home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1130 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gavetråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: Gavetråden  (Læst 95678 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Gavetråden
« Svar #405: 14 Jul 2009, 01:42 »

Den sutter.

Skal I lige have et af mine tricks?

Caspper
Manager

« Svar #406: 14 Jul 2009, 01:42 »

Den sutter.

Skal I lige have et af mine tricks?

Det er lige det den gør..

Lad os høre  Cool

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #407: 14 Jul 2009, 01:43 »

Ja, hvis det er dit trick kan det kun virke  Thumbs Up

Cesc
Gæst

« Svar #408: 14 Jul 2009, 01:48 »

Sæt jeg på sengen kanten med hende. Kig hende hele tiden dybt ind i øjnene, og lad være at flakke med øjnene. Til dem som er lidt generte, så overspil på, at det er meget følsomt for dig at snakke om. Fortæl hende virkelig om dine følelser for hende. Ikke bare, jeg elsker dig, men gå fuldstændig i dybden og beskriv dine følelser for hende til mindste detalje. Du må hellere end gerne overdrive, da det altid virker - og du helt sikkert kan få scoret utallige af billige point på den måde.

Men jo, sørg hele tiden for øjenkontakten - det elsker piger. Og så husk, ikke at snakke med alt for højt toneleje, stille og roligt og vær' helt nede på jorden imens. Kort sagt: Beskriv dine følelser, men brug ikke for lang tid på det (Kommer an på pigen, og dig). Husk også at måske have en lille gave med, efter du har fortalt alt det der!

Jeg kan love jer, den virker hver eneste gang - og er du lidt player (som el birko) - så brug den hver eneste gang! Du scorer gang på gang med det der, naturligvis virker den kun med piger, som du kender lidt i forvejen. Er det en du møder i byen, skal du bare fortælle, hvor flot hendes tøj er, hendes sko og hendes makeup - så virker den der.

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #409: 14 Jul 2009, 01:49 »

Det er godt vi har dig, til at sikre vores fremtidige sex-liv Cesc <33

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #410: 14 Jul 2009, 01:49 »

Ja, det er måske ikke det bedste scoretrick, men det virker nok meget godt...

Caspper
Manager

« Svar #411: 14 Jul 2009, 01:52 »

Sæt jeg på sengen kanten med hende. Kig hende hele tiden dybt ind i øjnene, og lad være at flakke med øjnene. Til dem som er lidt generte, så overspil på, at det er meget følsomt for dig at snakke om. Fortæl hende virkelig om dine følelser for hende. Ikke bare, jeg elsker dig, men gå fuldstændig i dybden og beskriv dine følelser for hende til mindste detalje. Du må hellere end gerne overdrive, da det altid virker - og du helt sikkert kan få scoret utallige af billige point på den måde.

Men jo, sørg hele tiden for øjenkontakten - det elsker piger. Og så husk, ikke at snakke med alt for højt toneleje, stille og roligt og vær' helt nede på jorden imens. Kort sagt: Beskriv dine følelser, men brug ikke for lang tid på det (Kommer an på pigen, og dig). Husk også at måske have en lille gave med, efter du har fortalt alt det der!

Jeg kan love jer, den virker hver eneste gang - og er du lidt player (som el birko) - så brug den hver eneste gang! Du scorer gang på gang med det der, naturligvis virker den kun med piger, som du kender lidt i forvejen. Er det en du møder i byen, skal du bare fortælle, hvor flot hendes tøj er, hendes sko og hendes makeup - så virker den der.

Den kommer jeg ikke til at bruge når jeg skal score en pige.
Jeg snakker da ikke om mine følelser før jeg har scoret hende.
Har hun følelser for mig, fortæller jeg hende om mine.
Har hun ingen, så er den bare ikke længere - så hjælper det jo ikke alligevel.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #412: 14 Jul 2009, 01:52 »

Vores scorerguru Cesc <3

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #413: 14 Jul 2009, 01:56 »

Cesc må jeg ikke blive din Protege(staves)?

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #414: 14 Jul 2009, 01:57 »

Cesc må jeg ikke blive din Protege(staves)?

Vil du være en kunstig hofte på ham, eller hvad siger du?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #415: 14 Jul 2009, 01:58 »

Nej, hans lærling

Cesc
Gæst

« Svar #416: 14 Jul 2009, 01:59 »

Den kommer jeg ikke til at bruge når jeg skal score en pige.
Jeg snakker da ikke om mine følelser før jeg har scoret hende.
Har hun følelser for mig, fortæller jeg hende om mine.
Har hun ingen, så er den bare ikke længere - så hjælper det jo ikke alligevel.

Det virker for det meste her, homie! Altså ikke score, som et længere varende forhold. Score = kort forhold, i min mystiske og fabelagtige ordbog.
Men generelt, tror jeg sgu' at du har ret. Det lyder mest sandsynligt, men brug den sidste linje omkring hendes påklædning, hvis hun ik' har følelser for dig - det elsker hunkønnet at snakke om, og plejer ikke at være noget drenge kommentere - det er mere, flotte øjne, god røv og så videre..

Ser du hende i byen, skal du også sige noget underligt lige når du ser hende: "Hey din prinsesse"/"Hej dit jordbær" - noget positivt, men anderledes - så husker hun dig! Møder du hende engang senere i byen, kommer hun muligvis tilbage til dig og snakker, pånær, hvis hun er fuldstændig afvisende.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #417: 14 Jul 2009, 02:01 »

hahahaha fuck hvor er det konge det her

maaahhh-h-h-h

Caspper
Manager

« Svar #418: 14 Jul 2009, 02:03 »

Det virker for det meste her, homie! Altså ikke score, som et længere varende forhold. Score = kort forhold, i min mystiske og fabelagtige ordbog.
Men generelt, tror jeg sgu' at du har ret. Det lyder mest sandsynligt, men brug den sidste linje omkring hendes påklædning, hvis hun ik' har følelser for dig - det elsker hunkønnet at snakke om, og plejer ikke at være noget drenge kommentere - det er mere, flotte øjne, god røv og så videre..

Ser du hende i byen, skal du også sige noget underligt lige når du ser hende: "Hey din prinsesse"/"Hej dit jordbær" - noget positivt, men anderledes - så husker hun dig! Møder du hende engang senere i byen, kommer hun muligvis tilbage til dig og snakker, pånær, hvis hun er fuldstændig afvisende.

Præcis præcis. Det er bare svært at score, ved at snakke om følelser - fordi når du scorer, så kender du sjældent personen rigtig godt  Thumbs Up jeg scorer da aldrig mine veninder. Dem har jeg et venskab med, ikke forhold. Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #419: 14 Jul 2009, 02:09 »

Hold kæft en genial snak der kører herinde. Efterhånden omhandler det ikke ret meget gaver.. Vi burde at lave en ny tråd, som bare kort sagt hedder "Mandehørm" - eller "Cesc - Scoreguruen over dem alle!"

Nok den med mandehørm. Cesc skal ikke altid være i fokus Wink

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 51 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010