Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1152 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 276064 gange)
simonob
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #210:
07 Feb 2008, 09:33 »
Citat af: Daninho13 07 Feb 2008, 09:29
Chris Sørensen :/ ?
Aaarh , så spænder vi lige hjelmen (; ..
Michael Jacobsen ku jo godt egentlig, men kan han klare presset ? :O
Hvis du sys Niclas Jensen er bedre end Chris Sørensen, må du fandme begrunde dig ?? Jeg kan seriøst kravle hurtigere end Niclas kan løbe ! -_-
Citat af: Cencur 07 Feb 2008, 09:29
Michael Jacobsen spiller stadigvæk ikke den venstreback, bare fordi han står som FC/V i manager, betyder det ikke at han spiller venstreback IRL - Han har gjort det i nogle enkle kampe, men det er ikke der vi skal satse på ham. TR, Chris Sørensen og måske Niclas er det tre kandidater til den venstreback, og indtil der kommer en ny stjerne der, må vi "nøjes".
Jah, men tror sku han ville blive go hvis han røg derud... Og spillede der fast hele tiden...
^^ Og så tror jeg oss godt han ville kunne klare presset...
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #211:
07 Feb 2008, 09:34 »
Citat af: verdenskrig 07 Feb 2008, 09:33
hehe tror efterhånden at en god venstre back har den korteste vej til landsholdet
Jah, det ku være jeg sku starte op igen !
Daninho13
Ynglingespiller
«
Svar #212:
07 Feb 2008, 09:37 »
xD ..
Det er nedtur at spille forsvar !
Daninho - més que un jugadore
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #213:
07 Feb 2008, 09:53 »
Problemet med det Danske landshold er, at vi ikke har spillere nok i udlandet, til at vi har råd til at se bort fra spillere fra SAS-ligaen, i de perioder hvor den ligger stille hen, og lader spillerne komme ud af kamptræning. Det ville simpelthen ikke være fair af Morten Olsen at give spillere uden kamptræning deres første chance på landsholdet, det vil ikke tegne et reelt billede af hvad spilleren er i stand til, derfor er han nødt til at satse på spillere fra udlandet, der trods alt har lidt kampe i benene, og så ellers kun de spillere han allerede ved hvad står for.
Lad os få afskaffet den vinterpause i SAS-ligaen, det vil i øvrigt også gøre den mere interessant, når man ikke to gange i løbet af en sæson skal se på at spillerne skal bruge 4-5 kampe på at spille sig i nogenlunde kampform. Og samtidig vil det gøre jobbet som landstræner i vintermånederne en hel del lettere, og i øvrigt øge chancerne for at kvalificere sig til slutrunderne.
Kunne man så samtidig få sparket nogen af alle de afdankede Svenskere og de Afrikanske lykkeridere ud af SAS-ligaen, og få flere af talenterne på banen, ja så begynder det pludselig at tegne ret så lovende, vores U-landshold gør det jo ganske glimrende, så talenterne er der, klubberne vælger bare at se bort fra dem. Flere talenter på banen vil jo i øvrigt også betyde større chance for at Danskere ryger til udlandet, og får skub i en international karriere.
Det er så let at sige, at Morten Olsen udtager de forkerte spillere, når man så samtidig undlader at komme med seriøse bud på hvem han i stedet skal udtage. Ser man gårsdagens trup igennem, spiller for spiller, så er det altså svært at se hvem han ellers kunne have udtaget, årstiden taget i betragtning, synes jeg faktisk han eksperimenterede ret meget, ved at tage et par nye med fra SAS-ligaen.
Det eneste der måske skuffede mig lidt igår, ud over spillernes manglende engagement (som vi nok godt kan vænne os til i ubetydende venskabskampe mod miniputnationer), var egentlig, at Olsen ikke eksperimenterede lidt mere med opstillingen, men ok, den måde han spiller på kan vel i virkeligheden kaldes mange ting, der skal ikke megen fantasi til at se at den egentlig også minder om den 4-4-2, som folk har skreget efter så længe, kanterne er lidt mere offensive, og den ene angriber hænger lidt, men han kalder den altså 4-3-3, og de hænger folk sig så meget i, at de ikke kan se hvor tæt den kommer på deres elskede 4-4-2.
