home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277869 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #2025: 08 Sep 2010, 17:31 »

Jeg syntes vi manglede at se det uventede idag... al for megen boldflytteri til siden og al al for lidt udfordren af de Islanske spillere...som jeg ikke syntes holdt et højt niveau.

ja vi spillede meget godt, men var meget tandløst u og med at vi ganske få gange udspillede island, og manglede lige det sidste Wink

Jeg er helt enig i dette, og jeg synes MO valgte forkert med sin start-11'er, i offensiven, hvor stort set alle mand kan betegnes 'assist-spillere', og ingen 'målscorer' i blandt dem før Junker og Skoubo kom ind.
At MO ligeledes valgte, at sende Schøne og Enevoldsen på tribunen er heller ikke godkendt i min bog. Mindst en af de to burde være på bænken, eller gerne med fra start. Rent taktisk dumpede MO imo, dog et lille plus, at han valgte, at gå over i en 4-4-2, som jeg selv troede ville være mere effektiv end det var tilfældet.

Dét, og så det, at vi fik spillet for langsomt fremad, især ved deres dødbold ved vores felt, samt den stærke, solide islandske vulkan-defensiv, er skyld i, at kampen endte som den gjorde. Men boreset fra det, så er jeg stadig tilfreds med kampen. Vi holder dem fra store chancer, okay de havde lige måske en enkelt eller to halvstore, og har kontrol på spillet. Kan vi holde Norge og Portugal i samme snor, så ser det allerede ganske fint ud på forhånd.

Om spillet kan undskyldes med, at det er kamp 2 med 'det nye landshold', må være op til den enkelte. Der var kun reelt kun 4-5 genganere fra Japan-kampen i VM og til gårdagens sejr over Island. Det tager lidt tid, at få spillet så mange nye ind, og kan nok også have spillet lidt ind. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chamberlain15
Manager

« Svar #2026: 08 Sep 2010, 18:50 »

Jeg er ikke overbevist om at Denmark har hvad der skal til, faktisk tror jeg Portugal vinder over os.

Ville nu være ret overrasket hvis i ikke slår Portugal med alt det ballade med deres landshold. Den burde i vinde. Det er lige før at jeg tror at Island kan få 1 point imod Portugal Grin Nu har Cypern jo gjort det Smiley
« Seneste Redigering: 08 Sep 2010, 22:21 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #2027: 08 Sep 2010, 19:24 »

sødt :i <3

Vi ligger over 60 pladser under jer på verdens ranglisten så håber da ikke at du havde regnet med at vi ville presse jer helt i bund. For så er din fodbold viden ikke den største. Men vi kom nu alligevel til en del flere chancer en jeg havde regnet med og i spillede.....tjae.. ...af lort.

Havde i ikke kun en chance til sidst :O?

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Chamberlain15
Manager

« Svar #2028: 08 Sep 2010, 22:21 »

Havde i ikke kun en chance til sidst :O?

Nej der var flere men den diskussion har vi lukket.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Zone 43
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2029: 08 Okt 2010, 20:57 »

Th. Sørensen
Jacobsen - Kjær - Krøldrup - Silberbauer
Chr. Poulsen - Kvist
Rommedahl - Jensen - Vingaard
N. Pedersen

L. Jessen, Zanka, Eriksen, Lorentzen, Lindegaard, Løvenkrands og Junker på bænken - Lössl, Thomsen, Schöne, Krohn-Delhi og N. Jørgensen på tribunen.
http://www.dbu.dk/Nyheder/2010/Oktober/Seks%20nye%20starter%20mod%20Portugal.aspx

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2030: 08 Okt 2010, 20:58 »

SKRÆMMENDE offensiv...

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #2031: 08 Okt 2010, 20:59 »

Morten Olsen er jo for dum!! Hvad laver Christian Eriksen på bænken!? Shockeret Og daniel Jensen og Michael Silberbauer på BANEN!?!? Shockeret

Aldrig alene!

Seller95
Manager

« Svar #2032: 08 Okt 2010, 21:08 »

Hvorfor får Løvenkrands dog ikke chancen?

Arsenal <3

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #2033: 08 Okt 2010, 21:10 »

Han må jo have en eller anden idé med start-elleveren... Men hvad det er, kan jeg ikke lige se Huh

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #2034: 08 Okt 2010, 21:11 »

Kan jeg heller ikk....

Forstår ikk hvad Daniel Jensen laver på offensiv midt.... Eriksen eller Vingaard ville være bedre der
« Seneste Redigering: 08 Okt 2010, 21:13 af Brøndby_4ever » Logged

Aldrig alene!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2035: 08 Okt 2010, 21:13 »

Fordi Løvenkrands ikke får regelmæssig spilletid i Newcastle og han har ikke været med i landsholdstruppen i jeg ved ikke hvor lang tid.. Ville være helt blæst, hvis han skulle starte inde.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #2036: 08 Okt 2010, 21:13 »

Morten Olsen er jo for dum!! Hvad laver Christian Eriksen på bænken!? Shockeret Og daniel Jensen og Michael Silberbauer på BANEN!?!? Shockeret

Christian Eriksens niveau er dykket efter VM og sølle 64 minutter i Æresdivisionen burde ikke være nok til en startplads på landsholdet. Mht. Daniel Jensen ved jeg ikke. Han har vist fået de sidste 2-3 kampe for Werder Bremen, men har ikke lige nogle idéer om, hvordan det er gået. Silberbauer har fået nogle gode kampe for Utrecht, og da bedste alternativ er Leon Jessen, synes jeg at det er en ok disposition. Dog har jeg heller ikke set så meget til Jessen.

Sidste gang jeg tjekkede, havde Løvenkrands ikke fået ét eneste minut for Newcastle i Premier League. Det er simpelthen ikke nok!! Jeg er dog af den mening, at man burde have givet ham chancen sidste år, da han spillede fremragende og var i start-11'eren i Championship.

Zone 43
Manager

« Svar #2037: 08 Okt 2010, 21:15 »

Daniel Jensen er jeg enig i, er lidt overraskende, da han næppe holder alle 90 minutter. Jeg så gerne Chr. Eriksen eller Schöne fra start i stedet. Silberbauer er fin nok, at bruge på pladsen i aften. Han spillede også godt på samme plads, da vi vandt i Lissabon sidst. Ellers vil jeg ikke sætte en finger på start-11 i aften, det handler om at stå godt defensivt.

End videre så jeg også gerne Løvenkrands og Junker fra start, jeg tror Nicklas Pedersen bliver krøllet sammen som et andet stykke ispapir på en sommerdag af Carvalho og Pepe/Alves. Løvenkrands og Rommedahl på fløjende kunne øge vores chancer foran kassen i kontra angrebene.

- Daniel Agger.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #2038: 08 Okt 2010, 21:22 »

Gad vide om Morten Olsen spiller for at begrænse nederlaget..

Fernando
Gæst

« Svar #2039: 08 Okt 2010, 21:23 »

Hvor jeg dig glæder mig til aftenes kamp!

0-1 til de danske vikinger Thumbs Up tror målet bliver scoret af Vingaard. Jeg tror dog helelr ikke at Nicklas Pedersen kan hamle fysisk op med Pepe og Carvalho eller Alves, hvem der nu starter inde Tunge men tror vi score på et frispark, sparket af Martin Vingaard.. Men nogen der ved hvilken slags back Silberbauer er? offensiv eller en defensiv back? Men gad nu hellere Leon Jessen på venstre backen da han er en offensiv back som slår fantastiske indlæg, men tror heller ikke, at han er god fysisk nok Smiley

Sider: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010