Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 707 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
184
185
[
186
]
187
188
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 276527 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #2775:
17 Okt 2012, 03:07 »
Citat af: michaelk 17 Okt 2012, 01:54
Nu bliver der snakket meget i medierne om, at VM er meget langt væk, men længere væk er et altså heller ikke. Ja, vi taber i aften, men havde man forventet andet. Vi skal have den 2. plads og den er altså ikke kommet meget længere væk. Bulgarien og Tjekkiet ser jo på ingen måde stærkere ud end os, hvor vi jo reelt havde fortjent 3 points mod begge i de første møder. Det vigtige bliver de to kampe mod dem, og at vi selvfølgelig får skrabet de tolv points sammen mod Malta og Armenien.
Derfor har det selvfølgelig stadig ikke været en god nok start, men VM er altså stadig inde for rækkevide. Det kræver dog, at spillere som Eriksen, Bendtner og Agger er i topform til de næste landskampspause.
+1
Vi har alle de svære kampe først og jeg synes faktisk vi falder med ære mod Italien.. Vi skaber ikke nok.. Som de sagde på P3, da jeg kørte på arbejde.. Andreas Cornelius havde sammen med Bendtner gjort ondt.. Jeg er pisseærgerlig over at vi ikke får scoret til 2-2 og det er satme ærgerligt at vi ikke får mere ud af det.. God indsats imo af Jacobsen, Kjær, Agger, Kvist og Eriksen mfl. Romme, Silberbauer, Andersen og en skuffende Michael KD skal vist kigge indad..
Og.. Hvor er det da useriøst af Mtiliga.. jeg kan sagtens forstå hans skuffelse, men alligevel.. Jeg er enig med MO's reaktion og jeg ser frem til at få Boilsen tilbage på VB, hvor han hører til og ikke alle vikarerne..
- Veni, vidi, vici -
DeBuur
Manager
«
Svar #2776:
17 Okt 2012, 08:52 »
Citat af: michaelk 17 Okt 2012, 01:54
Nu bliver der snakket meget i medierne om, at VM er meget langt væk, men længere væk er et altså heller ikke. Ja, vi taber i aften, men havde man forventet andet. Vi skal have den 2. plads og den er altså ikke kommet meget længere væk. Bulgarien og Tjekkiet ser jo på ingen måde stærkere ud end os, hvor vi jo reelt havde fortjent 3 points mod begge i de første møder. Det vigtige bliver de to kampe mod dem, og at vi selvfølgelig får skrabet de tolv points sammen mod Malta og Armenien.
Derfor har det selvfølgelig stadig ikke været en god nok start, men VM er altså stadig inde for rækkevide. Det kræver dog, at spillere som Eriksen, Bendtner og Agger er i topform til de næste landskampspause.
Vi har før kvalificeret os fra en lignende situation og muligheden er der endnu - Vi skal dog vinde de 2 næste kampe i marts 2003 i Tjekkiet og hjemme mod Bulgarien - det er et ultimativ krav.
Tjekkiet har endnu ikke mødt Italien og IMO så får Tjekkiet max 1 point med fra de kampe - Bulgarien smider mange point og spiller ustabilt... så ja det kan lade sig gøre i teorien.
Det der bekymrer mig mest er at vi er så langt fra at spille godt - vi scorer alt or få mål og vores bold flytteri bliver ikke til noget konstruktivt.
Mtiliga viser taber mentalitet og umodenhed - han burde stå frem idag og give holdet, MO og de Danske Fan en uforbeholden undskyldning.... der findes ingen formildende omstændigheder - at nægte at sidde på bænken lige op til en stor kamp er bare ikke i orden - det bliver kun værre af at han nu ikke vil kommentere på hans egen opførsel.
«
Seneste Redigering: 17 Okt 2012, 13:55 af DeBuur
»
YNWA
Zone 43
Manager
«
Svar #2777:
17 Okt 2012, 16:13 »
En til tider tam og meget skuffende indsats i går. Især efter pausen får vi jo stort set intet skabt - noget der også har været tilfældet mod Bulgarien, Tjekkiet og Slovakiet. Jeg håbede på at MO tog konsekvensen med en hurtig udskiftning kort tid efter udvisningen, så vi fik en mere offensiv orienteret mand ind som vi så det imod Bulgarien.
