|
Runddreng
|
|
Har en svaghed for danske spillere. David Jensen og David Boysen hentes stort set altid. Ved ikke hvorfor. Boysen kan sagtens gå hen og blive en ganske god angriber!
Eller så prøver jeg at holde mig fra de samme køb igen og igen. Prøver også ofte at hente spillere fra samme land, som klubben jeg styrer. Lukaku, Rene Adler, Sakho kan jeg dog ikke holde mig fra, hvis prisen er rigtig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Numquam Moribimur
|
|
Jeg ønsker meg alltid Igor Akinfeev, synes det er utrolig at han IRL ennå spiller i den russiske serien. Ellers er Sakho, Marin, Kroos, Doyle og Saivet spillere jeg er er svak for.
|
|
|
|
|
|
A devil in red
|
|
|
|
saviermaten
Lilleputspiller
|
|
Jeg kan personligt anbefale Hlousek og Bakar. Sindssygt gode spillere, og de er efterhånden blevet spillere som jeg køber hver gang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
til hvilke priser?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
Alle Priser ?? Jeg er lige startet med Birmingham og vil gerne ha lidt godt til truppen 
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|
|
guldfck
|
|
Alle Priser ?? Jeg er lige startet med Birmingham og vil gerne ha lidt godt til truppen  Du helt klart købe Milan Badelj fra Dinamo, kan fås for 20 mio højest og er god nok til at spille med barca 
|
|
|
|
|
|
PSN: Guldfck
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Køber altid Wilson hvis jeg kan få ham til klubben. en af de bedste spilller i spillet synes jeg..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
Køber altid Wilson hvis jeg kan få ham til klubben. en af de bedste spilller i spillet synes jeg..
Hvem Wilson ??
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hvem Wilson ??
Danny wilson 17 år gammel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
Danny wilson 17 år gammel
Ham vil jeg lige kigge på til mit Paris hold så 
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|
|
Aarhus Fremad
|
|
Jeg køber altid Danny Olsen fra FC Midtjylland. Han passer ind i min taktik og laver ufattelig mange assists. Spiller stabilt og brokker sig ikke over at ryge på bænken engang i mellem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dagge
|
|
Jonathan dos Santos (Barcelona) Thiago (Barcelona) Gai Assulin (Barcelona) Tobias Linderoth Christian Eriksen (Ajax) Lacina Traoré (CFR Cluj) Yannick Djaló (Sporting CP) Det er nogen af de spillere jeg tit henter, mest med FCK 
|
|
|
|
|
|
-->FCK<--
-->Man Utd<--
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
nordtveit og zanka til forsvaret og krivets goer dt ogsaa altid godt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Korrekt har selv lige fået 520 mil for ham i mit Brøndby save..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Korrekt har selv lige fået 520 mil for ham i mit Brøndby save..
det var da også lidt vildt... kan vi få et ss på dit hold??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|