Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 618 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
AaB -> City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
6
Forfatter
Emne: AaB -> City (Læst 9849 gange)
cube
Manager
Sv: AaB -> City
«
Svar #15:
08 Aug 2006, 00:41 »
Super godt gået, især sejren over Arsenal
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
Dusty78DK
Manager
«
Svar #16:
08 Aug 2006, 14:24 »
Tæsk til Gunners, fedt. Normalt holder jeg ikke mod nogle hold, men jeg synes altid det er sejt nåt et mindre hold kan tæske de store
Jeg glæder mig til at se hvad der sker i dit nye job i city
SirToby
Manager
«
Svar #17:
08 Aug 2006, 14:40 »
1. november 2007
At. Madrid – Manchester City (UEFA Cup Gruppe F)
Så var det tid til 2. runde i gruppespillet, hvor vi skulle møde At. Madrid, som i sidste runde var oversidder. Topscorer Vassell og skraldemand Barton var begge ude med skader. Der var godt og vel gået et kvarter, da Kezman bankede At. Madrid i front, men den føring holdt ikke længe, da Kily González kort efter udnyttede et straffespark. Otte minutter før pausen satte Diogo foden på bolden, og så stod det 1-2. Men denne gang var det At. Madrid tur til at udligne hurtigt, da Mozart skød bolden i netmaskerne. At. Madrid sad på tingene i anden halvleg, men vi skulle helt frem til det 89. minut for at få en scoring. Det var Petrov, der udnyttede et hul i forsvaret. Min sejrsrække på otte sejr i træk var brudt.
3-2
4. novmeber 2007
Manchester City – Crystal Palace (Premiership, 12. runde)
Oprykkerne Crystal Palace kom på besøg i 12. runde, sejr var kravet. Den målsætning gik i opfyldelse, men det holdt hårdt, da vi først fik bolden i nettet tyve minutter før tid ved Kim Källström. Samaras måtte gå ud med en skade halvvejs inde i kampen, og den skade vise sig at være alvorlig. Han røg ud i cirka tre måneder.
1-0
17. november 2007
Fulham – Manchester City (Premiership, 13. runde)
Vassell og Barton var begge tilbage i startopstillingen efter skader. Og netop Vassell bragte mit hold foran efter 39 minutter. Vassells indskifter, Ronaldo lagde op til et 2-0 mål, der kom ti minutter før tid. Det var Abbruscato, der scorede målet. Mere skete der ikke, og den syvende liga-sejr i træk var dermed en realitet.
0-2
24. november 2007
Manchester City – Tottenham (Premiership, 14. runde)
Det var ikke nogen nem kamp, der var i vente, da nr. 4, Tottenham kom på besøg. Mit mandskab scorede dog to mål i første halvleg, begge blev scoret af Vassell og begge blev assisteret af Barton. Tottenham var også i aktion i første halvleg, da Robbie Keane fik reduceret kort før pausen. I anden halvleg afviste mit hold Tottenham at komme frem til chancer, og mit hold vandt dermed flot 2-1.
2-1
29. november 2007
Manchester City – Dinamo Kiev (UEFA Cup Gruppe F)
Efter at have siddet over i sidste runde, var det tid til at spille UEFA Cup igen. Der gik ikke længe, før vi kom foran ved Abbruscato. Lidt senere udbyggede Ronaldo føringen. Derefter bølgede det frem og tilbage, men ingen havde skarpheden til at score. Med sejren, kan vi stadig ikke finde nogen sikre billetter til næste runde. Mit City-hold fører gruppen med seks point, derefter følger At. Madrid med fem point. 3. og 4. pladsen indtages af henholdsvis Teplice med fire point og Stuttgart med tre point. Dinamo Kiev ligger i bunden og er ude af UEFA Cuppen, da de har spillet deres fire kampe.
5. december 2007
Manchester City – Leicester (Carling Cup 4. runde)
Mit hold lå i spidsen ved pausen på to mål af Källström. I anden halvleg Leicester skød Leicester spænding tilbage i kampen ved at udligne. Spændingen røg dog hurtigt igen, da Källström i slutfasen lukkede kampen med sit tredje mål.
3-1
9. december 2007
Manchester City – Manchester United (Premiership, 15. runde)
Et vaskeægte lokalderby skulle spilles, da United kom på besøg. United havde ikke været helt skarpe i år og lå på en 10. plads. Trods 10. pladsen var det dem, der sad bedst på kampen. De skabte de bedste chancer, mens mit mandskab havde flest skudforsøg. To gange fik mit hold faktisk bolden over stregen, men begge gange var der blevet fløjtet forinden. Men kampen endte altså med en nulløsning.
0-0
Premiership
UEFA Cup
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #18:
08 Aug 2006, 19:03 »
Hejsa SirToby...
Det ser rigtigt godt ud med Manchester City. Det køre både i den hjemlige liga og UEFA Cuppen.
Tillykke med den flotte sejr over Arsenal
SirToby
Manager
«
Svar #19:
08 Aug 2006, 19:55 »
13. december 2007
Stuttgart – Manchester City (UEFA Cup Gruppe F)
Så skulle det afgøres, hvem der skulle gå videre fra gruppen. Det tegnede sig godt til i hvert fald at blive mit mandskab, da Abbruscato blot skulle prøve 20 sekunder til score. Godt et kvarter senere hjalp tyskerne os endnu tættere på næste runde ved putte bolden i eget net. Relativt kort før pausen lukkede Abbruscato kampen med sit andet mål i kampen. Fem minutter inde i anden halvleg scorede Källström til 4-0 – Vassell lavede samtidig sit fjerde assist i kampen. Og han fortsatte med at assistere, da han lidt senere var grunden til, at Källström scorede. Fire minutter før tid fik Stuttgart scoret sig et trøstemål til slutresultatet, 1-5. Med sejren sluttede vi på 1. pladsen, At. Madrid og Teplice tog de to andre billetter til næste runde.
1-5
16. december 2007
Aston Villa – Manchester City (Premiership, 16. runde)
Chancemæssigt sad mit hold bedst på kampen, og vi førte da også 1-0 ved pausen på et mål af Kim Källström. Aston Villa kom meget bedre i anden halvleg, men det forhindrede ikke Källström i at score sit andet mål i kampen på et flot frisparksmål. Et kvarter før tid fik Aston Villa dog reduceret, og kort efter fik de også udlignet. Kampen endte lidt skuffende 2-2.
2-2
19. december 2007
Manchester City – Southampton (Carling Cup kvartfinale)
Første halvleg sad mit hold på, og to mål fra Abbruscato betød en pausestilling på 2-0. I anden halvleg øgede Källström med et smukt, smukt mål, inden Southampton fik pyntet lidt på resultatet i slutfasen.
3-1
22. december 2007
Manchester City – Middlesbrough (Premiership, 17. runde)
Førstemålmand, Chris Kirkland var tilbage i truppen efter en forholdsvis lang skadespause. Han havde dog ikke konditionen til at starte inde. Vi sad klart bedst på første halvleg, men Boro bragte sig foran, da de udnyttede en bommert fra Distin, og så var deres første afslutning i kassen. 21 sekunder inde i anden halvleg, var det Boro, der dummede sig, og det udnyttede Abbruscato ved at udligne. Og seks minutter før tid slog Abbruscato til igen med et frækt lob indover over Boro-keeperen og ind i kassen. Langt inde i overtiden pillede Middlesbrough deres målmand med op på en dødbold, men det fik de ikke noget ud af, og i stedet lukkede og slukkede Ronaldo med et mål fra midten af banen. Det var den 11. ligakamp i træk, hvor vi kunne gå hjem med mere end 0 point.
3-1
26. december 2007
Norwich – Manchester City (Premiership, 18. runde)
En sejr var kravet, da jeg skulle oprykkerne fra Norwich. Det ønske hjalp Joey Barton ikke just til at gå i opfyldelse, da han modtog det røde kort efter godt og vel tyve minutter. Men trods udvisningen skød Abbruscato mit hold i front ti minutter senere. Men det var Norwich, der sad bedst på kampen efter udvisningen, og kort tid efter udlignede de. Det lignede en pausestilling på 1-1, men et minut før pausen scorede Vassell til 1-2. Norwich dominerede anden halvleg fuldstændig, og det fik de to mål ud af. Det betød altså, at vi tabte kampen 3-2.
3-2
Premiership
Dusty78DK
Manager
«
Svar #20:
08 Aug 2006, 20:41 »
Damn det er tæt i toppen!
Men mon ikke du mindst får UEFA Cup pladser næste år?
