home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  AaB -> City
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: AaB -> City  (Læst 9902 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: AaB -> City
« Svar #45: 15 Aug 2006, 22:39 »

En lidt ærgelig sæsonstart du har fået dig. Håber det kommer til at gå bedre i Manchester Smiley

SirToby
Manager

« Svar #46: 17 Aug 2006, 15:14 »

20. september 2008
Manchester City – Liverpool (Premiership, 8. runde)
Det startede glimrende, da Källström efter ni minutter skød et straffespark i nettet. Men kort inde i anden halvleg fik Liverpool udlignet på et lidt heldigt mål. Men derefter sad vi på kampen, og først scorede Källström sit andet mål i kampen, inden Vassell lukkede kampen ti minutter før tid.
3-1

24. september 2008
Manchester City – Valencia (Champions League Gruppe B)
En underholdende første halvleg endte 3-1 til mit mandskab på et mål hver fra Vassell, Samaras og Petrov. I anden halvleg ydmygede vi Valencia fuldstændig og endte med at score fem mål yderligere. Källström åbnede til 4-1, inden Samaras og Vassell med to mål yderligere hver fuldendte sensationen.
8-1

28. september 2008
Manchester City – Wigan (Premiership, 9. runde)
To mål fra Källström sikrede her mit hold en sikker sejr, der aldrig rigtig var i fare. Men den sejr så det ud til, at vi havde fået stabilitet efter en vag sæsonstart.
2-0

1. oktober 2008
Norwich – Manchester City (Premiership, 10. runde)
Norwich havde faktisk bedst fat i spillet i første halvleg, men alligevel førte vi 2-0 ved pausen på mål af Samaras og Källström. Men i anden halvleg havde vi fuldstændig styr på det, og det blev da også til yderligere to mål scoret af Caracciolo og Samaras. Med sejren kravlede vi op på 6. pladsen.
0-4

14. oktober 2008
City sikrer sig Landreau
Den 14. oktober skrev i kontrakt med den 29-årige, Mickaël Landreau. Klubben måtte spille 67,5 mio. kr. for spilleren, der først ville tiltræde i klubben, når transfervinduet åbnede til januar.

15. oktober 2008
Manchester City – Ajax (Champions League Gruppe B)
Vi dominerede første halvleg og førte da også 2-0 ved pausen på et mål hver fra Morrison og Källström. Og så havde Ajax i øvrigt fået en mand udvist. Anden halvleg var ikke nogen stor oplevelse, men det endte da med et mål yderligere scoret af Ronaldo. Vi indtog med sejren 1. pladsen i gruppen.
3-0

18. oktober 2008
Middlesbrough – Manchester City (Premiership, 11. runde)
Boro sad bedst på starten af kampen og fik også scoret et mål, men da de fik en mand udvist efter godt tyve minutter, var det mit mandskab, der dominerede. Men Boro forsvarede deres føring godt og fik oven i købet scoret en kasse mere.
2-0

Premiership

Champions League

DelPiero
Gæst

« Svar #47: 17 Aug 2006, 15:24 »

Syg sejr over valencia Grin

MisterFCK
Gæst

« Svar #48: 17 Aug 2006, 16:08 »

Det ser da godt ud for City Smiley Især storsejren over Valencia var imponerende Opstemt

SirToby
Manager

« Svar #49: 17 Aug 2006, 19:50 »

22. oktober 2008
Manchester City – Lincoln (Carling Cup 3. runde)
Reserverne fik lov at spille, da vi skulle møde Lincoln. Det blev dog af den grund ikke nogen svær opgave, og vi vandt da også kampen uden problemer med 3-0.
3-0

25. oktober 2008
Manchester City – Southampton (Premiership, 12. runde)
Samaras gav med to mål i første halvleg mit hold en føring på 2-0 ved pausen. I anden halvleg fortsatte Samaras ved at fuldende sit hattrick efter 52 minutter. De resterende minutter var ikke nogen kæmpe oplevelse, og kampen også 3-0.
3-0

26. oktober 2008
Rasmussen søger nye udfordringer
Jeg meldte kort efter sejren over Southampton ud, at jeg søgte nye udfordringer og ved slutningen af sæsonen muligvis ville skifte klub. Sevilla og Milan var begge oplagte muligheder. Sevilla havde netop fyret deres manager, mens Milans Tardelli sad usikkert i trænerstolen.
Bestyrelsen og supporterne blev umiddelbart meget skuffede, og min fremtid der så pludselig sort ud.

28. oktober 2008
Ajax – Manchester City (Champions League Gruppe B)
En meget jævnbyrdig kamp endte her 4-2 til mit hold. Vi kom først på 2-0 på et mål hver fra Vassell og Petrov, hvorefter Ajax reducerede. Men to hurtige mål fra Pardo og Caracciolo afgjorde kampen. Ajax fik i slutfasen pyntet på resultatet med et flot langskud.
2-4

1. november 2008
Chelsea – Manchester City (Premiership, 13. runde)
Første halvleg var meget lige og endte 1-1. Begge hold havde haft det samme antal skud, så det var en færd pausestilling. I anden halvleg bragte Samaras mit hold på 1-2, men to hurtige Chelsea-mål vendte det hele. Vassell fik dog hivet et point med en udligning et kvarter før tid.
3-3

5. november 2008
Manchester City – Tottenham (Premiership, 14. runde)
Første halvleg af denne kamp var overhovedet ikke underholdende, og pausestillingen var da også 0-0. Der var langt mere gang i en anden halvleg, hvor der blev scoret tre mål. Første scorede Petrov til 1-0, inden Källström øgede til 2-0. Tottenham fik reduceret på et flot frisparksmål ni minutter før slutfløjtet.
2-1

Premiership

Champions League

SirToby
Manager

« Svar #50: 19 Aug 2006, 16:18 »

15. november 2008
Charlton – Manchester City (Premiership, 15. runde)
Mine to forwards, Samaras og Caracciolo gav med et mål hver mit hold en pauseføring på 2-0. I anden halvleg lukkede Pardo kampen med et flot frisparksmål. Med den sejr kunne vi se os selv ligge på 2. pladsen i ligaen.
0-2

19. november 2008
Manchester City – Juventus (Champions League Gruppe B)
Efter at vi i lang tid havde haft bedst fat i kampen, fik vi fortjent bragte os foran på et straffespark, som Ronaldo scorede på efter 60 minutter. Juventus formåede overhovedet ikke at skabe noget derefter, og vi vandt kampen 1-0. Med den flotte sejr var vi nu kvalificeret til 1/8-finalerne.
1-0

22. november 2008
Manchester City – Everton (Premiership, 16. runde)
Det var muligvis sæsonens kedeligste 75 minutter, der her blev spillet. Men i de resterende 15 minutter skete der løjer. Først bragte Caracciolo mit hold i front, hvorefter Källström øgede. Men Everton fik et håb om point igen, da de godt fem minutter før tid reducerede. Men det håb blev hurtigt slukket, da Everton dårligt nok havde givet bolden op, da Caracciolo lukkede med sit andet mål i kampen.
3-1

29. november 2008
Aston Villa – Manchester City (Carling Cup 4. runde)
Da Caracciolo kort før pausen scorede til 3-1, lignede det en sejr til mit mandskab. Men da Cicinho kort efter blev udvist og Aston Villa straks reducerede, var Villa tilbage i kampen. De fik dog ikke udnyttet overtalssituationen yderligere, og mit hold var dermed videre til kvartfinalen.
2-3

