home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 3 yndlingsspillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint
Forfatter Emne: Top 3 yndlingsspillere  (Læst 19266 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #285: 17 Maj 2009, 03:03 »

Logged


Slux
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #286: 17 Maj 2009, 09:17 »

1) Zinedine Zidane!
2) Ronaldo, en mand der på hans højeste forstod at blande fysik og teknik fantastisk.
3) Henry, hvad kan han ikke med en bold?
Logged

Drokz
Gæst
 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #287: 17 Maj 2009, 09:17 »

1:Cristiano Ronaldo - Jeg elsker at se ham spille. Hans finter og sparketeknik gør mig helt vild.
2:Ryan Giggs-En meget elsket United mand. Der behøves ikke at ligges ord for.
3:Thomas Enevoldsen-Danmarks fremtidshåb på midtbanen. Den spiller er bare genial.
Logged

brugernavn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #288: 17 Maj 2009, 09:26 »

1. Cesc Fabregas
2. Zlatan Ibrahimovic
3. Ajilore Oluwafemi
Logged

Modric
Gæst
 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #289: 17 Maj 2009, 10:08 »

1. Alexander Farnerud
2. Cristiano Ronaldo
3. Luka Modric.

Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #290: 17 Maj 2009, 10:22 »

1. Jesper Grønkjær
Har bare altid været fan af Jesper Grønkjær. Med de vilde mål han har scoret i Chelsea osv. har jeg bare altid været fan af ham

2. Matias Fernandez
Et af sydamerikas største talenter. Jeg er sikker på han nok skal blive stor en dag.

3. Ailton Almeida
Jeg har bare så stor respekt for Ailton. Altid glad når han har en bold.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #291: 17 Maj 2009, 10:50 »

1) Thierry Henry
Henry er grunden til, at jeg holder med Arsenal, og Henry er grunden til fodbold betyder så meget for mig. Han er en Gud i mine øjne, og jeg føler mig altid glad når han har bolden. Henry er begrebet af flot fodbold - og den mand vil altid være min favorit. Han er den helt store stjerne i min bog.

2) Cesc Fàbregas
Francesc Fàbregas er kommet mere og mere ind i mit hjerte siden han kom til The Gunners. Han betyder rigtig meget for mig, Arsenal og det flotte fodbold. Han er virkelig en stjernespiller, og jeg ved at han bliver blandt verdens bedste. Han er lige fyldt 22 år, så han har rigtig mange år endnu! Jeg håber inderligt at de bliver spillet i Arsenal, selvom jeg frygter at andre klubber rykker meget i ham.

3) Hmm
Jeg ved egentlig ikke hvem min tredje yndlingsspiller er. Zlatan, Sergio Ramos, Lawan, Gilberto, Del Piero, Nedved, Bendtner, Nasri, Arshavin, Touré, Clichy, Sagna, Pirés, Vieira, Pirlo, Riquelme, Grafite og Gomez er bare få af de navne jeg er vilde med. Det er svært at finde en præcis treer, for de betyder ikke det samme for mig som Cesc og Titi, men stadigvæk er jeg vilde med dem... Hmm..
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #292: 17 Maj 2009, 12:17 »

3. Lassana Diarra
Jeg er sgu blevet forelsket i ham efter hans skifte til Real. Jeg synes han laver meget få fejl, på trods af, at han er ung, og samtidigt er han både god defensivt og offensivt. Jeg tror han kan blive en af de bedste 6'ere i verden.

2. Gonzalo Higuaín
Han er bare en fantastisk, ung angriber. Han scorer både de vigtige mål, de lette mål og de svære mål. Han er bare en herlig spiller og en fornøjelse at følge. Virkeligt giftig og et imponerende scoringssnit for en så ung spiller.

1. Ji-Sung Park
Lige pt. er han klart min yndlingsspiller. Meget undervurderet sydkoreaner. Jeg synes virkeligt han er god. Meget komplet spiller, som både kan tage del i det offensive og defensive. Det fede er, at han gør det - pga. hans enorme løbepensum og fightervilje. Samtidig er han hurtig og har en god portion teknik. Jeg elsker at følge ham i Uniteds kampe Smiley
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #293: 17 Maj 2009, 12:32 »

1. Steven Gerrard
Han er bare Mr. Liverpool.. Han er der altid når det ser mest skidt ud, og så har han jo verdens bedste langskud! Han er bare konge!