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #21:
08 Aug 2006, 20:57 »
Enig med Dusty... Det er meget tæt i toppen. Bliver spændende og følge slutningen.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #22:
08 Aug 2006, 22:05 »
Du burde da godt kunne vinde PL, selvom det er så tæt
Jeg tror på dig. Come on City
SirToby
Manager
«
Svar #23:
09 Aug 2006, 00:09 »
29. december 2007
Wigan – Manchester City (Premiership, 19. runde)
Vi leverede en utrolig ringe præstation i denne kamps første halvleg og var bagud 2-0 efter 27 minutter. Kort før pausen fik vi dog et håb, da Vassell udnyttede en af få chancer. I anden halvleg kom vi langt bedre med, men da vi så havde chancerne, blev de ikke udnyttet. Andet skuffende nederlag i træk.
2-1
1. januar 2008
Manchester City – Newcastle (Premiership, 20. runde)
Det nye år blev fejret med et fremragende comeback her imod Newcastle. Da uret rundede de 30 minutter, lå Newcastle i spidsen med 2-0, og det så svært ud for mit mandskab. Men håbet kom, da Vassell efter 33 minutters spil reducerede. 12 minutter inde i anden halvleg blev det så 2-2 ved Cárdenas. Det lignede langt hed ad vejen en 2-2’er, men otte minutter før tid slog en indskiftet Ronaldo til, og så stod det 3-2. Derefter forsvarede vi fantastisk føringen og vandt kampen.
3-2
5. januar 2008
Crystal Palace – Manchester City (FA Cup 3. runde)
To mål fra Darius Vassell og et fra John Eustace gav her mit hold en 3-2 sejr. Crystal Palaces to mål blev scoret indenfor for de sidste ti minutter, et af dem blev scoret af min centerforsvar, Richard Dunne.
2-3
9. januar 2008
Ung nordmand skriver kontrakt
Vi skrev den 9. januar kontrakt med AaB spilleren, Johan Iversen. Spilleren er 17 år og tiltræder i klubben den 1. juli på en fri transfer.
9. januar 2008
Manchester City – Tottenham (Carling Cup semifinale, første kamp)
Jeg satte et svækket mandskab til denne kamp, da der ventede tre svære kamp efterfølgende. Trods de sparede spillere, bragte Ronaldo mit hold foran efter 17 minutter. Derefter sad Tottenham på kampen, og fem minutter inde i anden halvleg fik de mulighed for at udligne, da de fik straffespark. Kirkland klarede dog sparket. Ti minutter før tid kunne Kirkland dog ikke holde bolden fra nettet mere, da Tottenham heldigt udlignede via Andreasen til slutresultatet, 1-1.
1-1
12. januar 2008
Chelsea – Manchester City (Premiership, 21. runde)
Chelsea dominerede første halvleg og førte da også komfortabelt 4-0 ved pausen. Anden halvleg var mere jævnbyrdig og uden mål. Med nederlaget var vi nu at finde på 3. pladsen.
4-0
16. januar 2008
Liverpool – Manchester City (Premiership, 22. runde)
Mit hold fik en fin start, da Källström flot skød bolden i nettet efter ni minutter. Men derefter sad Liverpool på kampen og fik fortjent udlignet otte minutter før pausen. I pausen skiftede jeg Vassell ud og pillede Ronaldo ind. Og netop Ronaldo havde kun været på banen i 37 sekunder, da han scorede til 1-2. Den føring forsvarede vi fantastisk, og Liverpool fik ikke udlignet. Vigtig sejr i toppen.
1-2
Premiership
«
Seneste Redigering: 09 Aug 2006, 00:29 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #24:
09 Aug 2006, 16:45 »
20. januar 2008
Manchester City – Arsenal (Premiership, 23. runde)
Første halvleg var chancemæssigt meget jævnbyrdig, men Arsenal trak det længste strå ved at score på et straffespark kort før pausen. Godt fem minutter inde i anden halvleg, dummede vi os igen ved at give Arsenal endnu et straffespark, som de igen scorede på. Håbet om point kom dog tilbage, da Abbruscato reducerede en halv time før tid. Men i slutfasen blev kampen lukket, da Arsenal først scorede på en repost, inden Defoe for tredje gang i kampen scorede på et straffespark.
