home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  1 Bruger, 199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 283737 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1080: 11 Nov 2008, 17:31 »

( sagde jeg det højt  Shockeret )

Nej, du skrev det! Peace .. Jeg er dog helt enig i, at man burde prøve flere reserver af i, en på papiret ligegyldig, landskamp. Jeg tænker bl.a. på Kim C. fra Göteborg, Simon Kjær fra Palermo.. Af samme grund glæder jeg mig naturligvis til at se Mtiliga i aktion.

Et bud på start 11:
Sørensen
Bøgelund - Agger - Krøldrup - Mtiliga
Andresen - Retov
Rommedahl - Nordstrand - Krohn-Delhi
Bendter

EDIT: Er det bare mig, eller mangler der ikke nogen offensive spiller på U20 holdet?
http://www.bold.dk/nyt/Syv-U21-gengangere-paa-U20-landsholdet
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 17:35 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1081: 11 Nov 2008, 22:48 »

Altså selvom jeg er FCK-fan, så ser jeg også hellere Stephan Andersen på holdet, frem for Jesper Christiansen.

Som DNE skriver, så har JC fået en god potion kampe, uden dog at være på det niveau, som vi ser i FCK. Det er en skam, men sådan er det. Derimod har SA stået flot, og derfor synes jeg ikke han har spillet sig bagved JC.

I SAS-ligaen synes jeg dog at JC har gjort det bedre end SA, så om det er en spørgsmål om at håndtere pres, ved jeg ikke - men det er jo også en anden diskussion.

Mht. Simon Kjær, så tror jeg Olsen har valgt IKKE at udtage ham, da han vist allerede bliver sat på bænken igen, til næsten kamp, da Cesare Bovo og Moris Carroziere (de 2 første valg) skulle være klar igen. Så er det nok bedre for Kjær, at blive i Italien, og blive ved med at kæmpe om sin plads, og KUN koncentrere sig om det. Kjær skal nok nå det landshold før eller siden. Han er kun 19 - trods alt.

Morten Olsens holdning til Kjær er beskrevet således;
Han understreger dog samtidig, at tre førsteholdskampe fylder meget lidt i forhold til landsholdet, og at Simon Kjær over en periode skal bekræfte, at han kan holde et højt niveau inden han kommer i betragtning i den sammenhæng.

Men endelig er Mtiliga udtaget! Det kunne løse vores venstreback-problem de næste par år! Efter hvad jeg har læst, så har han vel holdt et flot niveau i Æresdivisionen de sidste 2-3 sæsoner. Derfor skal han prøves af!

alek9000
Manager

« Svar #1082: 19 Nov 2008, 22:10 »

Fuck hvor er det elendigt! Vi bliver slået af en flok walisiske teenagere!

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #1083: 19 Nov 2008, 22:12 »

Fuck hvor er det elendigt! Vi bliver slået af en flok walisiske teenagere!

Temmelig ringe ja. Ikke så meget andet at sige til det, værste gang lorte præstation skal man lede længe efter.

motZ
Gæst

« Svar #1084: 19 Nov 2008, 22:13 »

Det er jo direkte pinligt at vi taber til Wales.

alek9000
Manager

« Svar #1085: 19 Nov 2008, 22:15 »

Det var en 0-0'er. En ellers godtspillende Zanka kommer til at lave en fejl, som så desværre koster et mål. Men en ret så dårlig kamp skal man lede længe efter.

alek9000
Manager

« Svar #1086: 19 Nov 2008, 22:16 »

Det er jo direkte pinligt at vi taber til Wales.

Ja meget. Og så var de jo alle sammen nærmest teenagere! Ramsey, Gunter, Bale, Vokes, Evans osv. Pinligt, pinligt, pinligt!

motZ
Gæst

« Svar #1087: 19 Nov 2008, 22:17 »

Hvis bare Søren Larsen havde startet inde, tror jeg godt vi kunne have fået et mål eller to i første halvleg.
Se bare, da han kom ind til anden halvleg, havde han 3 rigtig gode skud på mål, på 4 minutter.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1088: 19 Nov 2008, 22:23 »

På den positive side, så må det vel lukke kæften på de kritikere, der mener, at de må være bedre med SAS ligaspillere, der spiller hver weekend, end det er med udlandsproffer, der dårligt nok spiller hver måned... Og Bendtner og Larsen på banen samtidig, som visse kritikere også har krævet, viste sig jo heller ikke som den superkonstellastion, som man ellers skulle tro det var, så også de kritikere må klappe i...

