Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1030 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
202
203
[
204
]
205
206
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 276032 gange)
Zone 43
Manager
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #3045:
12 Okt 2013, 17:47 »
Citat af: boxx0775 12 Okt 2013, 12:52
Endvidere mener jeg ikke at Braithwaite skal spille ret meget mere, hvis han ikke forbedrer sig. Han ligende en der ikke var mentalt til stede i kampen, og havde vi haft Emil Larsen med fra starten, var resultat måske blevet anderledes.
Jeg synes ikke rigtig at nogen af dem var overbevisende i går. Men det kan sagtens forsvares at bruge Braithwaite, som har udviklet sig utroligt meget det sidste halve års tid, og som samtidig spiller fast på et midterhold i Ligue 1. Man skal også huske at han kun er 22, så det er kun naturligt at der vil komme enkelte udsving fra tid til anden.
Jeg må i øvrigt erklære mig Fitzpatrick's indlæg. Spot on.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #3046:
12 Okt 2013, 18:18 »
Vi spiller en god kamp mod Italien. Men jeg mener altså, at Morten Olsen igen lavede en kæmpe brøler, ved at sætte Makienok på banen. Det eneste tidspunkt, det i mine øjne ville kunne forsvares, at sætte den mand på banen, var hvis der var 5 minutter tilbage af kampen, og vi jagtede en scoring. Her var vi faktisk foran, og skulle forsvare en føring, så nytter det altså ikke at sætte en boldmongol i angrebet, som ikke rigtig kan andet (på det her niveau) end at hoppe højere end de fleste andre, hvilket så i øvrigt slet ikke var til nogen nytte, da han ikke engang lod til at vide hvor bolden var, når han så var oppe ved den. Havde han ikke næsten flest boldberøringer med nakken...?
Det var netop i den situation, det havde været rart med en Schøne på bænken. Nok ville det have betydet, at vi ville komme til at spille uden decideret frontangriber, men det var jo tydeligvis også længere tilbage på banen, at vi havde brug for folk.
Synes også det er håbløst at blive ved med at forsøge sig med Braithwaite i højre side, når han så tydeligt er bedre i venstre side. Smæk dog Krohn-Dehli derover i stedet, hvis det absolut skal være de to der starter på kanterne. Han kan nok langt bedre tilpasse sig på højrekanten. Sandt nok får vi ikke så mange træk ind i banen fra hans side, men vi får til gengæld en langt giftigere Braithwaite, til at skabe tingene både for sig selv og sine holdkammerater fra venstrekanten. Og Krohn-Dehli skal sikkert nok skabe lige så meget fra højrekanten, som han gør fra venstrekanten.
At Stephan Andersen kan blive ved med at starte inde, er mig også en gåde, men det kan selvfølgelig være, at Schmeichel laver for mange drop, som det han lavede sidste weekend mod Doncaster, til træningen.
Tiden er moden til en ny landstræner, eller i det mindste at give ham vi har, en kompetent assistent, som kan give ham lidt modspil, og nogle nye ideer. For den nikkedukke han har haft de sidste år, virker da slet ikke til at kunne levere nogle af delene.
Jeg har længe været blandt Morten Olsens største fans, og mener hans resultater med landsholdet beviser, at han er en yderst kompetent træner, og den bedste landstræner vi endnu har haft. Men tiden lader bare til at være moden til at få en ny mand ind nu. Også for Morten Olsens eftermæles skyld. Stopper han nu, skal han nok ende med at gå over i historiebøgerne, som den dygtige landstræner han har været. Men endnu en kvalifikation, som den vi lige har været igennem, kunne godt gå hen at overdøve de gode år i historiebogen.
