home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 865 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 341407 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1470: 28 Mar 2009, 20:29 »

Han er for Malta hvad Mario Frick er for Liechtenstein: Eneren! Peace

Og Andy Furtado for Costa Rica, Michalis Konstatinou for Cypern osv.. Kald mig bare nørd. Peace

Måske man skulle have tippet større end 0-4? Det ser ihf. ud til, at det kunne blive pausestillingen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Yoggidk
Gæst

« Svar #1471: 28 Mar 2009, 20:30 »

Der var vi heldige at Malta ikke fik straffe Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1472: 28 Mar 2009, 20:30 »

haha klasse viden Zone Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #1473: 28 Mar 2009, 20:32 »

Jeg må dog tilstå, at jeg var ved at skrive Winston Parks ved Costa Rica, da han er en af de få derfra jeg kender en smule til, men han er åbenbart ikke god nok til deres landshold. Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Batigol
Manager

« Svar #1474: 28 Mar 2009, 20:37 »

Ja, jeg kan bare huske Paulo Wanchope fra VM 06... Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1475: 28 Mar 2009, 20:41 »

Hehe ja det kan så faktisk også, og Dwight Yorke fra Trinidad & Tobago Smiley

EDIT: Måske heller ikek den sværeste spiller at huske nu jeg tænker over det Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #1476: 28 Mar 2009, 20:49 »

Og Wynalda for USA i starten af 90'erne..

Nå, men tilbage til landsholdet. Forhåbenlig er Bendters skade ikke så alvorlig igen, det ville være monster ærgeligt, hvis han ikke skulle komme i aktion mod Albanien. Gangske vidst har vi stadig Søren Larsen, but still..
Btw. så vil da jeg glæde mig over, at Mifsud ikke har scoret endnu, selvom han sagtens kunne have lavet 2-3 kasser. Smiley

- Daniel Agger.

unicum
Juniorspiller
**

« Svar #1477: 28 Mar 2009, 20:57 »

Synes det er ærgeligt Morten Olsen er tabt bag en vogn med gødning og ikk bruger Formanden(Søren Larsen) mere og altid.. Er da til at se han har de kvaliteter vi har brug for

//--- Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you on experience. ---\\

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1478: 28 Mar 2009, 20:58 »

Det har generelt været fornærmende ringe forsvarsspil Smiley Krældrup virker på en eller anden måde uden selvtillid i landsholdssammenhæn ge. Det kan ikke passe at en spiller der får masser af spilletid for et top-hold i Italien, ikke er bedre Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1479: 28 Mar 2009, 21:03 »

Malta vil jo ingenting, ud med Krøldrup, og ind med Kahlenberg... eller...  Wink

Det er altså ikke fordi Malta ikke kan noget, at de ikke scorer ret mange mål, synes de har været lige lovligt farlige på deres kontraer.

Ærgerligt at Bendtner måtte udgå, synes den konstellation var godt set af Morten Olsen, den gav altså nogle gode variationsmulighede r i vores spil. Borring er en spændende spiller, men han kan ikke på samme måde som Bendtner trække ind centralt, og støtte Søren Larsen, når vi har bolden i højre side.

Men foran med to efter første halvleg er ganske udmærket.

Zone 43
Manager

« Svar #1480: 28 Mar 2009, 21:39 »

Synes det er ærgeligt Morten Olsen er tabt bag en vogn med gødning og ikk bruger Formanden(Søren Larsen) mere og altid.. Er da til at se han har de kvaliteter vi har brug for

Dårlig timing, når han nu, må man formode, får alle 90 minutter i dag. At han har var været efter Bendter har vel kun været forståligt, når nu Bendter får mere spilletid i Arsenal end Larsen gør i Toulouse.

Krældrup virker på en eller anden måde uden selvtillid i landsholdssammenhæn ge. Det kan ikke passe at en spiller der får masser af spilletid for et top-hold i Italien, ikke er bedre Smiley

Helt enig, det er virkelig skræmmende, at en så rutineret mand, med masser af erfaring fra en af de bedste ligaer i verdenen, kan spille så elendigt, måske ikke det rette ord at bruge, mod en ringe modstander som Malta. Spiller han også sådan mod de øvrige hold i kvalifikationen, kan vi virkelig komme langt ud og skide. Ubeslutsom

EDIT: Og lige efter jeg skriver dette indlæg bliver Søren Larsen pillet ud..

- Daniel Agger.

Batigol
Manager

« Svar #1481: 28 Mar 2009, 21:41 »

Det var dog en helt ufattelig kedelig anden halvleg vi har været vidne til her! Der er sket absolut ingenting. Jeg synes ærligt talt det er lidt skuffende at vi ikke går op og scorer nogle flere mål, for Maltas forsvar er da godt nok bare dårligt. Havde gerne set vi havde score et mål eller to mere!

@Zone: Det gjorde han så ikke alligevel! Opstemt
Altså Søren Larsen fik ikke 90 minutter! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1482: 28 Mar 2009, 21:47 »

Målene er lidt ligegyldige, eftersom indbyrdes opgør, mig bekendt, tæller før målscore i VM Kvalen. De tre point er vigtige, men mod Malta er det bedøvende ligegyldigt hvor mange mål vi scorer, da det ikke er dem vi skal være bange for at slutte á point med i gruppen.

Men enig, det er godt nok blevet kedeligt, men forståeligt nok, at man sparer lidt på krudtet.

Og lige som jeg sidder og skriver dette, kommer der alligevel en scoring mere.

Zone 43
Manager

« Svar #1483: 28 Mar 2009, 21:51 »

@Zone: Det gjorde han så ikke alligevel! Opstemt
Altså Søren Larsen fik ikke 90 minutter! Smiley

Hvilket jeg også editede efterfølgede. Tunge

Men lækkert at os der ser kampen blev vækket med dén scoring, i en halvleg der ikke just har været ophidsende.

Haha.. Lækkert eroberet af Agger! Opstemt Thumbs Up

- Daniel Agger.

MartiESP
Lilleputspiller
*

« Svar #1484: 28 Mar 2009, 21:54 »

må nok sige der er lidt mere spænding i Portugal-Sverige allerede efter 6 minutter end der var i  hele Malta-Danmark.

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010