home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 232848 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1215: 04 Mar 2014, 14:08 »

Det ville være dumt at bestille fra soccer.com. Så hellere www.prodirectsoccer .com, som ofte har nogle gode tilbud. Smiley

Hvad er det for en støvle du er på udkig efter?
Logged

Drejer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1216: 17 Maj 2015, 15:15 »

Hej gutter. Jeg har kig på nye fodboldstøvler. Problemet er dog, at jeg er meget bredfodet, så jeg har indtil videre kun haft "Copa Mundial" + "Puma King" som har været støvler jeg kunne passe. Jeg vil dog gerne være "med" på moden, og ha' nogle mere moderne støvler, da jeg ser mange fordele ved dem. Derfor vil jeg gerne vide, hvilke støvler som muligvis er på samme måde brede som Mundial + Puma King. Ved ikke så meget om støvlekøb, så derfor jeg søger hjælp !
Logged

B.Lopez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1217: 17 Maj 2015, 15:50 »

Hej gutter. Jeg har kig på nye fodboldstøvler. