian Poulsen og Thomas Sørensen, hvert fald som startere, syntes det er et godt signal af MO, at holde Poulsen på bænken til han var brugbar i dag, syntes personligt ikke manden er den sikreste spiller at have med, specielt når han begynder at blive træt/tingene går imod os..

Under alle omstændigheder en halv god kamp, specielt resultatet var jo tilfredsstillende, men også det faktum at det var nogle af de yngre spillere, som stod for dem! Trist kamp for Rommedahl, ikke nemme forhold han skulle spille under, der var både Schøne og Krohnen efter min mening, bedre rustet til at trække ind i banen, Rommes styrker er efter min mening mere det deciderede fløjspil, og farlige træk i feltet, ikke de store udfoldelser på tværs af banen, i stil med Eriksen. håber vi får bedre forhold for Romme senere på året, elsker sku at høre diverse mennesker sluge deres tidligere udtalelser omkring en af mine personlige favoritter gennem mange år!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2264: 04 Jun 2011, 22:59 »

Vi må være godt tilfredse med dagens 3 point. De første 30 minutter var ganske gode, dog manglede skarpheden. Derefter gik vi i det sædvanlige lallegear hvor markeringerne ikke var tætte, og man i stedet for at dække sin mand, fokuserede på at jagte bolden - Noget der sagtens kunne have kostet.

Synes MO for en gangs skyld ramte plet i sin startopstilling, og man kan ikke beklage at CP startede på bænken hvis man tænker på hans manglende spilletid i Liverpool samt generelt dårlighed. Bendtner ser stadig uskarp ud, og er virkelig på vej til at vise at han ikke har så meget at have sin selvtillid i. Lad os håbe at han snart bliver solgt til en klub der har en stamplads klar til ham, så han kan blive farlig for os igen

/Gazlgor @Attention Whores

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010