home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1010 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fremtidens danske stjerner (Non FM)
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidens danske stjerner (Non FM)  (Læst 12854 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Sv: Fremtidens danske stjerner (Non FM)
« Svar #60: 13 Apr 2007, 23:27 »

Så har han jo nok bar set ham i Fjernsynet..crazy Grin

Det skal du sQ nok ikke regne med at kunne komme til Liverpool bare fordi du har været i en reklame Thumbs Up

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Kallko
Lilleputspiller
*

« Svar #61: 15 Apr 2007, 16:04 »

Der er rigtigt mange store talenter i de danske og udenlandske klubber. Det er selvfølgeligt altid svært at vurdere hvor god en spiller bliver 5-6 år senere, men vil alligevel forsøge at lege med i gætte-legen. Jeg vil prøve at rangere dem efter hvor langt jeg tror de kan nå..

Landsholdsspiller/Udlandskarriere som senior:

- Azad Corlu, Brøndby
- Christian Eriksen, OB
- Per Weihrauch, Chelsea FC
- Kasper Schmeichel, Falkirk FC
- Osama Akharraz, Brøndby FC
- Saban Özdogan, FCK
- Bobby Brix, AGF

Superligaprofil:

- Nikola Saric, Herfølge
- Rasmus Falk, OB
- Dennis Høegh, AGF
- Andreas Retz Laudrup, Lyngby BK
- Thomas Lyskov, Reading
- Martin Hansen, Liverpool FC
- Marc Leth, Brøndby
- Kasper Povlsen, AGF
- Simon Kjær, FCM
- Mathias Wichmann, AaB
- Kristian Bo Andersen, Brøndby
- Nicolaj Agger, Brøndby
- Kevin Mensah, Viborg
- Alexander Jacobsen, FCK
- Mike Jensen, Brøndby

Alm. superligaspiller:

- Mads Laudrup, FCK
- Morten Nielsen, Chelsea FC
- Marc Hjort, Esbjerg fB
- Anders Randrup, Brøndby
- Nicolas Rønne, Brøndby
- Jesper Juelsgaard, FC Midtjylland
- Mikkel Andersen, Reading
- Christian Gydekjær, Lyngby BK

1./2. divisionsspiller, og enkelte sæsoner i suppen:

- Mustaffa Ahmed, Brøndby
- Habib Khan Mohammed, FC Midtjylland
- Kenneth Stenild, AaB (Aktuelt FC Hjørring)
- Daniel Wass, Brøndby
- Zakaria Hassan, FC Midtjylland

Det er dog en meget grov vurdering, især fordi det ikke er alle spillere jeg har set indenfor det seneste år.. Det er også nærmere navnene end det aktuelle potentialle gæt der er interessant!

mathiasgertsen
Lilleputspiller
*

« Svar #62: 25 Apr 2007, 14:44 »

Jeg spiller selv i FK Viborg drengeafdeling, og jeg kan kun sige, at henrik kappelborg er fantastisk, som en levende mur (:

mathiasgertsen
Lilleputspiller
*

« Svar #63: 25 Apr 2007, 14:46 »

.. og kevin mensah go alexander juel andersen, som begge er på kontrakt, bliver helt sikkert også til noget.
af 92'ere er henrik kappelborg, Martin christensen, jeff mensah og carlos shiralipoor nok de bedste.

Sorensen
Gæst

« Svar #64: 25 Apr 2007, 16:28 »

Faalken: Jeg tvivler på at Michael Falkenberg er et lige så stort talent som Martin Hansen, men med hårdt, hårdt arbejde kan han selvfølgelig godt nå det endnu.

mathiasgertsen: Husk at begrund dine tilføjelser, omend bare kort ;-) Der er ingen tvivl om at det er nogle gode spillere, du nævner, men jeg tvivler på at der er mange udenfor Viborg der kender andre end Kevin Mensah.

Kallko: Det er et super flot stykke arbejde med din liste, men jeg mener bare at det er umuligt at kunne vurdere ungdomsspilleres potentiale så firkantet. Det afhænger jo både af lyst, træning og hvilke chancer de for til den tid. Og så er jeg overrasket over at du har Habib Khan og Stenild som 1./2. divisionsspillere: Habib Khan blev næsten topscorer i juniorligaen sidste år på trods af flere kampe med ynglingene, og Stenild spiller altså allerede som 21-årig 2. divisionsfodbold i Hjørring.

Snuldi
Lilleputspiller
*

« Svar #65: 25 Apr 2007, 16:29 »

Er godt nok ikke fan af FC Nordsjælland men Morten Nordstrand spakker virkelig røv han kan alt Opstemt
Jeg har haft ham i alle mine spil i FM06 og han er et hit hver gang

ONLY THE BLUE!!

søgaard
Gæst

« Svar #66: 25 Apr 2007, 16:39 »

Er godt nok ikke fan af FC Nordsjælland men Morten Nordstrand spakker virkelig røv han kan alt Opstemt
Jeg har haft ham i alle mine spil i FM06 og han er et hit hver gang
Non FM..Smiley og Nordstrand er da ved at være så gammel at jeg ikk vil kalde ham et talent..Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #67: 25 Apr 2007, 16:41 »

Hva med Morten Foged ?

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #68: 25 Apr 2007, 16:52 »

Jesper Juelsgård

Sorensen
Gæst

« Svar #69: 26 Apr 2007, 15:00 »

Og mht. til Viborg-talenter, så er Kevin Mensah blevet inviteret af Arsenal til at spille en træningsturnering i Italien sammen med resten af deres ungdomshold:

http://www.vff.dk/ContentId/4570/Default.aspx

Personligt synes jeg at det er en fantastisk måde at se talenter an på, når de bliver matchet af andre jævnaldrende på internationalt niveau. Det kan selvfølgelig godt blive ensomt at være ene afsted, så det bedste ville selvfølgelig være to talenter, men det er sjældent at en enkelt klub har to så store talenter Smiley

mathiasgertsen
Lilleputspiller
*

« Svar #70: 30 Apr 2007, 22:59 »

Faalken: Jeg tvivler på at Michael Falkenberg er et lige så stort talent som Martin Hansen, men med hårdt, hårdt arbejde kan han selvfølgelig godt nå det endnu.

mathiasgertsen: Husk at begrund dine tilføjelser, omend bare kort ;-) Der er ingen tvivl om at det er nogle gode spillere, du nævner, men jeg tvivler på at der er mange udenfor Viborg der kender andre end Kevin Mensah.

Kallko: Det er et super flot stykke arbejde med din liste, men jeg mener bare at det er umuligt at kunne vurdere ungdomsspilleres potentiale så firkantet. Det afhænger jo både af lyst, træning og hvilke chancer de for til den tid. Og så er jeg overrasket over at du har Habib Khan og Stenild som 1./2. divisionsspillere: Habib Khan blev næsten topscorer i juniorligaen sidste år på trods af flere kampe med ynglingene, og Stenild spiller altså allerede som 21-årig 2. divisionsfodbold i Hjørring.

ja, det kan du selvfølgelig have ret i. henrik kappelborg, martin christensen, carlos shiralipoor og jeff mensah var allesammen blandt de første 11, da vi blev nummer 1 i mesterrække et, og blev nummer to i fynsk/jysk mesterskab - hver gang. jeg ved godt, de måske ikke er kendte, men det siger alligevel en del.

mathiasgertsen
Lilleputspiller
*

« Svar #71: 30 Apr 2007, 23:01 »

- og mensah var også lige et smut med arsenal i italien, hvor han bl.a. mødte milan, inter milan og reggina.

Zone 43
Manager

« Svar #72: 31 Maj 2007, 16:21 »

En spiller, som måske bør nævnes?

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69274

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #73: 31 Maj 2007, 16:45 »

He, der fandt jeg så endnu et talent efter selv at have svaret på Queencastles spørgsmål
Alexander Jakobsen selfølgelig Smiley
Han er ikke specielt god, han har bare en god teknik...

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #74: 31 Maj 2007, 16:56 »

I øvrigt mener jeg ikke at man kan kalde Anders Randrup et stort talent, han spiller kun af mangel på bedre, og at sige han har større potentiale end Mads Laudrup synes jeg ikke er rigtigt...Mads er jo trods alt også anfører på U-19 landsholdet...

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010