2. Zinedine Zidane
Han havde en teknik der var vild! Og så havde han et overblik som ingen andre. Og så var han genial til at lave "tuneller"

3. Xavi/Torres
Ved ikke helt her.. Xavi er jo for mig og se, måske den bedste spilfordeler i verdenen. Det er MEGET sjældet at han taber en bold.. Torres fordi han bevæger sig meget, så kan han også løbe fra alle, og så laver han nogen vilde mål, hvor det ser let ud for ham...
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #294: 17 Maj 2009, 13:07 »

3. Xavi/Torres
Ved ikke helt her.. Xavi er jo for mig og se, måske den bedste spilfordeler i verdenen. Det er MEGET sjældet at han taber en bold.. Torres fordi han bevæger sig meget, så kan han også løbe fra alle, og så laver han nogen vilde mål, hvor det ser let ud for ham...

Interessant nok findes der faktisk en spiller med lige netop dette navn; Xavi Torres! På Barcelonas B-hold. Med det navn kan han da næsten kun blive en kæmpe stjerne! Tænk engang hvis han var en kombination af de to! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #295: 17 Maj 2009, 13:09 »

Interessant nok findes der faktisk en spiller med lige netop dette navn; Xavi Torres! På Barcelonas B-hold. Med det navn kan han da næsten kun blive en kæmpe stjerne! Tænk engang hvis han var en kombination af de to! Wink

For Satan en Killer spiller  crazy crazy
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #296: 17 Maj 2009, 13:21 »

1: Xavier Hernandez Creus.
Mere eminent fodboldspiller skal man lede længe efter. Han boldomgang, hans løb, hans afleveringer, hans teknik. Ja alt ved ham er næsten godt. Barcelona ville på ingen måde være det samme uden ham. Og jeg tvivler på at ligaen ville have været afgjort hvis han ikke var i Barcelona på nuværende tidspunkt.

2: Andres Iniesta Lujan.
Den mand kan jo efterhånden alt. Hvis Guardiola har brug for en spilskaber, smider han ham ind på en central midt. Hvis han har brug for en lidt mere defensivt orienteret midtbane, smider han ham ned på den defensive. Og hvis en af venstrekant spillerne er skadede eller trætte, flytter Guardiola ham bare derud. Og uanset hvor han spiller gør han det fantastisk.

3: Max von Schlebrügge.
Der er ikke så meget at sige om ham end, at han er Sas Ligaens bedste midterforsvar, uden diskussion!
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #297: 17 Maj 2009, 13:23 »

Danielsen, jeg er lige nødt til at høre dig om ham fyren på 2. pladsen er ham vi andre kender som David Silva? Blev nemlig lidt i tvivl, for det kunne jo godt være en eller anden brasilianer med det lange navn! Wink

Jaa  Wink
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #298: 17 Maj 2009, 13:31 »

1. Lionel Messi
Præstationerne på banen taler vidst sit eget sprog. 36 mål og 9 assists i 38 kampe. Sublimt!

2. Andres Iniesta Lujan.
Den mand kan jo efterhånden alt. Hvis Guardiola har brug for en spilskaber, smider han ham ind på en central midt. Hvis han har brug for en lidt mere defensivt orienteret midtbane, smider han ham ned på den defensive. Og hvis en af venstrekant spillerne er skadede eller trætte, flytter Guardiola ham bare derud. Og uanset hvor han spiller gør han det fantastisk.

3. Xavier Hernandez Creus.
Mere eminent fodboldspiller skal man lede længe efter. Han boldomgang, hans løb, hans afleveringer, hans teknik. Ja alt ved ham er næsten godt. Barcelona ville på ingen måde være det samme uden ham. Og jeg tvivler på at ligaen ville have været afgjort hvis han ikke var i Barcelona på nuværende tidspunkt.

Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #299: 17 Maj 2009, 13:34 »

2. Andres Iniesta Lujan.
Den mand kan jo efterhånden alt. Hvis Guardiola har brug for en spilskaber, smider han ham ind på en central midt. Hvis han har brug for en lidt mere defensivt orienteret midtbane, smider han ham ned på den defensive. Og hvis en af venstrekant spillerne er skadede eller trætte, flytter Guardiola ham bare derud. Og uanset hvor han spiller gør han det fantastisk.

3. Xavier Hernandez Creus.
Mere eminent fodboldspiller skal man lede længe efter. Han boldomgang, hans løb, hans afleveringer, hans teknik. Ja alt ved ham er næsten godt. Barcelona ville på ingen måde være det samme uden ham. Og jeg tvivler på at ligaen ville have været afgjort hvis han ikke var i Barcelona på nuværende tidspunkt.



Godt du kan kopiere mig.  Wink
Logged


Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010