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #214:
07 Feb 2008, 10:22 »
# DNE..
^^
For det første er mange af danskerne i udlandet, ikke faste længere.. Så er de i lige så dårlig kampform som Dem fra SAS'en...
Agger har været skadet, Martin L kan vi ikke trække så meget på længere, desværre, Krøldrup spiller ikke hver gang, Martin J spiller ikke hver gang, Perez og Rommedahl spiller ikk fast, Thomas S er langt fra truppen, Jon Dahl er heller ikke med fra start.. Hvad hjælper det så med dem fra udlandet ?? Daniel Jensen, Christian Poulsen og Leon er faste.. Det er oss det...
For det andet er der en grund til at vi holder vinterpause i DK ! Vi kan jo trods alt risikere at banen er frossen, og der ligger sne på hele vinterpausen... Hvad hvis det er 5 minus-grader, og det sner ? Så kan vi jo ikk spille.. Der er en mening med det...
"Kunne man så samtidig få sparket nogen af alle de afdankede Svenskere og de Afrikanske lykkeridere ud af SAS-ligaen, og få flere af talenterne på banen, ja så begynder det pludselig at tegne ret så lovende"...
^^ Hvor er vi så i Europæisk fodbold ?? Vi skal have et højt niveau i DK for at vores talenter kan udvikles bedst muligt.. Og det bliver de ved at spille kampe på højt niveau ! Klubberne tænker ikke kun på hvad Morten Olsen kan arbejde med, det er vigtigere at have succes i klubben, for dem...
Ingen seriøse bud på afløsere ? Hmm...
Ud med Rommedahl, Niclas J(er nok allerede helt ude), Kvist, Stephan Andersen...
Ind med Søren Larsen(når han er klar), Løvenkrands, Kasper Schmeichel/kevin-sthur, Lars J(når han er klar kommer han nok med), ellers Priske...
Jeg tænker oss bar, hvad med at få SAS-topscorerne på, evt ? Graulund sku ha været med liga-landsholdet... han er ved at være for gammel til A-holdet... Jeppe Curth ?
Fra udlandet tror jeg bestemt Tommy Bechmann kan blive stærk når han blir fast nu igen... Hvornår var han sidst på ??
Mads Junker.. Han spiller da, og han laver sku oss mål ind imellem...
Han har nok spillere, han kan bar ikk finde dem... - åbenbart !
Er enig i at han burde have spillet anderledes igår... Men nej det lignede ikk 4-4-2 igår... Jon Dahl er ikk frontløber !!!
Jeg havde satset anderledes igår, hvis det var mig... Slovenien bør vi slå med 3-0 eller 4-0 !
Jeg havde startet med Leon, med Bechmann, med Zimling, og også med Anders Møller... Hvorfor prøver han ikk noget nyt når det er en træningskamp ?? Hvis vi skulle spille EM til sommer ku jeg forstå hvis han ville spille et hold sammen, men det skal vi ikke !!
JKJ
Gæst
«
Svar #215:
07 Feb 2008, 10:35 »
Citat af: simonob 07 Feb 2008, 10:22
For det andet er der en grund til at vi holder vinterpause i DK !
Vi kan jo trods alt risikere at banen er frossen,
og der ligger sne på hele vinterpausen... Hvad hvis det er 5 minus-grader, og det sner ? Så kan vi jo ikk spille.. Der er en mening med det...
"
Det er derfor at klubberne skal have varme i banen... I England, Tyskland, Holland, Belgien osv kan de godt finde ud af og spille i vintermånederne så bør vi også...
14 dages pause mellem jul og nytår bør være nok, så det holder slet ikke det argument...
Michale Jacobsen spiller ikke altid venstreback i AaB... Men William Kvist er altså kun en nødløsning som back i FCK men det er åbenbart ok... Nu har de så købt en back i FCK og WK skal op på midtbanen igen, men MO vil garentere alligevel bruge ham på backpladsen...
Hvorfor skal der være forskel??
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #216:
07 Feb 2008, 10:39 »
Citat af: JKJ 07 Feb 2008, 10:35
Det er derfor at klubberne skal have varme i banen... I England, Tyskland, Holland, Belgien osv kan de godt finde ud af og spille i vintermånederne så bør vi også...
14 dages pause mellem jul og nytår bør være nok, så det holder slet ikke det argument...
Michale Jacobsen spiller ikke altid venstreback i AaB... Men William Kvist er altså kun en nødløsning som back i FCK men det er åbenbart ok... Nu har de så købt en back i FCK og WK skal op på midtbanen igen, men MO vil garentere alligevel bruge ham på backpladsen...
Hvorfor skal der være forskel??
Jah, men jeg mener ikk alle klubber i SAS'en har varme i banen ! Der er vidst dispensation som oprykker... Tyskland holder iøvrigt også en pause... Det er kun England der holder de der få dage... Tyskland er først llige startet igen.. Er enig i at vi kunne starte igen midt i Februar måske, men der er ingen grund til det...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #217:
07 Feb 2008, 11:15 »
Vi har en evne til at være uenige for tiden Simonob
For det første, så er Krøldrup tæt på at være fast mand i Fiorentina, spillede senest en brandkamp mod Milan i weekenden, hvor han i hvert fald ikke kunne klandres for Fiorentinas nederlag (det skyldtes nok nærmere en overraskende god Kalac i Milan målet). Martin Jørgensen skal sluses ud, men gør det trods alt ok i Fiorentina, så man kan stadig ikke se helt bort fra ham.
Agger er selvskrevet til en plads i startopstillingen når han er skadesfri, og med klassespillere som Martin Laursen og Krøldrup at vælge imellem til den anden plads, er det jo tæt på at problemerne der er af luksusklassen. Men i øvrigt heller ikke han kan blive ved at se bort fra Michael Jacobsen til forsvaret, han er efter min mening mere oplagt end flere af de SAS-ligaspillere der har rundet de 30.
Perez og Rommedahl skal ud, de er ikke gode nok til deres klubhold, og er heller ikke gode nok til landsholdet, men når alternativerne holder vinterpause, er det trods alt sikrere at bruge dem man ved hvad står for.
Thomas Sørensens situation er alt andet en optimal, men alligevel ser jeg i hvert fald hellere ham i buret frem for Jesper Christiansen, der efter min mening er for svingende, og nærmest uden omtanke når han bokser til bolden (hvilket han i øvrigt gør alt for ofte), en god keeper udser sig et sikkert sted at bokse bolden hen, frem for bare at bokse den ud, JC har en evne til altid at ramme en modspiller når han bokser. Men enig, vi skal se noget mere til Stuhr-Ellegaard og Schmeichel og så skal Stephan Andersen helt ud i kulden, hvad landsholdet angår.
Daniel Jensen, Christian Poulsen er faste, Leon er vel knapt kommet i kampform endnu efter sit skifte til Fulham, men trods alt har han klassen til landsholdet, og bør også klart være en af bejlerne til startopstillingen, men det bør de to andre (som gør det godt for deres klubhold) også, men der er ikke plads til alle på samme tid, jeg ville personligt nok foretrække Poulsen som den defensive og Leon som igangsætteren på midtbanen, og så sætte Jensen på bænken - han har ikke imponeret på den offensive midtbane på landsholdet, han er mere midtbanespillere end angriber, og den offensive midt skal altså helst spilles af en angribertype som Jon Dahl.
Hvad Jon Dahl angår, så har han været med længe, han er en af de spillere holdet er bygget op omkring, og så synes jeg altså han gør det godt, ham mener jeg ikke vi kan se bort fra, men han skal spille som den hængende angriber, ikke alene i front. Nordstrand kan blive manden der kan overtage Jons plads, Curth kunne også være oplagt. Tommy Bechmann tror jeg ikke rigtig på, han har ikke rigtig haft held til for alvor at spille sig på holdet i sin klub, så et eller andet må han vel mangle.
Oppe foran kan man ikke se bort fra Bendtner (det regner jeg med vi er nogenlunde enige om?), Søren Larsen er næsten lige så langt fra holdet i Schalke, som Sørensen er i Aston Villa, så ham skal vi ikke se på landsholdet igen, før han har fundet sig en anden klub, hvor han kan få noget spilletid. Mads Junker kan jeg ikke rigtig udtale mig om, men spiller han fast, og scorer mål, jamen så bør han også komme ind i landsholdsvarmen.
Løvenkrands er ikke fast i sin klub, men synes han er god nok til at blive hevet ind i varmen, og da specielt eftersom der er folk som Perez, Rommedahl og Martin Jørgensen der skal sluses ud (fatter stadig ikke at Perez overhovedet blev lukket ind igen).
Hvad højrebacken angår, så er jeg begyndt at tvivle på, at Lars Jacobsen nogensinde bliver helt klar igen, og hvis han gør, så kunne han meget vel havne på bænken, der er ingen der kan være tjent med at undvære en spiller så længe, uden at finde en kvalificeret afløser, som nemt kunne gå hen at spille sig til en fast plads. Priske har efter min mening fået for mange chancer uden at bevise noget som helst, så nej, ud i kulden med ham. Kvist er heller ikke god nok, men vi er efterhånden ved at løbe tør for alternativer...
Venstrebacken er og bliver vores største problem, de eneste nogenlunde kvalificerede til pladsen er gamle som metusalem. Et frisk bud kunne måske være Cagara? men igen det ville være unfair at give ham sin første chance midt i en vinterpause, hvor han nok er mere præget af julesul end af kampform.
Hvad vinterpausen angår, så kunne man komme problemerne med frost i banen til livs, hvis klubberne opfyldte de krav om varme i banen, som der rent faktisk stilles til dem (Pausen kan sagtens bibeholdes i 1.division). Den vinterpause ødelægger så meget for Dansk fodbold, både for landsholdet, men så sandelig også for underholdningsværdi
en i SAS-ligaen.
Når jeg snakker om at få verfet udlændingene ud af SAS-ligaen, så tænker jeg ikke så meget på profilerne, men mere de utallige periferispillere der bliver hentet til klubberne, hvorfor hente en Ghaneser til bænken, når man har et talent i egne rækker, der er lige så godt, og som ville have godt af førsteholdserfaring
en?
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #218:
07 Feb 2008, 11:39 »
# DNE...
Jeg sys du startede med at sige at vi var uenige ?
Krøldrup er tæt på holdet, jah, og jeg ser også ham, Agger, og Martin L i en hård kamp om de to pladser centralt.. Martin Jørgensen er go, men han er også gammel, og han er ikke værd at bygge et hold til VM 2010 op om ! Enig..
Perez og Rommedahl...? Enig... UD !
Thomas Sørensen ? Er enig.. Igen.. Han finder en anden klub, det er jeg helt sikker på... Så han holder pladsen de næste par år, måske til og med slutrunden 2010(med eller uden DK!).. Schmeichel tar over...!
Daniel Jensen og Christian Poulsen spiller fast.. Jah... Men jeg mener Chr. P. er faldet HELT igennem på det sidste... Han er gået ned, sammen med Sevilla, og han var elendig igår... Prøv dog Leon fra start i en træningskamp ? Eller Zimling når han nu var med ? Leon kommer i form inden længe.. Havde det været en kval-kamp, med betydning kunne jeg hurtigt gi dig ret i han ikk skal spille 90 min, men nu var det kun en træningskamp, og i mine øjne, gjorde han en forskel...
Nordstrand.. Nej.. Kan ikke være enig.. Han er slet ikke så go, i mine øjne.. Han smider sig for meget (ligesom 95% af alle fodboldspillere).. han har ikke fysikken med sig, og det kræver det altså hvis han skal være med til VM 2010, f.eks... Der ramler han altså ind i spillere som Ramos, Ferdinand, Terry, Cannavaro, Gallas, osv osv osv... Bendtner, derimod, har allerede klassen nu, så hvad er han ikk i 2010 ?! Ham skal vi satse på... Curth ? Tjah, giv ham chancen i en træningskamp ? Burde ha været igår... Bechmann, tjah, han var jo topscore i Bochum inden han blev rigtig skadet, og han lavede altså en go håndfuld mål.. Dér burde han være udtaget.. Han skal selvfølgelig ikk på nu, hvis ikk han kommer tilbage i samme form.. Søren Larsen mener jeg også kun skal på, når han blir fast mand et sted.. Jeg er ikke tilhænger af at spille med et landshold med spillere der aldrig spiller kamp.. Junker.. Tjah, han ku nemt ha startet inde igår, ved siden af Bendtner, hvis jeg satte holdet... Løvenkrands, tjah, han skal også lige igang, så er jeg sikker på han er go nok... MO sagde jo til ham at han sku skifte fra Rangers til Schalke for at få en bedre chance for at komme på landsholdet... Og hvad nu ? Hmm...
Lars J skal nok komme tilbage.. Spørgsmålet er bar hvad der sker indtil da ? Priske.. Tjah, han har ikk vist sit niveau, men mener han er bedre end Kvist... Helveg er ikk værd at bygge et hold op om, med hans alder, men for mig at se vil jeg hellere ha Helveg end Kvist og Priske.. Håber Lars J kommer tilbage, eller at der kommer en ny frem..
Venstrebacken ? Tjah.. Cagara er et godt bud, men jeg mener stadig Chris S, pt, er bedst... Cagara ku godt blive fremtidens mand...
Mener ikk vinterpausen skal væk... Kort den ned til midt i februar, men ikk mer...
Er helt enig i at de udenlandske spillere der nogenlunde er på samme niveau som de danske, ikke burde være i ligaen... Brug de unge spillere... Også hvis det er en ung svensker, eller nordmand, eller for den sags skyld, ghaneser... Brug de unge... Gerne de danske, men klubberne vil helt sikkert bruge dem de mener er bedst...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #219:
07 Feb 2008, 11:54 »
Nå, jamen så er vi da alligevel tæt på at være enige.
Hvad vinterpausen angår, så synes jeg faktisk at huske, at det hårdeste vintervejr de sidste år, som regel først er kommet hen sidst i ferbruar eller helt hen i Marts, så drop de dispensationer, har klubberne ikke varme i banen, må de se efter at få det, eller også spille deres hjemmekampe på en fremmed bane, der har varme indlagt. 14 dage og allerhøjst en måned er hvad jeg kan gå med til af vinterpause, alt andet er ødelæggende.
Er faktisk også enig angående Christian Poulsen, siden han forsøgte sig ud i boksningens ædle kunst, har han altså i landsholdssammenhæn
g været en skygge af sig selv, det virker som om der er et eller andet han ikke har fået helt lagt bag sig.
Er faktisk også enig angående Helveg, på den korte bane er han stadig den bedste på højrebacken, men som du er inde på, er det nok tvivlsomt at han også er det, i sommeren 2010, men hva' Maldini er jo meget ældre end Helveg, og han kan jo stadig
Thore
Manager
«
Svar #220:
07 Feb 2008, 11:57 »
Citat af: verdenskrig 07 Feb 2008, 09:12
Sikke en latterlig forklaring... Du kan på ingen måde bruge alder som eksempel, når manden levere varen uge efter uge... Hvorfor bruge en central forsvarsspiller, når en normal back gør det til ug... Men jeg skal sige dig en ting... Det er kun fordi han er fra Brøndby
Vil jeg ikke have ham med fordi han er fra Brøndby eller hvad mener du?
Jeg syntes på ingen måde han er god nok, derfor er det bedre og satse på en ung spiller. Vi kan jo også bruge Henrik Pedersen, han har lige fået ros for hans venstrebacks rolle.
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #221:
07 Feb 2008, 12:13 »
Citat af: DNE 07 Feb 2008, 11:54
Nå, jamen så er vi da alligevel tæt på at være enige.
Hvad vinterpausen angår, så synes jeg faktisk at huske, at det hårdeste vintervejr de sidste år, som regel først er kommet hen sidst i ferbruar eller helt hen i Marts, så drop de dispensationer, har klubberne ikke varme i banen, må de se efter at få det, eller også spille deres hjemmekampe på en fremmed bane, der har varme indlagt. 14 dage og allerhøjst en måned er hvad jeg kan gå med til af vinterpause, alt andet er ødelæggende.
Er faktisk også enig angående Christian Poulsen, siden han forsøgte sig ud i boksningens ædle kunst, har han altså i landsholdssammenhæn
g været en skygge af sig selv, det virker som om der er et eller andet han ikke har fået helt lagt bag sig.
Er faktisk også enig angående Helveg, på den korte bane er han stadig den bedste på højrebacken, men som du er inde på, er det nok tvivlsomt at han også er det, i sommeren 2010, men hva' Maldini er jo meget ældre end Helveg, og han kan jo stadig
Waiii... Så kort indlæg jeg kan bruge det som citat !
Jah, men tvivler på Helveg holder..
Det andet gider jeg ikk diskutere mer...
Vi har hver vores mening..
Daninho13
Ynglingespiller
«
Svar #222:
07 Feb 2008, 12:19 »
Altså , morten olsen har bare af at tage sig sammen og stable et godt hold op til kvalen ! kommer vi ikke med til VM 2010 så sørger jeg personligt for at han bliver fyret som landstræner xD
Ved godt at kvalen ser svær ud med både Portugal og Sverige, men det kan altså godt lade sig gøre.
Bare se det comeback vi gjorde i parken mod Sverige inden Poulsen udfoldede sine bokseevner ! Det er sådan noget vi mangler !
Dog så T. Sørensen heller ikke særlig god ud i den kamp ..
Men hvis vi kan fiske op med sådan et spil som vi gjorde da, så kunne vi være en reel trudsel mod Portugal og Sverige !
Min egen personlige mening er at Portugal indtager 1. pladsen anført af Ronaldo og ikke mindst min favorit spiller Ricardo Andrade Quaresma Bernardo
..
Men det kunne selvfølgeligt være rart hvis Danmark kunne komme op og skubbe til dem.
Hvad mener i ?
Daninho - més que un jugadore
Batistuta
Førsteholdsspiller
«
Svar #223:
07 Feb 2008, 12:24 »
Jeg kan godt se det ikke er optimalt med spillere på landsholdet der ikke spiller hver weekend, men hvis i kan stå inde for at Thomas Sørensen stadig skal være på målet(gør jeg også selv) så kan jeg slet ikke se hvorfor i krøver Rommedahl af holdet. Han har været en af vores bedste spillere i en længere periode.
Hvor man overhovedet snakker beckmann er jo sygt. Ja han startede godt og kunne være en mulighed på det tidspunkt, men nu er han jo ikke på holdet mere, og man kan jo ikke bare udtage alle spillere der har en godt periode over kort tid, for så skulle vi jo have et nyt landshold hver eneste gang.
Evil Empire
Gæst
«
Svar #224:
07 Feb 2008, 12:32 »
Citat af: Red love 06 Feb 2008, 22:56
Kunne sige rigtig meget skidt om det her hold og den usle kamp de leverer igen igen, men vil nøjes med at undre mig over hvad helvede Thomas Rasmussen da laver på vores landshold...? Helt håbløst, så kunne man ligeså godt udtage Peter Foldgast og lade ham dække den venstre back..
Ja, det er da helt væk, at han udtager en af ligaens bedste venstre backs fra efteråret til landsholdet. Skandaløst!
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »