home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1219 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gavetråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: Gavetråden  (Læst 95772 gange)
Caspper
Manager

Sv: Gavetråden
« Svar #345: 14 Jul 2009, 00:39 »

Udover det Cesc, så synes jeg hellere lige vi må se et billede af hende - så vi ved hvad vi har med at gøre Smiley

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #346: 14 Jul 2009, 00:39 »

Ja, det synes jeg også  Grin

Cesc
Gæst

« Svar #347: 14 Jul 2009, 00:41 »

Drenge, drenge, drenge. NicolasFelipe er også total vild efter et billede, men har kun nogen på min mobil. De skal nok komme inden længe..

Kan fortælle det sådan her omkring min gave:
Et guldhjerte jeg fik af min farmor da hun døde. Det betyder sgu' meget for mig, og jeg savner sgu' min farmor meget. Men ja, fortæller hende så hele historien med det og sådan - og at min farmor døde pga. den strejke der. Alt sammen, rigtig stille og rolig. så siger jeg til sidst, at hun gav det her guldhjerte til mig - og nu er det dit.

Thumbs Up Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Caspper
Manager

« Svar #348: 14 Jul 2009, 00:42 »

Mobil - kabel/bluetooth til computer - www.imageshack.us - www.fmfreaks.dk/link-til-gavetråden

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #349: 14 Jul 2009, 00:42 »

Lyder da godt  Thumbs Up På en skale fra 1 til 10 hvor lækker er hun?

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #350: 14 Jul 2009, 00:43 »

Drenge, drenge, drenge. NicolasFelipe er også total vild efter et billede, men har kun nogen på min mobil. De skal nok komme inden længe..

Et guldhjerte jeg fik af min farmor da hun døde. Det betyder sgu' meget for mig, og jeg savner sgu' min farmor meget. Men ja, fortæller hende så hele historien med det og sådan - og at min farmor døde pga. den strejke der. Alt sammen, rigtig stille og rolig. så siger jeg til sidst, at hun gav det her guldhjerte til mig - og nu er det dit.

Du behøver da næsten ikke andre gaver!
Jeg blev våd i trussen da jeg læste det der Tunge

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #351: 14 Jul 2009, 00:44 »

Giv hende en tur i Djurs sommerland, Tivoli.. whatever.
Ellers ville det være en god idé med en ½-1 times massage.

- Hvordan ligger din budget?

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #352: 14 Jul 2009, 00:44 »

Intet mindre end smukt Hr. Charmetrold Wink Opstemt

Men synes du skal lave noget anderledes, hvis i nu skal ud. Noget andet end f.eks. biftur.

Det med hjertet går lige i truzzen på hende - forvent dit livs nat  Kys hehehe

Caspper
Manager

« Svar #353: 14 Jul 2009, 00:45 »

Sådan kan du jo ikke stille det op?

Hvad er 1? Hvad er 10? Vi ved jo ikke om du mener Dronningen er en 10'er, eller det er Jessica Alba niveau der er en 10'er.

Enged
Gæst

« Svar #354: 14 Jul 2009, 00:46 »

Cesc@
Så håber jeg fandme at den pige er en som du holder ved Wink Eller at hun giver dig det guldhjerte tilbage hvis i slår op Grin
Jeg synes det er lidt vildt at du giver hende sådan noget stads når i ikke er ældre end i er, jeg går ud fra at hun er på din alder Wink.
Men ellers så fiks da en romantisk dag, du kan jo lave noget mad til hende, hvis du ikke er fuldkommen mongol i et køkken, også kan du også give hende hjertet.
Ellers slår en picnic sikkert heller ikke fejl Wink

Cesc
Gæst

« Svar #355: 14 Jul 2009, 00:47 »

Har set mange som er lækkere, men altså, hun er sgu' fantastisk.

Vel en 7'er måske... Indvendig er det vel en soleklar 10'er..

Giv hende en tur i Djurs sommerland, Tivoli.. whatever.
Ellers ville det være en god idé med en ½-1 times massage.

- Hvordan ligger din budget?

Kan vel ca. skyde 250 af, men ligger lidt tom i lommen for tiden. Har købt så meget nyt tøj på det seneste, men man skal jo være fresh her i sommerferien!
Det nederste overvejer jeg kraftigt, og hun kunne vel komme en smut med i Megascope...  

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #356: 14 Jul 2009, 00:47 »

10 er Jessica Alba og Megan Fox, 1 er ja find selv på en eller anden klam kælling

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #357: 14 Jul 2009, 00:49 »

Græder  Græder
Du gør mig blød i knæende, din gamle scorertrold Niko  Græder

Cesc
Gæst

« Svar #358: 14 Jul 2009, 00:51 »

Cesc@
Så håber jeg fandme at den pige er en som du holder ved Wink Eller at hun giver dig det guldhjerte tilbage hvis i slår op Grin
Jeg synes det er lidt vildt at du giver hende sådan noget stads når i ikke er ældre end i er, jeg går ud fra at hun er på din alder Wink.
Men ellers så fiks da en romantisk dag, du kan jo lave noget mad til hende, hvis du ikke er fuldkommen mongol i et køkken, også kan du også give hende hjertet.
Ellers slår en picnic sikkert heller ikke fejl Wink

Jeg er 100 % sikker på, at hun giver mig hjertet tilbage når det stopper.. Så derfor tror jeg godt, at jeg roligt kan give det til hende.

Tja, ved sgu' ikke om det er vildt. Jeg føler bare, at det viser, hvor meget hun betyder for mig. Om jeg så er 15 eller 25 er sgu' lige meget. Ved det er ligmed hendes hjerte total, at jeg giver hende sådan noget - og med mit sprog sammetid, uh yeah. Så er den sikret..

Jeg har faktisk hjemkundskab som valgfag, og er rimelig habil i et køkken - så kunne da være en chillern idé! Bøf er min specialitet - det kan jeg sgu' finde ud af!

Pepe
Gæst

« Svar #359: 14 Jul 2009, 00:54 »

Den tur du giver hende der er da mere end nok, Cesc, din lille charmetrold Wink

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 51 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010