Jeg håber DBU vælger den, der er bedst egnet til jobbet, og kigger mindre på, om det er en Dansker eller en udlænding. Og sørger for at have en aftale helt på plads, inden man melder noget ud. Ellers risikerer man bare, at det ender i en farce, som dengang man skulle finde Pionteks afløser. Det var sgu et direkte pinligt forløb
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #3047:
12 Okt 2013, 21:46 »
Citat af: DNE 12 Okt 2013, 18:18
Vi spiller en god kamp mod Italien. Men jeg mener altså, at Morten Olsen igen lavede en kæmpe brøler, ved at sætte Makienok på banen. Det eneste tidspunkt, det i mine øjne ville kunne forsvares, at sætte den mand på banen, var hvis der var 5 minutter tilbage af kampen, og vi jagtede en scoring. Her var vi faktisk foran, og skulle forsvare en føring, så nytter det altså ikke at sætte en boldmongol i angrebet, som ikke rigtig kan andet (på det her niveau) end at hoppe højere end de fleste andre, hvilket så i øvrigt slet ikke var til nogen nytte, da han ikke engang lod til at vide hvor bolden var, når han så var oppe ved den. Havde han ikke næsten flest boldberøringer med nakken...?
Det var netop i den situation, det havde været rart med en Schøne på bænken. Nok ville det have betydet, at vi ville komme til at spille uden decideret frontangriber, men det var jo tydeligvis også længere tilbage på banen, at vi havde brug for folk.
Synes også det er håbløst at blive ved med at forsøge sig med Braithwaite i højre side, når han så tydeligt er bedre i venstre side. Smæk dog Krohn-Dehli derover i stedet, hvis det absolut skal være de to der starter på kanterne. Han kan nok langt bedre tilpasse sig på højrekanten. Sandt nok får vi ikke så mange træk ind i banen fra hans side, men vi får til gengæld en langt giftigere Braithwaite, til at skabe tingene både for sig selv og sine holdkammerater fra venstrekanten. Og Krohn-Dehli skal sikkert nok skabe lige så meget fra højrekanten, som han gør fra venstrekanten.
At Stephan Andersen kan blive ved med at starte inde, er mig også en gåde, men det kan selvfølgelig være, at Schmeichel laver for mange drop, som det han lavede sidste weekend mod Doncaster, til træningen.
Tiden er moden til en ny landstræner, eller i det mindste at give ham vi har, en kompetent assistent, som kan give ham lidt modspil, og nogle nye ideer. For den nikkedukke han har haft de sidste år, virker da slet ikke til at kunne levere nogle af delene.
Jeg har længe været blandt Morten Olsens største fans, og mener hans resultater med landsholdet beviser, at han er en yderst kompetent træner, og den bedste landstræner vi endnu har haft. Men tiden lader bare til at være moden til at få en ny mand ind nu. Også for Morten Olsens eftermæles skyld. Stopper han nu, skal han nok ende med at gå over i historiebøgerne, som den dygtige landstræner han har været. Men endnu en kvalifikation, som den vi lige har været igennem, kunne godt gå hen at overdøve de gode år i historiebogen.
Jeg håber DBU vælger den, der er bedst egnet til jobbet, og kigger mindre på, om det er en Dansker eller en udlænding. Og sørger for at have en aftale helt på plads, inden man melder noget ud. Ellers risikerer man bare, at det ender i en farce, som dengang man skulle finde Pionteks afløser. Det var sgu et direkte pinligt forløb
Først og fremmest, så har Makienok jo netop været en rigtig god opspilstation i Brøndby, når de har været presset, så Olsen har vel tænkt, at han også kunne udfylde den rolle i de sidste fem minutter igår. Han vinder sådan set nogle dueller, men uheldigt nok ryger de ikke ned til danske fødder. Det er selvfølgelig ikke godt nok, men ideen var sådan set glimrende nok, når nu Bendtner skulle tages ud. Vi skulle holde fast i bolden de sidste minutter og derfor ville det ikke have hjulpet at spille på kontraer ved at sætte fx Fischer ind.
Det er også på sin plads, at du mener, at Stephan Andersen ikke skal stå, det er jeg faktisk enig i, men han stod en rigtig god kamp igår og derfor må man sige, at Morten Olsen i hvert fald ikke træffede det forkerte valg der.
