home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 268482 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #915: 19 Feb 2011, 12:21 »

Nogle der evt. har eller har haft Predator, som kan sige noget om hvordan den er at løbe i og skyde med og så videre? Smiley

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #916: 27 Feb 2011, 13:02 »

Jeg vil gerne have et par nye kampstøvler, jeg vil gerne have en støvle som alle ikke render rundt i, men den skal stadigvæk være en kanon god støvle. Har dem her i kikkerten, er der nogen herinde der har erfaring med støvlen eller andre bud på hvad der ville være godt?
http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1608/id/57384/Mizuno_Supersonic_Wave_FG.html

Fernando
Gæst

« Svar #917: 27 Feb 2011, 13:30 »

Nogen der kender gode støvler til en midtbanespiller - Nogle støvler, som jo er behagelige at spille i, gode at skyde og aflevere i. Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #918: 27 Feb 2011, 13:36 »

Adidas Adipure! Den bedste støvle jeg har haft :-)

Fernando
Gæst

« Svar #919: 27 Feb 2011, 13:38 »

Har faktisk selv haft dem, men var faktisk ikke begejstret. De var gode at løbe i og aflevere med, men jeg skød forfærdeligt i dem. heh. Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #920: 27 Feb 2011, 13:41 »

Har faktisk selv haft dem, men var faktisk ikke begejstret. De var gode at løbe i og aflevere med, men jeg skød forfærdeligt i dem. heh. Cool
Så er dig der er noget galt med :-D Det er jo ikke støvlen der afgøre, om du skyder godt eller dårligt.

Fernando
Gæst

« Svar #921: 27 Feb 2011, 13:46 »

Jamen nu skyder jeg mega godt! :-DDD

Fernando
Gæst

« Svar #922: 27 Feb 2011, 13:52 »

lige i øjeblikket har jeg de gule Adizero, men har fået et godt øje til de lysegrønne Predator. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #923: 27 Feb 2011, 13:54 »

Jeg vil anbefale Predator, AdiPure, World Cup/Copa Mundial eller Nike CTR 360. De er de støvler der hele tiden går igen ved mig. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #924: 27 Feb 2011, 13:55 »

Jeg vil gerne have et par nye kampstøvler, jeg vil gerne have en støvle som alle ikke render rundt i, men den skal stadigvæk være en kanon god støvle. Har dem her i kikkerten, er der nogen herinde der har erfaring med støvlen eller andre bud på hvad der ville være godt?
http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1608/id/57384/Mizuno_Supersonic_Wave_FG.html
Jeg synes faktisk denne model er rigtig fed. Jeg kender den dog ikke selv, og den kan væe svær at prøve i butikkerne. Den ser dog rigtig fed og lækker ud. :-)

Fernando
Gæst

« Svar #925: 27 Feb 2011, 14:03 »

Nogle der ved hvor man kan købe Predator i en butik og ikke på internettet?

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #926: 27 Feb 2011, 14:05 »

Sportsmaster har den på tilbud til 999,-

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #927: 27 Feb 2011, 14:07 »

Nogen der kender gode støvler til en midtbanespiller - Nogle støvler, som jo er behagelige at spille i, gode at skyde og aflevere i. Smiley
Det er en smagssag - det kommer stærkt an på hvad for en type du er, hvilke attributter du har din force i, hvad du hvad du har spillet i før mm.
Selv er jeg utrolig glad for letvægtsstøver - og kan se at du spilleri AdiZero pt(tager jeg fejl?). Mercurial har altid været en favorit - dejlig lette og jeg har det godt i dem. Men for at komme med en opsummering ville jeg nok anbefale dig en letvægtsstøvle.
Har ikke kunnet vænne mig til andet efter jeg har spillet med disse - selvom det ikke er mange gram der er til forskel, synes jeg andet virker tungt Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #928: 27 Feb 2011, 14:09 »

Så er dig der er noget galt med :-D Det er jo ikke støvlen der afgøre, om du skyder godt eller dårligt.

Det passer ikke helt. Selvfølgelig er støvlerne ikke altafgørende, men ingen tvivl oml, at de gør en forskel. Jeg spiller selv i Nike Mercuria, som giver speed. De er lette, og derfor har jeg lettere ved at udføre driblinger, hvis jeg f.eks. sammenligner med Nike T90, som er en helt anden støvle. Komforten er forskellig fra støvle til støvle, og fødderne og den måde du spiller på, har en afgørende rolle i støvlevalget. Måden støvlen er designet på, er ofte for at lokke kunden, da en skrigende farve tit er mere tiltrækkende end en gammel sort Hummel støvle. Dog kan små specifikke detaljer på støvlen også være med til, at sikre en god stabilitet i støvlen. Nogle støvler er f.eks. lavet til den tunge midtbanespiller, som løber meget og skal forsøge sig med langskud. Så er komforten jo virkelig vigtig. De offensive spillere, som har brug for speed og power, skal nok vælge en letvægter støvle.

Fernando
Gæst

« Svar #929: 27 Feb 2011, 14:13 »

Tjaa er nu også glad for disse letvægtsstøvler, men synes bare ikke de holder så længe...Men støvler som Adipure har jeg bare aldrig kunnet vænne mig til.

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010