Men de finder jo nok noget at kritisere alligevel, problemet er bare, at det næsten er ligegyldigt hvad de kritiserer ved aftenens kamp, så vil mange af dem modsige deres tidligere kritik, da Morten Olsen jo netop gjorde mange af de ting, som han tidligere er blevet kritiseret for ikke at gøre  Smiley

alek9000
Manager

« Svar #1089: 19 Nov 2008, 22:23 »

Men hvorfor i al verden putter MO Bendtner på kanten?

Don W
Ynglingespiller

« Svar #1090: 19 Nov 2008, 22:25 »

Mht. Simon Kjær, så tror jeg Olsen har valgt IKKE at udtage ham, da han vist allerede bliver sat på bænken igen, til næsten kamp, da Cesare Bovo og Moris Carroziere (de 2 første valg) skulle være klar igen. Så er det nok bedre for Kjær, at blive i Italien, og blive ved med at kæmpe om sin plads, og KUN koncentrere sig om det. Kjær skal nok nå det landshold før eller siden. Han er kun 19 - trods alt.

Er han ikke udtaget til U21? Der har han ihvertfald mulighed for meget mere spilletid en det havde været tilfældet med A-landsholdet. Og spilletid er jo rimelig vigtig så han er klar til kamp i palermo...

Men endelig er Mtiliga udtaget! Det kunne løse vores venstreback-problem de næste par år! Efter hvad jeg har læst, så har han vel holdt et flot niveau i Æresdivisionen de sidste 2-3 sæsoner. Derfor skal han prøves af!

Jeg mener ikke Mtiliga er fremtiden på venstre back, der ser jeg helt klart Michael Jacobsen! Mener virkelig det er på tide at prøve ham af på landsholdet!  Peace

Men ja, skidt indsats af holdet... Forstår ikke at Rommedahl kan spille på det hold nogle gange, han er så uflexibel. Holder sig ALTID ude på kanten og gør spillet alt for nemt at læse... Han forcer i dybdeløbet er jo nærmest ikketilstedeværende, og da slet ikke på hjemmebane hvor modstanderen som regel altid pakker sig...

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

United-styrer
Gæst

« Svar #1091: 19 Nov 2008, 22:26 »

Og Bendtner og Larsen på banen samtidig, som visse kritikere også har krævet, viste sig jo heller ikke som den superkonstellastion, som man ellers skulle tro det var, så også de kritikere må klappe i...

Næh.. Der er ikke rigtig noget at vurdere ud fra, når man har spillere som Thomas Kristensen, Martin Vingaard, og hvem der ellers var, bagved.

Men der var da i hvert fald én SAS Liga-spiller, som beviste, at han kan forstærke holdet: Michael Krohn-Dehli.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1092: 19 Nov 2008, 22:28 »

Men hvorfor i al verden putter MO Bendtner på kanten?

Hvem skulle han ellers sætte derud, af dem der var med?  Wink

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #1093: 19 Nov 2008, 22:30 »

Og Bendtner og Larsen på banen samtidig, som visse kritikere også har krævet, viste sig jo heller ikke som den superkonstellastion, som man ellers skulle tro det var, så også de kritikere må klappe i...

Viser jo bare ikke så meget når han så sætter bendtner på kanten. Hvis de begge to havde spillet oppe foran og det var gået ligesådan så kan man sige det. Syntes ikke det beviser noget når Bendtner spillede en uvant position.

alek9000
Manager

« Svar #1094: 19 Nov 2008, 22:32 »

Hvem skulle han ellers sætte derud, af dem der var med?  Wink
De var bagud og alligevel spiller de samme formation. Sæt Mtiliga (stav) op på venstrekanten, og Leon ind i centerforsvaret sammen med Agger og Zanka. 3-5-2 formation.

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010