Efter EM-slutrunden synes jeg at der har været mangel på taktisk nytænking fra MO's side. Det virker lidt til at han kører i samme spor, nærmest uanset hvem han har til rådighed, og efter at have kørt med samme taktik i mange år efterhånden, er den blevet noget nemmere at læse og håndtere for modstanderne.
Defensiven er jeg fint tilfreds med, der er ikke brug for mange ændringer. VK beskrev målmandsposten meget godt et par sider tilbage i tråden, og jeg ser da også helst Lindegaard som førstekeeperen. Venstrebacken er det helt store problem; Boilesen har været meget skadet, Poulsen har endnu sin første gode landskamp til gode, Lumb er reserve i Rusland og så er der Juelsgård som ikke har meget erfaring på højeste niveau. Mtiliga har heller ikke gjort den hovedpine meget bedre ved sit klovneri i går.. Det er dog vigtigt at Olsen vælger en, der kan slå indlæg fra baglinien.
Kjær har set bedre ud end længe set, hvis nogensinde, til trods for lidt spilletid i Wolfsburg. Agger og Jacobsen er evigt stabile gode, så de tre skal der ikke ændres ved. Den eneste bekrymring man kan have her, er, manglen på højrebacks med kvalitet. Jacobsen bliver ikke yngre dag for dag.
Som nævnt kunne jeg godt tænke mig at se lidt taktiske ændringer rent offensivt. Det skal selvfølgelig ses lidt i lyset af skaderne til Zimling og Leon A. Jeg havde håbet på Kahlenberg her, da han spiller den samme rolle i Wolfsburg, men MO afviste den med det samme. Og så er det småt med kompetente afløsere..
Et taktisk alternativ kunne være at ændre trekanten på midtbanen, og de mange udtagne som kan bruges der, vil det kunne give en masse spændende konstellationer(stav).
Et anden alternativ kunne være en mere 4-4-2-agtig opstilling, med to kreative kanter i Krohn-Delhi og Eriksen, en løbestærk og arbejdsom central midtbane og to backs, der kan løbe til baglinien og slå et indlæg - det ville selvfølgelig være lidt problematisk i går, da kun Bendtner var til rådighed. Men udskiftningen efter Bandalovskis udvisning kan tolkes som om, at Olsen ikke er bleg for at stille med to angribere.
Ifl. kalenderen på dbu.dk er der mulighed for to træningskampe (14/11, 6/2), ligesom der nok skal et liga-landshold afsted i starten af det nye år. Det giver forhåbenlig mulighed for at prøve noget nyt, rent taktisk, så der er flere stregne at spille på til de kommende opgaver.
Citat af: DeBuur 17 Okt 2012, 08:52
Vi skal dog vinde de 2 næste kampe i marts
2003
i Tjekkiet og hjemme mod Bulgarien -
Frem til fortiden?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #2778:
17 Okt 2012, 16:36 »
Fantastisk indlæg Zone, det må jeg sige. Jeg er helt enig i næsten alle dine tanker og ideer. Især det med at vi gerne så noget nytænkning offensivt. En af kommentatorerne sagde bl.a. noget jeg bed mærke i omkring Italien, nemlig at de vælger at spille med to angribere modsat de fleste klubber idag, og hvorfor ikke gøre det samme? Jeg så vildt gerne en opstilling lidt ala Uniteds, hvor man reelt set har to angribere, men hvor den ene gerne ofte dykker ned for at hente bolden. En fremtidig mand som Nicolai Jørgensen kunne være perfekt i denne rolle.
Omkring kampen igår, så synes jeg egentlig at vi leverede en god indsats indtil 3-1 målet, hvor jeg så valgte at springe fra. Især i starten er vi giftige, og jeg synes vi har godt styr på dem, og uanset hvad andre siger, så mener jeg ikke udelukkende at det drejede sig om Italien, men i lige så høj grad om at vi spillede frit og dygtigt i starten. Vi har så mange store muligheder men ender med ikke at slå til, og ja så går det som det så ofte gør i fodbold - så scorer modstanderholdet.
