Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Creative ZEN X-FI Biletter til D-A-D koncert Parafume og deo fra Lacoste Hvid hættetrøje med lynlås og sortestriber fra H&M Jussie Adlder Olsen: Fasandræberne Den nye krimi af Liza Marklund Et bælte Skjorte og t-shirt sæt
Det var vidst det
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Jeg har fået nogle dejlige ting:
En dejlig varm vinter jakke - Everest. DVD - Og det var Danmark DVD - Morten & Peter En Brøndby skraldespand Parfume - Lacoste den røde. Aftershave Gavekort - og der skal købes David Nielsens 'Sorte svin'
|
|
|
|
|
|
|
|
Mart
|
|
Jeg har skam fået nogle gode gaver
En kasse vinglas en Bademåtte og nogle ting min datter har lavet men det allervigtigste min gave til mig selv en PS3
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Fik mig et Garmin 305 løbeur med indbygget gps - som må siges at være den bedste gave. Ses til Copenhagen Maraton 09' d. 24 maj
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
FM 2009 Kings of Leon - Only by the night (cd) The Killers - Day & Age (cd) Magtens Korridorer - Friværdi (cd) G-Star skjorte 3x Diesel t-shirts Harry Potter og Fønixordenen (så har jeg alle sammen) ToS strømper Hugo Boss deo Tommy Hilfiger deo og parfume Langt Fra Las Vegas (sæson 1) Halstørklæde
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
DVD: Mickybo and me DVD: Klovn (3. sæson) Brøndby hjemmebanetrøje (3, Schlebrügge) Barca fodboldstrømper Bog: Frankie boy (Frank Andersen biografi) Bog: Sorte Svin (af David Nielsen) Et par handsker til at spille udendørs fodbold med DVD: Green Street Hooligans (den skal dog byttes, da jeg ikke gider at have den samme film to gange) Badekåbe
Det var sku godt i år!
EDIT: Plus mandelgaven som var et brætspil.
|
|
« Seneste Redigering: 25 Dec 2008, 11:29 af BenMusalho »
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Sorte Svin *2 Myten bag don ø Gus Hansen GTA IV til XBOX FIFA09 til XBOX Puma shorts+t-shirt Thomas Hartmann - Extro Spekt Hummel sportstaske. Gavekort til Matas. Calvin Klein parfume. ID Voks. Vasketøjskurv.
|
|
|
|
|
|
|
|
adam93
|
|
Sorte Svin 2x Golf wedge (Titleist Spin Milled) 2x Polo Comedy Kuren Omar Marzouks nye dvd. Trøje 2x bjørn borg underbukser Lidt penge Skihandsker.
|
|
|
|
|
|
|
|
naRf
|
|
1. Paul Smith badekåbe 2. Blood Diamond (Blu-ray) 3. Band of Brothers boks (Blu-ray) 4. HDMI-stik 5. Lækkert skak-spil 6. Tommy Hilfiger hjemmesko 7. Paul Smith t-shirt 8. Klovn 5. sæson 9. Klovn-spillet 10. Skjorte fra Tommy Hilfiger 11. Indianapolis Colts trøje med nr. 87 - Reggie Wayne
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg havde sgu en god høst! PS3 + FIFA09 200,- Dansk Fodbold 2008 bogen Morten og Peter DVD ...og det var Danmark FCK Sweatshirt
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Håndvægte Bezzerwezzer Danmarkskort Stand Up-boksen 2900 Hapiness S1 (kald mig feminin) Vejle Boldklub-håndklæde D&G-underbukser Jelling Musikfestival-billet \o/
|
|
« Seneste Redigering: 25 Dec 2008, 12:03 af LAge »
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
Jakke Samsøe samsøe slipover Rubberduck tørklæde div. gavekort (Kolding storcenter, matas) g-star t-shirt Buzz (ps3) Bjørn Borg Tights alt i alt en godkendt gavehøst... gav selv Billi Bii sko til kæresten dog fødselsdagsgave hun har fødselsdag den 24 . pung kæreste kjole kæreste bog kæreste smykker kæreste' håndstøvsuger, sommer sæson 1 samt varmepude forældre krøllejern til søster og en brødrister til morfar og kone mener jeg købte den ikke selv hehe lige hvad jeg kan huske
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Diesel trøje Tiger of Sweden bukser 2 Copa t-shirts Nye tallerkner 2 parfumer Hvidt Konrad bælte Halstørklæde 2000 fordelt på 3-4 gavekort 4 par underbukser 12 par strømper Windbreaker til fodboldtræning Så jeg er skam også kommet godt fra julen
|
|
« Seneste Redigering: 25 Dec 2008, 20:14 af Søgaard »
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Har også fået en masse men det fedeste var da FM 09 et razer tastatur og Jeppe rapp cd
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nogle forskellige t-shirts. Et par bukser. 2 parfumer Gavekort på 500 kr. Far Cry 2 og Little Big Planet til PS3 Dualshock 3 controller (PS3) The Julekalender på DVD. Og så en check med et beløb, jeg ikke vil oplyse.
|
|
|
|
|
|
|
|