home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 341436 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1440: 28 Mar 2009, 19:21 »

Opstilligen til i aften:

Sørensen

Jacobsen - Krøldrup - Agger - Jakobsen

Jensen - Poulsen

Rommedahl - Jørgensen - Bendtner

Larsen

Mikkellas
Gæst

« Svar #1441: 28 Mar 2009, 19:24 »

Det eneste, jeg er overrasket over, er, at Søren Larsen er med fra start, mens Bendtner skal ud på fløjen. Det bliver spændende at følge, og ligesom folkene i studiet, så regner jeg med et massivt stormløb fra de danske tropper i kampens første fjerdedel, hvor Søren Larsen virkelig skal have masser af indlæg fra Jacobsen og Jakobsen.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #1442: 28 Mar 2009, 19:26 »

Ja jeg forstår overhovedet i MO
Hvorfor stiller han ikke op med Kjær istedet for Krøldrup?
Og så Bendtner med op på toppen og så bare spille med Jørgensen som venstre og så uden Att mid

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

ManUtd83
Manager

« Svar #1443: 28 Mar 2009, 19:26 »

Er lidt ked af at vi ikke kommer til at se kahlenberg i aktion. På den anden side plejer Søren Larsen jo at være god for et mål eller to.

ManUtd83
Manager

« Svar #1444: 28 Mar 2009, 19:28 »

Ja jeg forstår overhovedet i MO
Og så Bendtner med op på toppen og så bare spille med Jørgensen som venstre og så uden Att mid

Simon Kjær er jo ikke udtaget.

Og MO spiller jo bare med 1 angriber. Han foretrækker 4-2-3-1.

United-styrer
Gæst

« Svar #1445: 28 Mar 2009, 19:30 »

Søren Larsen vandt samtlige bolde i den omvendte kamp, og set i det lys er det fuldt forståeligt, at Olsen gerne vil have ham i aktion. Det er en o.k. opstilling.

Zone 43
Manager

« Svar #1446: 28 Mar 2009, 19:32 »

Må indrømme er jeg er lidt overrasket - og så alligevel ikke. Jeg har endnu ikke set Bendter i aktion på venstrekanten, men har læst at han har gjort det godt dér. At se Larsen og Bendter i front fra start ville jeg gerne se i en sådan kamp, og med Borring og Jørgensen/Kahlenberg på den anden.

Bænken er i øvrigt: Poulsen, Kahlenberg, Andreasen, Krohn-Delhi, Andersen, Nordstrand og Borring. Ganske offensivt.

Han spiller med U21 holdet, der tabte 2-0 forleden. Det kan sagtens forsvares, og fuldt forståligt, at han spiller der istedet for bænken på A-landsholdet. Krøldrups rutine er vigtig, mens Kjær, tror jeg, bliver fast mand efter VM10 på landsholdet. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #1447: 28 Mar 2009, 19:34 »

Simon Kjær er jo ikke udtaget.

Og MO spiller jo bare med 1 angriber. Han foretrækker 4-2-3-1.
Jaja jeg ved godt han ikke er udtaget men jeg forstår ikke at han ikke har udtaget ham ticked off
Ja men så kan Larsen ud og Bendtner ind på toppen

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

ManUtd83
Manager

« Svar #1448: 28 Mar 2009, 19:35 »

Søren Larsen vandt samtlige bolde i den omvendte kamp, og set i det lys er det fuldt forståeligt, at Olsen gerne vil have ham i aktion. Det er en o.k. opstilling.

Til gengæld kan man argumentere for, at man kommer til at spille med sit absolut bedste offensive kort ude af position og med en angriber som ikke spiller førsteholdsfodbold. I stedet kunne man spille med formstærke Kahlenberg på en naturlig position og Bendter som angriber.

Zone 43
Manager

« Svar #1449: 28 Mar 2009, 19:38 »

Jaja jeg ved godt han ikke er udtaget men jeg forstår ikke at han ikke har udtaget ham ticked off
Ja men så kan Larsen ud og Bendtner ind på toppen

Skulle Kjær udtages, så han kunne sidde på bænken istedet for, at spille på U21 landsholdet?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #1450: 28 Mar 2009, 19:38 »

Har tilføjet en ny afstemning.
God kamp i aften.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

United-styrer
Gæst

« Svar #1451: 28 Mar 2009, 19:40 »

Til gengæld kan man argumentere for, at man kommer til at spille med sit absolut bedste offensive kort ude af position og med en angriber som ikke spiller førsteholdsfodbold. I stedet kunne man spille med formstærke Kahlenberg på en naturlig position og Bendter som angriber.

Det kan man sagtens argumentere for, men Søren Larsen fik heller ikke meget spilletid i perioden før den omvendte kamp, og da var han altså banens altoverskyggende profil. De små og mådelige maltesere har tilsyneladende intet modtræk til Søren Larsens fysik og evne til at holde fast i boldene, så jeg synes absolut, han skulle integreres. Man kunne have ofret Daniel Jensen og spillet 4-4-2, og man kunne have ofret Nicklas Bendtner, men jeg synes, det er en udmærket løsning, og vi skal nok vinde.

ManUtd83
Manager

« Svar #1452: 28 Mar 2009, 19:44 »

Det kan man sagtens argumentere for, men Søren Larsen fik heller ikke meget spilletid i perioden før den omvendte kamp, og da var han altså banens altoverskyggende profil. De små og mådelige maltesere har tilsyneladende intet modtræk til Søren Larsens fysik og evne til at holde fast i boldene, så jeg synes absolut, han skulle integreres. Man kunne have ofret Daniel Jensen og spillet 4-4-2, og man kunne have ofret Nicklas Bendtner, men jeg synes, det er en udmærket løsning, og vi skal nok vinde.

Sådan set kan de startende 11 godt ses som en 4-4-2, selvom det langt fra er sandsynligt. Rommedahl og Jørgensen på kanterne og Larsen og Bendtner i angrebet.

United-styrer
Gæst

« Svar #1453: 28 Mar 2009, 19:46 »

Sådan set kan de startende 11 godt ses som en 4-4-2, selvom det langt fra er sandsynligt. Rommedahl og Jørgensen på kanterne og Larsen og Bendtner i angrebet.

Den spekulerede jeg også i, mens jeg skrev mit sidste indlæg. Det er ikke sandsynligt, men heller ikke utænkeligt. Mon ikke vi vil se Bendtner og Martin Jørgensen i forholdsvis frie roller.

ManUtd83
Manager

« Svar #1454: 28 Mar 2009, 19:49 »

Den spekulerede jeg også i, mens jeg skrev mit sidste indlæg. Det er ikke sandsynligt, men heller ikke utænkelig. Mon ikke vi vil se Bendtner og Martin Jørgensen i forholdsvis frie roller.

Jeg er 95% sikker på at det bliver den sædvanlige 4-2-3-1, med den begrundelse at Bendtner jo er blevet testet på kanten og at Jørgensen alder nok gør ham mere egnet til en central rolle.

Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010