home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  1 Bruger, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 329137 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #255: 12 Feb 2008, 17:22 »

Netop Bonde kommer jo så her med en udtalelse der gør om man ikke rigtig skal grine eller græde... http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article974035.ece  funny eller  Græder

Bare det at han kan finde på og sige sådan noget gør at jeg synes de går i deres egen lille klokke og ikke rigtig forholder sig til virkligheden...  

Og så er han pludselig blevet groft fejlciteret!!! http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article974110.ece

Red love
Gæst

« Svar #256: 12 Feb 2008, 17:34 »

Det ville da være bedre hvis de sagde at vi kan vinde VM, i stedet for som nu at sige vi er et lille lorteland, der skal forvente at tabe til Nordirland. Og skal være jublende lykkelige hvis vi kommer med til en slutrunde.. For med den holdning kommer vi helt sikkert ikke med..

Hvis man siger målet er at blive nr.8, så bliver man nr.12.. Så hellere sigte alt for højt, end det modsatte.. Men nu er det selvfølelig en fejl han har sagt det, og alle omkring landsholdet er selvfølelig ydmyge.. Ynkeligt..
« Seneste Redigering: 12 Feb 2008, 17:39 af Red love » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #257: 12 Feb 2008, 17:58 »

Det ville da være bedre hvis de sagde at vi kan vinde VM, i stedet for som nu at sige vi er et lille lorteland, der skal forvente at tabe til Nordirland. Og skal være jublende lykkelige hvis vi kommer med til en slutrunde.. For med den holdning kommer vi helt sikkert ikke med..

Hvis man siger målet er at blive nr.8, så bliver man nr.12.. Så hellere sigte alt for højt, end det modsatte.. Men nu er det selvfølelig en fejl han har sagt det, og alle omkring landsholdet er selvfølelig ydmyge.. Ynkeligt..

Måske du har ret...

Men, nu skal vi altså lige kvalificere os først og med det spil, eller mangel på samme, vi viser pt så kommer vi ikke engang tæt på...
Hvis vi have kvalificeret os så kunne jeg forstå hans udtalelse, eller hvad han nu har sagt, men vi er ikke engang begyndt endnu og  chancerne for at vi overhovedet kommer afsted er under 50%, både Sverige og Portugal har bedre spillere og hold end vi har...

JKJ
Gæst

« Svar #258: 13 Feb 2008, 14:55 »

Nu ved jeg godt at de her ranglister skal tages med forbehold...
Men alligevel indtager vi nu den dårligste placering siden listen blev lavet i 1993...
Og igen ved godt vi ikke kan bruge den til alverden, men siden MO kom til er vi jo stort set kun droppet længere og længere ned på listen...
http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/lastranking/gender=m/fullranking.html
og
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10402372.html?forside

JKJ
Gæst

« Svar #259: 28 Feb 2008, 12:50 »

Thomas Helveg stopper på landsholdet http://www.bold.dk/nyt/?vis=80354
108 kampe nåede han og spille inden det sluttede...
En spiller der imo har været alt for meget udskældt, han gjorde det han skulle og lavede ikke masse ting han viste han ikke kunne alligevel... en spiller der sjældent spillede oppe i skyerne , men mindst lige så sjældent faldt totalt igennem, hans bundniveau var imo særdeles højt...

Nu mangler vi bare Niclas Jensen også stopper Wink

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #260: 28 Feb 2008, 12:52 »

En spiller der imo har været alt for meget udskældt, han gjorde det han skulle og lavede ikke masse ting han viste han ikke kunne alligevel... en spiller der sjældent spillede oppe i skyerne , men mindst lige så sjældent faldt totalt igennem, hans bundniveau var imo særdeles højt...

Det ville være en befrielse.

verdenskrig
Manager

« Svar #261: 28 Feb 2008, 12:59 »

Og det må gerne ske inden næste landsholdssamling Cool Så vi kan få thomas rasmussen på den back Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #262: 29 Feb 2008, 14:30 »

Surt at Helveg stopper, når der endnu ikke er en afløser til pladsen, der har klassen til landsholdet. Tvivler på Lars Jacobsen nogensinde bliver klar igen, han har efterhånden været ude af gamet så længe, at det er tvivlsomt om han overhovedet vil kunne vende tilbage på samme niveau som han havde tidligere (hvilket i øvrigt aldrig var i nærheden af Helveg, når han var på toppen). Priske har allerede fået alt for mange chancer på det landshold, uden at bevise noget som helst, andet end at han i hvert fald ikke besidder Helvegs overblik, og som regel altid befandt sig i den gale ende af banen, når der var brug for ham i defensiven.

Kvist er bare ikke god nok, ikke til den plads i hvert fald, så jeg har lidt svært ved at se hvem der nu skal spille pladsen, Albrechtsen måske? ham kan jeg ikke rigtig udtale mig om, da jeg ikke har set ham spille.

Men ja, Helveg har været alt for udskældt, han har virkelig været en god mand for landsholdet, han holder sig til det simple, og så har han altid haft en evne til at se, hvornår han kunne gå med frem, og hvornår han skulle blive tilbage, jeg kan faktisk ikke huske et eneste tilfælde, hvor han er blevet fanget i den gale ende af banen... Det er et tab for landsholdet, specielt lige for tiden, hvor der ikke er nogen reelle alternativer. Men har bestemt respekt for, at han vælger at stoppe, mens legen er god, modsat hans kollega på den modsatte back, der skulle være stoppet for et års tid eller to siden, men som stadig desperat forsøger at brokke sig til en plads på holdet...

PS: er det til at se, at det er en af mine favoritspillere, der stopper?  Cool

Cencur
Manager

« Svar #263: 29 Feb 2008, 14:34 »

Ligemeget om det er en favoritspiller eller ej, mener jeg at du udtaler dig meget objektiv, og du har meget ret i det du siger!
Gad godt vide, hvis Lars Jacobsens skadeshelvede forsætter, så skal overtage højrebacken?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JKJ
Gæst

« Svar #264: 29 Feb 2008, 14:35 »

Surt at Helveg stopper, når der endnu ikke er en afløser til pladsen, der har klassen til landsholdet. Tvivler på Lars Jacobsen nogensinde bliver klar igen, han har efterhånden været ude af gamet så længe, at det er tvivlsomt om han overhovedet vil kunne vende tilbage på samme niveau som han havde tidligere (hvilket i øvrigt aldrig var i nærheden af Helveg, når han var på toppen). Priske har allerede fået alt for mange chancer på det landshold, uden at bevise noget som helst, andet end at han i hvert fald ikke besidder Helvegs overblik, og som regel altid befandt sig i den gale ende af banen, når der var brug for ham i defensiven.

Kvist er bare ikke god nok, ikke til den plads i hvert fald, så jeg har lidt svært ved at se hvem der nu skal spille pladsen, Albrechtsen måske? ham kan jeg ikke rigtig udtale mig om, da jeg ikke har set ham spille.

Men ja, Helveg har været alt for udskældt, han har virkelig været en god mand for landsholdet, han holder sig til det simple, og så har han altid haft en evne til at se, hvornår han kunne gå med frem, og hvornår han skulle blive tilbage, jeg kan faktisk ikke huske et eneste tilfælde, hvor han er blevet fanget i den gale ende af banen... Det er et tab for landsholdet, specielt lige for tiden, hvor der ikke er nogen reelle alternativer. Men har bestemt respekt for, at han vælger at stoppe, mens legen er god, modsat hans kollega på den modsatte back, der skulle være stoppet for et års tid eller to siden, men som stadig desperat forsøger at brokke sig til en plads på holdet...

PS: er det til at se, at det er en af mine favoritspillere, der stopper?  Cool

Umiddelbart ser det ud til han er ved at være klar http://www.bold.dk/nyt/?vis=80395

Han var iøvrigt også en af mine favoritter Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #265: 29 Feb 2008, 14:36 »

Umiddelbart ser det ud til han er ved at være klar http://www.bold.dk/nyt/?vis=80395

Han var iøvrigt også en af mine favoritter Wink

ja, han er super.

tturbo1
Manager

« Svar #266: 29 Feb 2008, 14:36 »

Jeg vidste ikke du var skabs-fynbo Daniel???

Jeg tror nu godt at Lars Jacobsen kan blive manden på den højre back i fremtiden. Ifølge ham selv skulle han jo være ovre det skades helvede der har plaget ham i gennem længere tid. Men det kræver selvfølgelig at han spiller sig til en fast plads på klubholdet igen.
Vi er i alt fald helt enige i at Kvist IKKE er manden der skal spille højre back. Især fordi han ikke selv ønsker at spille back men vil spille midtbane.

Og så må jeg erkende, at jeg nu også altid har været fan af Helveg. Han gør aldrig fodbold sværere end det er...

Yoggidk
Gæst

« Svar #267: 29 Feb 2008, 14:38 »

Jeg vidste ikke du var skabs-fynbo Daniel???

Jeg tror nu godt at Lars Jacobsen kan blive manden på den højre back i fremtiden. Ifølge ham selv skulle han jo være ovre det skades helvede der har plaget ham i gennem længere tid. Men det kræver selvfølgelig at han spiller sig til en fast plads på klubholdet igen.
Vi er i alt fald helt enige i at Kvist IKKE er manden der skal spille højre back. Især fordi han ikke selv ønsker at spille back men vil spille midtbane.

Og så må jeg erkende, at jeg nu også altid har været fan af Helveg. Han gør aldrig fodbold sværere end det er...

det har du helt ret i Wink

ACH (dem ka` vi li
Gæst

« Svar #268: 29 Feb 2008, 14:40 »

den nye danske højre back er og bliver kenneth emil petersen fra horsens han er en der sparker røv

Yoggidk
Gæst

« Svar #269: 29 Feb 2008, 14:42 »

den nye danske højre back er og bliver kenneth emil petersen fra horsens han er en der sparker røv

funny

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010