home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Roskilde festivalen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Roskilde festivalen  (Læst 28017 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller

Sv: Roskilde festivalen
« Svar #165: 22 Jun 2011, 14:33 »

• Billeten
  • Telt
  • Sovepose
  • Liggeunderlag
  • Toiletsager
  • Kondomer
  • Regntøj/gummistøvler
  • Sokker og undertøj nok til hverdag
  • Tyk sweater
  • Kasket
  • Badetøj
  • Håndklæde
  • Lommelygte
  • Trangia
  • Kort/terninger
  • Myggelys
  • Gaffatape
  • Mad
  • Medicin
  • Guitar
  • Øl i store mængder

Det er vist det jeg plejer at pakke Wink
Ser også meget lovende ud, dog har jeg et spørgsmål hvad er Trangia?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Enged
Gæst

« Svar #166: 22 Jun 2011, 14:43 »

Pisse smart at have med til at lave mad på, hvis man selv gider at stå for det.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #167: 25 Jun 2011, 14:32 »

Som sagt tidligere er jeg Roskilde rookie, og derfor tænkte jeg på om nogen af jer Roskilde veteraner, kunne give mig nogen råd om pakning, eller generalt vil jeg tage imod alle råd, jeg takker mange gange på forhånd Smiley
Så er det ved at være tid, og ved ikke om folk er taget afsted endnu, men jeg ville da lige hive de sidste råd ud af folk hvis jeg kunne Smiley

Enged
Gæst

« Svar #168: 25 Jun 2011, 16:09 »

Lad være med at tage øl med. De vejer pisse meget, og man kan lige så godt købe dem der nede.
Et andet tip jeg læste er, at man tager en rød, gul og grøn plast pose med. Den grønne til det rene tøj, gult til brugt en gang og rødt til beskidt.
Lad være med at gå forbi slamsugerne der kommer og tømmer toiletterne, gå hellere en stor omvej udenom, især hvis du har tømmermænd.
Når du skal af med nummer 2, så forsøg at time det, så du er nede i Roskilde by, og brug så et toilet der, det er væsentlig renere end dem på pladsen. Hvis du ikke kan holde dig til at gå ned i byen, så sørg for at tage nok papir med derind. Det er sådan at man tager papir fra flere store ruller, og så tager det med ind på toilettet, og hvis du ikke får nok med, så må du bede til, at du kan få fat på en ven. Tunge

Jeg tager selv afsted i morgen, da jeg har lovet at være til min søsters vognkørsel i dag.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #169: 25 Jun 2011, 16:10 »

Lad være med at tage øl med. De vejer pisse meget, og man kan lige så godt købe dem der nede.
Et andet tip jeg læste er, at man tager en rød, gul og grøn plast pose med. Den grønne til det rene tøj, gult til brugt en gang og rødt til beskidt.
Lad være med at gå forbi slamsugerne der kommer og tømmer toiletterne, gå hellere en stor omvej udenom, især hvis du har tømmermænd.
Når du skal af med nummer 2, så forsøg at time det, så du er nede i Roskilde by, og brug så et toilet der, det er væsentlig renere end dem på pladsen. Hvis du ikke kan holde dig til at gå ned i byen, så sørg for at tage nok papir med derind. Det er sådan at man tager papir fra flere store ruller, og så tager det med ind på toilettet, og hvis du ikke får nok med, så må du bede til, at du kan få fat på en ven. Tunge

Jeg tager selv afsted i morgen, da jeg har lovet at være til min søsters vognkørsel i dag.
Er ølene der nede ikke sindsyg dyre?
Og gør du selv det med poserne, eller hvad?
« Seneste Redigering: 25 Jun 2011, 16:18 af Thebarber » Logged

Drillo
Gæst

« Svar #170: 25 Jun 2011, 16:23 »

Du skal bare tage toget fra fest pladsen til Roskilde station, så kan du købe øl og sprut i byen.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #171: 25 Jun 2011, 16:24 »

Du skal bare tage toget fra fest pladsen til Roskilde station, så kan du købe øl og sprut i byen.
Okay, det har jeg også hørt noget om, har heller ikke noget alkohol med der ned.
Men jeg har dog ikke hørt noget om de der farvede poser, jeg havde tænkt mig bare at tage normale poser/sorte sække med?

Drillo
Gæst

« Svar #172: 25 Jun 2011, 17:07 »

Det med farverne tror jeg bare er for at man kan kende forskel. så hvis du bare vil have en eller flere sorte sække med er det jo også fint.

Nu ved jeg ikke hvor stort et telt du skal have med, men sidst jeg var af sted med nogle venner, der gravede vi nogle huller til vores øl og sprut under et af teltene, og på den måde holdte vi vores drikkelse koldt.

Enged
Gæst

« Svar #173: 25 Jun 2011, 17:36 »

Om jeg gør det med poserne? Nej, det er jeg for doven til. Tunge
Jeg tror at øllene koster 169 inkl. pant, så det er ikke fordi, at det er så galt igen. Man kan faktisk få dem leveret, uden merpris http://gear-online.dk/nyheder/koeb-oel-med-mobilen-pa-roskilde-festival-1.474201.html

Enged
Gæst

« Svar #174: 03 Jul 2011, 23:02 »

Så er jeg hjemme efter en fantatisk Roskilde Festival. For mit vedkommende langt bedre end sidste år.
Endnu en gang var det ikke vanvittigt meget musik jeg fik set, men de bands jeg fik set vil jeg da lige fortælle lidt om.

Veto der åbnede Orange:
Jeg har ikke hørt ret meget Veto før, men kendte da radiohitsene, og jeg synes at det var en rigtig god åbningskoncert. De var langt bedre end When Saints Go Machine sidste år, der virkelig ikke formåede at skabe nogen form for stemning eller energi blandt publikum.

Magnetic Man på Arena:
I min optik en meget svag performance. Jeg synes at musikken var utrolig kedelig og stemningen var heller ikke vild, hvilket garanteret skyldes, at jeg stod udenfor teltet, om end lyden stadig var vanvittig høj. To af mine venner stod i pit, men ingen af dem fandt det specielt spændende.

Per Vers på Cosmopol:
Man kunne mærke på ham, at det var en rigtig stor oplevelse for ham, da han trods 10 år i træk med optrædende først nu har haft sin egen koncert. Der blev selvfølgelig spillet klassikeren "Black Power". Pede B kom også lige en tur forbi og midt i nummeret "Superstar" blev der freestylet, hvilket bestemt var med til at give koncerten et løft. Der blev brugt lang tid med snak mellem sangene, men det blev aldrig langtrukkent, og Per V havde publikum i sin hule hånd, og det hele kulminerede med "A Roskilde State of Mind" med Ayoe Angelica, der også havde været med inde over de andre sange i løbet af koncerten. Der er en version på youtube, men jeg synes, at den var meget bedre live, og håber at den kommer op på et tidspunkt.

OFWGKTA på Cosmopol:
Jeg havde virkelig set frem til den koncert, og jeg blev bestemt ikke skuffet. De fyrede et vanvittigt sceneshow af, og de havde alle i deres hule hånd fra start til slut. Der var virkelig mange mennesker, men jeg synes stadig, at folk var gode til at ingen blev mast. Lige så snart de gik på scenen røg alle 4-5 fremad, så jeg endte med at stå ret tæt på. Som der blev skrevet i Roskilde Avisen, så var de ikke helt optimale til at backe hinanden op, men det er stadig også en meget ung gruppe, og deres vildskab gør op for det. Tyler bryster sig jo af, at han "don't give a fuck", og det gjorde han virkelig ikke. Det er ulovligt at stage dive efter Pearl Jam ulykken, men på trods af den brækkede fod, og at han havde siddet i kørestol hele koncerten, så hoppede han alligevel ud, hvilket resulterede i, at der blev slukket for musikken fra festivallens side. Tyler blev bare siddende i sin kørestol da han kom tilbage og snakkede til publikum og nægtede at gå ud. Da han endelig kom ud blev konfrecieren buet ret så voldsomt, hvilket i mine øjne er ufortjent, da det jo ikke var ham der slukkede, så vidt jeg ved. Aldrig har jeg set folk blive så længe og cheere på den kunstner der lige har optrådt som efter denne koncert, og det var virkelig også fortjent.

Deadmau5 på Orange:
Deadmau5 stod for at skabe den helt store elektroniske fest lørdag nat, og manden fra Canada leverede varen. På trods af mudderen var der kæmpe fest foran Orange, og det har virkelig været en af de bedste koncerter jeg har været til. Sammen med OFWGKTA ligger den lige under Pendulums koncert på Arena sidste år. Jeg bedømmer ikke hvor musisk dygtige de har været, men min personlige oplevelse. Stemningen var helt i top og der blev virkelig givet den gas.

Daniel Ray-Adams på Cosmopol:
Et svensk band der spillede en masse forskelligt slags musik. Vi var et par stykker, der gik op for at se noget random. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal beskrive det, men bedst som jeg sad i min medbragte stol og egentlig var ved at falde i søvn, så faldt der et drop, der normalt er i trance midt i den bløde rock sang. Der kom også noget hip hop ind over to sange, og generelt var det faktisk en rigtig fin koncert.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #175: 03 Jul 2011, 23:29 »

Nu har jeg ikke selv lige været på Roskilde - men var der nogle som oplevede Bright Eyes og kan vurdere det?
Speciel musik - men for fanden det er fedt.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #176: 03 Jul 2011, 23:30 »

Jeg havde også en vild Roskilde! Jeg fik dog set endnu mindre musik. Jeg så Iron Maiden, som jeg syntes var rigtig fedt. Også så jeg Deadmau5 som jeg synes var rigtig kedeligt. Det var bare det samme og det samme, dog var stemningen okay. Udover det så jeg Atmosphere, som også var rigtig fedt, bortset fra jeg kom alt for sent, så jeg stod overdrevet langt tilbage. Deusden så jeg også sådan noget afrikansk musik, hvilket ikke var specielt godt, men mig og mine venner vi var rigtig fulde og fyrede op for de mærkeligste dancetrin, så det var fucking grineren alligvel. Også så jeg også OFWGKTA, hvilket er det noget af det fedeste jeg har prøvet. Jeg havde mødt op to timer før, så jeg stod helt forrest. Stemningen var sindssyg. Bare den koncert var hele billetprisen værd!

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #177: 04 Jul 2011, 14:33 »

Ja så er min første Roskilde overstået og hold da op, hvor er jeg ked af det er slut nu. En oplevelse så genial, jeg glæder mig allerede til næste år!!

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #178: 04 Jul 2011, 14:38 »

OFWGKTA var overdrevet.. stod i sådan række 3 og var sådan 5 minutter fra at gå i sort, da jeg ikke havde drukket noget den dag, og det var den ondeste sauna, men så sådan en halv time. Men hold kæft en stemning! Smiley
« Seneste Redigering: 04 Jul 2011, 14:41 af Benjamiin » Logged

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #179: 04 Jul 2011, 14:42 »

OFWGKTA var overdrevet.. stod i sådan række 3 og var sådan 5 minutter fra at gå i sort, da jeg ikke havde drukket noget den dag, og det var den ondeste sauna, men så sådan en halv time. Men hold kæft en stemning! Smiley
Jeg stod allerforrest og besvimmede kort, så jeg blev hevet over hegnet! Smiley

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010