home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23540
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 283719 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Danmark i hvidt... okay eller ej?
« Svar #1065: 23 Okt 2008, 16:37 »

Wauw et ligegyldigt emne... men lige for at give mit besyv med er det da chokerende lige meget hvilken dragt der stilles op i.

Netrom89
Førsteholdsspiller

Sv: Danmark i hvidt... okay eller ej?
« Svar #1066: 23 Okt 2008, 16:54 »

Grunden til at Danmark stillede op i hvidt var at dommeren havde vurderet at Maltas udebanesæt og Danmarks hjemmebanesæt lignede hinanden for meget... Danmark havde hjemmebanefordel og måtte derfor vælge hvilken trøje de ville spille i, de valgte helt hvidt da flere af spillerne foretrækker det...  Smiley

Nyhed omkring det.

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1067: 23 Okt 2008, 18:03 »

Ja det er jo ikke fordi at vi fremover skal spille i hvidt - Det ville da også være underligt eftersom vi altid er røde - nok pga. flaget (selvom visse lande ikke helt lever op til den logik).

Jeg har i øvrigt smidt din tråd ind under Det Danske Landshold, da der ikke var nogen grund til at det skulle have sin egen tråd.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1068: 24 Okt 2008, 09:04 »

Man kan jo også se sådan på det, at nu har vi vundet to kampe i træk i hvide trøjer, er spillerne bare en smule overtroiske (og det er fodboldspillere vel generelt), og lægger noget i det, kan de for min skyld spille i hvidt fremover, hvis det er det der skal til, for at de leverer varen på banen.

Cencur
Manager

« Svar #1069: 11 Nov 2008, 14:52 »

Landsholdstruppen mod Wales
Thomas Sørensen
Jesper Christiansen
Kasper Bøgelund
Anders Møller Christensen
Per Krøldrup
Daniel Agger
Thomas Rasmussen
Thomas Kristensen
Hjalte Bo Nørregaard
Leon Andreasen
Martin Retov
Dennis Rommedahl
Michael Krohn-Dehli
Søren Larsen
Nicklas Bendtner
Morten Nordstrand

For det første så er det meget fesent af Morten Olsen at udtage Jesper C fordi han har tudet som en skide prinsesse der har fået stjålet sin pony. Spark ham ud af truppen og hiv Stephan og Kim C ind!

Ellers synes jeg at Duncan og Due måske sagtens kunne komme med og sikkert mange flere.

"Kaninen" Ilsø ser også ud som en udtagelse pga. hypen i pressen.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JKJ
Gæst

« Svar #1070: 11 Nov 2008, 14:55 »

Så er landsholdet til kampen mod Wales udtaget. Der var et par kaniner i truppen:

Thomas Sørensen
Jesper Christiansen
Kasper Bøgelund
Per Krøldrup
Daniel Agger
Thomas Rasmussen
Thomas Kristensen
Hjalte Bo Nørregaard
Leon Andreasen
Martin Retov
Dennis Rommedahl
Michael Krohn-Dehli
Søren Larsen
Nicklas Bendtner
Morten Nordstrand

Umiddelbart godt at se at der kommer lidt nyr til, dog havde jeg gerne set lidt flere smidt ud af truppen som feks Rommdahl som vel ikke har spillet for Ajax endnu i denne sæson og feks en Due ind (ser jeg det med for farvede briller?) som virkelig har haft en flot sæson for AaB indtil nu, med masser af flotte mål og en del ass...

Kampen burde være en "b-kamp" imo så man kunne få prøvet de spillere af der er på det yderste mandat i truppen eller lige uden for...

Edit: for langsom... men vi er da enige om Due Wink
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 14:58 af JKJ » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #1071: 11 Nov 2008, 15:02 »

Ilsø står da ikke på din liste? Mener dog heller ikke at han er berettiget.

Due er desuden skadet, men ser ham også som en der skal prøves af. Duncan er inde i en god stime ja, men lad ham nu vide at han skal arbejde for det og ikke bare præstere godt i to kampe og så er alt ved det gamle.

Synes egentlig at det ser meget fornuftigt ud.

@ JKJ - nej du ser ikke med farvede briller, Due fortjener at blive prøvet af.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #1072: 11 Nov 2008, 15:07 »

Ilsø står da ikke på din liste? Mener dog heller ikke at han er berettiget.

Due er desuden skadet, men ser ham også som en der skal prøves af. Duncan er inde i en god stime ja, men lad ham nu vide at han skal arbejde for det og ikke bare præstere godt i to kampe og så er alt ved det gamle.

Synes egentlig at det ser meget fornuftigt ud.

@ JKJ - nej du ser ikke med farvede briller, Due fortjener at blive prøvet af.

Due er ikke mere skadet end man regner med at han spiller pokalkamp imorgen onsdag Wink Dog kan det tænkes at han står over for at få nogle friske kræfter , men han er altså klar Wink

Kan bare ikke forstå at alle de "sikre" skal med til en sådan ligegyldig kamp, få da prøvet nogle af dem der ikke lige er balndt de 11 foretrukne af så de er 100% klar hvis man får brug for dem, og med den skades statistik landsholdet har skal der nok blive det på et elelr andet tidspunkt...

Cencur
Manager

« Svar #1073: 11 Nov 2008, 15:10 »

Ilsø er ihvertfald Olsens "kanin".