Når jeg ser Lars Jacobsen spille som han gjorde igår, så er det mig en gåde at han aldrig nåede højere op i hiarkiet gennem sin karriere. Manden er super stabil, god defensiv og så slår han fuld af gode indlæg offensivt. Han var sammen med Bendtner virkelig god igår IMO. Dertil kan tælles Kjær der ligeså spillede fantastisk.
Derimod mener jeg at Silberbaur fik vist hvorfor han ikke skal være venstreback på holdet, mens Rommedahl og Andersen i målet også så rigtig ringe ud. Silberbauers højreben er en evig hindring for ham, og jeg synes vi mister alt for meget ved at have ham hængende der som back. Det bør være et overstået kapitel i min bog. Så ser jeg hellere at vi skal se nærmere på Juelsgårds potentiale. Hvis vi ikke lader ham spiller kommer han aldrig videre, og han har modsat de mange andre (pånær Boilesen og måske Wass) endnu ikke spillet sig af holdet.
Andersen så ringe ud igår og især det at han ikke sprang efter bolden på mange af skudene samt gik forkert af nogle gør for mig, at han gerne må sidde på bænken i næste kamp.
Men altså, summa summarum, vi er KUN 4 point bagefter. Vinder vi det indbyrdes opgør skal vi blot hente 1 point hvilket da slet ikke er langt væk. Udekampen mod Armenien bliver en nøglekamp, og derudover de indbyrdes opgør. Derudover så tror jeg godt at vi kan trække minimum 1 point hjemme mod Italien, som jeg ikke synes virkede vildt farlige igår.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
JKJ
Gæst
«
Svar #2779:
17 Okt 2012, 16:47 »
Mener at have læst at vi har en landskamp tilbage i efteråret men mod hvem, hvor og hvornår aner jeg ikke.
Imo må det være totalt oplagt at prøve nye spillere af over det meste af linien.
Der er såvidt jeg ved en del fra U-21 holdet der efter de kiksede kvallen til EM i går mod Spanien som nu er spæret for at fortsætte på holdet.
Hvorfor ikke prøve nogle af dem?
Hvis nu jeg ser med mine egne rød/hvide AaB briller må det da være nu at Helenius og Kusk skal have chancen. Og hvorfor ikke prøve Wurtz på midtbanen. De 3 må være oplagte med mine AaB briller på.
Kusk kunne feks tage Rommes plads. Han er MO mand, det er der vist ingen tvivl om men efter 120+ kampe tror jeg godt MO ved hvad Romme står for og kan/eller ikke kan om man vil.
Wurtz har i hele efteråret styret AaB's midtbane med hård hånd både offensivt og defensivt og er imo en af de bedste danske midtbanespilelre vi har i øjeblikket.
Enevoldsen havde også stor succes på holdet da han spillede på holdet, og såvidt jeg ved er han også ved at komme i omdrejninger igen nede i Belgien.
Jeg siger bestemt ikke de er løsningen, men hvorfor pokker ikke prøve dem fremfor dem der har fået chancen og ikke grebet den overhovedet.
Men der skal ske noget. At vi har en fransk 2. divisons spillere, som ikke kan komme på hold, til at være vores joker siger vist alt om landsholdet lige pt.
Det kan godt være de 4 spillere ikke lige er løsningen, det skulle da undre mig om de alle var det ihf, men jeg kan som sagt heller ikke umiddelbart se at de er dårligere end dem vi allerede har.
Men måske vi også bare skal til at indse at vi har det dårligste og kedeligste landshold pt.
JKJ
Gæst
«
Svar #2780:
17 Okt 2012, 17:40 »
PM var åbenbart ikke 100%?!
Hvad lavede han der så?
Imo en dårlig undskyldning, han vil ikke blive savnet. Men det går bestemt ikke vores problemmer mindre på venstreback pladsen
http://sporten.tv2.dk/2012-10-17-mtiliga-afviser-jeg-n%C3%A6gtede-ikke-spille?forside
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2781:
17 Okt 2012, 17:41 »
Jeg synes egentlig Danmark var det bedste hold, i de første 15 minutter. Vi kom frem til afslutninger, og fik da også lige set, at Italienernes målmand var mindst lige så usikker, som vores egen. Vi fik bare ikke noget ud af det pres vi fik lagt i starten af kampen. Så rykkede Italienerne lige 20 meter længere frem på banen, og så var det deres tur til at presse. Desværre faldt det første mål så lige som vi var ved at få fodfæste igen, hvilket hurtigt fik balancen til at tippe tilbage i Italiens favør, hvor den blev resten af kampen.