1-4
23. januar 2008
Tottenham – Manchester City (Carling Cup semifinale, anden kamp)
Tottenham var en anelse bedre end mit mandskab i første halvleg og førte også 1-0 ved pausen. Efter lidt stilstand kom vi frem til en hektisk afslutning. Først udlignede Kily på straffespark i det 80. minut, derefter kom Tottenham foran igen ed Robbie Keane, men igen udlignede vi, denne gang var det Källström, inden Tottenham i overtiden skød billetten til finalen i hus.
3-2 (samlet 4-3)
26. januar
Pardo til City
Feyenoord-spilleren, Sebastián Pardo skrev den 26. januar kontrakt med os. Spilleren kommer på en fri transfer den 2. juli.
Samtidig havde vi sat jagten ind på en højre wing, da vi kun havde en skadet Cárdenas og Croft, som jeg ikke mente han havde niveauet til holdet. James Morrison var favoritindkøbet.
26. januar 2008
Plymouth – Manchester City (FA Cup 4. runde)
Alle førsteholdsspillere blev sparet i denne kamp, da jeg mente Plymouth var en overkommelig modstander for reserverne. Og det var lige præcis, hvad der var tilfældet. Vi vandt nemlig kampen 2-0 på et mål hver fra Lee Holmes og Ishmael Miller.
0-2
28. januar 2008
Morrison-rygte en realitet
Som tidligere nævnt var vi ude efter James Morrison fra Portsmouth. Den 28. januar blev det så en realitet, at han skiftede til City. Klubben betalte 28 mio. kr. for spilleren, der får nummer 18 på ryggen.
30. januar 2008
Everton – Manchester City (Premiership, 24. runde)
Mit mandskab sad fuldstændig på første halvleg, men havde ikke fået bolden over stregen, da der blev fløjtet til pause. I anden halvleg fortsatte vi med at skabe store chancer, og 20 minutter før tid kom forløsningen, da Abbruscato flot skød bolden i kassen. Og et minut før tid blev kampen lukket, da den unge forward, Miller scorede sit første Premiership-mål – Det var i øvrigt nyindkøbet Morrison, der lagde op til målet.
0-2
Premiership
«
Seneste Redigering: 10 Aug 2006, 00:15 af SirToby
»
Mijitrix
Førsteholdsspiller
«
Svar #25:
09 Aug 2006, 19:18 »
har du Skiftet til THFc eller er det bare en Fejl
Come On You Spurs
COYS
lurking
SirToby
Manager
«
Svar #26:
10 Aug 2006, 00:14 »
Citat af: Mijitrix 09 Aug 2006, 19:18
har du Skiftet til THFc eller er det bare en Fejl
Ups! Min fejl.
SirToby
Manager
«
Svar #27:
10 Aug 2006, 13:28 »
2. februar 2008
Manchester City – West Ham (Premiership, 25. runde)
Der var blot gået syv minutter, da Vassell bragte mit hold i spidsen. Derefter sad mit hold hold på kampen, men vi skulle helt frem til tolv minutter før tid for at finde det næste mål. Målet blev scoret af Abbruscato, og kampen var dermed lukket.
2-0
9. februar 2008
Manchester City – Nottingham Forest (Premiership, 26. runde)
To mål fra Abbruscato sikrede her mit City-hold en 2-0 sejr og dermed det fjerde cleen sheet i træk. Med den sejr kunne vi finde os selv på 1. pladsen, dog havde nummer 2 og 3, Arsenal og Liverpool spillet en kamp færre end os.
2-0
14. februar 2008
AZ – Manchester City (UEFA Cup første knockoutrunde, første kamp)
Så var det tid til UEFA Cup igen efter en lille pause. Jeg lagde ud på udebane imod hollænderne. Det startede godt, da Vassell bragte bolden i netmaskerne efter 18 minutter. Men den AZs Djemba Djemba udlignede på et kvarter senere på et flot skud. Vi fik dog føringen tilbage kort før pausen ved Kim Källström. Men igen udlignede AZ, denne gang var det deres forward Dosunmu, der udlignede efter 69 minutter. Derefter havde vi chancerne til at score, og i overtiden fik vi minsandten scoret, da Vassell scorede sit andet mål i kampen. Et godt udgangspunkt for os forud for returkampen.
