home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1186 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Racercykel
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Racercykel  (Læst 65269 gange)
Risom
Manager

Sv: Racercykel
« Svar #90: 07 Maj 2012, 16:47 »

Hvad kører du på DeBuur?

Jeg har selv denne Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #91: 07 Maj 2012, 17:35 »

Hvad kører du på DeBuur?

http://www.designcykler.dk/trek-madone-5-2-c-model-2011/

Jeg fik min forhandlet ned med til ca 19.500 sidste år incl pedaler, nye ordentlige dæk, ekstra slanger integreret computer og diverse rense midler.

Cyklen er på tilbud nu til ca. 17.000 kr.... rigtig fin motionist cykel og ikke mindst et super lækkert stel og så virker Shimano Ultegra bare sublimt.

Min Reserve cykel er en 8 år gammel Fondriest Alu cykel med 9 speed Shimano Ultegra - den blev lakeret om for 6 år siden efter et pæn styrt hvor der så også lige kom ny forgaffel på.

Tidligere kørte jeg på en Vitesse SLX m ultegra, bygget hos det tidligere Vitesse Cykler i Odense... det var dengang vi kørte på stål cykler. Cyklen var håndlavet og kostede 16.000 kr i 1988.... jeg nåede at køre hele 500 km inden den blev rippet for udstyr.... jeg husker stadig mit forsikringsselskabs forbavselse over hvad det kostede at smide tilsvarende udstyr på igen.

I 1983 importerede jeg en original Gitane fra Frankrig - det var med Reynolds Stel og Campagnolo  udstyr og var malet i de team farver som Renault cykel teamet brugte i 1982....... den var dyr og skulle hentes i Hamborg.. for at undgå at betale moms.

« Seneste Redigering: 07 Maj 2012, 17:37 af DeBuur » Logged

YNWA

Risom
Manager

« Svar #92: 07 Maj 2012, 20:41 »

Ser ud ti at være en lækker cykel  Thumbs Up

Men personligt ville jeg aldrig køre Trek. En ven og jeg prøvede en gang og bytte cykler (kort tur), da vi skulle køre, så jeg kom over på en Trek. Jeg synes, at jeg sad helt elendigt på den, men det er jo nok en tilvænningsag Smiley

Desuden har jeg også købt andre dæk og pedaler ift til den på billedet Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #93: 07 Maj 2012, 21:01 »

Det er svært at finde kvalitet til 6000 kr nedenstående koster alle mere en 6000 kr.

Fin Trek 1,5 Alu med Shimano Tiagra - fin begynder cykel til prisen den nye model 2012 koster ca 7300 kr så køb en model 2011 det er stort set kun farven der er ændret.

http://www.heino-cykler.dk/Cykler/Racer/Trek/TREK%20-%201.5%20-%202011%20-%20racercykel.html

http://www.heino-cykler.dk/Cykler/Racer/Focus/Focus%20-%20Variado%203.0%20-%202012%20Racercykel.html

http://www.bikebuster.dk/detaljer/121143.html

Denne koster 7900 kr men så får du også en super fin begynder cykel med flot udstyr  Thumbs Up

http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/bike.html?b=2502

Så er der i denne uges Bilka blad et mega tilbud på en carbon cykel til samme pris som Canyonen.

Alternativet er at finde en rigtig cykelhandler med brugte racer her kan du være heldige a finde en brugt raser i god stand - inde på Gul og Gratis og Den Blå avis syntes jeg sælgerne er alt for krævende med deres brugt priser de er for dyre og handler du privat så er der ikke noget der hedder garanti eller fortrydelsesret.

Tak for bydene Smiley
der er lidt at kigge på Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #94: 08 Maj 2012, 09:00 »

Altså jeg ville klart vælge Canyon-cyklen som DeBuur linkede til. Generelt får man mest cykel+udstyr for pengene, hvis man køber Canyon. Personlig synes jeg dog at den er kedelig, og derfor valgte jeg selv anderledes. Men den var faktisk på et tidspunkt inde i overvejelserne. Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #95: 08 Maj 2012, 22:12 »

Ser ud ti at være en lækker cykel  Thumbs Up

Men personligt ville jeg aldrig køre Trek. En ven og jeg prøvede en gang og bytte cykler (kort tur), da vi skulle køre, så jeg kom over på en Trek. Jeg synes, at jeg sad helt elendigt på den, men det er jo nok en tilvænningsag Smiley

Desuden har jeg også købt andre dæk og pedaler ift til den på billedet Wink

Korrekt at man sidder lidt specielt - men for undertegnede som jo ikke er helt ung længere så giver den en del komfort.

Hvis man læser diverse test så er det også det der bliver beskrevet, her kan det være en fordel at fjerne de der ringe der sidder under frempinden således styret kommer længere ned mod forgaflen.

jeg kiggede på en Canyon og var også ude og prøve en model 2010... må sige at jeg var meget tæt på at købe en Canyon Carbon cykel.

YNWA

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #96: 31 Maj 2012, 14:06 »

www.chainreactioncy cles.com  nogle der kan vurdere om denne side er til at stole på?

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #97: 31 Maj 2012, 14:35 »

www.chainreactioncy cles.com  nogle der kan vurdere om denne side er til at stole på?

Ud fra Trustpilot, så ser det ikke helt så skidt ud igen.
http://www.trustpilot.dk/review/www.chainreactioncycles.com

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #98: 31 Maj 2012, 14:53 »

Ud fra Trustpilot, så ser det ikke helt så skidt ud igen.
http://www.trustpilot.dk/review/www.chainreactioncycles.com

Super, tak for det

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #99: 31 Maj 2012, 16:29 »

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=81948
Hvilken en af størrelserne passer til en 46 i sko?

DeBuur
Manager

« Svar #100: 31 Maj 2012, 21:53 »

Ok side jeg har købt flere dele gennem årene og de har efterhånden været på markedet mange år  Thumbs Up

YNWA

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #101: 31 Maj 2012, 22:09 »

Ok side jeg har købt flere dele gennem årene og de har efterhånden været på markedet mange år  Thumbs Up

Det var godt at høre, har lige bestilt noget cykeltøj fra dem.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 05 Sep 2012, 13:32 »

Hey guys. Jeg går lidt med en idé om at jeg vil til at cykle lidt igen ( har tidligere kørt lidt i klub )

Men står nu uden en cykel, da det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst kørte. Jeg er 16 år, og jeg er cirka 175 høj. Ville lige høre om det evt ville være muligt at finde en fornuftig racer cykel til alt imellem 1500-3000. Da det som sagt kun kommer til at være for at holde sig lidt igang. Er godt klar over man ikke får noget kvalitet for de penge, men vil hellere starte ud med sådan en, og se evt investere lidt mere i det senere hen, hvis jeg skulle blive lidt mere seriøs.

bobbefar
Gæst

« Svar #103: 07 Feb 2013, 13:05 »

Jeg går lidt og leger med tanken om at begynde at cykle. Men hvilken cykel ville i sige man skulle starte med, og hvilken prisklasse er det i? Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #104: 07 Feb 2013, 13:35 »

Det kommer helt an på dit ambitionsnivau. Hvis det bare er motionstræning i den lokale klub eller alene, ville jeg personlig købe en brugt cykel i første omgang. Skal den absolut være ny, laver Canyon nogle fremragende cykler til billige penge.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010