home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276487 gange)
Shaft
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2805: 06 Feb 2013, 16:31 »

Jamen så lad mig da gentage mig selv.

Du spurgte hvad hans pointe er - det svarede jeg på.
Men nu hvor du har gjort sådan et arbejde med at gentage dig selv, må jeg vel også svare på det.

Det er nu engang meget smart med landshold, at møde hold som ligner de hold man skal møde indenfor kort tid, sådan at man kan forberede sig på deres spillestil. Det er noget som landshold har gjort længe.

Desuden er vi Danmark - ikke Tyskland, Brasilien og alle de andre store nationer. Vi kan nok ikke bare vælge fra øverste hylde til alle vores venskabskampe.

Jeg ser stadigvæk frem til kampen, ligesom jeg så frem til vores landskampe på ligalandsholds tur. Det gør du ikke, fair nok. Og du forstår ikke man vælger den slags modstander som man gør. Igen fair nok. Men det er nu sådan som det har hængt sammen i længere tid.

Imperatore
Gæst

« Svar #2806: 06 Feb 2013, 16:38 »

Fordi man ikke kan vælge fra øverste betyder det ikke, at man skal tage fra den nederste. Der er også noget i mellem.
Det giver jo heller ikke nogen mening, hvis man møder et hold, der spiller 4-4-2 og så tænker "tjooo. Luxembourg spiller også 4-4-2, lad os møde dem".
Om Bulgarien og Makedonien spiller på samme måde, har jeg ærlig talt ingen idé om, og jeg vil samtidig vove den påstand, at ingen af jer har set nogen kampe med Makedonien for nyligt. Lur mig om der ikke også findes et hold, der spiller som Bulgarien, der er bedre end Makedonien. Desuden ville jeg da hellere have, at vi forberedte os på Tjekkiet, da de er et bedre hold end Bulgarien.

Batigol
Manager

« Svar #2807: 06 Feb 2013, 16:45 »

Min pointe er at det er knaldhamrende ligegyldigt hvad spillerne hedder og hvor de spiller. At spille mod Italien er ikke ensbetydende med at man får massive klø og at spille mod Makedonien er ikke ensbetydende med at man får en walkover uden nogen som helst form for modstand. Det er godt nok naivt at tro at det er sådan det forholder sig.

Hvis man bør stile højere end Makedonien, hvad bør man så stile efter?

Hvordan ved du i øvrigt at Makedonien er så ringe, hvis du ikke aner hvordan de spiller, og ikke har set dem? Jeg aner ikke om de er ringe, men jeg aner til gengæld at man begår en fejl, hvis man vurderer dem ud fra hvilke navne der står på holdkortet, og i hvilke klubber disse spiller. Det var præcis hvad vi gjorde mod Bulgarien og det gik jo ikke ligefrem forrygende.

Sidst ved jeg ikke, om du konsekvent forsøger på at leve op til det udtryk, den kære Lance har på dit avatar, men den tone du skriver indlæggene i er i hvert fald godt og vel i samme retning.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Imperatore
Gæst

« Svar #2808: 06 Feb 2013, 16:48 »

Hvornår har ens avatar nogensinde været relevant for ens indlæg? Så du prøver at dunke hver gang, at du skriver et indlæg eller hvad?

Jeg kan se på deres resultater. De tabte til Luxembourg for under et år siden, de er nok ikke ret gode så.

Batigol
Manager

« Svar #2809: 06 Feb 2013, 16:53 »

Hvornår har ens avatar nogensinde været relevant for ens indlæg? Så du prøver at dunke hver gang, at du skriver et indlæg eller hvad?

Jeg kan se på deres resultater. De tabte til Luxembourg for under et år siden, de er nok ikke ret gode så.

Ja. Det gør jeg.

... og siden har de spillet uafgjort på udebane mod Portugal, spillet uafgjort på udebane mod Skotland og slået Serbien og Slovenien hjemme i Skopje, hvor de også kun tabte knebent til Kroatien.

Imperatore
Gæst

« Svar #2810: 06 Feb 2013, 16:56 »

Du er virkelig sær.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #2811: 06 Feb 2013, 17:02 »

Rolig venner, der er ingen grund til at køre debatten ud på et sidespor eller kalde folk sær fordi de ikke er enige Smiley

Imperatore
Gæst

« Svar #2812: 06 Feb 2013, 17:04 »

Nu var det skam ikke fordi, vi ikke var enige, at jeg kaldte ham sær, men jeg skal nok lade den ligge.

Batigol
Manager

« Svar #2813: 06 Feb 2013, 17:05 »

Du er virkelig sær.

Okay, lad os bare sige det. Men hvorfor ikke kommentere på den relevante del af mit indlæg i stedet for? Vil du ikke mene at de nævnte resultater giver et fingerpeg om at Makedonien måske slet ikke er så svage igen? Især på hjemmebane, hvor de som bekendt har slået både Serbien og Slovenien.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #2814: 06 Feb 2013, 17:06 »

Jeg tror du misforstår, hvorfor han bliver kaldt sær.

Om det er pga uenighed mht. emnet eller pga en avatar er sådan set ligegyldigt. Pointen er at debatten var på vej ud på et sidespor og fint at Imperatore lader den ligge nu, hvilket jeg håber andre også gør  Smiley

Imperatore
Gæst

« Svar #2815: 06 Feb 2013, 17:13 »

De har tabt til Luxembourg. Deres bundniveau må være meget lavt.

Batigol
Manager

« Svar #2816: 06 Feb 2013, 17:21 »

Det har de. For et halvt år siden spillede Luxembourg også 1-1 med Nordirland i Belfast og et år inden da slog de Albanien.
Vi kan godt blive enige om at Makedonien næppe er på niveau med Spanien, men det jeg gerne vil frem til, er at de omvendt nok ikke er fra den nederste hylde, som du ellers skriver.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #2817: 06 Feb 2013, 20:03 »

Det er fandme syndt for Schmeichel, han har jo ikke en chance. Danmark sejler jo for vildt, har aldrig nogensinde set noget lignende fra det danske landshold. Og mener virkelig at Morten Olsen har smidt sin falliterklæring i dag. Det er en venskabskamp, og så prøv da forhelvede noget nyt. Smid Rommedahl af helvedes til, og så stop med at brug Cornelius i front. Han er slet ikke god nok til landsholdet endnu. Forstår virkelig heller ikke hvorfor han spiller med Wass på venstreback. Prøv nu med en ny back, som er udpræget venstreback.

Synes virkelig det er så pinligt og se på, og bliver sgu helt ked af at se hvordan vores klart største keeper talent pt. bliver solgt på den måde. Han fortjener sgu bedre. Agger, Kjær og genrelt hele holdet gider ikke spille.

Liverpool F.C

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #2818: 06 Feb 2013, 20:07 »

Cornelius er da god nok til landsholdet. men Rommedahl skal ud!!!

Brøndby IF!!!!

DeBuur
Manager

« Svar #2819: 06 Feb 2013, 20:09 »

Simon Kjær sejler rundt og jeg vil så gerne se Okore istedet.

Waas er bestemt ikke løsningen til back pladsen i venstre siden.

Vi vinder ikke denne kamp men vi kan og skal vinde 2 halvleg det her kan ingen acceptere  ticked off

Hvis vi ikke er bedre så kan vi glemme alt om point i de næste kampe.

Personlig havde jeg drømt om at se vores talentfulde offentlige spillere men istedet ender det i en skandale

YNWA

Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010