home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1228 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gavetråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: Gavetråden  (Læst 95273 gange)
dissing10
Reserveholdsspiller

Sv: Gavetråden
« Svar #615: 27 Jun 2011, 12:40 »

Nu hvor du siger det, så er kruset da godt nok grimt, det havde jeg sgu ikke set før nu  funny Det med at hun ikke bruge krus passer dog ikke, da det er hun drikker kaffe. Men jeg takker endnu engang for dit indspark, Frederik. Jeg sætter mig til at bestille skålen nu  Thumbs Up

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #616: 27 Jun 2011, 12:45 »

Nu hvor du siger det, så er kruset da godt nok grimt, det havde jeg sgu ikke set før nu  funny Det med at hun ikke bruge krus passer dog ikke, da det er hun drikker kaffe. Men jeg takker endnu engang for dit indspark, Frederik. Jeg sætter mig til at bestille skålen nu  Thumbs Up

I forhold til det med kaffen, så er kvinder så hamrende utilregnelige, at det var et sats, om hun drikker kaffe eller ej.  funny
- Jeg er da glad for at jeg kunne bidrage til beslutningen, nu hvor du var i tvivl. Må du have alt held og lykke med både at få bestillingen hjem, selvom det er en meget troværdig hjemmeside, og held og lykke med overdragelse af gaven - jeg håber hun bliver glad for den! Lidt provokerende er den jo!  Djævel

If you can't join them, beat them.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #617: 27 Jun 2011, 12:47 »

Ja, den er noget af et sats, men jeg tror at det falder ud til min fordel og hun ender med at blive glad for den.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #618: 27 Jun 2011, 12:51 »

Ja, den er noget af et sats, men jeg tror at det falder ud til min fordel og hun ender med at blive glad for den.

Hvis I er meget gode venner (måske endda med fordele, som du giver udtryk for), så tror jeg sgu også den falder i god jord. :-)

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #619: 27 Jun 2011, 12:53 »

Vi er rimelig gode venner, dog ikke med fordele, det er bare noget jeg håber på  Grin

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #620: 27 Jun 2011, 12:59 »

Alting har sin start! Opstemt

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #621: 27 Jun 2011, 13:04 »

smykker eller en shopping-tur med alt betalt er sgu den bedste gave dissing Wink. men jeg hvis det ikke var for real madrid logoet så er skålen fedest i min optik.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #622: 27 Jun 2011, 13:42 »

Pengene er der sgu ikke til en af de ting som du nævner, Duff  Ubeslutsom

Enzo
Manager

« Svar #623: 02 Aug 2011, 12:49 »

Hej allesammen.
Jeg holder min 15 års fødselsdag på lørdag, men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal ønske mig udover penge og Björnborg underbukser..  Nogle gode gaveidéer til en 15 årig?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #624: 14 Aug 2011, 22:42 »

Hej Smiley

Min far bliver 50 år på fredag, og som manden der har alt, så ønsker han sig ikke noget :S Jeg kunne derfor godt tænke mig at give ham noget som han rent faktisk ikke behøver, men som kunne være et fedt stykke legetøj for en 50-årig mand Smiley Og jeg ved godt at det dækker over nærmest alle gadgets Opstemt

Hit me Smiley

Pris: max en tusse!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #625: 14 Aug 2011, 22:45 »

Hej Smiley

Min far bliver 50 år på fredag, og som manden der har alt, så ønsker han sig ikke noget :S Jeg kunne derfor godt tænke mig at give ham noget som han rent faktisk ikke behøver, men som kunne være et fedt stykke legetøj for en 50-årig mand Smiley Og jeg ved godt at det dækker over nærmest alle gadgets Opstemt

Hit me Smiley

Jeg tror det ville hjælpe meget, hvis du fortalte lidt om hans interesser og hvilken type han er. Bare sådan kort så folk får endnu flere ideer. Thumbs Up

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #626: 14 Aug 2011, 23:00 »

Hej Smiley

Hit me Smiley

Nu er den her godt nok ikke på lager, men ellers er det da en meget fed gadget. http://www.gadgets.dk/shop/spion-ur-660p.html Man kunne muligvis tage kontakt til dem, for at høre om de får den hjem! Wink

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #627: 14 Aug 2011, 23:05 »

Han kan godt li' elektroniske gadgets og interesserer sig meget for mobiler, pads og alt derunder Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #628: 14 Aug 2011, 23:09 »

Han kan godt li' elektroniske gadgets og interesserer sig meget for mobiler, pads og alt derunder Smiley

Jeg har givet et bud, som umiddelbart passer en smule under emnet?! :-)

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #629: 14 Aug 2011, 23:13 »

Denne fætter er højest sandsynligt nået over dit budget, men du kan da muligvis slå dig sammen med et par andre personer Thumbs Up

http://store.biegertfunk.com/eu/collection-qlocktwo.html/

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 51 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010