Braitwaite gjorde det rigtig dårligt, men omvendt så fungerer Krohn-Dehli altså bare bedst i venstresiden, så han skulle først og fremmest spille på venstrekanten. Man kan så diskutere om Braithwaite skulle have højrekanten, men han gør det jo meget godt i Toulouse på den position og derudover skulle man jo have en spiller til at true i dybden, som vi altid har haft i Rommedahl og som vi desuden skal have, når man spiller med mere boldspillende spillere såsom Eriksen og Krohn-Dehli samt en targetmand.
Jeg synes Morten Olsen endnu engang viste, at han er fantastisk til at sætte holdet op til kampene, hvor vi er undertippede. Vi spillede simpelthen en fantastisk kamp og havde fortjent at vinde mod et meget kompetent italiensk hold. Jeg synes også vi skal have en ny landstræner, men jeg synes Olsen fik vist en flot taktisk præstation igår og man kan ikke klandre ham for noget som helst. Dog har kvalifikationen i det hele taget været en fiasko og derfor kunne en ny træner være spændende nu hvor den næste generation for alvor skal levere. En generation som ser vanvittig spændende ud og som man samtidig kan få spillet sammen de næste tre år til en forhåbentlig overkommelig kvalifikation til Frankrig i 2016.
Hala Madrid!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #3048:
12 Okt 2013, 22:55 »
Som sagt, så mener jeg jo også, at vi spillede en god kamp. Dog var det også tydeligt, at Italienerne ikke spillede sig fuldt ud, hvilket man jo så, i det øjeblik vi kom foran, så skiftede de lige et gear op, og så var vi på røven. Det skal dog ikke tage noget fra Olsens oplæg til kampen, som jo tydeligvis var nogenlunde så godt som det kunne blive.
Jeg holder dog ved min kritik af Morten Olsens dispositioner da vi kommer foran. Makienok er slet ikke god nok til så vigtig en opgave på det her niveau. Jojo, det er muligt han er god nok til et bundhold i Superligaen, men der er så også lige et niveau eller fjorten op til en international kamp mod et af verdens stærkeste hold.
Ud fra Morten Olsens egne udtalelser efter kampen at dømme, hev man ikke Zimling ud, fordi han var brugt op eller skadet, men fordi han havde et gult kort... Men i min optik kunne eksempelvis Andreasen have været bedre at sætte ind i stedet for Bendtner. Ikke på samme plads, men simpelthen for at få mere tyngde på midtbanen.
Jeg har på intet tidspunkt antydet, at jeg mente Fischer skulle have været inde. Hvad i alverden skulle vi have brugt ham til?
Med hensyn til Stephan Andersen, så er det muligt han ikke havde en chance, da han var alene med Osvaldo, men omvendt så vidste man jo også allerede inden afslutningen, hvor bolden snart ville ligge. Jeg har ingen tillid til Stephan Andersen i målet. Han kunne vel også have gjort målet lidt mindre, ved at komme lidt længere ud. I stedet så bakker han rent faktisk. Dermed ikke sagt, at en bedre målmand havde reddet den, men Andersen traf altså heller ikke alle de rigtige beslutninger i de afgørende situationer.
Zone 43
Manager
«
Svar #3049:
13 Okt 2013, 19:18 »
http://www.bt.dk/fodbold/hollandsk-stjernetraener-vil-afloese-morten-olsen
http://www.bt.dk/fodbold/crone-ny-landstraener-skal-vaere-udenlandsk
"Vi talte i går med folk omkring flere store udenlandske trænere, der fortalte, at de var interesserede i det danske landshold. Økonomien var ikke et tema. For tre-fire år siden stak jeg en finger i jorden hos agenter for hollandske og tysker trænere på højt niveau, og meldingen var den samme."
Nå, Jim Stjerne, giver du ham et ring en af de kommende dage?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #3050:
13 Okt 2013, 21:37 »
Nu stopper Jim Stjerne jo til nytår. Måske han har tænkt sig at lade sin afløser om at afgøre, hvem der skal tage over efter Morten Olsen.
Der ligger jo også det i det, at det er lidt svært, at lave en langsigtet strategi, når chefen stopper om mindre end 3 måneder.
DeBuur
Manager
«
Svar #3051:
13 Okt 2013, 22:17 »
Citat af: DNE 13 Okt 2013, 21:37
Nu stopper Jim Stjerne jo til nytår. Måske han har tænkt sig at lade sin afløser om at afgøre, hvem der skal tage over efter Morten Olsen.
Der ligger jo også det i det, at det er lidt svært, at lave en langsigtet strategi, når chefen stopper om mindre end 3 måneder.
DBU ledelsen har desværre ikke tradition for at agere specielt professionelt, det er ikke iorden af en afgående leder skal være med til at sætte fremtidens ledelse - det er uhørt dårlig stil - jeg håber vi ser en Frank Arnesen på en toppost i DBU og at der kan tiltrækkes en seriøs træner og kommer det til at det bliver en Nordmand... jaså nægter jeg at følge landsholdet den tid det står på! Solbakken nej tak
YNWA
Anfield Road
Manager
«
Svar #3052:
14 Okt 2013, 19:49 »
Hvor er det dog ironisk at det af alle italienske spillere er Alberto Aquilani der laver det mål. En mand jeg den dag i dag, stadig utroligt godt kan lide som spiller og stadig ikke rigtigt fik chancen i Liverpool. Dengang ELSKEDE jeg manden....Føj, hvor er det dog ulækkert. De har ikke en pind at spille for og alligevel giver vi dem lov til at lave sådan et latterligt mål.
Vi er ikke ude endnu, men det ser sort ud, det må man sige. Hvis Norge slår Island og Slovenien spiller X med Schweiz, så skal vi vinde 5-0 over Malta, og vi er i Playoff. Men kommer vi derud hvor vi er afhængige af et X må vi nok spørge os selv hvad vi har at gøre ved et VM. Der er også den mulighed at Ungarn sætter point til mod Andorra, men det sker nok næppe. Vi kan stadigt nå det i teorien, men jeg tror roligt jeg kan bestille ferien 2014, for VM-bold bliver der næppe for Danmarks vedkommende. Trist, trist.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #3053:
14 Okt 2013, 20:04 »
Citat af: Anfield Road 14 Okt 2013, 19:49
Hvor er det dog ironisk at det af alle italienske spillere er Alberto Aquilani der laver det mål. En mand jeg den dag i dag, stadig utroligt godt kan lide som spiller og stadig ikke rigtigt fik chancen i Liverpool. Dengang ELSKEDE jeg manden....Føj, hvor er det dog ulækkert. De har ikke en pind at spille for og alligevel giver vi dem lov til at lave sådan et latterligt mål.
Vi er ikke ude endnu, men det ser sort ud, det må man sige. Hvis Norge slår Island og Slovenien spiller X med Schweiz, så skal vi vinde 5-0 over Malta, og vi er i Playoff. Men kommer vi derud hvor vi er afhængige af et X må vi nok spørge os selv hvad vi har at gøre ved et VM. Der er også den mulighed at Ungarn sætter point til mod Andorra, men det sker nok næppe. Vi kan stadigt nå det i teorien, men jeg tror roligt jeg kan bestille ferien 2014, for VM-bold bliver der næppe for Danmarks vedkommende. Trist, trist.
Det du skriver er, desværre, forkert. Vi kan kun komme i play-off, hvis Ungarn taber points til Andorra, Rumænien taber til Estland og Tyrkiet taber med +4 til Holland. Det vil jeg ikke engang kalde i teorien, for der er sgu større chance for at vinde i lotte. Vi kommer ikke til VM.
Hala Madrid!
Anfield Road
Manager
«
Svar #3054:
14 Okt 2013, 20:17 »
Citat af: michaelk 14 Okt 2013, 20:04
Det du skriver er, desværre, forkert. Vi kan kun komme i play-off, hvis Ungarn taber points til Andorra, Rumænien taber til Estland og Tyrkiet taber med +4 til Holland. Det vil jeg ikke engang kalde i teorien, for der er sgu større chance for at vinde i lotte. Vi kommer ikke til VM.
Hvorfor er det forkert? Har de nu lavet reglerne om igen eller hvad?
Hvis Norge slår Island, og Slovenien spiller X med Schweiz, så står både Slovenien og Island med 16 point. Men Slovenien vil så have bedst målscore med +4, derfor tager de andenpladsen. De skal så trække deres point fra mod Cypern, som er to sejre, derfor har de ti point og en målscore på +4. Hvis vi vinder mod Malta imorgen, står vi med 16 point og skal trække 6 fra. 10 point. Og da vi ikke har indbyrdes opgør med Slovenien skal vi kigge målscore. Der har de + 4 og vi har lige nu -1. Derfor skal vi vinde med 5.
EDIT: Så skal vi ind og kigge på mål scorede. Her står vi i fald vi vinder 5-0 med 16 og Slovenien står pt. med 14. Så Slovenien må ikke spille 3-3 f. eks, det skal være derunder. Ellers skal vi vinde mindst 6-1.
«
Seneste Redigering: 14 Okt 2013, 20:29 af Anfield Road
»
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Cristiano Doni
Ynglingespiller
«
Svar #3055:
14 Okt 2013, 20:29 »
Citat af: Anfield Road 14 Okt 2013, 20:17
Hvorfor er det forkert? Har de nu lavet reglerne om igen eller hvad?
Hvis Norge slår Island, og Slovenien spiller X med Schweiz, så står både Slovenien og Island med 16 point. Men Slovenien vil så have bedst målscore med +4, derfor tager de andenpladsen. De skal så trække deres point fra mod Cypern, som er to sejre, derfor har de ti point og en målscore på +4. Hvis vi vinder mod Malta imorgen, står vi med 16 point og skal trække 6 fra. 10 point. Og da vi ikke har indbyrdes opgør med Slovenien skal vi kigge målscore. Der har de + 4 og vi har lige nu -1. Derfor skal vi vinde med 5.
Vores målscore i morgen tæller jo ikke med, da vi skal trække resultatet fra i 2'er-regnskabet.
Anfield Road
Manager
«
Svar #3056:
14 Okt 2013, 20:30 »
Citat af: Cristiano Doni 14 Okt 2013, 20:29
Vores målscore i morgen tæller jo ikke med, da vi skal trække resultatet fra i 2'er-regnskabet.
Selvfølgelig.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Cristiano Doni
Ynglingespiller
«
Svar #3057:
14 Okt 2013, 20:39 »
Citat af: Anfield Road 14 Okt 2013, 20:30
Selvfølgelig.
Så det du skriver er stadigvæk forkert. Så kampen i morgen er uden betydning i forhold til målscore og alt det andet halløj. Så længe vi vinder og ender med at blive nummer to, så skal vi satse på resultaterne, som MichaelK påpeger.
Anfield Road
Manager
«
Svar #3058:
14 Okt 2013, 20:42 »
Citat af: Cristiano Doni 14 Okt 2013, 20:39
Så det du skriver er stadigvæk forkert. Så kampen i morgen er uden betydning i forhold til målscore og alt det andet halløj. Så længe vi vinder og ender med at blive nummer to, så skal vi satse på resultaterne, som MichaelK påpeger.
Nu var det sådan set også bare ment som, at jeg havde forstået din pointe. Ved ikke om den gik tydeligt nok igennem.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Cristiano Doni
Ynglingespiller
«
Svar #3059:
14 Okt 2013, 21:49 »
Citat af: Anfield Road 14 Okt 2013, 20:42
Nu var det sådan set også bare ment som, at jeg havde forstået din pointe. Ved ikke om den gik tydeligt nok igennem.
Og mit svar var ligeså meget en forundring over du havde redigeret i dit forrige indlæg efter mit første indlæg, men stadigvæk var forkert på den i beregningerne.
Sider:
1
...
202
203
[
204
]
205
206
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »