home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 971 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gavetråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: Gavetråden  (Læst 95206 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: Gavetråden
« Svar #630: 25 Sep 2011, 17:35 »

Hej Freaks

Nu er det sådan så jeg snart fylder 18 og nu er min familie begyndt på noget så underligt som gerne ville have en ønskeliste, og da jeg sendte det jeg havde indtil videre til min søster, vendte hun tilbage med et "ikke noget specielt?"

nu kommer spørgsmålet så...... hvad kunne jeg ønske mig?

Tidligere: Baloo38

Korzika
Gæst

« Svar #631: 25 Sep 2011, 17:48 »

Jeg fylder også snart 18, så jeg lytter med. Indtil videre har jeg selv sagt, at jeg ønsker mig en ny deodorant, FIFA 12 og et penalhus (ved dog ikke, hvor aktuelt et sådan ønske er for dig)

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #632: 25 Sep 2011, 17:49 »

Jeg fylder også snart 18, så jeg lytter med. Indtil videre har jeg selv sagt, at jeg ønsker mig en ny deodorant, FIFA 12 og et penalhus (ved dog ikke, hvor aktuelt et sådan ønske er for dig)

jeg har også nogle spil også lidt standard tøj (underbukser, bukser, trøjer ikke noget specielt)

Skipper
Gæst

« Svar #633: 25 Sep 2011, 17:51 »

Det gode ved en 18 års fødselsdag er jo at man kan ønske sig lidt dyrere ting end normalt.
fik f.eks. selv en braun shaver.
men ellers så dvd'er, spil og en god ide kunne måske være en fodboldtrøje?

Enged
Gæst

« Svar #634: 25 Sep 2011, 17:53 »

Hvad med et ur? Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #635: 25 Sep 2011, 18:04 »

Tja nu lyder jeg nok en anelse som en gammel forældre, trods jeg ingen børn har, men... hvad med at ønske dig noget til når du flytter hjemmefra?
Da jeg flyttede hjemmefra for 2½ års tid siden (og var derved 18 og et halvt år) så havde min kæreste nogle grundlæggende ting såsom bestik, tallerkner og stuff lige that. Så det var faktisk kun nogle møbler vi skulle ud og købe.
Men nu er sådan nogle køkkenting lidt gay* at ønske sig, så en anden idé ville være at måske ønske sig et gavekort til et sted hvor du kan få dig nogle møbler? Så er du et godt stykke hen af vejen til når du flytter hjemmefra Smiley

Dertil kunne du jo så ønske dig noget som du kunne bruge nu.

Men jeg er bestemt ikke god til at komme med ønsker og folk skal som regel altid presse mig for at få bare lidt ud af mig.

*nu siger jeg godt nok det er gay, men derfor vil det jo stadig være fornuftigt at skaffe sig Tunge

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #636: 25 Sep 2011, 18:16 »

Gay og gay... Du skal jo bruge det, så du er vel en klovn hvis ikke man ønsker sig det Wink

Ku forstår hvis du ønskede dig gavekort til IKEA, sengetøj og nips ting Opstemt

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #637: 25 Sep 2011, 18:32 »

Tja nu lyder jeg nok en anelse som en gammel forældre, trods jeg ingen børn har, men... hvad med at ønske dig noget til når du flytter hjemmefra?
Da jeg flyttede hjemmefra for 2½ års tid siden (og var derved 18 og et halvt år) så havde min kæreste nogle grundlæggende ting såsom bestik, tallerkner og stuff lige that. Så det var faktisk kun nogle møbler vi skulle ud og købe.
Men nu er sådan nogle køkkenting lidt gay* at ønske sig, så en anden idé ville være at måske ønske sig et gavekort til et sted hvor du kan få dig nogle møbler? Så er du et godt stykke hen af vejen til når du flytter hjemmefra Smiley

Dertil kunne du jo så ønske dig noget som du kunne bruge nu.

Men jeg er bestemt ikke god til at komme med ønsker og folk skal som regel altid presse mig for at få bare lidt ud af mig.

*nu siger jeg godt nok det er gay, men derfor vil det jo stadig være fornuftigt at skaffe sig Tunge

Meget god idé når du ikke kender min familie, min onkel har siden vi var 15 givet os ting (fødselsdag og jul) til at flytte hjemmefra, så har næsten allerede det det grundlæggende

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #638: 25 Sep 2011, 18:36 »

Jeg vil nu ikke sige at ønskeseddel lydende sådan her siger 'rigtig mand':
- Rosendahl glas
- Eva Solo tallerken sæt
- Et eller andet bestik

Men tja... men jeg kan jo komme med hvad jeg ønskede da jeg blev udlært som elev.
- De Longhi kaffemaskine
- Skovlyst øl
- 70 cl - 100 cl ølkrus
- Et par gode flasker rødvin
- Brødrister

og så var der vist lidt mere, men ovenstående er nok ikke aktuelt for vores about to be 18-årige festunge Tunge

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #639: 25 Sep 2011, 18:37 »

Meget god idé når du ikke kender min familie, min onkel har siden vi var 15 givet os ting (fødselsdag og jul) til at flytte hjemmefra, så har næsten allerede det det grundlæggende

Ah men det er jo super! Så bliver det ikke dyrt når du skal ud.

Jeg prøver lige at gå i tænkeboksen og se om jeg kan komme på idéer.

Hvad med opsparing til kørekort? Hvis allerede dette er i hus så en til en bil?

Smukke ord

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #640: 25 Sep 2011, 18:38 »

Ah men det er jo super! Så bliver det ikke dyrt når du skal ud.

Jeg prøver lige at gå i tænkeboksen og se om jeg kan komme på idéer.

Hvad med opsparing til kørekort? Hvis allerede dette er i hus så en til en bil?

penge er altid godt jo Opstemt

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #641: 25 Sep 2011, 18:43 »

Ja, det er det da - men mange vil bare ikke give det fordi det er upersonligt og 'de bliver bare brændt af'.
Men hvis du ønsker dig det så synes jeg du skal skrive det på Smiley

Smukke ord

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #642: 25 Sep 2011, 18:43 »

Ja, det er det da - men mange vil bare ikke give det fordi det er upersonligt og 'de bliver bare brændt af'.
Men hvis du ønsker dig det så synes jeg du skal skrive det på Smiley

Så bliver det til dytten Opstemt har I måske nogle ideér til oplevelser og hvor man kan det henne?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #643: 25 Sep 2011, 18:46 »

Hvilke oplevelser tænker du på?

Smukke ord

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #644: 25 Sep 2011, 18:46 »

Hvilke oplevelser tænker du på?

once in a lifetime måske, men lidt sjove, har godt set på de der oplevelsesgavekort, men der var ikke rigtig noget til virkelig sprang mig i øjnene

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 51 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010