home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1231 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Roskilde festivalen
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Roskilde festivalen  (Læst 27975 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Roskilde festivalen
« Svar #195: 04 Jul 2011, 19:21 »

Jeg er også lige kommet hjem fra Roskilde. Jeg nåede at få set følgende:

VETO på Orange (I main area, lige bag pit), Iron Maiden på Orange (i main area), Magnetic Man with friends på Arena (I main area lige bag pit) og Arctic Monkeys på Orange (I pit).

Derudover blev det til næsten hele Kaizers Orchesta's koncert da jeg sad i kø til Arctic. Jeg fik ikke set så mange bands, men dem jeg fik set var rigtig fede. VETO var en fin oplevelse, de overraskede ikke så meget, men leverede fornuftigt. Iron Maiden var imponerende. De gamle gutter han sgu stadig, jeg var specielt imponeret over de flere minutters lange guitar soloer de gang på gang fyrede af. Deres scene- og lysshow var også helt outstanding!
Magnetic Man var en vild oplevelse. Stod lige bag pit'en og alle gik helt amok. Man blev skubbet frem og tilbage og alle hoppede rundt som gale, inklusiv undertegnede. En lang men vild koncert! Arctic Monkeys havde jeg set frem til, og de skuffede mig ikke. Det var en rigtig god og solid rock koncert, dog virkede Turner ret fraværende under det meste af koncerten.

Alt i alt en super fed oplevelse med kampdruk i warm-up dagene og senere med mere druk og god musik. Dog ødelagde vejret og tyveri i vores camp lidt min oplevelse til sidst. 

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #196: 04 Jul 2011, 20:35 »

Arctic Monkeys på Orange
Fed fed koncert, stod i første pit til den og de gav den meget god gas! Elskede den måde de forlængede intro'erne til mange af sangene og fyrede den max af til Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chair. Det var en fed fed koncert, men jeg manglede dog lidt publikumshenvendels er fra dem, men det er nok heller ikke Arctics live-stil, har jeg læst og hørt mig til siden.

Det har indtil for en-to plader siden ellers været deres varemærke, at Alex Turner fyrer en joke eller sarkastisk bemærkning af i ny og næ. Men de er nok lidt mere tilbagelænede nu. Ville helt vildt gerne have været til koncerten i øvrigt! Eller Roskilde i det hele taget Wink

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #197: 04 Jul 2011, 20:49 »

http://www.youtube.com/user/roskildemusik

Lidt videoer ligger der på YT.
Det er dog ikke fra arrangørerne Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #198: 06 Jul 2011, 17:07 »

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Enged
Gæst

« Svar #199: 17 Apr 2012, 12:02 »

Nååååå. Nu er der ikke voldsomt lang tid til sommerferien og den inkluderer jo som altid Roskilde Festivalen. Er der nogle herinde, der skal afsted?
Jeg skal i hvert fald helt sikkert afsted og rygtet lyder, at Bave også tager turen., men intet er sikkert.

Af de navne der er blevet offentliggjort, så vil jeg rigtig gerne se Adrian Lux, der har arbejdet sammen med Sebastian Ingrosso fra SHM. Deruder SKAL jeg se Malk de Kojn og Mac Miller.
Dem der er på min "jaja, hvis jeg lige har lyst til lidt musik, så ser jeg dem-liste" må vist være: Yelawolf, Wiz Khalifa, Ulige Numre, Bruce Springsteen, Royce da 5'9", The Roots, The Cure og A$ap Rocky. Det er dog nok med større sandsynlighed at jeg hører Wiz, Ulige Numre, Bruce og The Roots end de andre. Dog kender jeg mig selv godt nok til, at det også kan være, at jeg ikke får set nogen af dem.

Hvad med jer andre, skal I afsted? Hvad skal I se? Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #200: 17 Apr 2012, 12:06 »

Jeg skal afsted i år! Jeg var der også 2010, men sprang sidste år over pga. en tur til Vegas.