2-3
17. februar 2008
Arsenal – Manchester City (FA Cup 5. runde)
Arsenal sad bedst på denne kamp og vandt også fortjent 2-0 på to mål i første halvleg. Dermed var det slut i FA Cuppen for i år.
2-0
21. februar 2008
Manchester City – AZ (UEFA Cup første knockoutrunde, anden kamp)
Efter en 3-2 sejr i Holland lå vi bedst til at gå videre til næste runde. Vi kom endnu tættere på, da Ronaldo bragte os foran efter tolv minutter. Men kort tid efter, fik AZ håb, da min venstre back, Klukowski blev udvist. Håbet blev endnu større, da de indenfor de første ti minutter i anden halvleg scorede to mål. Et kvarter før tid fik de også scoret til 1-3. Mere skete der ikke, og det endte dermed med et meget skuffende exit.
1-3 (samlet 4-5)
24. februar 2008
Blackburn – Manchester City (Premiership, 27. runde)
Trods utrolig mange kæmpe chancer i første halvleg til mit mandskab, var pausestillingen 0-0. 13 minutter inde i anden halvleg fik dog endelig bolden skudt i netmaskerne, da Vassell scorede sit 25. sæsonmål. Derefter lagde Blackburn et mindre pres, men i stedet for en udligning, scorede Andreasen til 0-2 i overtiden.
0-2
Premiership
Brodtgaard
Manager
«
Svar #28:
10 Aug 2006, 13:54 »
En spændende blog som jeg vil følge fremover.
Godt arbejde. Held og lykke med mesterskabet.
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
SirToby
Manager
«
Svar #29:
10 Aug 2006, 23:33 »
3. marts 2008
Manchester City - Leicester (Premiership, 28. runde)
Vi tabte her utrolig skuffende 1-0 til bundholdet, Leicester. Leicester vandt på deres eneste skud, og selvom vi fik tilkendt os et straffespark, tabte vi. Vi havde også flere kæmpe chancer, men bolden ville ikke ind, og i stedet udnyttede Leicester deres eneste chance i den anden ende.
0-1
8. marts 2008
Derby - Manchester City (Premiership, 29. runde)
En flyvende Darius Vassel gav med sine tre mål i første halvleg mit hold en pauseføring på 3-0. Kort før tid lukkede og slukkede indskifteren, Cárdenas med et mål til 4-0.
0-4
15. marts 2008
Manchester City - Portsmouth (Premiership, 30. runde)
Efter en skadespause på fire måneder var Samares omsider tilbage i truppen. Kampen startede overhovedet ikke godt, og da uret rundede de 21 minutter, var vi bagud 2-0. Vi kom dog igen, og pausestillingen lød på 2-2. Portsmouth scorede kampens sidste mål kort inde i anden halvleg, og for anden gang i de seneste tre kampe, tabte vi utrolig skuffende til et mindre hold.
2-3
22. marts 2008
Crystal Palace - Manchester City (Premiership, 31. runde)
To hurtige mål fra Samaras og Vassell sikrede mit hold en 2-0 føring efter ti minutter. Tre minutter senere fik hjemmeholdet dog reduceret den føring. Derefter skabte mit mandskab mange store chancer, og et kvarter før tid lukkede Samaras kampen med sit andet mål i kampen. I slutfasen fik Crystal Palace pyntet på resultatet.
2-3
24. marts 2008
Manchester City - Fulham (Premiership, 32. runde)
Distin valgte efter et kvarter en dum løsning, da han som sidste mand stoppede John fra Fulham og modtog det røde kort. Trods udvisningen førte vi 1-0 ved pausen på mål af Samaras. Det var godt nok Fulham, der dominerede kampen, men alligevel fik vi skrabet yderligere et mål ind i anden halvleg. Det var Barton, der scorede målet, som i øvrigt var hans første i sæsonen. Vi vandt flot 2-0.
2-0
29. marts 2008
Tottenham - Manchester City (Premiership, 33. runde)
Mit mandskab spillede bedst i første halvleg, men havde dog ikke fået scoret, da dommeren fløjtede til pause. Men tyve minutter før tid, fik vi så en gylden mulighed for at score, da vi fik tilkendt os et straffespark. Kily González scorede stensikkert på det, og så var vi foran 1-0. Bortset fra en friløber, som Tottenham missede, havde vi fuldstændig styr på dem, og vi vandt da også kampen.
0-1
Premiership
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »