home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:11:42 Broen13 Træningsbanen Fm Tweak
08 Mar 2025, 22:55 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23538
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahigupta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 283506 gange)
jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #900: 11 Sep 2008, 08:30 »

Jeg synes at boykottet er helt fint, nu har pressen ikke lavet andet end at svine spillerne til, så jeg synes det er fint nok de ikke vil snakke med dem! Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #901: 11 Sep 2008, 08:56 »

Det er sku da barnligt af spillerne det der. Hold kæft hvor det til grin. Nej jeg forstår det sku ikke. det viser bare at de ikke kan yåle noget kritik. men hva det må de jo om. Tåbeligt. gad godt vide om de havde gjort det samme hvis de nu havde tabt?

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #902: 11 Sep 2008, 09:25 »

Vild kamp. Man kunne fra starten se, at der var langt mere tænding på. Da Portugal scorede sad jeg med en lidt ærgerlig følelse, da Danmark havde spillet fint, og med lidt held kunne have været foran. Heldigvis tog portugiserne lidt let på det i anden halvleg, og Danmark fik langsomt kæmpet sig ind i opgøret. Det er klart, at med den måde Portugal spiller på, så vil de altid komme til chancer. Danmarks fremadrettede spil blev bedre og bedre, og man turde mere, og vi fik da også scoringen til sidst. Afslutningen var bare vild. Leon fik mit pis i kog med sit kluntede straffespark. Han så træt ud til sidst, og skulle nok have være pillet ud lidt før. Men vi klarede det alligevel. For en gangs skyld havde vi også lidt held. Dejlig sejr.

Stefan Andersen spillede igen en fin kamp, og det kan sagtens tænkes, at han har overhalet JC i landsholdshierakiet . Sørensen er formodentlig stadig førstevalg. Forsvaret gjorde det nogenlunde. Jeg er vild med Agger. Han er så cool og rolig. Laursen spillede langt bedre end sidst, og leverede også en godkendt indsats. Backerne havde noget at se til. Jeg synes godt , at man kunne se, at Leon mangler kampe i benene. Han mangler det sidste skarphed, og han så meget træt ud til sidst. Jacobsen leverede en fin præstation, mens Silberbauer ikke var helt i top. Han skal ikke spille back. Men han fik god hjælp af Løvenkrands, som leverede en god præstation i det defensive. Offensivt var de to ikke nær så synlige.

Poulsen og Jensen på midtbanen gjorde det rigtig fornuftigt. Især Jensen blev bedre, som kampen skred frem. Jeg synes dog ikke, at man fik lukket Deco godt nok ned, men det er måske også for meget at forvente.

Rommedahl var i starten af sin landsholdskarriere meget kritiseret, men han blev langsomt bedre, og over en lang periode var han blandt de bedste. I går var han ikke så god. Når han endelig havde muligheden for gennembrud, så ville det ikke lykkes for ham. Jeg håber, at det er manglende kamptræning. Han har rundet de 30 år, og man kunne godt frygte, at han har toppet. Han har levet på sin hurtighed, og den er muligvis ikke den samme længere.

Jon Dahl løb som altid meget, men fik ikke ret meget ud af det. Det er klart, at da Danmark skulle frem på banen, så fik han lidt bedre muligheder for at gå med i kombinationer, men i resten af kampen synes jeg ikke, at han fik ret meget ud af det. Jeg kunne godt tænke mig en ny spiller på den plads. Men skifter MO sin anfører ud? Jeg tvivler.

Bendtner virkede frem til sin scoring også lidt uskarp. Blandt andet ved sin chance i starten af kampen. Som kommentatorerne påpegede, så var han ikke god nok til at holde fast i sin poistion helt fremme. Men med en scoring, så er hans præstation alligevel godkendt.

Samlet set en flot og ikke mindst vigtig sejr. En rigtig god holdpræstation. Det var tydeligt at se, at spillerne var langt mere opsatte, og det var nok det der gjorde forskellen. Olsen spillestil er blevet anklaget for at dræbe kreativitet, men det er netop i kampene mod de bedre hold, at man ser det gavnlige i en struktureret og disciplineret spillestil. I det her tilfælde virkede Olsens filosofi. Det bliver sværere mod de mindre hold, som stiller sig længere tilbage på banen. Vi får se i de kommende kampe, om de kan løse problemet.

