home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  AaB -> City
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: AaB -> City  (Læst 9865 gange)
SirToby
Manager

AaB -> City
« : 07 Aug 2006, 16:19 »

For et par uger siden startede jeg et spil med AaB, uden at starte en blog op om det. Nu er jeg i gang med tredje sæson, og nu har jeg fået lysten til at skrive om mit spil. Jeg har nået at få spillet to sæsoner med AaB, inden jeg nu er at finde i Manchester City.

Jeg vil lige kort skrive om mine bedrifter hos nordjyderne.

1. sæson

En helt igennem fantastisk første sæson, må man sige jeg fik. En guldmedalje i SAS Ligaen og Royal League plus en Sølvmedalje i Pokalen, må betegnes som en tilfredstillende sæson.

2. sæson

Anden sæson kom dog desværre ikke i nærheden af første. Det blev skuffende ikke til nogen titler, trods et langt kapløb med Brøndby om Liga-trofæet.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2006, 17:38 af SirToby » Logged

SirToby
Manager

Sv: AaB -> City
« Svar #1: 07 Aug 2006, 16:51 »

Truppen inden eventuelle køb så således ud:

Målmænd:
Chris Kirkland
Iain Turner
Dávid Vadon

Forsvar:
Mikkel Bischoff
Sun Jihai
Michaël Klukowski
Sylvain Distin
Richard Dunne
Matthew Upson
Carlos Diogo
Ruz
Bradley Carnell
Salomon Olembé

Midtbane:
Joey Barton
Hans Henrik Andreasen
John Eustace
Lee Croft
Buruk Okan
Lee Holmes
Kily González

Angreb:
Georgios Samaras
Ates Necati
Elvis Abbruscato
Darius Vassell

6. juli 2007
Rasmussen tager to talenter med sig
Tre dage efter jeg var kommet til Manchester, faldt to handler med min gamle klub, AaB igennem. Der var tale om de to talenter, Igor Petkovic og Tommy Høiland. Begge spillere er 18 år og siges at få en stor fremtid.

12. juli 2007
Cork City – Manchester City (UEFA Cup 1. kvalrunde, 1. kamp)
Min debut som Manchester City-træner blev ude imod irske Cork City i UEFA Cuppens første kvalifikationsrunde . Darius Vassell gav mig en fantastisk start, da han efter fem minutter skød bolden i netmaskerne. Venstrefløjen, Kily González øgede efter 37 minutter, men blot ti minutter senere modtog Upson det røde kort og Cork fik samtidig straffespark. Det scorede de sikkert på, men da Samaras kort for pausefløjtet scorede til 1-3, så kampen ud til at være lukket. Det fik jeg ret i, og mit hold kunne tage hjem til Manchester med en 3-1 sejr.
1-3

17. juli 2007
Svensker skifter til City
Landsholdsspilleren, Kim Källström blev d. 17 præsenteret i klubben. Jeg valgte at købe af den simple grund, at vi ikke havde nogen dissiderede offensive midtbanespiller.

26. juli 2007
Manchester City – Cork City (UEFA Cup 1. kvalrunde, 2. kampe)
Så var det tid til returkampen. Mit hold stillede med nøjagtig samme mandskab, bortset fra den udviste Upson, som var blevet erstattet af Dunne. Det blev dog af den grund overhovedet ikke nogen svær kamp, og et fuldstændig dominerende City mandskab tævede Cork City med hele 7-0. Kily González kom på tavlen to gange, mens Samaras, Croft, Andreasen, Necati og Abbruscato skød bolden i nettet en gang hver. Vi var sikkert videre til næste runde med samlet 10-1.
7-0

27. juli 2007
Kæmpetalent skriver under
Det Colombianske kæmpetalent, Sherman Andrés Cárdenas skrev, ti dage efter købet af Källström, under på en kontrakt. Vi måtte af med 7,5 millioner kr. for spilleren.

« Seneste Redigering: 09 Aug 2006, 00:34 af SirToby » Logged

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #2: 07 Aug 2006, 17:07 »

Hejsa SirToby.

Lækkert at se en blog om Manchester City. Den skal helt sikkert følges. Nogen rigtig gode indkøb du har fået gjort, plus en rigtig god start på UEFAen.

SirToby
Manager

« Svar #3: 07 Aug 2006, 17:26 »

9. august 2007
Manchester City – Metalurgs (UEFA Cup 2. kvalrunde, 1. kamp)
I næste runde af UEFA Cuppen havde vi trukket Metalurgs. Det blev til en fortjent pligtsejr på 2-0 scoret af Croft og Kily, begge efter nogle dødbolde. Trods 25 skud og et stort pres, blev det kun til to mål
2-0

12. august 2007
Manchester City – Wigan (Premiership, 1. runde)
Kampen startede en anelse sløvt fra vores side, og det viste sig at være en dødbold, der skulle sætte gang i sagerne. Det var Källström, der efter 38 minutter bankede et frispark i kassen. Vi sad generelt på tingene, og da uret rundede de 61 minutter, førte vi 3-0. Det var Vassell og Samaras, der begge havde været i aktion. Wigan fik reduceret kort tid efter, men det kom aldrig i nærheden af flere mål, og min Premiership-debut endte dermed med en fortjent 3-1 sejr.
3-1

18. august 2007
Storspiller tiltræder i klubben
Brasilienske Ronaldo blev, som et chok for alle, købt kort inden liga-kampen imod Newcastle. Ingen havde regnet med, at stjernespilleren, Ronaldo skulle udfylde backuppladsen i angrebet.

18. august 2007
Newcastle – Manchester City (Premiership, 2. runde)
En meget svær kamp var i vente, da jeg skulle en tur til St. James Park for at møde Newcastle. Jeg havde valgt Samaras og Vassell i angrebet, hvilket betød, at Ronaldo startede på bænken. Som forudset blev det en svær kamp, og Owen bragte da også The Magpies foran efter godt og vel et kvarter. Vi var dog til stede i kampen, og kort før pausen udlignede Vassell. I anden halvleg havde chancer til mål, og det var Newcastle, der først fik hul på bylden. Trods en udvisning, fik de også lukket kampen til slutresultatet, 3-1.
3-1

23. august 2007
Metalurgs – Manchester City (UEFA Cup 2. kvalrunde)
Jeg havde i denne kamp sparet et par spillere, da jeg senere på ugen skulle en tur til London for at spille imod Arsenal. Men trods de sparede spillere, fik Metalurgs sig en ordentlig røvfuld. Vassell nettede fire gange, mens Cárdenas nettede to gange. Metalurgs fik scoret en enkelt gang, hvilket betød, at vi sejrede 6-1.
1-6

26. august 2007
Arsenal – Manchester City (Premiership, 3. runde)
Så var det tid til den på forhånd meget svære kamp. Med Arsenals angrebsduo lydene på Defoe og Henry, så det meget vanskeligt ud. Det blev dog ikke tilfældet, og vi styrede fuldstændig første halvleg, og bombarderede Arsenal med kæmpe chancer. Det gav fire kasser, selvom det sagtens kunne være blevet 6-7 stykker. I første halvlegs overtid fik Arsenal dog en lille mulighed for at komme tilbage, da de fik straffespark, og min back, Klukowski blev udvist. Defoe havde dog ikke skarpheden til at score, og pausestillingen lød dermed på 0-4. The Gunners fik ikke udnyttet overtalsituationen i anden halvleg, og mit City-hold vandt dermed utrolig flot med hele 4-0 på Highbury.
0-4

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #4: 07 Aug 2006, 17:47 »

Lækker blog, den skal følges, som Kimu siger. For lige at kommentere din første sæson, så må jeg tage hatten af for dét, to ud af tre trofæer er flot, af en klub som Aab, og ja, lidt ærgeligt med 2. sæson.

- Men held og lykke i det engelske. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

ZhotLog
Gæst

« Svar #5: 07 Aug 2006, 17:52 »

Er enig med både Kimu og Kerm. Men har jeg overset hvordan det gik i Europa med Aab i 2. sæson? Smiley

KUTGW

SirToby
Manager

« Svar #6: 07 Aug 2006, 17:58 »

Er enig med både Kimu og Kerm. Men har jeg overset hvordan det gik i Europa med Aab i 2. sæson? Smiley

Niks, det har du ikke overset, da det ikke står nogle steder.

I Champions League slog jeg samlet Hajduk 5-1 i 2. kvalrunde. I 3. kvalrunde trak jeg Paris-SG, som blev endestationen. De slog mig samlet 4-1.

Det betød, at jeg skulle spille UEFA Cup. I 1. runde skulle jeg spille imod Dortmund, men trods 2-2 i Tyskland, gik vi ikke videre til gruppespillet, da vi hjemme tabte 4-2.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #7: 07 Aug 2006, 18:24 »

Jeg følger den også gerne Smiley

Møller
Gæst

« Svar #8: 07 Aug 2006, 18:33 »

Det er vildt det er gået så godt....

KUTGW nem og overskuelig blog, følger klart med i denne !

Badefar
Manager

« Svar #9: 07 Aug 2006, 18:43 »

kan du ikke lave længere updates det fortrækker jeg men du bestemmer selvfølgelig selv

MisterFCK
Gæst

« Svar #10: 07 Aug 2006, 19:16 »

Rigtig god blog Thumbs Up Lige den mængde tekst jeg orker at læse i ferien( Rullende Øjne)

Fortsat held og lykke i City

wirenfeldt
Gæst

« Svar #11: 07 Aug 2006, 19:23 »

kan du ikke lave længere updates det fortrækker jeg men du bestemmer selvfølgelig selv
I modsætningen til Niklas her, og ligesom Møller, så synes jeg faktisk det er rart med en kort blog Smiley No offence Berendt Smiley

SirToby
Manager

« Svar #12: 07 Aug 2006, 19:42 »

10. september 2007
Manchester City – Everton (Premiership, 4. runde)
En sejr var simpelthen kravet til denne kamp. Det lignede det også langt hen af vejen, da mit hold ved pausen lå i spidsen med 3-0. Men der knapt gået et kvarter af anden halvleg, da Everton havde scoret hele tre mål. I resten af kampen var det faktisk Everton, der var tættest på sejrsmålet, men det blev ikke til flere mål.
3-3

13. september 2007
Manchester City – Trabzonspor (UEFA Cup 1. runde, 1. kamp)
Vi havde i 1. runde trukket tyrkiske Trabzonspor. Ronaldo var for første gang med i startopstillingen. Ronaldo var ikke det store aktiv i første halvleg, men kunne glæde sig over at se holdkammeraten, Källström nette en gang. Begge mandskaber havde scoret et mål hver på frispark, da uret rundede de 63 minutter. Det var igen Källström, der havde scoret. Godt ti minutter før tid, fuldendte han sit hattrick med sit tredje flotte mål i kampen. Det mål, blev det sidste i kampen.
3-1

16. september 2007
West Ham – Manchester City (Premiership, 5. runde)
Vassell var tilbage i startopstillingen i denne kamp. Det skulle hurtigt vise sig at være en god beslutning, da han scorede to gange i første halvleg. Kort inde i anden halvleg fik han også scoret et tredje mål, som var det 13. i sæsonen. Flere scoringer blev det ikke til, og City vandt dermed fortjent 3-0.
0-3

19. september 2007
Manchester City – Chelsea (Premiership, 6. runde)
Tre dage efter sejren imod West Ham, kom mestrene Chelsea på besøg i 6. runde. London-klubben havde bedst styr på tingene, og tre minutter før pausen bragte de sig foran. Den føring blev der ikke pillet ret meget ved, Chelsea vandt nemlig kampen 1-0. De 47.998 tilskuere, der var mødt op, satte ny rekord.
0-1

24. september 2007
Nottingham Forest – Manchester City (Premiership, 7. runde)
En sejr var helt sikkert, hvad jeg forventede, at drengene ville give mig i denne kamp imod oprykkerne, Nottingham Forest. Mit mandskab sad da også betydeligt bedst på første halvleg og førte fortjent 4-0 ved pausen på et hattrick af Samaras og et mål Källström. I anden halvleg fik en infskiftet Ronaldo en gylden chance for at score hans første mål i City-trøjen, men skarpheden var der ikke i situationen. I stedet fik Nottingham Forest pyntet på resultatet kort før tid.
1-4

