AC Horsens-Viborg F.F.
-----9-----24-----
--------10--------
-7-------------18-
--------15---------
--25---22-3---8--
---------1---------
12. min. Sule spiller den frem til lodberg, og han slår den ind over til Besart Berisha og... han header den lige over mål...
23. min. Dos Santos for fintet en mand og slår den ud til David Rasmussen, som slår den ind over. Nej han trækker ind i banen og skyder... Men Jochumsen for bokset den ud i føderne på Mota som sikkert kan gøre det til 1-0...
31. min. En lang bold op til Sule som for skubbet Andie væk og skyder... men sikkert reddet af Alvbåge...
45. min. PAUSE
De andre kampe:
48. min. Dos Santos er ude på en dribble tur som ender med at han spiller Mota HELT fri og mota kan scorer sit andet mål i kampen.
52. min. igen er Sule på spil men denne gang spiller han bolden hen til Lodberg som knalder den over et helt frit mål!
73. min. der er frispark 24 meter ude fra og Lodberg skyder den helt op i hjørnet og MÅL. Flot mål af Lodberg
89. min. Andie fælder Sule inde i feltet og Andie får et tidligt bad. De har valgt Lodberg til at tage sig af det og han skyder sikkert helt ned i venstre hjørne... MÅL...
90. min. SLUT
De andre kampe:
Esbjerg-OB 1-1. S.Berg 0-1, J.Lucena 1-1.
FCN-SønderjyskE 3-2. M.Junker 1-0, P.Sand 1-1, M.Junker 2-1, T.Rathe 2-2, M.Junker 3-2.
Silkeborg-AGF 1-0. I.Alkhag 1-0.
AaB-FCK 2-2. R.Wurtz 1-0, M.Ericsson 2-0, Alvaro 2-1, Allbäck 2-2.
Brøndby-FCM 3-1. M.Skoubo 1-0, M.Retov 2-0, Agger 3-0, D.Nielsen 3-1
AC Horsens-Viborg F.F. 2-2
23. min. J.Mota.
48. min. J.Mota.
52. min. N.Lodberg.
89. min. Rødt til T.Andie.
89. min. N.Lodberg på straffe.
TV3+:
"Manuel Tuledo hvad siger du til den uafgjorte kamp i dag?"
Manuel Tuledo:
"Jeg kan ikke sige andet end at det er dybt ufortjent og vi burde havde hævet den her kamp hjem med alle 3 point."
TV3+
"Thomas Andie ser rødt idag. Hvad er din mening om det?"
Manuel Tuledo:
"Det har jeg ingen kommentarer til. Jeg vælger at se på det positive..."
Niels Lodberg blev matchvinder idag med sine 2 mål...