|
halleberry
|
|
1. John Terry 2. Frank Lampard 3. Didier Drogba
basta
ærgeligt de alle sammen spiller for verdens kedeligste købeklub 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Darijo Srna Marco Materazzi Xavi
bum bum
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Darijo Srna Marco Materazzi Xavi
bum bum
Bare af rent nysgerighed, hvordan kan Darijo Srna være din yndlingsspiller? altså jeg mener det er vel begrænset hvor mange kampe med Shaktar der bilver sendt i TV...
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Michael Owen Stevie G Luis Garcia (  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Bare af rent nysgerighed, hvordan kan Darijo Srna være din yndlingsspiller? altså jeg mener det er vel begrænset hvor mange kampe med Shaktar der bilver sendt i TV...
Startede for godt 2 år siden i FM. Siden da har jeg fulgt med i den ukraniske liga (Shakhtar Donetsk). Samtidig er stream altid en god ting. Så når der er chance for at se Srna i aktion for Shakhtar eller Kroatien bliver den udnyttet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Startede for godt 2 år siden i FM. Siden da har jeg fulgt med i den ukraniske liga (Shakhtar Donetsk). Samtidig er stream altid en god ting. Så når der er chance for at se Srna i aktion for Shakhtar eller Kroatien bliver den udnyttet.
Okay 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
JonasP3
|
|
1. C.Ronaldo 2. Anderson 3. Nistelrooy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
1. John Terry 2. Frank Lampard 3. Didier Drogba
basta
Se det kan vi lide.  Min liste: 1. Frank Lampard 2. John Terry 3. Martin Ericsson/Lorentzen/Drogba (m.fl.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
1. Jesper Christiansen 2. Iker Casilias 3. Jussi Jaaskelainen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
er du keeper? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren Andersen
Gæst
|
|
1. Michael Jakobsen (AaB) 2. Jeppe Curth (AaB) 2. Rade Prica (AaB)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
halleberry
|
|
1. Michael Jakobsen (AaB) 2. Jeppe Curth (AaB) 2. Rade Prica (AaB)
er du evt. Aab fan? bare et gæt.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
er du keeper?  Selvfølgelig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
1. Rodrigo Palacio
2. Nicolas Millan
3. Corluka
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Jul 2007, 09:48 af Gaylord »
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
ærgeligt de alle sammen spiller for verdens kedeligste købeklub  Ja, Chelsea køber så mange spillere. Og det er bare så snyd! Ingen andre end dem køber sig til succes. De har bare Abramovich og han er gangster. Han spiser små børn til morgenmad og voldtager kvinder....  Chelsea - We gonna fuck you all up!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|