Omkring boykottet: Jeg forstår det ikke helt. Tonen i pressen har ganske vist været skinger, og jeg kan da godt forstå, at spillerne bliver trætte af at høre, at de er det dårligste landshold i 30 år. Det er naturligvis ikke fordrende for moralen, og spillerne må vel også føle sig ramt på deres stolthed. Men hvorfor gøre det nu, hvor man har opnået et godt resultat, og pressen kan tale holdet lidt op igen? De burde have gjort før Portugal-kampen i så fald. Hvis tonen var skinger før, så bliver den det endnu mere nu.

Men måske er det meget fint, at sende en besked til pressen, om at de skal prøve at bringe et mere nuanceret billede af landsholdet, og forsøge at bakke op om holdet i stedet for at pille det ned.

EDIT: Som jeg langsomt får tygget mig igennem de forskellige mediers nyheder og analyser om boykottet, så føler jeg langsomt, at man har gjort det rigtige. Journalister og redaktører vræler op og tuder, og viser ikke den mindste form for selvkritik. Stakkels journalister.
« Seneste Redigering: 11 Sep 2008, 09:46 af -Johnson- » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #903: 11 Sep 2008, 10:41 »

Jeg synes at boykottet er helt fint, nu har pressen ikke lavet andet end at svine spillerne til, så jeg synes det er fint nok de ikke vil snakke med dem! Opstemt

Det er direkte ynkeligt af spillerne, hvis de ikke kan tåle kritik efter den måske dårligste kamp i  de sidste 10 år så bør de sgu begynde og spille ludo i en børnehave hvor de imo hører hjemme efter en sådan udmelding...

Jeg havde ellers tænkt på et skrive et positivt indlæg om landsholdet og MO!! for engang skyld men at vågne op til en sådan nyhed er helt ude i hampen...

Hvordan kan man dog tro at det ikke vender sig mod dem igen... Hvis de havde talt med pressen og snakket Potugal kamp var det ude af verden, når de nu engang gider at snakke igen er der jo ingen der gider snakke om den kamp men derimod kun om hvorfor de ikke vil snakke med pressen...
Og så er kritikken der jo igen fremfor det positive de kunne have fået ud af denne kamp...

Tudefjæs, børnehave, primadonnaer og hvad ved jeg, det er umiddelbart det eneste jeg kan finde at sige om disee spillere... føj!!

Edit: Iøvrigt dejligt at hører at sponsor heller ikke er tilfreds med den måde de opføre sig på --> http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/article1054708.ece

Man kunne jo godt frygte at de også have holdt deres mund...
« Seneste Redigering: 11 Sep 2008, 10:46 af JKJ » Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #904: 11 Sep 2008, 10:54 »

Tudefjæs, børnehave, primadonnaer og hvad ved jeg, det er umiddelbart det eneste jeg kan finde at sige om disee spillere... føj!!

Hvorfor? Forstå mig ret. Jeg synes stadig, at man fra spillernes side har overreageret, men siden sidste kamp har spillerne hele tiden været tvunget til at tage et selvkritisk blik indad på pressens foranledning. Nu er det pressen tur. Men er de i stand til det? Nej, overhovedet ikke. Og lige nu er det endnu værre end det var før kampen. På ekstrabladet giver man udtryk for at befokningens holdning er nøjagtig den samme som aviserne. Gu' er den ej. Den er langt mere nuanceret, men ekstrabladet kan kun finde ud af at mele deres egen kage. Er der nogen steder en eneste artikel/analyse, som tager landholdets parti? Jeg har ikke set nogen. For mig er det vigtigt, at medierne holder en saglig og objektiv tilgang til tingene. Det gør de ikke nu.

Det værste er, at boykottet rent faktisk er langt bedre for medierne, end hvis man havde undladt at boykotte. I stedet for dødsyge intetsigende spillerinterviews, hvor alle siger det samme, så har man nu en sag med rigtig meget kød på. Og der er læsere til den. Ihvertfald et meget mere kontroversielt emne i forhold til spillere, som bare klapper hinanden på ryggen og roser en god holdindsats.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #905: 11 Sep 2008, 12:56 »

Hvorfor? Forstå mig ret. Jeg synes stadig, at man fra spillernes side har overreageret, men siden sidste kamp har spillerne hele tiden været tvunget til at tage et selvkritisk blik indad på pressens foranledning. Nu er det pressen tur. Men er de i stand til det? Nej, overhovedet ikke. Og lige nu er det endnu værre end det var før kampen. På ekstrabladet giver man udtryk for at befokningens holdning er nøjagtig den samme som aviserne. Gu' er den ej. Den er langt mere nuanceret, men ekstrabladet kan kun finde ud af at mele deres egen kage. Er der nogen steder en eneste artikel/analyse, som tager landholdets parti? Jeg har ikke set nogen. For mig er det vigtigt, at medierne holder en saglig og objektiv tilgang til tingene. Det gør de ikke nu.

Jeg er delt. Synes det er ærgeligt, at spillerne boykotter netop nu, hvor de havde skabt et fantastisk resultat. Omvendt forstår man også godt, at vi her har med mennesker at gøre, og man bliver på et eller andet tidspunkt træt af det hele og vil vise at man ikke finder sig i hvad som helst.

Kritikken er på det seneste blevet unuanceret, i går bl.a. med den her artikel: http://ekstrabladet.dk/nationen/article1054582.ece. Et eller andet sted må man trække en grænse. Medierne kigger overhovedet ikke indad, og når de bliver spurgt, er svaret pr. automatik, nærmest som en børnehave som de selv anklager landsholdet for at være en del af: "Det var ikke mig!" Smiley

Den kære Allan Pedersen kan man jo næsten fornemme er stolt af hans "Det værste landshold i 30 år"

Det værste er, at boykottet rent faktisk er langt bedre for medierne, end hvis man havde undladt at boykotte. I stedet for dødsyge intetsigende spillerinterviews, hvor alle siger det samme, så har man nu en sag med rigtig meget kød på. Og der er læsere til den. Ihvertfald et meget mere kontroversielt emne i forhold til spillere, som bare klapper hinanden på ryggen og roser en god holdindsats.

Hehe det er så det ironiske. Spillerne vælger for en gang skyld IKKE at være "kedelige", men være anderledes men også her er selv det forkert, hvorfor? Fordi det går ud over pressen Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #906: 11 Sep 2008, 12:58 »

Læg mærke til det ikke er en jounalist der har lavet det, men en helt tilfældig bruger på nationen.dk

Det ændrer jo ikke ved, at Ekstra Bladet hiver "initiativet" frem og dermed er med til at øge den unuancerede kritik af landsholdet og i dette tilfælde, specielt MO Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #907: 11 Sep 2008, 13:11 »

Det er direkte ynkeligt af spillerne, hvis de ikke kan tåle kritik efter den måske dårligste kamp i  de sidste 10 år så bør de sgu begynde og spille ludo i en børnehave hvor de imo hører hjemme efter en sådan udmelding...

Jeg havde ellers tænkt på et skrive et positivt indlæg om landsholdet og MO!! for engang skyld men at vågne op til en sådan nyhed er helt ude i hampen...

Hvordan kan man dog tro at det ikke vender sig mod dem igen... Hvis de havde talt med pressen og snakket Potugal kamp var det ude af verden, når de nu engang gider at snakke igen er der jo ingen der gider snakke om den kamp men derimod kun om hvorfor de ikke vil snakke med pressen...
Og så er kritikken der jo igen fremfor det positive de kunne have fået ud af denne kamp...

Edit: Iøvrigt dejligt at hører at sponsor heller ikke er tilfreds med den måde de opføre sig på --> http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/article1054708.ece

Man kunne jo godt frygte at de også have holdt deres mund...

Hvorfor er det dejligt at sponsoren er utilfreds? Det virker ærlig talt som om, at man forventer at spillerne er maskine, og bare gør hvad der bliver sagt uden at tænke selvstændigt.

Det er jo ikke et spørgsmål om at spillerne ikke kan tåle kritik, men forestil dig, at dit firma havde et nyhedsbrev, hvor din afdeling gennem 2-3-4 år blev kritiseret igen, igen, igen og igen, og kun i 1 ud af 100 tilfælde var der skrevet noget positivt. Ville du ikke på et tidspunkt have lyst til at smide et statement, hvis du mente I gjorde jeres bedste?

Problemet er bare, at pressen har hænderne fri. De kan skrive hvad de vil, specielt når det er kritik, fordi de ved, at dem der råber højest er dem der er utilfredse og derfor kan de danne "en folkestemning", selvom det måske ikke holder en meter Smiley Seneste eksempel er at de nu finder de grupper på Facebook der sviner MO og spillerne, spørgsmålet er nu om de kan finde den gruppe jeg lige har oprettet: http://www.new.facebook.com/group.php?gid=25806683887

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #908: 11 Sep 2008, 13:17 »

Først om boykotttet, så er jeg faktisk på linie med Troels Bech i den sag, det er uheldigt, men alligevel forståeligt. Pressen er altid meget hurtigt ude med kritik, men er aldrig (uden undtagelser) villige til at indrømme det, når deres kritik er ramt ved siden af.

Men boykottet er vel egentlig bare en typisk Dansk reaktion, og i virkeligheden et godt billede på det egentlige problem for landsholdet. Vi Danskere er generelt bare for pylrede, efter en opvækst hvor man har været pakket ind i vat, er det bare for svært at kapere modgang.

Til præstationen på banen i aftes, så synes jeg ikke det er skudt helt ved siden af, at kalde sejren fortjent, ufortjent var den i hvert fald ikke. Vi spillede godt, og havde i første halvleg lige så mange brændte direktører, som Portugal havde i anden, og generelt så synes jeg vi spillede flot. Forskellen på de to hold i aftes var først og fremmest, at Portugiserne troede mest på det, mens Danskerne ville det mest, det blev som bekendt viljen der sejrede.

At sætte Silberbauer på venstrebacken endte jo pludselig også med at være lidt af en genistreg, da det pludselig åbnede op for at sende flere mand frem, for at jagte scoringen, den mulighed ville ikke i samme grad være opstået, hvis man havde sat Krøldrup ind, og flyttet Agger derud, til gengæld ville han have manglet centralt, hvor han gjorde det fremragende.

Aggers løb med bolden over 50 meter, og afleveringen til Bendtner afgjorde kampen, det var der ballancen endegyldigt tippede til vores fordel, selvom Portugal kom foran igen (der frygtede jeg godt nok at vi, som så ofte før, ville blive ofre for laurbæreffekten), så var det tydeligt at Danskerne havde fundet et ekstra gear. Var kampen fortsat yderligere 5-10 minutter havde vi nok scoret et mål eller to mere, men det gjorde nu alligevel ikke noget, at dommeren fløjtede af, da han gjorde  Cool

JKJ
Gæst

« Svar #909: 11 Sep 2008, 13:28 »

At pressen ikke kan indse at de har lavet en fejl er vel forventet, men at så spillerne falder ned på deres niveau er imo totalt at overreagere...

Den kritik de har fået de seneste mange mdr , måske det sidste år, kunnet fuldstændig have været forstummet nu... Pressen har været ude og fortælle at de ikke kunne spille op mod nogen store hold, de kæmper ikke osv... Det modbeviste holdet så i går aftes, hvorfor sulen udnytter de så ikke situation og går ud og fortæller pressen at de tog fejl og en "se hvad vi gjorde" attitude...

Næhhh man går ind i omklædningsrummet og surmuler... "Morten og Lars, de store drenge driller, vi gider ikke snakke med dem"... "fint så kommer vi med en udtalese og så behøver i ikke snakke med dem!!"

De eneste der vinder her er da prseen som netop får endnu mere brænde til deres bål og nu kan sælge overskrifter endnu længere...

Ved det netop overstået OL, var der masser af fiaskoer, atletik, badminton, bordtennis osv... Der var ingen af dem der havde tudefjæs på og nægtede at udtale sig, nej de kom også gennem pressens kritiske øjne men stod alligevel frem...
Der var også masser af små idrætsgrene som for engang skyld fik skærmtid, men floppede stort selv om det var deres chance for at komme frem, de var også parate til at snakke...

Damelandsholdet i håndbold har også været igennem en fiaskotid de seneste år, de står også frem...

Hvorfor er det så lige at jeg skal have forståelse for fodboldholdet og sige det er helt i orden??

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #910: 11 Sep 2008, 13:47 »

@JKJ

Boykottet er en overreaktion. Så langt er vi enige. Men at sammenligne fodbold med andre sportsgrene er ubrugeligt. De andre sportgrene får opmærksomhed når det går godt. Og når det går dårligt, så forsvinder pressens opmærksomhed. Det er netop kvindelandsholdet i håndbold et fint eksempel. De blev uinteressante lige så snart herrerne fik succes, og det gik ned af bakke for dem selv.

Men fodbold er vores nationalsport, og fodboldlandsholdet er ikke et eller andet modefænomen som curling, speedway og badminton, som kun er sjovt når danskerne er gode til det.

Pressen har har haft travlt med at stille krav til landsholdet og kritisere. Den kritik de har været udsat for, har været langt hårdere end den andre sportsgrene har fået. Hvorfor må det ikke gå den anden vej? Skal de bare dukke nakken og tage imod? Måden de har protesteret på kunne være meget bedre, men jeg synes budskabet er rigtig godt. At pressen så ikke fatter en skid og bare forsøger at finde så mange historier som muligt, der kan tale deres egen sag er jo håbløst. Og det viser jo fint hvad man er oppe imod. Selvforherligende sportsredaktører, der tror de har patent på sandheden.

Jeg er overdrevet træt af tudefjæs-argumentet, som trækkes frem i tide og utide. Når nogen brokker sig og stiller sig på bagbenene, så er de nogle tudefjæs og grædekoner. I stedet for at se på om man eventuelt kunne bruge kritikken til noget, så affejer man den bare med det samme som tuderi. Det pisser mig af.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #911: 11 Sep 2008, 14:21 »

Først om boykotttet, så er jeg faktisk på linie med Troels Bech i den sag, det er uheldigt, men alligevel forståeligt. Pressen er altid meget hurtigt ude med kritik, men er aldrig (uden undtagelser) villige til at indrømme det, når deres kritik er ramt ved siden af.

Men boykottet er vel egentlig bare en typisk Dansk reaktion, og i virkeligheden et godt billede på det egentlige problem for landsholdet. Vi Danskere er generelt bare for pylrede, efter en opvækst hvor man har været pakket ind i vat, er det bare for svært at kapere modgang.

Pylret, eller bare ikke opdraget til at være overdrevet autoritetstro og til at have modet til egen mening og tænke selvstændigt?

At pressen ikke kan indse at de har lavet en fejl er vel forventet, men at så spillerne falder ned på deres niveau er imo totalt at overreagere...

Ved det netop overstået OL, var der masser af fiaskoer, atletik, badminton, bordtennis osv... Der var ingen af dem der havde tudefjæs på og nægtede at udtale sig, nej de kom også gennem pressens kritiske øjne men stod alligevel frem...
Der var også masser af små idrætsgrene som for engang skyld fik skærmtid, men floppede stort selv om det var deres chance for at komme frem, de var også parate til at snakke...

Useriøst at sammenligne en kritik der ikke kun har varet et år, med en kritik på én enkelt præstation. Useriøst!

Damelandsholdet i håndbold har også været igennem en fiaskotid de seneste år, de står også frem...

Hvorfor er det så lige at jeg skal have forståelse for fodboldholdet og sige det er helt i orden??

Med al respekt for damelandsholdet i håndbold, så har de bare meget mere kredit i befolkningen end fodboldlandsholdet. Der hvilker langt fra samme pres på dem som på landsholdet, så igen en sammenligning der ikke holder vand.

Det sjove er faktisk, at man ind i mellem hører og læser, at pressen godt er klar over at man på landsholdet har været ekstremt hårdt ramt af skader i hvert fald i sidste kvalifikation. Men det er som om de ikke ligger særlig meget vægt på det alligevel, og det trænger i hvert fald ikke igennem til den del af den danske befolkning der meget billigt, kritiserer MO for forkert system og bl.a. bl.a. bl.a. Vi så det i går, og Elkjær sagde det efterfølgende: Systemet kan være nok så fikst, men hvis viljen ikke er der, kommer man ikke langt. Omvendt kan viljen næsten gøre systemet overflødigt.

Og her har kritikken været unuanceret. Vi skal spille 4-4-2, ikke 4-3-3 lyder det ofte. Må man spørge hvor mange kritikkere der reelt har en hat forstand på hvordan de enkelte formationer skal spilles, ud over den forstand man kan hente i FM? Hvad med viljen og gejsten?

Sfter sådan en sejr, kommer man også til den konklusion, at vi er bedst når der ikke er pres på landsholdet. Hvorfor i al verden så ligge sådan et kæmpe pres på det? Det er jo nærmest som om man forventer at landsholdet skal nå kvartfinalen til hver evig eneste slutrunde, uagtet talentmassen, skader osv. hvilket er pænt urealistisk i mine øjne!

Min pointe er blot, at det er trættende at høre på den let købte, og meget unuancerede kritik, der kommer efter hver kamp hvor vi ikke vinder 17-0. Vær nu en anelse nuanceret, i stedet for bare at komme med den gamle sang: "Forkert system", "MO stinker", "MO er for stædig", bl.a bl.a bl.a Smiley

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #912: 11 Sep 2008, 14:32 »

jeg forstår godt de danske spillers reaktion på alt, men egenligt så har det danskelandshold jo svaret på alle de kritiske spørgelsmål med sejeren, for de spiller jo godt fodbold til tider og det var jo dejligt at se en C. Poulsen som spillede en formidabel kamp og at Laursen har fået rystet den røvringe kamp af sig som han spillede i Lørdags og forsætter som vi kender ham det er jo dejligt.

men for at forstår de danke spiller så tror jeg man skal prøve det selv prøv at forstille jer at det var dig der fik alle de Røvsyre beskyldinger.

jeg synes at pressen skulle prøve dette for så ville de tænke 2 gange før de skrev noget.
pressen krav er lige til at skide på for de har ikke en skid at sige, de er der ude hvor de skal trække snuden tilbage og gå den anden vej.

JKJ
Gæst

« Svar #913: 11 Sep 2008, 14:49 »

@JKJ

Boykottet er en overreaktion. Så langt er vi enige. Men at sammenligne fodbold med andre sportsgrene er ubrugeligt. De andre sportgrene får opmærksomhed når det går godt. Og når det går dårligt, så forsvinder pressens opmærksomhed. Det er netop kvindelandsholdet i håndbold et fint eksempel. De blev uinteressante lige så snart herrerne fik succes, og det gik ned af bakke for dem selv.

Men fodbold er vores nationalsport, og fodboldlandsholdet er ikke et eller andet modefænomen som curling, speedway og badminton, som kun er sjovt når danskerne er gode til det.

Pressen har har haft travlt med at stille krav til landsholdet og kritisere. Den kritik de har været udsat for, har været langt hårdere end den andre sportsgrene har fået. Hvorfor må det ikke gå den anden vej? Skal de bare dukke nakken og tage imod? Måden de har protesteret på kunne være meget bedre, men jeg synes budskabet er rigtig godt. At pressen så ikke fatter en skid og bare forsøger at finde så mange historier som muligt, der kan tale deres egen sag er jo håbløst. Og det viser jo fint hvad man er oppe imod. Selvforherligende sportsredaktører, der tror de har patent på sandheden.

