home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 3 yndlingsspillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint
Forfatter Emne: Top 3 yndlingsspillere  (Læst 19828 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #270: 07 Maj 2009, 13:05 »

Nuværende
1. Lionel Messi
Præstationerne på banen taler vidst sit eget sprog. 36 mål og 9 assists i 38 kampe. Sublimt!


2. Xavi & Andrés Iniesta
Jeg har tilladt mig at kombinere dem, da de jo nærmest er et. 31 gange har de stået for den afgørende aflevering i denne sæson - 9 gange Iniesta, 22 gange Xavi.


3. Carles Puyol
Han er for Barcelona, hvad Raúl er for Real Madrid. Et dydsmønster på og uden for banen, der har sit hjerte i Barcelona.


All-time
1. Gabriel Batistua
Han var mit forbillede da jeg som helt lille rendte rundt med bolden. Stor, stor spiller, som altid var god for et mål eller to.


2. Gianfranco Zola
Fik en lille forkærlighed til Chelsea da de havde denne lille italienske troldmand som fik mig til at spærre øjnene op gang på gang. Forkærligheden til klubben er siden hen smuldret af flere grunde!


3. Zinedine Zidane
Nuvel, han optrådte for ærkerivalen, men det han kunne var simpelthen fantastisk. Han gik altid til stålet og var jo ganske enkelt bare sublim. Eneste minus var situationerne hvor han kogte helt over.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #271: 07 Maj 2009, 14:18 »

1. Zlatan Ibrahimovic
2. Theo Walcott
3. Cesc Fabregas
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #272: 07 Maj 2009, 14:26 »

1. Iniesta
2. Xavi
3. Maldini
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #273: 07 Maj 2009, 14:38 »

1. Raúl Gonzalés Blanco
En spiller der altid spiller med hjertet, hans betydning for kongeklubben er kæmpestor og måske det vigtigste, er han en fremragende holdspiller og holdleder. En levende legende.

2. Zinedine Zidane
En fantastisk fodboldspillere, som alle så op til. Der var/er ikke nogle spillere, der kunne komme op på nærheden af hans niveau. Fantastiske driblinger og overblikket på banen, gjorde ham til, uden tvivl, en af historiens bedste spillere.

3. Iker Casillas
En spiller, som også altid har været i klubben og som gang på gang viser hvorfor han er verdens bedste målmand. Og ligesom Raúl, er han en fantastisk holdspiller.

 Peace
« Seneste Redigering: 07 Maj 2009, 14:50 af Kongesoennen7 » Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #274: 07 Maj 2009, 14:48 »

Koenge, hvem er nr 2??
Logged


Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #275: 07 Maj 2009, 14:53 »

Koenge, hvem er nr 2??

Shockeret Hvor blank kan man være! Opstemt

Det er rettet nu!  Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #276: 17 Maj 2009, 00:01 »

1. Michael Carrick - Manchester United.

Han er min yndlingsspiller. Han kæmper altid røven ud af bukserne i kampene, har en høj afleveringsprocent og når han endelig scorer er det nogle flotte mål (Fx målet mod Romai 7-1 sejren). I starten efter han blev købt for en ufattelig høj pris for Tottenham blev han kritiseret men han har i min mening gjort alle kritikerne til skamme. Han er Man Utd mest undervurderede spiller!

Kan ikke komme i tanke om mine 2 andre yndlingsspillere men kan være jeg poster dem en anden dag.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #277: 17 Maj 2009, 00:18 »

1. Michael Carrick - Manchester United.

Han er min yndlingsspiller. Han kæmper altid røven ud af bukserne i kampene, har en høj afleveringsprocent og når han endelig scorer er det nogle flotte mål (Fx målet mod Romai 7-1 sejren). I starten efter han blev købt for en ufattelig høj pris for Tottenham blev han kritiseret men han har i min mening gjort alle kritikerne til skamme. Han er Man Utd mest undervurderede spiller!

Kan ikke komme i tanke om mine 2 andre yndlingsspillere men kan være jeg poster dem en anden dag.

SPAMMER!!! crazy

Mine yndlingsspillere?
Tjaeh, Wayne Rooney - Han er i fanstastisk for lige nu. Tidligere var jeg ikke så meget for ham, men det er jeg blevet nu. Har set hvor god en spiller han er!
Anderson - Den unge brasser... Han har virkelig en fremtid, og jeg håber den bliver i United
C. Ronaldo - Man skal vel næsten have verdens bedste spiller med?

Smiley
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #278: 17 Maj 2009, 00:32 »

3 - Rafael Marquez - FC Barcelona, midterforsvarer.

Har altid elsket hans spillestil og kølige overblik kombineret med gode teknik der gør ham til en lidt atypisk midtstopper. Han spiller meget moderne og bruger hans fantastiske sans for placeringer frem for fysisk styrke og bruger hans kølige afspil og præcise bolde frem for bare at losse den planløst eller ved at forsøge at drible. Spiller altid med hjernen og skiller sig 99% af gangene fremragende af med bolden. En af dem der kan skabe chancer fra bagkæden af og samtidig kan opbygge stille og roligt når der er brug for det. Man er sjældent nervøs når man ser ham have bolden.

2 - Leon Andreasen - Hannover 96 (ex AGF) Central midtbane/forsvar.

Fantastisk energi og evig fight i en periode hvor AGF ikke ligefrem brillerede. Har så ufatteligt mange kvaliteter og med hans kæmpe energi og aggresvitet bliver han blot endnu bedre. Kan spille fremragende i begge retninger og husker ham specielt for en kamp mod FCK hvor de sådan set ikke havde meget at komme med og var bagud med 2-0 inden den fantastiske Leon besluttede sig for at nok måtte være nok og knaldede to bolde ind på trods af hans position som midtstopper. Har en helt specielt evne for at være god når det gælder allermest, som i ovenstående eksempel og husker også et mål mod Sverige i en vis 3-3 /0-3 kamp. Har altid været en fan af ham.

1 - Xavi Hernandez:

Hvilken playmaker! Et overblik som ingen andre, et blik for at tage de rette beslutninger som ingen andre, en kølighed som ingen andre og en ydmyghed uden for banen som meget få. Kombiner dette med en fabelagtig teknik og et ekstremt intelligent spil og jeg mener man har en af verdens allerbedste fodboldspillere. Og en type jeg elsker at følge i en kamp. Har været mit idol i flere år og vil være det altid. Så fabelagtig på den bane. I en sport der blivere mere og mere fysisk præget er han den lille som kan bruge hjerne og teknik så suverænt at han er verdens måske bedste centrale midtbane (i hård konkurrende med Gerrard). Samtidig er han ekstremt ydmyg uden for banen, hvilket er meget beundringsværdigt. Ingen klamme Ronaldo-nykker der.

Andre der skal nævnes: Leo Messi, Josta Dladla, Dioh Williams, Andres Iniesta og i nyere tid en Kasper Povlsen.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

pølleboben
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #279: 17 Maj 2009, 00:54 »

3. Francesco Totti - Manden, der har stået for meget diskussion og er kommet i mediernes søgelys pga. nogle mindre gode episoder. Men trods det er han en af de få spillere, der viser sin klub 100 % loyalitet. Udover og dette er han manden, der bærer Roma frem med hans fabalagtige skud eller fantastiske overblik.

2. Zlatan Ibrahimovic - Trods bataljen da han forlod Juventus er han en fodboldspiller jeg mener vi skal have nogle flere af i fodboldens verden - en mand, der tør at være anderledes og ikke bare underlægger sig hva han bliver påduttet af træneren, her tænker jeg især på hans omgang med medierne. Hvem husker ikke da han udtalte: Hva John Carew kan gøre med en fodbold, kan jeg gøre med en appelsin. Hans sublime teknink kombineret med selvsikkerhed og originalitet gør ham til en spiller man ikke kan andet en bifalde.

1. Gianluigi Buffon- Verdens bedste målmand, præmieret flere gange end man kan tælle på to hænder. Han er manden bag Juventus og det italiensk landshold og hvilken mand!? Han står for den ene store redning efter den anden, kombineret med en uovertruffen sikkerhed og lederegenskaber udover det sædvanlige, gør ham til mit idol over alle !
Logged

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #280: 17 Maj 2009, 01:05 »

3. David Villa
2. Dani Alves
1. Messi !
Logged

YNWA <3

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #281: 17 Maj 2009, 01:28 »

Min Top 3.:

1. Captain Fántastisc (Mr. Steven George Gerrard);
Hvordan kan man ikke elske en spiller af den kaliber, blandt de bedste 3 centrale midtbanespillere i verden, han kan slå en perfekt aflevering på over 40 meter, og har et mageløst skud, både langt fra mål og tæt på mål. han er simpelhen en komplet spiller, som også for nyligt er blevet kåret som den bedste spiller i 2008 af de resterende spillere i Premiere League.

2. David Josué Jiménez Silva;
Endnu en komplet midtbanespiller, han kan både spille Kant og offfensiv midtbanespiller, han kan sparke langt ude fra, mens han også er utrolig drible stærk, og IMO, den klart bedste Kant i verden.


3. Mark James Noble;
Mark Noble er en god ung central midtbanespiller, der spiller for West Ham, og hvem ved, måske vil han være at finde på det engelske landshold, inden for så længe. Men grunden til at han er på mi liste, er nok at jeg mødte ham i lufthavnen i Birmingham. hvorpå jeg fik en autograf, på en trøje jeg fik af ham, og et Dejligt billede af den Gode Mand
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Cannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #282: 17 Maj 2009, 01:33 »

1. Fabio Cannavaro

2. Cristiano Ronaldo

3. Steven Gerrard
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #283: 17 Maj 2009, 02:37 »

Danielsen, jeg er lige nødt til at høre dig om ham fyren på 2. pladsen er ham vi andre kender som David Silva? Blev nemlig lidt i tvivl, for det kunne jo godt være en eller anden brasilianer med det lange navn! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 3 yndlingsspillere
« Svar #284: 17 Maj 2009, 02:58 »

David Silva, hedder ihvertfald Jimenez, så meget ved jeg. Tunge
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010