home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 507 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 268264 gange)
MR. Baun
Reserveholdsspiller

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1005: 30 Maj 2011, 18:47 »

Eftersom det er en støvle i den nye kollektion fra Adidas og blot er forudbestilling på nuværende tidspunkt, så er jeg sikker på at du vil kunne vælge din størrelse igen, når vi kommer hen omkring datoen, hvor Unisport får dem på lager.

Jeg har faktisk skrevet med dem idag, og han sagde han ikke regnede med at få dem på lager igen... Skuffet

Søgaard
Gæst

« Svar #1006: 30 Maj 2011, 18:57 »

Jeg har faktisk skrevet med dem idag, og han sagde han ikke regnede med at få dem på lager igen... Skuffet
Oh well, så er det nok en støvle, som de kun får hjem i et meget begrænset antal. Hvis du er interesseret i nogenlunde den samme støvle i læderudgaven, så har www.prodirectsoccer .com dem på lager i flere af de store størrelser.

Efter at have kigget på flere andre sider: Har jeg ikke kunne finde andre som har blackout modellen i plastikudgaven.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2011, 19:01 af Søgaard » Logged

SilasBelli1998
Gæst

« Svar #1007: 30 Maj 2011, 19:01 »

Er der nogen der har erfaringer med denne støvle? http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/636/id/56203/Select_Milano_FG_Hvid_TILBUD.html
Overvejer lidt at købe den da den er sat så meget ned, men ved ikke rigtig hvor god den er Smiley

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #1008: 30 Maj 2011, 19:19 »

Oh well, så er det nok en støvle, som de kun får hjem i et meget begrænset antal. Hvis du er interesseret i nogenlunde den samme støvle i læderudgaven, så har www.prodirectsoccer .com dem på lager i flere af de store størrelser.

Efter at have kigget på flere andre sider: Har jeg ikke kunne finde andre som har blackout modellen i plastikudgaven.

Tak for det!

Har faktisk kigget på den gamle model, som er blackoutet i læder!
Den er også super dejlig!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1009: 31 Maj 2011, 20:11 »

Nu skal det selvfølgelig være helt op dig selv, men jeg synes sgu du skal vælge lædermodellen. :-)

For mig at se, er AdiZero i læder, (som jeg selv ejer) langt bedre end i det syntetiske materiale. Den vejer oveni købet nok 10 gram mere, så vægten ser jeg ikke som en undskyldning. Wink

Men det er selvfølgelig helt op til dig selv, og hvis du hellere vil have den syntetiske udgave, skal du selvfølgelig vælge den.

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #1010: 01 Jun 2011, 17:37 »

FMFreaks inside you.

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #1011: 01 Jun 2011, 17:58 »

Det er nogle rigtige gode støvler, men nu ved jeg ikke hvor meget du spiller og sådan, men hvis du spiller meget er den en rigtig god støvle Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1012: 04 Jul 2011, 23:34 »

I dag modtog jeg så de Under Armour-støvler jeg valgte at købe. Under Armour er måske ikke kendt af mange, men det er et mærke, som både laver skind og microfiber støvler. Deres store vægt, ligger på komforten, og det var også derfor jeg valgte Under Armour. Jeg har en del problemer med mine fødder, og har meget hjælp ved en fysioterapeut, som komforten vægtede højt hos mig. Den er rigtig skøn at have på foden, og i morgen regner jeg med at spille lidt i dem. Jeg har valgt deres skindmodel. Deres støvler er sat utrolig meget ned i pris, selv om kvaliteten er yderst fremragende.

http://www.prodirectsoccer.com/Products/Under-Armour-Dominate-Pro-Firm-Ground-Mens-Football-Boots-White-Graphite-Blz-20308.aspx

N17
Manager

« Svar #1013: 07 Jul 2011, 21:34 »

Hvordan er størrelserne i UA, Jakob?

Overvejer dem selv, men er lidt i tvivl ang. størrelser ift f.eks. Nike

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Søgaard
Gæst

« Svar #1014: 07 Jul 2011, 21:49 »

Jeg gik et halvt nummer ned, da jeg gik over til Under Armour Create Pro i forhold til Nike T90 Laser og CTR360.

Omkring pasform, så minder de mere om Adidas støvler end Nike støvler, men jeg havde dog absolut ingen problemer med overgangen, selvom jeg førhen altid spillede i Nike.

N17
Manager

« Svar #1015: 07 Jul 2011, 21:52 »

Jeg har mest spillet i Nike Tiempo Legend eller Puma King, hvilket også er to forskellige pasforme, men de passer begge til mine fødder, mens jeg ikke er super god til Adidas mere, selvom det tidligere var min foretrukne støvle.

Jeg overvejer meget at bestille et par fra prodirectsoccer til den pris de har nu Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #1016: 07 Jul 2011, 22:00 »

Nogen som har erfaringer med Puma Velocity 1.11 eller 1.10 SL? :-D
-Mine fødder er bedst til de Puma støvler, har i hvert fald aldrig spillet i en bedre støvle en Puma Velocity 1.08, og vil gerne fortsætte i Velocity genren. Men har bare ikke kunne finde SL modellen nogen steder?!
-Mine alternativer ville være Nike Tiempo IV eller Adidas Adipower, har i ellers nogen gode råd, har spillet central midt, men skal på efterskole her efter ferien, og aner derfor ikke hvad plads jeg ender på :-D

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1017: 07 Jul 2011, 22:14 »

Jeg købte dem i samme nummer, som mine andre støvler, og de passer perfekt. Men som Søgaard nævner, så er han gået et halvt nummer ned, så det er nok lidt forskelligt fra person til person.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #1018: 21 Aug 2011, 21:35 »

Hej freaks.
Jeg går med tanken om at starte med fodbold igen, efter 2-3 års pause. Har tidligere haft et par Adidas F50 som støvler, men disse fik jeg konstant vabler i. Kan i anbefale et par gode målmandsstøvler? Har kigget lidt på denne her støvle i læder

http://www.fodboldexperten.dk/adidas-f50-adizero-laeder-fg

Nogen der har erfaringer med den?
Derudover vil jeg høre om nogen kan anbefale nogle målmandshandsker som er gode all-round, dog med et godt grip...

/MadzeN92

Søgaard
Gæst

« Svar #1019: 21 Aug 2011, 21:41 »

Hej freaks.
Jeg går med tanken om at starte med fodbold igen, efter 2-3 års pause. Har tidligere haft et par Adidas F50 som støvler, men disse fik jeg konstant vabler i. Kan i anbefale et par gode målmandsstøvler? Har kigget lidt på denne her støvle i læder

http://www.fodboldexperten.dk/adidas-f50-adizero-laeder-fg

Nogen der har erfaringer med den?
Derudover vil jeg høre om nogen kan anbefale nogle målmandshandsker som er gode all-round, dog med et godt grip...

/MadzeN92
Målmand og Adizero klinger ikke rigtig i mine ører. Jeg forstår ikke målmænd, som vælger at spille i letvægts, da letvægtsstøvlens styrker egentlig ikke er vanvittig relevante for en målmand.

Hvis Adidasstøvler er støvlerne, som passer din fod bedst, så ville jeg nok hellere kigge efter et par Copa Mundial, som er en solid læderstøvle, hvor du ikke nødvendigvis får en blå negl, hvis du bliver trådt over tæerne på et hjørnespark.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 21:43 af Søgaard » Logged

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010