Jeg må sige, at jeg ikke rigtig forstår, dem der roser Aggers præstation i aftes. Personligt synes jeg faktisk han spillede den ringeste landskamp jeg kan erindre, at han nogensinde har spillet. Han kom usædvanligt ofte på mellemhånd, når Italienerne kom stormende frem ad banen, han glippede sine markeringer. Rent ud sagt, så spillede han langt under sit vanlige niveau.
Kjær og Jacobsen spillede begge en god kamp, mens Silberbauer tydeligvis ikke var forberedt på at spille venstrebacken, men det var jo heller ikke lige med i planen, at han skulle spille. Mtiligas stunt var selvfølgelig dumt, og utilgiveligt, og helt fair, at han er en færdig mand på landsholdet, selvom det har den uheldige konsekvens, at Simon Poulsen pludselig er kommet tættere på pladsen igen
. Der er dog, for mig, ingen tvivl om, at vi er nødt til at spille med en venstrebenet venstreback, hvis vi skal spille med Krohn-Dehli på venstrekanten. Bruger vi en højrebenet venstreback, får det bare både venstrebacken og Krohn-Dehli til at se dårlige ud. Vi har intet at byde ind med fra venstrekanten, hvis ikke mindst én af spillerne derude kan true med løb mod baglinien.
Målmandsposten er også ved at udvikle sig til et problem. Stephan Andersen spillede en god EM-slutrunde, men det bundniveau han efterfølgende har vist, er ikke landsholdet værdigt. Problemet er, at det eneste reelle alternativ er Lindegaard, og han lader til at være ret skadesplaget, og hans konkurrent til pladsen i United målet taget i betragtning, kunne han også på sigt ende med at mangle spilletid. Schmeichel spiller i den næstebedste Engelske række, hvilket ikke er optimalt, men niveaumæssigt kan det vel være lige så godt som Superligaen, om ikke en tand bedre. Men man skal også lige huske på, at han altså blev presset ud i Leeds, fordi træneren ikke var tilfreds med hans præstationer. Omvendt så er Leicester kommet godt fra start i år, så måske der alligevel er et håb for en ny Schmeichel i buret for Danmark. Han vil dog aldrig kunne sammenlignes med Schmeichel senior, da han har en helt anden statur, så han skal stå på mål på en helt anden måde.
Stokholm overraskede mig positivt, men hans alder gør, at han aldrig kan blive andet end en midlertidig afløser for Zimling/Andreasen, og selv det holder måske dårligt nok denne sæson ud. Men et klart bedre valg end Thomas Kristensen.
Eriksen spillede sin klart bedste landskamp i 2012. Især i starten af kampen, var han endelig det omdrejningspunkt, som han burde være. Men han var også ved at skylde en god kamp. Ærgerligt vi ikke fik mere ud af det.
Rommedahl ligner mere og mere en færdig mand på det her niveau. Diverse Europæiske bænke kunne ikke ødelægge ham, men et års tid i Brøndby var desværre mere end han kunne håndtere. Han har været helt væk de seneste kampe. Vi får intet ud af hans antrit, og ser kun i glimt de ting, der engang gjorde ham til et sikkert navn på holdkortet. Desværre vælter vi os bare ikke i alternativer, men med det niveau han efterhånden viser, må der kunne findes nogen der er bedre. Måske Enevoldsen.
Krohn-Dehli har vi heller ikke fået meget ud af siden EM-slutrunden. Men en stor del af årsagen hertil, skal nok findes i, at vi har spillet med højrebenede venstrebacks, hvilket bare ikke rigtig fungerer sammen med en venstrekant, der trækker ind i banen som Krohn-Dehli gør. Det er for nemt for modstanderen at følge med, når det ikke åbner op for et overlap mod baglinien fra venstrebacken.
Det ville have været rart at stå med 6-7 point på nuværende tidspunkt, men sådan skulle det bare ikke være, og så må vi jo tage den derfra, og spille den chance vi trods alt stadig har. Men nu er vi også ved at have opbrugt kvoten af svipsere. Offensiven skal til at finde kreativiteten frem, og komme frem til afslutninger, og frem for alt udnytte dem, og så skal der lukkes af bagude.