Men i år skal den ha fuld smadder igen Smiley Og som det er lige nu, er der faktisk kun meget få bands/musikere som jeg SKAL se, Wiz er et must see, og ellers er der kun få andre som jeg gerne vil se, bl.a. Malk, men det er mest fordi jeg tror der kommer til at være en vild fest til koncerten.

Jeg håber virkelig på at der kommer en del flere store navne inden torsdag!

Har i øvrigt købt min billet til "East 1".

Enged
Gæst

« Svar #201: 17 Apr 2012, 12:25 »

Hvorfor lige præcis på torsdag? Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #202: 17 Apr 2012, 12:31 »

Hvorfor lige præcis på torsdag? Smiley

Jeg mener det er deres deadline for nye navne.

Enged
Gæst

« Svar #203: 17 Apr 2012, 12:39 »

Tjo. Sidste år kom The Strokes og Arctic Monkeys først på, da plakaten kom ud. Det gjorde den dog allerede den 12/4 kan jeg se, men det er vel så på torsdag, går jeg ud fra?

blomvikings
Manager

« Svar #204: 17 Apr 2012, 12:41 »

Tjo. Sidste år kom The Strokes og Arctic Monkeys først på, da plakaten kom ud. Det gjorde den dog allerede den 12/4 kan jeg se, men det er vel så på torsdag, går jeg ud fra?

Ja det tror jeg det er. Men altså, der SKAL jo komme nogle flere store navne. Hvis vi antager at den nuværende liste er den endelige liste, så er det jo klart det dårligste år, rent "navnemæssigt". Så jeg kan ikke se hvorfor der ikke skulle komme ihvertfald en håndfuld store/semi-store navne mere.

Enged
Gæst

« Svar #205: 17 Apr 2012, 12:46 »

Jeg tror og regner da også med, at der kommer 2 store navne mere og evt. nogle mindre danske også. Selv om de i forvejen har taget en masse lort ind. Kesi, Klumben, Sleng og Eloq. Sidstnævnte har jeg dog ikke hørt noget af som selvstændig, men hvis man producerer for Cheff Records kan det ikke være godt.

blomvikings
Manager

« Svar #206: 17 Apr 2012, 12:57 »

Jeg tror og regner da også med, at der kommer 2 store navne mere og evt. nogle mindre danske også. Selv om de i forvejen har taget en masse lort ind. Kesi, Klumben, Sleng og Eloq. Sidstnævnte har jeg dog ikke hørt noget af som selvstændig, men hvis man producerer for Cheff Records kan det ikke være godt.

Enig, det er lort på lort.

Men af danske navne ku jeg forestille mig at L.O.C kommer, eftersom han lige har udsendt nyt album.

Enged
Gæst

« Svar #207: 17 Apr 2012, 13:41 »

Hvor tit kommer de samme kunstnere to år i træk? Det kunne være super fedt, men de plejer bare ikke at booke de samme to år i træk, ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #208: 17 Apr 2012, 13:52 »

Hvor tit kommer de samme kunstnere to år i træk? Det kunne være super fedt, men de plejer bare ikke at booke de samme to år i træk, ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Smiley

Det er selvfølgelig rigtigt, det er bare så oplagt at han sku komme, som det også var med Malk.
Dog ville jeg elske hvis de fik Turboweekend til at komme igen !! Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #209: 17 Apr 2012, 18:40 »

Et ganske elendigt program for mit vedkommende. Bon Iver, Friendly Fires, Jonathan Johansson og tUnE-yArDs er alle bands, jeg gerne ville se, men det er ikke bands, jeg dropper en brandert for - det må jeg indrømme.

Forventer heller ikke at se nogle yderligere kæmpenavne blive offentliggjort. Den gode Bruce har haft et godt greb om Roskildes pengepung, og det synes jeg ærligt talt kan ses.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010