2. december 2008
Valencia – Manchester City (Champions League Gruppe B)
Valencia så ud til at være opsatte på at hævne det ydmygende 8-1 nederlag, de fik i Manchester, da de efter fire minutter bragte sig i front. Vi fik dog hurtigt udlignet, og efter godt tyve minutter kom vi foran 2-1 ved Källström. Da spanierne fik en mand udvist kort inde i anden halvleg, var det os, der sad på kampen. Vi skabte kæmpe chancer, men fik ikke udnyttet dem, og i stedet scorede Valencia to mål indenfor de sidste ti minutter.
3-2

6. december 2008
Manchester City – Nottingham Forest (Premiership, 17. runde)
En walkover, var hvad, der var tilfældet i denne kamp. Vi sad fuldstændig på kampen, og Nottingham Forest kom ikke frem til noget. Vi kom dog frem til noget, hvilket gav to mål. Målene blev scoret af Samaras og Caracciolo.
2-0

Premiership

Champions League

cube
Manager

« Svar #51: 19 Aug 2006, 16:55 »

Ser da noget bedre ud nu Opstemt

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager

« Svar #52: 19 Aug 2006, 17:52 »

Ja, ja, City er ved at blive et regulært tophold. Top nice!

SirToby
Manager

« Svar #53: 19 Aug 2006, 19:19 »

10. december 2008
Manchester City – Portsmouth (Premiership, 18. runde)
Det var ikke mange chancer, vi kreerede i første halvleg, men alligevel førte vi 1-0 ved pausen på et mål af Cárdenas. I pausen valgte jeg at tage en træt Vassell ud og skifte Caracciolo ind. Og det viste sig at være et godt træk, at sende ham på banen. Han scorede nemlig staks to kasser, og tyve minutter før tid, fik han minsandten fuldendt sit hattrick. Portsmouth fik i slutminutterne reduceret.
4-1

12. december 2008
Champions League lodtrækning
Der blev den 12. december trukket lod til Champions League 1/8-finalerne. Det endte med en meget tilfredsstillende lodtrækning, da vi fik belgiske Anderlecht. Første kamp var den 18. februar 2009 i Belgien.

Valencia – Benfica
Liverpool – Barcelona
Anderlecht – Manchester City
Schalke – Real Madrid
Porto – Tottenham
Rangers – Inter
Lyon – FC Bayern
Villarreal - Chelsea

13. december 2008
Manchester City – Burnley (Premiership, 19. runde)
Vi vandt her stensikkert 4-1. Cárdenas scorede to mål, Samaras nettede en gang, og Vargas scorede det sidste, som i øvrigt var hans første i City-trøjen. Med sejren kravlede vi op på 1. pladsen.
4-1

17. december 2008
Manchester City – Arsenal (Carling Cup kvartfinale)
Et mål hver fra Caracciolo og Vassell gav her mit hold en fortjent billet til semifinalerne. Vi havde flere store chancer, men først efter 65 minutter fik vi puttet bolden i nettet.
2-0

20. december 2008
Aston Villa – Manchester City (Premiership, 20. runde)
Vi spillede slet ikke op til vores vanlige niveau i denne kamp, og vi da også tæsk af Villa. 3-1 lød cifrene på, og det var fuldt fortjent. Det var det første nederlag i Premiership efter otte kamp i træk uden nederlag.
3-1

23. december 2008
Manchester United – Manchester City (Premiership, 21. runde)
United bragte sig foran tidligt, men vi fik udlignet efter godt en halv times spil ved Källström. Kort inde i anden halvleg bragte de sig dog foran igen. Den stilling lignede også slutstillingen, men fire minutter inde i overtiden skete der løjer; Vargas skød et frispark, som United-keeperen i første gang klarer, men i anden omgang, hvor Caracciolo følger op, redder han den ikke. Den utrolig sene scoring gav os et point.
2-2

26. december 2008
Manchester City – Newcastle (Premiership, 21. runde)
Newcastle dominerede første halvleg og førte også fortjent 1-0 ved pausen. Men i anden halvleg var det mit mandskab, der sad på tingene. Og tyve minutter før tid fik Caracciolo udlignet. Mere skete der ikke, og den tredje kamp i træk uden sejr var en realitet.
1-1