Gemma
Førsteholdsspiller
«
Svar #2782:
17 Okt 2012, 17:48 »
Jeg kan slet ikke forstå, at Rommedahl og Krohn får så meget snor. For mig at se er de slidte eller i al fald Rommedahl. Krohn-Dehli har stadig kvaliteter, men han gavnede ikke umiddelbart igår, men han led under back problemer, hvor man ikke så det samme samarbejde,som under EM-slutrunden. Jeg er langt mere skeptisk overfor fx en Silberbauer, han bidrog med intet. Han blev sat overfor en rigtig hurtig spiller og kunne slet ikke følge med og blev flere gange sat.
Olsen er nødt til at skifte ud, så vi får yngre spillere med. Vi har generationen til det og der er flere lysende talenter end nogensinde, brug dem nu. Vi vidste godt, at vi ikke kunne slå Italien og at uafgjort nærmest var en utopisk tanke, hvorfor så ikke prøve nogle nye systemer eller nye spillere?
www.SportsLounge.dk
JKJ
Gæst
«
Svar #2783:
17 Okt 2012, 18:01 »
Citat af: Gemma 17 Okt 2012, 17:48
Jeg kan slet ikke forstå, at Rommedahl og Krohn får så meget snor. For mig at se er de slidte eller i al fald Rommedahl. Krohn-Dehli har stadig kvaliteter, men han gavnede ikke umiddelbart igår, men han led under back problemer, hvor man ikke så det samme samarbejde,som under EM-slutrunden.
Jeg er langt mere skeptisk overfor fx en Silberbauer, han bidrog med intet. Han blev sat overfor en rigtig hurtig spiller og kunne slet ikke følge med og blev flere gange sat.
Olsen er nødt til at skifte ud, så vi får yngre spillere med. Vi har generationen til det og der er flere lysende talenter end nogensinde, brug dem nu. Vi vidste godt, at vi ikke kunne slå Italien og at uafgjort nærmest var en utopisk tanke, hvorfor så ikke prøve nogle nye systemer eller nye spillere?
Jeg er som sådan ikke uenig. Men hvad skulle han ellers havde gjort? Simon Poulsen blev skadet, PM gad ikke og Wass havde spillet elendigt mod Bulgarien.
Silber havde under en time til at gøre sig klar. Og tiltrods for det bestemt ikke var hans bedste landskamp så kæmpede han da trods alt for sagen, det var bare ikke nok.
Men direkte bebrejde Silber synes jeg er unfair.
Og som et indskub til mit tidligere indlæg.
Hvorfor er MO den eneste der IKKE vil bruge på den centrale midt? Alle andre steder han ahr spillet den plads har han altså haft pæn succes.
Jeg er ikke helt sikker, men mit bud er at Silber har spillet back, højre eller venstre, i omtrent 20 kampe af de 25 landskampe han har fået.
Giv ham dog chancen på den plads hvor han er bedst, centralt.
«
Seneste Redigering: 17 Okt 2012, 18:04 af JKJ
»
Quixotry
Førsteholdsspiller
«
Svar #2784:
17 Okt 2012, 18:02 »
Jeg er generelt enig i de ting der bliver skrevet, dog er jeg langt fra enig i at NB spillede en god kamp igår. Han kæmpede fint, men han mangler timing, tenik, og flair for at se tingene inden de reelt sker.
Omkring "generationsskiftet" eller hvad man vil kalde det, så bør MO nu bruge de næste 5 måneder, 2 træningskampe og en tur til Thailand, på at få spillet nogle nye spillere tættere på A-holdet.
En mulig opstilling til Thailand turen kunne være:
A-Hold!
Jesper Hansen FCN
Lars Jacobsen FCK - Jores Okore FCN - Lasse Nielsen AAB - Jesper Julesgård FCM
Mads Albæk FCM - Rasmus Würtz AAB
Kasper Kusk AAB - Casper Sloth AGF - Nikolai Jørgensen FCK
Andres Cornelius
B-Hold!
Nikolai Larsen AAB
Christoffer Remmer FCK - Alexander Juel Andersen ACH - Daniel Høgh OB - Jakob Ahlmann AAB
Anders Christiansen FCN - Thomas Delaney FCK
Andres Laudrup FCN - Martin Spelmann ACH - Emil Larsen OB
Nicklas Helenius AAB
Citat af: ptrN 08 Apr 2013, 21:23
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
Gemma
Førsteholdsspiller
«
Svar #2785:
17 Okt 2012, 18:09 »
Hvordan kan du udelade Rasmus Falk og Baskim Kadrii på A og B-holdet? Jeg synes, at de besidder væsentlig mere kvalitet end fx. Kasper Kusk og Jakob Ahlmann. Det er måske fordi jeg er OB-fan, men de er blandt de bedste i Superligaen.
www.SportsLounge.dk
KyleBrotzman
Gæst
«
Svar #2786:
17 Okt 2012, 18:14 »
inb4 Aab fans rage om hvor god Kusk er.
Quixotry
Førsteholdsspiller
«
Svar #2787:
17 Okt 2012, 18:17 »
Citat af: Gemma 17 Okt 2012, 18:09
Hvordan kan du udelade Rasmus Falk og Baskim Kadrii på A og B-holdet? Jeg synes, at de besidder væsentlig mere kvalitet end fx. Kasper Kusk og Jakob Ahlmann. Det er måske fordi jeg er OB-fan, men de er blandt de bedste i Superligaen.
Rasmus Falk er en forglemmelse, men Kadrii er med vilje. Kadrii er for mig at se ikke den store "stjerne" og skulle der være en anden på B-holdet så ville jeg være væsentligt mere tilbøjelig til at vælge Danny Olsen.
Citat af: ptrN 08 Apr 2013, 21:23
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
Gemma
Førsteholdsspiller
«
Svar #2788:
17 Okt 2012, 18:22 »
Citat af: MarkAndersen 17 Okt 2012, 18:17
Rasmus Falk er en forglemmelse, men Kadrii er med vilje. Kadrii er for mig at se ikke den store "stjerne" og skulle der være en anden på B-holdet så ville jeg være væsentligt mere tilbøjelig til at vælge Danny Olsen.
Wow, hvis du spørg mig, så er Kadrii blandt de mest lysende talenter. Danny Olsen har haft en fin opstart, men han besidder i mine øjne slet ikke samme talent eller evner, som netop Kadrii gør. Jeg vil dog vedstå, at på netop en VB position kan Kadrii udelades, men hvis han spiller som OM (V/H), så er han næsten uundgåelig på i al fald B-holdet.
www.SportsLounge.dk
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2789:
18 Okt 2012, 22:22 »
Helt enig med MarkAndersen omkring Bendtner, jeg synes også der var flere situationer, hvor den manglende kampform skinnede igennem. Hans timing var virkelig ringe. En Helenius, som har timingen gennem kamptræning, kunne måske have givet et mål i de første 15 minutter, hvor vi havde et godt tag i kampen. I stedet blæste Bendtner den forbi et par gange, fordi timingen ikke var på plads.
Silberbauer har som regel spillet godt, når han har spillet venstreback. At det gik mindre godt mod Italien, er vel ikke så underligt, når man tænker på hvordan han fik pladsen. Det var ikke den optimale forberedelse til den kamp. Mtiligas stunt var ikke bare torskedumt, det kostede os også muligheden for at udnytte Italienernes største svaghed, nemlig den Simon Poulsen klon de havde rendende på højrebacken. Abate er god frem ad banen, men han stinker i det defensive. En venstrebenet spiller på venstrekanten, som kunne udfordre mod baglinien, kunne have gjort ondt på Italienerne. Det var sandsynligvis også grunden til at Simon Poulsen i det hele taget blev indkaldt, og det var nok også grunden til, at Mtiliga skulle have spillet, da Poulsen så blev skadet.
Grunden til at Silberbauer så ofte spiller alle andre steder end på midtbanen, er vel netop at han kan. Problemet ved at være så alsidig som Silberbauer er, er at det gør ham til en ideel reserve, og dermed også en oplagt vikar, når der lige mangler en på en af de pladser han kan spille.
Sider:
1
...
184
185
[
186
]
187
188
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »