home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1319 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276464 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2820: 06 Feb 2013, 20:12 »

Cornelius er da god nok til landsholdet. men Rommedahl skal ud!!!
Cornelius er på ingen måde god nok til landsholdet. Han gør det udelukkende godt i FCK, fordi de er så overlegne i ligaen, og fordi han kamp efter kamp står udækket i feltet, og får chancer serveret for sig konstant. Han er pinligt ringe på landsholdet, fordi dem vi spiller mod, altid giver sig 100000%.

Liverpool F.C

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #2821: 06 Feb 2013, 20:16 »

sig mig hvor mange angribere der står foran ham i køen på landsholdet, når Bendtner ikke kan spille??
« Seneste Redigering: 06 Feb 2013, 20:19 af impervious » Logged

Brøndby IF!!!!

Legenden
Manager

« Svar #2822: 06 Feb 2013, 20:18 »

Hvornår har ens avatar nogensinde været relevant for ens indlæg? Så du prøver at dunke hver gang, at du skriver et indlæg eller hvad?

Jeg kan se på deres resultater. De tabte til Luxembourg for under et år siden, de er nok ikke ret gode så.
Nej, de er sgu dårlige.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2823: 06 Feb 2013, 20:21 »

sig mig hvor mange angribere der står foran ham i køen, når Bendtner ikke kan spille??
Ikke nogen i følge Olsen. Men se f.eks. Victor Fischer, han er fast mand i en klub som Ajax, som er langt større end FCK, og imponerer meget mere end Cornelius gjorde i efteråret. Han er simpelthen bare bedre, og det samme gælder Nicolai Jørgensen, som både er skarpere foran mål, har et meget bedre skud, og har samtidig teknik, hvilket Cornelius ikke besidder. De to burde klart foretrækkes foran Cornelius lige nu. Egentlig burde Nicklas Pedersen også være i hvert fald tæt på, efter han seneste form.

Liverpool F.C

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2824: 06 Feb 2013, 20:28 »

Nej, de er sgu dårlige.
Makedonien er dårlige. Danmark er bare pinligt ringe, og spiller uden lyst og tænding. Minder mig om en kamp mellem Oldham og Liverpool, som jeg helst vil glemme, men det er bare svært. Der burde være samme klasseforskel på Danmark og Makedonien, som mellem Liverpool og Oldham. Forskellen mellem de to hold er bare, at de for de undertippede betyder alt, og de kæmper fandme røven ud af bukserne, hvorimod det for favoritterne, bare er en kamp som skal overståes.

Liverpool F.C

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #2825: 06 Feb 2013, 20:37 »

Fischer ser ikke sig selv som front angriber men som venstrekant, og Nicklas Pedersen er pisse dårlig. om Nicolai Jørgensen Eller Cornelius er bedst kan diskuteres da de er forskellige typer. Cornelius er som du selv skriver mere en angriber der skal laves indlæg ind i feltet til så han kan banke boldene ind med hovedet, mens Jørgensen er en mere teknisk og bevægelig spiller. Cornelius er ihvertfald  bedre en Helenius og Pedersen så selvfølgelig hører han til i landsholds truppen

Brøndby IF!!!!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2826: 06 Feb 2013, 20:41 »

Fischer ser ikke sig selv som front angriber men som venstrekant, og Nicklas Pedersen er pisse dårlig. om Nicolai Jørgensen Eller Cornelius er bedst kan diskuteres da de er forskellige typer. Cornelius er som du selv skriver mere en angriber der skal laves indlæg ind i feltet til så han kan bange boldene ind med hovedet, mens Jørgensen er en mere teknisk og bevægelig spiller. Cornelius er bedre en Helenius og Pedersen så selvfølgelig hører han til i landsholds truppen
Uanset om Fischer ser sig selv som kant eller ej, så er han stadig angriber, og er bedre end Cornelius. Nicolai Jørgensen er sjovt nok heller ikke angriber, men ham vil du gerne nævne. Pedersen har suttet på landsholdet, men tør vædde på du aldrig har set ham spille en klubkamp i hans nye klub. Ikke at jeg selv har det, men nogle gange må man lytte til medierne, og stole på dem, når de skriver at han spiller fantatisk, og man kan ikke løbe fra han scorer mange mål. Og den belgiske liga har alligevel et højere niveau end den danske.

Liverpool F.C

JKJ
Gæst

« Svar #2827: 06 Feb 2013, 20:45 »

De har tabt til Luxembourg. Deres bundniveau må være meget lavt.

Hvad kalder du det danske niveau? De kan jo til tider også spille op med Portugal, Holland, Tyskland osv.

Men nu bliver vi smadret af et hold der har tabt til Luxemborg, med andre ord er vi faktisk langt ringere end Makadonien, altså på papiret.

Med den indsats vi indtil nu har lagt for dagen skal vi da rent faktisk glade for at vi ikke møder et bedre hold så ville vi tabe med et 2-cifret antal imod os.

Hvor vil det klæde MO og resten af holdet at komme meden udmelding om at holdet bare ikke er bedre, istedet for den sædvanlige med at der jo skulle prøves ting af, skader, vi var ikke klar osv osv.

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #2828: 06 Feb 2013, 20:49 »

Har ikke set Pedersen i hans nye klub men de kampe jeg har set med ham på landsholdet og i andre klubber har han ikke været speciel god, og ja han scorer mange mål i det Belgiske nu men det har Cornelius gjort  i superligaen også så hvorfor lytter du ikke til medierne med ham. Fischer er angriber og selvom jeg ikke har set så mange kampe med ham er han nok også rimelig bedre end Cornelius, men da vi snakker om konkurrenterne til den forreste angriber plads og Morten Olsen ikke vil bruge Fischer der kan han ikke tages i betrakting. Jørgensen har før spillet den forreste angriber hos FCK og på Landsholdet.
« Seneste Redigering: 06 Feb 2013, 21:15 af impervious » Logged

Brøndby IF!!!!

Shaft
Manager

« Svar #2829: 06 Feb 2013, 21:32 »

Min tanke om den her kamp.

Nøj hvor er det rystende så dårligt vi kan sætte os op til en kamp, og den nye taktik fejlede da helt klart. Vi forsøgte noget der i mine øjne lignede 4-1-4-1, og når det er Zimling man har som DM så er man altså utroligt offensivt indstillet og uden returløb. Det straffede Makedonierne i denne kamp.

Jeg er overraskende over, at MO stadigvæk tror på at Cornelius er vores svar som angriber. Fischer er for ung - men Cornelius er ikke. Kunne forstå hvis vi ikke havde nogle alternativer, men sådan som Nicklas Pedersen bomber i Belgien burde gøre, at han i det mindste fik en halvleg i front i dag. Det skete ikke.

Det er synd for Schmeichel at få debut i denne kamp. Han var uden skyld i nogle af målene. Håber han har imponeret MO under træningen, så han også er inde i billedet mod Tjekkiet/Bulgarien. For ellers ligner det Jesper Hansen....

Vores backs var rystende ringe. Lars Jacobsen var ligesom resten af FCK drengene uskarpe grundet vinterpausen. Forståeligt, men ikke desto mindre var det elendigt det han leverede. Daniel Wass er bare ikke manden til VB for os. Jeg havde ønsket at se Kirkeskov få lidt spilletid, for han gjorde det sgu godt i USA.

Jeg forstår ikke hvorfor Lasse Schöne, sådan som han spiller i Ajax, ikke fik chancen fra start ved siden af Zimling. Han er i mine øjne manden der kan løbe vores midtbanespil, efter han også selv er begyndt at spille mere defensivt i Holland. Vælger man ikke ham, og bliver Stokholm ikke klar, så er det ligefør jeg håber vi giver Christian Poulsen et kald, og hører om han vil hjælpe mod Tjekkiet.

Det var heldigvis en venskabskamp, og Danmark har det med at spille elendigt i disse opgør. Lad os nu håbe på at MO får fikset problemerne, droppet den taktik han forsøgte, og så får en sejr over Tjekkerne!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2830: 08 Feb 2013, 10:52 »

Jeg så ikke kampen, så kan ikke rigtig udtale mig om spillet. Der er dog et par ting der springer i øjnene, når jeg ser den opstilling vi stillede med.

Den ene er, at der endnu engang er brug en højrebenet venstreback. Det fungerer bare ikke, når man gerne vil have backs med frem i det offensive spil. Så skal der bruges en venstrebenet, som kan lave nogle overlap, og udgøre en trussel fra baglinjen. Det kan en højrebenet spiller ikke.

Den anden ting er, at det ser ud til at trekanten på midtbanen er vendt på hovedet. Den slags kunne vi tillade os, med en Christian Poulsen i topform. Men idag har vi bare ikke den bundsolide midtbaneskraldemand, der alene kan varetage de defensive pligter på midtbanen. Zimling er for tovejs, og Kvist er bare ikke dygtig nok defensivt. De to supplerer hinanden godt, og vejer op for hinandens mangler. Men netop derfor kan de ikke fungere hver for sig, de skal bruges sammen. Zimling er en god gardering for de ting Kvist lader smutte igennem. Og Kvist sikrer en defensiv gardering, når Zimling kommer over midten, og glemmer alt om sine defensive pligter. De sikrer med andre ord, at midtbanen hverken kommer for langt fra hverken forsvar eller de offensive kæder. Zimling alene vil ganske givet betyde for stort hul mellem forsvar og midtbane, og dermed sælge forsvaret fuldstændig. Kvist alene er lige modsat. Det vil betyde at forsvar og midtbane kommer til at stå for tæt, og det vil så skabe store huller foran midtbanen, men stadig sælge forsvaret.

Vil man vende trekanten på midtbanen på hovedet, tror jeg ikke der er nogen vej udenom, at bede Christian Poulsen om lige at tage en tørn mere. Jeg ved ikke, om han stadig har niveauet, til at kunne løfte den opgave, men ud fra Ajax' opstillinger at dømme, kunne det tyde på, at det netop er den opgave han har i Ajax, hvor han som oftest spiller i en ren Dansk midtbane sammen med Eriksen og Schøne. Det kunne netop godt ligne en midtbane, med "omvendt" trekant, med Poulsen som den defensive skraldemand.

Desuden har vi på det seneste haft nogle gevaldige problemer med at score mål. En del af problemet er jo helt klart, at vi mangler en stabil spidsangriber. Men så skal spillerne omkring han jo netop træde til, og få scoret målene, og det kniber det også gevaldigt med. Eriksen har alt for ofte været faldet fuldstændig ud af kampene, og virker i hvert fald ikke som den store trussel mod modstanderens mål. Men hvad endnu værre er, han formår heller ikke rigtig at få sat sine medspillere i fokus. Rommedahl har aldrig været nogen særligt målsøgende kant, tværtimod har han ofte været lidt for uselvisk, og søgt medspillere hvor han selv har haft oplagte scoringschancer, hvilket har resulteret i nogle gevaldige afbrændere, som han så efterfølgende har fået en masse kritik for.

Det vi har haft at byde ind med de seneste mange landskampe, er kommet fra Krohn-Dehli på venstrekanten. Her er problemet så bare, at det netop også er den plads, vi har et par spillere, der står og banker på til i Fischer og Jørgensen. Fischer kunne godt være den målsøgende kant vi mangler, men problemet er, at det så ville være på bekostning af den eneste offensivspiller vi har, der rent faktisk rigtig formår at skabe scoringsmulighedern e. På højrekanten kniber det til gengæld med at få øje på alternativerne til Rommedahl. Man kan nærmest kun håbe, at Tobias Mikkelsen får gang i karrieren igen, med sit skifte til Rosenborg. Og på den offensive midtbane bliver vi vel bare ved med at håbe på, at Eriksen snart begynder at indfri lidt af sit enorme potentiale.

Har Kvist i øvrigt været skadet, eller er han bare ved at bliver sat af holdet i Stuttgart?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2831: 08 Feb 2013, 10:56 »

Det vi har haft at byde ind med de seneste mange landskampe, er kommet fra Krohn-Dehli på venstrekanten. Her er problemet så bare, at det netop også er den plads, vi har et par spillere, der står og banker på til i Fischer og Jørgensen. Fischer kunne godt være den målsøgende kant vi mangler, men problemet er, at det så ville være på bekostning af den eneste offensivspiller vi har, der rent faktisk rigtig formår at skabe scoringsmulighedern e. På højrekanten kniber det til gengæld med at få øje på alternativerne til Rommedahl. Man kan nærmest kun håbe, at Tobias Mikkelsen får gang i karrieren igen, med sit skifte til Rosenborg. Og på den offensive midtbane bliver vi vel bare ved med at håbe på, at Eriksen snart begynder at indfri lidt af sit enorme potentiale.

Kan Krohn-Dehli ikke lige så godt spille på højrekanten som på venstre?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2832: 08 Feb 2013, 11:00 »

Kan Krohn-Dehli ikke lige så godt spille på højrekanten som på venstre?

Tjoe, måske, det burde da i hvert fald prøves. Han har bare fungeret rigtig godt på den venstrekant på landsholdet. Noget nær det eneste der har fungeret i vores offensiv.

Shaft
Manager

« Svar #2833: 08 Feb 2013, 13:47 »

Har Kvist i øvrigt været skadet, eller er han bare ved at bliver sat af holdet i Stuttgart?

Enig i de andre ting, men det her falder mig i øjnene. Hvad mener du? Han spiller da nærmest så meget som muligt i Stuttagart?

Hvis det er fordi han ikke startede inde mod Makedonien, var det fordi man ville se hvordan man kan klare sig uden ham, da han har karantæne i vores næste kamp mod Tjekkiet.

Zone 43
Manager

« Svar #2834: 08 Feb 2013, 15:04 »

Du skuffer mig, Shaft. Havde ellers troet du var up-to-date når det kom til landsholdet. Men Kvist blev skadet sidst på efteråret, og er først fornylig vendt tilbage.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010