home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 270194 gange)
Grønthandleren
Gæst

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #390: 09 Aug 2008, 02:02 »

Det gik over for mig efter 2-3 kampe og dobbelt så mange træninger. Det er bare at putte vabelplaster på også fortsætte. Jeg brugte dem både til træning og kamp, selvom man påstår, at det kun er kampstøvler, og jeg havde ingen problemer med hverken dem eller fødderne efter starten.

DU har lige reddet min dag! Grin
Det er netop den samme position jeg står i nu nemlig. Jeg træner og spiller kamp i dem, da jeg har fået at vide at de godt kan holde til det. Desuden holder jeg dem godt ved at rengøre dem grundigt efter hver gang jeg har brugt dem.
Sidste træning gjorde det nas, men jeg tænkte bare fuck det og spillede videre. Og endda uhæmmet. Men jeg må se at få erhvervet mig noget vabelplaster. Tusind tak for din hjælp, og også stor takt til alle jer andre der hjalp til. Mange tak Wink

Grønthandleren
Gæst

« Svar #391: 09 Aug 2008, 02:02 »

Spiller du stadig i støvlerne eller er de blevet for slidte? Og hvor lang tid gik der, hvis det var tilfældet? Cool

søgaard
Gæst

« Svar #392: 09 Aug 2008, 02:04 »

@Grønt: Der kan gå rigtig lang tid, men der kan også sagtens kun gå 1-2 træninger/kampe før de sidder som de skal, og ikke giver vabler. Jeg havde problemer med mine de første 4-5 træninger, hvor jeg højest trænede ½ time i dem, før jeg skiftede til mine gamle støvler. Men efter disse 4-5 træninger har der ikke været nogle problemer. Der er dog et par stykker fra min hold, som også har dem. Den ene har haft dem ligeså længe, som mig, men har stadig problemer med vabler, han er dog kommet af med problemet, ved at smøre massere af vaseline i hælen og sætte massere af tape for, der hvor den giver vabler (især på hælen). Den anden investerede i de hvide for nogle uger siden, og har så store problemer, at han har droppet dem igen, da de gennemblødte en almindelig tennissok og en fodboldstrømpe, efter en træning på 1½ time blot.
Spiller du stadig i støvlerne eller er de blevet for slidte? Og hvor lang tid gik der, hvis det var tilfældet? Cool
Mine er allerede rimelig slidte og har en del skrammer efter og have brugt dem til samtlige kampe i foråret, og en del træninger. Men de burde kunne holde en hel sæson, men de bliver ikke ved med at være kønne Smiley
« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 02:06 af søgaard » Logged

Grønthandleren
Gæst

« Svar #393: 09 Aug 2008, 02:08 »

Holy fuck! Opstemt En hel tennissok og en fodboldstrømpe! Så galt har jeg det dog ikke. Heldigvis, men tak. Så kan jeg regne ud at det vil sige at det er forskelligt fra person til person. Hm. Men ja. Jeg tror at jeg køber noget vableplaster og så pakker jeg det godt ind i tape inden jeg skal spille Smiley
Tak for hjælpen, Søgaard. Du har efter hånden hjulpet mig et par gange herinde, hvilket jeg sætter stor pris på! Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #394: 09 Aug 2008, 02:16 »

Så lidt Smiley Det var selvfølgelig kun omkring hælen, han havde blødt igennem, og ikke hele sokken han havde gennemblødt, hvis du skulle have fået den opfattelse Wink Men vi kiggede noget, da han tog støvlerne af, og hans hæl var fuldstændig rød (normalt var begge strømper hvide, både tennissokken og fodboldstrømpen). Vabelplastre er vist ret dyre, så vidt jeg husker, så næste skridt ville måske være den mere alternative løsning, som ham fra mit hold fandt på, med vaseline i kanten af fodboldstøvlen og massere af tape på hælen, hvor vablerne plejer og komme Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #395: 09 Aug 2008, 02:21 »

Hm, nu spørger jeg måske dumt. Men hvad hjælper det med Vaseline? Får det støvlen til at vende sig til foden hurtigere eller renser det sårene efter vablerne? Jeg ville udmiddelbart tro at man svupper rundt i støvlerne hvis Vaseline er i? Men det ladet det ikke til? Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #396: 09 Aug 2008, 02:28 »

Jeg har ladet mig fortælle, at det mindrer friktionen mellem støvlen og foden, således, at der ikke opstår vabler, men om det er rigtigt, ved jeg ikke Smiley Men når du først har fået vablerne, så er der ikke andet og gøre en vabelplaster på det, når du spiller fodbold.
Nu ved jeg ikke, om du har spillet i støvlerne, mens der er har været rigtig varmt ? For ellers så venter der en "glædelig" overraskelse, da dine fødder begynder og brænde, inden første halvleg er spillet, da fødderne slet ikke kan komme af med varmen. Jeg har spillet i mine støvler i ca. 30 graders varme, og kan sige, at det ikke kan anbefales! Jeg var rigtig glad for jeg havde taget et par ekstra støvler med den dag, ellers havde jeg ikke fuldført kampen Tunge

Grønthandleren
Gæst

« Svar #397: 09 Aug 2008, 02:31 »

Haha! Opstemt Hvordan mon Robinho har det nede på de varme baner i Spanien? Rullende Øjne
Men mange tak. Dog tror jeg ikke jeg får brugt dem i 30 graders varme i år. Heldigvis, kan jeg forstå Opstemt

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #398: 09 Aug 2008, 02:36 »

Hvilke støvler snakker vi om ? xD

Jeg spiller selv i Copa Mondial (stav) og jeg kan varmt anbefale dem, der går kun et par træninger så er den formet helt som foden, og det synes jeg giver en rigtig god boldfornemmelse, dog er der lidt ulempe ved dem, det er ægte skind så de skal gøres rent efter hver gang næsten. Jeg har kun haft vabler med disse støvler 2 gange, første gang var første træning med dem, næsten uundgåeligt for mig ikke at få vabler første gang, anden gang var til lions cup hvor jeg spillede i bagende hede 2 dage i træk xD

EDIT: hvis det er den 'nye' (nye og nye, nyeste model tror jeg det er) nike støvle, kan det så ikke have noget at gøre med at støvlen er meget smal, i hvert fald efter min mening, og en syntetisk støvle gir sig meget lidt, det må der også være noget om, men ved det ikk, det er bare et rent skud i tågen..
« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 02:40 af naitsirhc » Logged

søgaard
Gæst

« Svar #399: 09 Aug 2008, 02:37 »

Haha! Opstemt Hvordan mon Robinho har det nede på de varme baner i Spanien? Rullende Øjne
Men mange tak. Dog tror jeg ikke jeg får brugt dem i 30 graders varme i år. Heldigvis, kan jeg forstå Opstemt
I Spanien spiller de altid om eftermiddagen eller om aftenen, og derfor er solen ikke så skarp, og så brænder ens fødder nok knap så meget, men han må absolut have varme fødder, måske er det derfor de kan bevæge sig så hurtigt Wink
Vi snakker om Mercurial Vapor IV Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #400: 09 Aug 2008, 02:40 »

Det er nu ikke Adidas Copa Mundial vi snakker om, men derimod Nike Mercurial Vapor IX Peace

I Spanien spiller de altid om eftermiddagen eller om aftenen, og derfor er solen ikke så skarp, og så brænder ens fødder nok knap så meget, men han må absolut have varme fødder, måske er det derfor de kan bevæge sig så hurtigt Wink
Hahaha! Ja, det kunne være en mulighed Grin
Men, ja. Det er rigtig nok at de først spiller om aftenen, men de træner jo tit omkring kl. 12 om formiddagen, og når de spiller kamp er det jo, som sagt, stadig hedt Opstemt

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #401: 09 Aug 2008, 02:42 »

Det er nu ikke Adidas Copa Mundial vi snakker om, men derimod Nike Mercurial Vapor IX Peace
hvis det er den 'nye' (nye og nye, nyeste model tror jeg det er) nike støvle, kan det så ikke have noget at gøre med at støvlen er meget smal, i hvert fald efter min mening, og en syntetisk støvle gir sig meget lidt, det må der også være noget om, men ved det ikk, det er bare et rent skud i tågen.. kunne det evt være et bud på hvorfor man får vabler?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #402: 09 Aug 2008, 02:44 »

Nej. Altså. Støvlen er lavet sådan at den indretter sig efter din fods former, hvilket tager lidt tid og under den periode kan den godt give et par vabler Smiley

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #403: 09 Aug 2008, 02:48 »

Nårh okay, men det var bare da jeg prøvede den, godt nok et lille stykke tid siden, syntes jeg den føltes meget smal, men vidste ikk det med at den former sig efter foden Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #404: 12 Aug 2008, 08:40 »

Det er nu tid til at have et par nye støvler, da de gamle er ved at være slidte. Har kigget på dem her men de er ikke i min størrelse, og jeg sendte en mail til Unisport, men fik svar tilbage på at Adidas ikke havde flere på lager.

Nogen der ved hvor jeg kan finde dem henne?

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010