Jeg er overdrevet træt af tudefjæs-argumentet, som trækkes frem i tide og utide. Når nogen brokker sig og stiller sig på bagbenene, så er de nogle tudefjæs og grædekoner. I stedet for at se på om man eventuelt kunne bruge kritikken til noget, så affejer man den bare med det samme som tuderi. Det pisser mig af.

Er det så også det, håndbold tiltrækker altså flere tv-seere når de 2 landshold spiller end vores fodbold landshold gør... Peace

Det er måske svært at sammenligne med de småforbund, men netop inden for håndbold kan man nu godt sammenligne imo...

Der har div spillere, både herre og damer, altid været klar med en kommentar, mener nu ikke lige jeg mindes at trænerne eller spillerne har nægtet at udtale sig efter kritik i pressen i de forrige kampe...

Jeg kan godt kalde dem noget andet end tudefjæs, men det er noget der bliver på højde med det og bestemt ikke mere positivt...

De skyder sig seriøst selv i foden med at nægte at udtale sig, og det kan man jo også se her i tråden... Vi debattere spillerne og deres måde at agere efter noget kritik fremfor at vi debattere den rigtig flotte og overraskende sejr som burde være dagens overskrift...

De nyhedssider jeg har kigget på i dag har meget lidt om sejren, mens de alle har noget om boykotten af pressen skrevet stort op på deres forsider...

Hvis det ikke er ris til egen røv har jeg svært ved at se hvad det ellers er... Det får i hvert fald ikke pressen til nu at blive mindre kritiske mod holdet...

Jeg har ikke meget til overs for pressen, og forventer bestemt ikke et dementi eller undskyldning for nogen af dem, tværtimod tror jeg nu at de vil fare frem og netop sige at spillerne er nogle forkællede unger som tror de kan gøre det som det passer dem...

Men igen det er jo når alt kommer til alt det man et eller andet forventer af pressen, lige meget om man kan li det eller ej, hvorfor dog i alverden så falde ned på deres niveau??

Kongfjong@ Vi har snakket systemmer til snart hudløshed og tror vi fleste er enige om det er lige meget hvad de hedder bare de har alternativer når det foretrukne ikke kører...

Jeg ved ikke om det var en hentydning til mig, men har nu ikke snakket om at MO stinker osv  Peace
Jeg bryder mig bare ikke om den måde han kører holdet på og hans udtalese af div spillere, selvom det jo kan være svært at sige dagen efter en flot sejr...

Jeg vil stå ved min kritk her i tråden af holdet og nu også deres boykot af pressen...
Om det så er nuanceret eller ej, ved jeg ikke men jeg står ved den  Peace

JKJ
Gæst

« Svar #914: 11 Sep 2008, 14:55 »

jeg forstår godt de danske spillers reaktion på alt, men egenligt så har det danskelandshold jo svaret på alle de kritiske spørgelsmål med sejeren, for de spiller jo godt fodbold til tider og det var jo dejligt at se en C. Poulsen som spillede en formidabel kamp og at Laursen har fået rystet den røvringe kamp af sig som han spillede i Lørdags og forsætter som vi kender ham det er jo dejligt.

men for at forstår de danke spiller så tror jeg man skal prøve det selv prøv at forstille jer at det var dig der fik alle de Røvsyre beskyldinger.

jeg synes at pressen skulle prøve dette for så ville de tænke 2 gange før de skrev noget.
pressen krav er lige til at skide på for de har ikke en skid at sige, de er der ude hvor de skal trække snuden tilbage og gå den anden vej.

Vi kunne jo også forstille os at hvis de ikke måtte være krtiske, det er nu engang deres levebrød at være dette, så slet ikke skrev noget...

Er det der vi er henne at de danske spillere kun vil snakke med dem hvis de skriver noget positivt?? 

Det vil sige at hvis vi fik en lussing på 3-0 så skulle pressen rose dem før de vil snakke med dem??

Så tror jeg snart de vil holde op med at dække landsholdet og mon så ikke også interessen for holdet ville forsvinde hvis ingen skrev om dem...

Selvfølgelig skal pressen være kritiske, og de skal også være realistiske med deres kritik, men stoppe med det... Aldrig!!

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010