home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1308 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 257280 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #180: 18 Mar 2008, 12:54 »

Så har jeg bestilt et par støvler på Unisport.dk Mit efternavn kommer til at stå på støvlen. Det bliver bare max nice!!! xD
Det kan være, der sniger sig et par billeder herind, når de er i mine hænder.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #181: 18 Mar 2008, 12:57 »

Absa: Har prøvet de støvler Smiley De er utroligt lækre, men der er en detalje, jeg ikke bryder mig om: Den lille balanceting der er i sålen er ikke ret behagelig imo Skuffet Qualy, men designet kunne være bedre.. Men du får ikke bedre kvalitetstøvle på markedet

absalonsen
Gæst

« Svar #182: 18 Mar 2008, 13:00 »

Absa: Har prøvet de støvler Smiley De er utroligt lækre, men der er en detalje, jeg ikke bryder mig om: Den lille balanceting der er i sålen er ikke ret behagelig imo Skuffet Qualy, men designet kunne være bedre.. Men du får ikke bedre kvalitetstøvle på markedet

Det er godt at høre. Smiley Hvordan er den ubehagelig? Er det noget der presser op i din hæl, eller hvordan..?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #183: 18 Mar 2008, 13:02 »

Det er godt at høre. Smiley Hvordan er den ubehagelig? Er det noget der presser op i din hæl, eller hvordan..?
Ubehagelig er måske et dumt ord. jeg synes bare den kuglelignende ting var underlig under foden, fordi den løb rundt.. Men jeg tror det virker godt, npr man vender sig til det Wink

Ullerup
Lilleputspiller
*

« Svar #184: 19 Mar 2008, 23:54 »

Har lige købt NIKE MERCURIAL VAPOR FG ORANGE !  Tunge

- Superlet støvle
 - Sidder perfekt på foden, ligesom en ekstra sok
 - Fantastisk førsteberøring og boldføling
 - Sidder tæt, derfor større præcision ved skud og dødbolde. Rullende Øjne

SUPER STØVLE ! Opstemt

John Spurs har ændret farve på skriften!
« Seneste Redigering: 19 Mar 2008, 23:57 af John Spurs » Logged

Zulue
Manager

« Svar #185: 19 Mar 2008, 23:54 »

Har lige købt NIKE MERCURIAL VAPOR FG ORANGE !  Tunge

- Superlet støvle
 - Sidder perfekt på foden, ligesom en ekstra sok
 - Fantastisk førsteberøring og boldføling
 - Sidder tæt, derfor større præcision ved skud og dødbolde. Rullende Øjne

SUPER STØVLE ! Opstemt

Også den jeg skal have i år, men skal ikke skrive med rødt når jeg får den -.-

Ullerup
Lilleputspiller
*

« Svar #186: 19 Mar 2008, 23:56 »

Sorry ! Skuffet

hemdo
Lilleputspiller
*

« Svar #187: 20 Mar 2008, 22:57 »

De bedste er helt klar Nike Vapor!

søgaard
Gæst

« Svar #188: 20 Mar 2008, 23:01 »

Den dyre udgave af Mercurial Vapor giver de sygeste vabler de første par gange.. begge mine hæle var fuldstændig smadret efter en træning med de støvler på :S Men ellers så er det en helt kanon støvle, som jeg sagtens kan anbefale Smiley

Chelidze90
Gæst

« Svar #189: 20 Mar 2008, 23:13 »

Nogle der kan anbefale dem her?

Er på udkig efter nogle med jernknopper til når vi ikke skal spille på kunstgræs mere, men almindelig græs igen. Så er der nogle som har nogle erfaringer med disse støvler? Kan fås til over halv pris i Tyskland, så jeg sidst jeg var dernede. Så det er evt ikke en så dyr pris igen

søgaard
Gæst

« Svar #190: 20 Mar 2008, 23:18 »

Er på udkig efter nogle med jernknopper til når vi ikke skal spille på kunstgræs mere, men almindelig græs igen. Så er der nogle som har nogle erfaringer med disse støvler? Kan fås til over halv pris i Tyskland, så jeg sidst jeg var dernede. Så det er evt ikke en så dyr pris igen
Har haft en af de tidligere udgaver, og den kunne helt sikkert anbefales.. Så mon ikke den mindst er ligeså god ? Smiley Det er en kanon træningsstøvle, og man har et rigtig godt spark i den.. i det hele taget en klasse støvle Smiley

Chelidze90
Gæst

« Svar #191: 20 Mar 2008, 23:20 »

Har haft en af de tidligere udgaver, og den kunne helt sikkert anbefales.. Så mon ikke den mindst er ligeså god ? Smiley Det er en kanon træningsstøvle, og man har et rigtig godt spark i den.. i det hele taget en klasse støvle Smiley

Så bliver de nok købt næste gang Smiley Bliver satme dejligt at vende tilbage til græs efter en hel vinter på kunstgræs, hvilket er godt nok i stedet for indendørs, men det slår sgu ikke rigtig græs

SirToby
Manager

« Svar #192: 20 Mar 2008, 23:22 »

Efter jeg har fået Reebok-støvler, kører jeg nu kun med din henviste model på grus. Før Reebok var det dem, der altid blev brugt, og de kan da anbefales. Jeg klagede i hvert fald ikke over noget ved dem.

absalonsen
Gæst

« Svar #193: 20 Mar 2008, 23:23 »

Så bliver de nok købt næste gang Smiley Bliver satme dejligt at vende tilbage til græs efter en hel vinter på kunstgræs, hvilket er godt nok i stedet for indendørs, men det slår sgu ikke rigtig græs

Kunstgræs. Gid vi også kunne spille på det her ovre. Jeg har kun spillet på kunstgræs én gang denne vinter. Utroligt at kommunen ikke bruger penge på en kunstgræsbane.  Sur

Men ja, græs ftw.! Thumbs Up

Glæder mig som et lille barn til jeg får mine nye støvler. xD

(og når jeg siger støvler, lyder jeg som et eller andet hunkøns væsen, der har brugt 2,5k på støvler med høje hæle.  Ubeslutsom)

Chelidze90
Gæst

« Svar #194: 20 Mar 2008, 23:26 »

Kunstgræs. Gid vi også kunne spille på det her ovre. Jeg har kun spillet på kunstgræs én gang denne vinter. Utroligt at kommunen ikke bruger penge på en kunstgræsbane.  Sur

Men ja, græs ftw.! Thumbs Up

Glæder mig som et lille barn til jeg får mine nye støvler. xD

(og når jeg siger støvler, lyder jeg som et eller andet hunkøns væsen, der har brugt 2,5k på støvler med høje hæle.  Ubeslutsom)

Jeg har så spillet på kunstgræs siden starten er november ca, 2-3 gange om ugen. Så det har sgu været dejligt, dog har vi nogle gange også været på grus, men det er klart at foretrække, at skolen har lånt en bane 15 min kørsel væk.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010