home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: JamesElery
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 283676 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1005: 10 Okt 2008, 13:31 »

En ting jeg har undret mig over, er udtagelsen af Duncan. Hvordan kan han på stort set ingen tid have overhælet Bernburg, som i mine øjne heller ikke hører hjemme på landsholdet atm., og evt. Curth og Sørensen? Så god er han altså heller ikke, men det er nok bare mig..

Bernburg har vist været småskadet på det sidste. Duncan er udtaget frem for de andre, fordi han er den mest krop- og hovedstødsstærke. Det er tilsyneladende den type, som MO har manglet, eller helst vil erstatte Bendtner med.

fc-hansen
Manager

« Svar #1006: 10 Okt 2008, 13:36 »

Jeg kan gopdt forstå udtagelsen af Duncan. Hvis Malta stiller sig ned med 10 mænd bliver det svært at spille sig igennem, og så kan høje bolde efter angriberen, meget vel blive aktuelt, og der er Duncan jo meget stærk. er dog rimelig sikker på at såfremt Nicklas ikke kan spille, vil Søren Larsen være at finde blandt de første 11.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Newton Heath
Manager

« Svar #1007: 10 Okt 2008, 13:57 »

Jeg kan gopdt forstå udtagelsen af Duncan. Hvis Malta stiller sig ned med 10 mænd bliver det svært at spille sig igennem, og så kan høje bolde efter angriberen, meget vel blive aktuelt, og der er Duncan jo meget stærk. er dog rimelig sikker på at såfremt Nicklas ikke kan spille, vil Søren Larsen være at finde blandt de første 11.

Hvad så med Marc Nygaard Wink
Skuret fra Randers. Han ville da være fantastisk, hvis det med de høje bolde i feltet skulle blive aktuelt.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1008: 10 Okt 2008, 14:01 »

Hvad så med Marc Nygaard Wink
Skuret fra Randers. Han ville da være fantastisk, hvis det med de høje bolde i feltet skulle blive aktuelt.

http://www.randersfc.dk/index.php?afd=1&side=3213

Newton Heath
Manager

« Svar #1009: 10 Okt 2008, 14:02 »

fc-hansen
Manager

« Svar #1010: 10 Okt 2008, 14:30 »

Øv, altså  Græder
hehe, men ja du har ret, ham havde jeg også gerne set Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Zone 43
Manager

« Svar #1011: 10 Okt 2008, 14:39 »

Bernburg har vist været småskadet på det sidste. Duncan er udtaget frem for de andre, fordi han er den mest krop- og hovedstødsstærke. Det er tilsyneladende den type, som MO har manglet, eller helst vil erstatte Bendtner med.

Ah ja, sådan havde jeg ikke set på det. I såfald kan man kun ærge sig over at en Nygaard ikke er klar, for så ville han havde være genial at sende ind på toppen :-)
Men mon ikke at Larsen og Nordstrand står foran Duncan til kampen i morgen, af reserverne?

EDIT:

Jon Dahl bliver ikke klar til kamp, hvilket må gøre et comeback for Krohn-Delhi større Opstemt
http://www.bold.dk/nyt/Jon-Dahl-bliver-ikke-klar
« Seneste Redigering: 10 Okt 2008, 14:46 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1012: 10 Okt 2008, 15:19 »

Umiddelbart tror jeg, at Borrings speed får svært ved at komme til sin ret, når vi skal spille mod et mandskab, som formodentlig står meget kompakt. Omvendt vil Kahlenberg formodentlig trække meget ind i banen, hvilket også sagtens kan være et problem. Og så er jeg enig i, at hans tidligere præstationer er et problem. For mig er det lidt valget mellem pest eller kolera.

I forhold til Bøgelund/Andreasen så er Andreasen vel farligst i det fremadrettede, hvilket kan være argumentet for at bruge ham. Han mangler desværre bare spilletid. Han plejer dog at gøre det godt på landsholdet. Jeg ville nok satse på Andreasen. Det giver også lidt ekstra muligheder rent taktisk, da man periodevis kan skubbe ham op, som en ekstra midtbane.

Jeg er ikke enig i, at Andreasen er bedre end Bøgelund i det fremadrettede spil (i hvert fald ikke på højrebacken), jeg ser netop Bøgelund som en meget offensiv back, der ved hvornår han skal løbe med frem. Vælger man Kahlenberg på venstrekanten har man jo også stadig muligheden i venstre side, for at skubbe en forsvarsspiller frem på midtbanen, det vil så være Thomas Rasmussen der skubbes frem på venstrekanten (hvor han jo har spillet det meste af sin karriere), mens Kahlenberg så trækker ind og ligger mere centralt. Personligt så jeg allerhelst både Bøgelund og Andreasen på banen, da de har noget af det vildskab vi til tider mangler, problemet for Andreasen er så bare, som sagt, at Daniel Jensen langt om længe er begyndt at præstere på landsholdet, mens Andreasen jo ikke ligefrem vader i spilletid i sin klub. På den anden side har jeg også stærkt på fornemmelsen, at Daniel Jensen slet ikke er i nærheden af samme motivation som mod Portugal, Leon derimod lader til altid at være motiveret, så netop det, at det er et lille hold, taler for at lade ham starte på midten frem for Daniel Jensen.

Men på højrebacken vil jeg helt klart foretrække Bøgelund, det er hans naturlige position, og første gang han var inde omkring landsholdet, spillede han nogle pragtkampe på den plads, og viste at han som type passer perfekt ind i systemet.

DeBuur
Manager

« Svar #1013: 10 Okt 2008, 20:49 »

Denne kamp skal vindes  Opstemt det er en perfekt mulighed for de nyere navne eller dem som kommer tilbage igen, personligt håber jeg på et gensyn med Bøgelund, en spiller med et stort potentiale.... hvor god ville han have været uden alle de forbandede skader ?

Søren Larsen tror jeg er god for minimum 2 kasser..... Borring bør starte inde også håber jeg at Agger får styr på forsvaret.

Op til denne kamp har jeg lovet ikke at "svine" Olsen til.... selvom det føles forkert   Djævel....

jeg tror vi vinder 3-0

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #1014: 11 Okt 2008, 13:30 »

Jeg vil slet ikke spå om en storsejr... Vi har før bevist at man har det mere end svært mod et hold der spiller ultra defensivt, 8-9 mand i forsvaret, og med tanke på hvor svært MO plejer at  have med at bryde hans princip om vores 4-3-3 system kan det godt blive rigtig svært endda...

Vi har før spillet med 4 mand i forsvaret selvom vores modstander kun har haft ½-1 mand fremme, og så er det altså svært at komme i overtal fremme på banen...

Jeg tror dog på en sejr, men det bliver bestemt ikke en walk-over som mange vist går og tror. Sidst vi mødte Manlta, med et bedre dansk hold end i aften imo, var vi altså mere end heldige med at vinde 2-1 hjemme...

ManUtd83
Manager

« Svar #1015: 11 Okt 2008, 13:40 »

Enig i at det ikke bliver en walk-over, men formentlig en sejr. Især hvis Bendtner ikke kommer med tror jeg vi kan få problemer med at skabe chancerne. Ham og Kahlenberg er de eneste som rigtig er kreative på holdet - måske sammen med Krohn-Dehli :S.

Ellers er det vel bare over kanterne og ind i panden på Søren Larsen. Tror også godt han kunne finde på at score idag.

JKJ
Gæst

« Svar #1016: 11 Okt 2008, 15:10 »

Danmark helt i hvidt i aften da begge holds normale spillerdragter er ens... Men har jeg misforstået et eller andet, troede da at det altid var udeholdet der skulle stille op i, ja deres udebanedragter  Huh

Ikke fordi jeg tror det har den store indflydelse, det undre mig bare at vi som hjemmehold skal skifte...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-16679021.html

Newton Heath
Manager

« Svar #1017: 11 Okt 2008, 15:14 »

Danmark helt i hvidt i aften da begge holds normale spillerdragter er ens... Men har jeg misforstået et eller andet, troede da at det altid var udeholdet der skulle stille op i, ja deres udebanedragter  Huh

Ikke fordi jeg tror det har den store indflydelse, det undre mig bare at vi som hjemmehold skal skifte...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-16679021.html

Ja, nemlig det undrer faktisk også mig. Men det er jo nok ligemeget i sidste ende. Jeg frygter en fiasko i aften og især hvis Bendtner må stå over. Jeg tror dog ikke at Jon Dahl's exit får den store betydning.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1018: 11 Okt 2008, 15:28 »

Der er nu også forskel på Liechtenstein og Danmark. Wink Men 2-0 fordi vi aldrig er fantastiske mod små hold.
Det kan godt være, men så vidt jeg ved har Danmark ikke vundet med 6 mål over Lichtenstein i lang tid.

JKJ
Gæst

« Svar #1019: 11 Okt 2008, 16:11 »

Det er så dommeren der har haft indflydelse på hvordan og i hvilket farver de kan stille op i, fair nok at  man skal kunne se forskel på de 2 hold.

Men derfor undre dig mig så også at han selv stiller op i gråt, når de 2 respektive målmand stiller op i sort og mørkeblåt...
Burde han så ikke have haft en gul dommerdragt med selv, sort, gråt og mørkeblåt kan altså godt forveksles i kampens hedde i et af felterne...

Spilledragter:

Danmark: Hvide trøjer, hvide shorts, hvide sokker. Målmanden helt i mørkeblå.
Malta: Røde trøjer, røde shorts, røde sokker. Målmanden helt i sort.
Dommerne: Grå trøjer, sorte shorts, sorte sokker.

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010