Det er kun tre ud af 19 spillere som kan få debut (Ilsø, Hjalte og Mtiliga), så det virker mere som en ligalandskamp end en træningskamp.

Prøv dog nogle nye istedet for Rommedahl og Leon Andreasen, som ikke spiller en for deres respektive klubber.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JKJ
Gæst

« Svar #1074: 11 Nov 2008, 15:23 »

Synes MO skulle prøve at tage et kig på Jonas Kamper.
Han kunne være et friskt pust på landsholdet.

Han spiller jo heller ikke fast hos hans hold, og så kan man jo lige så godt beholde Rommedahl ( sagde jeg det højt  Shockeret )

Vi mangler folk på kanterne, hvorfor dog i alverden prøver man så ikke nogen af dem der gør det godt i deres respektive klubber og ikke mindst spiller fast hvergang!

enged
Gæst

« Svar #1075: 11 Nov 2008, 15:40 »

For det første så er det meget fesent af Morten Olsen at udtage Jesper C fordi han har tudet som en skide prinsesse der har fået stjålet sin pony. Spark ham ud af truppen og hiv Stephan og Kim C ind!

Du mener simpelthen sas ligaens bedste målmand ikke skal med på landsholdet? og tudet som en skide prinsesse? Nu syntes jeg det er dig som tuder  Rullende Øjne Mons tror Stephan A ikke kommer med alligevel? Det kan da også være lige meget når det er Thomas Sørensen der er 1. valg.

ManUtd83
Manager

« Svar #1076: 11 Nov 2008, 15:58 »

Han spiller jo heller ikke fast hos hans hold,

Siden hvornår har det været et krav stillet af Morten Olsen?

Rooland
Manager

« Svar #1077: 11 Nov 2008, 15:59 »

Han spiller jo heller ikke fast hos hans hold, og så kan man jo lige så godt beholde Rommedahl ( sagde jeg det højt  Shockeret )

Vi mangler folk på kanterne, hvorfor dog i alverden prøver man så ikke nogen af dem der gør det godt i deres respektive klubber og ikke mindst spiller fast hvergang!

Rommedahl spiller da heller ikke fast for Ajax? Og Kamper har vist en fremragende indhops statistik.
Han er desværre skadet ligenu, men jeg syntes også han kunne være god på landsholdet.

Det bliver også spændende at se om Patrick Mtiliga spiller ligeså godt som pressen skriver. Han skulle vist være en af de 5 bedste backs i Æresdivisionen

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1078: 11 Nov 2008, 16:01 »

Landsholdstruppen mod Wales
Thomas Sørensen
Jesper Christiansen
Kasper Bøgelund
Per Krøldrup
Daniel Agger
Thomas Rasmussen
Thomas Kristensen
Hjalte Bo Nørregaard
Leon Andreasen
Martin Retov
Dennis Rommedahl
Michael Krohn-Dehli
Søren Larsen
Nicklas Bendtner
Morten Nordstrand

Ellers synes jeg at Duncan og Due måske sagtens kunne komme med og sikkert mange flere.

"Kaninen" Ilsø ser også ud som en udtagelse pga. hypen i pressen.

Det var da et træls indlæg. Kan du ikke droppe fan-facaden inde i Landsholds tråden.
Det er meget subjektivt af dig at mene Jesper C. kun er udtaget "fordi han har fået taget sin pony". :s
« Seneste Redigering: 11 Nov 2008, 16:04 af JakobHove » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1079: 11 Nov 2008, 16:40 »

Personligt ville jeg også foretrække Stephan Andersen frem for Jesper Christiansen, og jeg er hverken Brøndby eller FCK fan (eller fan af nogen anden klub med en Dansk målmand for den sags skyld). Jesper Christiansen har fået chancen på landsholdet flere gange, og har endnu ikke grebet den, han griber alt for ofte til at bokse til bolden, og har absolut ingen (i hvert fald meget lidt) styr over, hvor han bokser bolden hen, og derfor havner den som regel hos en helt fri modstander, som stille og roligt kan sparke eller heade den i mål. Jeg har skrevet det utallige gange i denne tråd, og nu gør jeg det igen. Stod det til mig, har Jesper Christiansen spillet sin sidste landskamp (der skulle i hvert fald skader til hos en 5-6 andre målmænd, før jeg kunne fristes til at give ham chancen igen.

Hvad Due angår, så er jeg helt enig i, at han fortjener en chance, han har gjort det godt i AaB, og er, efter Kuhn har taget over, kommet til at spille fast. Jeg tror meget vel det kan være skaden, der er skyld i, at han ikke er udtaget, der er ikke noget ved at udtage en spiller, der risikerer at få en overbelastningsskad e eller en skade, der bryder op igen, fordi han ikke er helt klar, hvis man bruger ham.

Rommedahl bør så småt være på vej ud af truppen, han spiller ikke for sin klub, og har ikke præsteret på landsholdet i de seneste 6-7 kampe, han har rutine, men der må være grænser for, hvor meget den vejer op for...

Hvad Kamper angår, så har jeg altid bare set ham som lidt af en Rommedahl klon (eller er jeg helt galt på den?), samme forcer og samme svagheder, så for min skyld hellere den rutinerede af de to...

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010