Premiership

« Seneste Redigering: 19 Aug 2006, 19:21 af SirToby » Logged

Møller
Gæst

« Svar #54: 19 Aug 2006, 19:41 »

Ser jo godt ud Sir. Toby Smiley

Du skal da slå Anderlecht Wink

SirToby
Manager

« Svar #55: 22 Aug 2006, 19:31 »

1. januar 2009
Landreau ankommet
Mickaël Landreau, som vi tidligere på året havde indgået en handel med, ankom straks, da transfervinduet åbnede. Jeg forventede, at han ville kunne gå direkte ind som førstemålmand.

3. januar 2009
Fulham – Manchester City (FA Cup 3. runde)
Nyindkøbet, Landreau var med fra start, da vi her mødte Fulham i FA Cuppen. Han fik desværre ikke den fedeste start, da han efter blot tre minutter lukkede et mål ind. Samaras fik dog udlignet relativt hurtigt. Men han lod sig igen passere efter godt et kvarter. Han nåede også at lukke et tredje mål ind, inden dommeren fløjtede kampen af. Vi var skuffende slået ud af FA Cuppen med et 3-1 nederlag
3-1

7. januar 2009
Manchester City – Liverpool (Carling Cup semifinale, første kamp)
Vi spillede en utrolig ringe første halvleg, men vi kunne takke Landreau for ikke at være bagud efter de første 45 minutter. En skideballe i pausen resulterede i en forbedret anden halvleg. Vi skabte langt mere, men vi kunne som Liverpool ikke få bolden i netmaskerne. 0-0.
0-0

10. januar 2009
West Ham – Manchester City (Premiership, 23. runde)
Efter fem kampe i træk uden en sejr, fik vi endelig sejret. Sejren lød på 2-0, og de to mål blev scoret af Vassell og Vargas.
0-2

18. januar 2009
Manchester City – Fulham (Premiership, 24. runde)
Et dumt, dumt selvmål af Cicinho et minut før tid gav her Fulham en 1-0 sejr. En ukoncentreret tilbage aflevering, der gik i mål. En sejr til os havde været fortjent, men det blev altså ikke tilfældet.
0-1

21. januar 2009
Liverpool – Manchester City (Carling Cup semifinale, anden kamp)
Begge mandskaber havde chancerne til mål i første halvleg, men trods det var ingen kommet på måltavlen. I anden halvleg sad Liverpool på kampen, og godt et kvarter før tid scorede de til 1-0. Men det blev ikke kampens sidste mål, da Caracciolo udlignede efter 86 minutter. Der skete ikke mere i de resterende minutter af den ordinære spilletid, så kampen gik ud i forlænget. Den forlængede spilletid var fire minutter gammel, da Liverpool fik en spiller skadet, og da de ikke havde flere udskiftninger tilbage, måtte de spille med ti mand. Vi blev dog også reduceret til ti mand, da Vargas modtog sit andet gule kort lidt tid efter. Spillerne så trætte ud i slutningen, og der skete heller ikke så meget, men indskiftede Morrison havde dog krafterne til at lukke kampen. Vi var i finalen.
1-2

28. januar 2009
Arsenal – Manchester City (Premiership, 25. runde)
Arsenal førte ved pausen 3-2 på bl.a. to mål på straffespark, som Barton havde begået. I anden halvleg blev der scoret et mål, og det blev scoret af min angriber, Samaras.
3-3

Premiership

SirToby
Manager

« Svar #56: 23 Aug 2006, 20:43 »

31. januar 2009
Manchester City – Crystal Palace (Premiership, 26. runde)
Darius Vassell gav med et mål og et assist her mit hold en fortjent 2-0 sejr over Crystal Palace. Med det mål rundede han sæsonens 17. mål. Vi havde fuldstændig styr på tingene igennem hele kampen, og Crystal Palace kom aldrig i nærheden af nogen stor chance.
2-0

7. februar 2009
Liverpool – Manchester City (Premiership, 27. runde)
Jeg havde givet Caracciolo chancen i startopstillingen, og det viste han straks sin taknemlighed for, da han efter blot tre minutter bragte mit hold i front. Derefter faldt tre mål inden pausen, to til Liverpool, et til os. Trods et par store chancer i starten af anden halvleg til mit mandskab, stod det stadig 2-2 med fem minutter igen. Det lignede kraftigt en uafgjort kamp, men et halvt minut inde i overtiden slog Emana et fremragende indlæg til Caracciolo, som flot scorede sit andet mål i kampen.
2-3

18. februar 2009
Anderlecht – Manchester City (Champions League knockoutrunde, første kamp)
Chancemæssigt var helt oppe at køre i denne kamp, men effektivitetsmæssig t så det ikke alt for godt ud. Trods 24 skud, og halvdelen inde for målrammen, nettede vi kun en gang. Målet kom efter 39 minutter, og blev scoret af Källström.
0-1

22. februar 2009
Middlesbrough – Manchester City (Carling Cup finale)
Så var det tid til Carling Cup finalen, hvor Middlesbrough ventede. Begge mandskaber lagde ud med et par gigantiske chancer hver, men det blev ikke til mål i den omgang. Men der kom mål efter 23 minutter, da Boro skød et frispark i kassen. Derefter fulgte flere kæmpe chancer til mit hold, men stadig uden held. Men alligevel øgede Middlesbrough kort inde i anden halvleg. Skarpheden var der bare ikke i denne kamp for mit hold, og Boro vandt titlen med en 2-0 sejr, i en kamp, hvor vi mindst burde havde scoret 2-3 mål.
2-0

25. februar 2009
Wigan – Manchester City (Premiership, 28. runde)
Vi fik en suveræn start på kampen, og da uret rundede de seks minutter, var vi foran 2-0 på et mål hver fra Samaras og Vassell. Derefter fulgte en scoring til hvert hold, inden Wigan skuffende scorede to mål i slutningen af første halvleg til 3-3. Selvom vi fik bolden i nettet to gange i anden halvleg, endte kampen 3-3, da de blev annulleret.
3-3

28. februar 2009
Manchester City – Norwich (Premiership, 29. runde)
Efter et skuffende resultat imod Wigan, kom vi her op på jorden igen med en stensikker 2-0 sejr over Norwich. Begge mål faldt kort inden pausen og blev scoret af Petrov og Emana.
2-0

4. marts 2009
Manchester City – Anderlecht (Champions League knockoutrunde, anden kamp)
Efter en sikker 1-0 sejr i Belgien, var det tid til returkampen hjemme i Manchester. Og det blev en succesfuld returkamp, da vi sejrede 3-1 og dermed sikrede os billetten til kvartfinalen. Vassell scorede to af målene, mens Upson scorede det sidste.
3-1 (samlet 4-1)

6. marts 2009
City trækker forsvarende vindere
To dage efter sejren over Anderlecht, blev der trukket lod til kvartfinalerne i Champions League. Vi fik ikke verdens nemmeste mandskab, da vi trak sidste års vindere, Real Madrid.

Liverpool – Benfica
Real Madrid – Manchester City
Inter – Porto
FC Bayern – Chelsea

Premiership

« Seneste Redigering: 23 Aug 2006, 20:45 af SirToby » Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #57: 23 Aug 2006, 21:08 »

Rigtig god blog. Bare ærgeligt der ikke kommer mere respons. Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Soccerpop
Gæst

« Svar #58: 23 Aug 2006, 21:13 »

Har du stoppet din Welling blog Huh

SirToby
Manager

« Svar #59: 23 Aug 2006, 21:17 »

Rigtig god blog. Bare ærgeligt der ikke kommer mere respons. Smiley

Respons? Hvad mener du?

Har du stoppet din Welling blog Huh

Den vender jeg nok tilbage til på et tidspunkt.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010