27. september 2007
Trabzonspor – Manchester City (UEFA Cup 1. runde, 2. kamp)
Efter 3-1 hjemme i Manchester, lå vi godt til at gå videre i UEFA Cuppen. Det så endnu bedre ud, da Källström bragte os foran efter blot seks minutter på et straffespark. Derefter dominerede vi kampen, og tyve minutter før tid lukkede unge Cárdenas kampen. Godt ti minutter senere scorede Kily González til slutresultatet, 0-3.
0-3

27. septebmer 2007
Vanskelig gruppe til City
Den 27. september blev UEFA Cup grupperne trukket ud. Vi landede i en ret svær gruppe med gode hold som Stuttgart, Dinamo Kiev og Atlético Madrid. De sidste hold var tjekkiske Teplice. Trods de gode modstandere forventer jeg, at mit hold går videre.

SirToby
Manager

« Svar #13: 07 Aug 2006, 23:43 »

30. september 2007
Manchester City – Blackburn (Premiership, 8. runde)
Det var overhovedet ikke nogen optimal indsats, drengene præsterede i første halvleg. I anden halvleg kom vi dog meget bedre med, men først fem minutter før tid, kom vi frem til en stor chance. Det var Ronaldo, der med et fremragende lob var utrolig tæt på at score. Det lignede dermed en 0-0’er, men tre minutter før slutfløjtet, fik mit mandskab tildelt et straffespark, som Kily sikkert scorede på. Mere skete der ikke, og med sejren lå vi på 3. pladsen.
1-0

14. oktober 2007
Leicester – Manchester City (Premiership, 9. runde)
Som i Blakcburn-kampen, spillede vi ikke op til vores niveau. Vi fik dog alligevel skrabet en 1-0 sejr på et sent mål af Cárdenas. Nu var vi lige pludselig at finde på 1. pladsen.
0-1

18. oktober 2007
Manchester City – Teplice (UEFA Cup gruppe F)
Da Lee Croft var blevet skadet, gav jeg Cárdenas chancen på højrekanten. Han takkede hurtigt for tilliden, da han efter blot fire minutter skød bolden i netmaskerne. Vassell scorede sit 14. sæsonmål efter 34 minutter, og Källström scorede for niende gang i sæsonen kort før pausen. Teplice havde en smule mere at byde på i anden halvleg, det blev aldrig til nogen stor chance. En fortjent 3-0 sejr til City.
3-0

21. oktober 2007
Manchester City – Derby (Premiership, 10. runde)
Mit mandskab skulle prøve følge op på sejrsrækken imod Derby på The City Of Manchester Stadium. Og det var lige præcis, hvad vi gjorde. Det endte med noget, der lignede en walkover på 2-0. Källström og Distin scorede de to mål.
2-0

24. oktober 2007
Manchester City – Bolton (Carling Cup 3. runde)
Jeg sparede de fleste spillere i denne kamp, da jeg ikke prioriterede Carling Cuppen så højt, som FA Cuppen, Premiership og UEFA Cuppen. Bolton bragte sig foran efter 13 minutter, men mit hold svarede hurtigt igen, da Ronaldo omsider fik scoret sit første mål. Derefter var der stilstand, men tyve minutter før tid slog Ronaldo til igen. Ni minutter senere øgede Abbruscato, men Bolton kom med i kampen igen, da Okocha lidt senere reducerede. De kom dog aldrig tæt på udligningen, og i stedet lukkede og slukkede Ronaldo med sit tredje mål i kampen.
4-2

29. oktober 2007
Portsmouth – Manchester City (Premiership, 11. runde)
Selvom Portsmouth startede bedst, bragte Ronaldo mit hold foran efter godt og vel tyve minutter. Vi skulle 33 minutter fremad for at finde det næste mål. Det var Kim Källström, der udnyttede en friløber og gjorde det til 0-2. 13 minutter senere droppede min keeper, og det udnyttede Portsmouth ved at reducere. De kom dog ikke tæt på en udligning, og den ottende sejr i træk var en realitet.
1-2

Stillingen

MisterFCK
Gæst

« Svar #14: 08 Aug 2006, 00:03 »

Det ser da rigtig godt ud dig i City Smiley Og godt at se, at Ronldo fik gang i scoringerne her tilsidst Thumbs Up

Fortsat held og lykke

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010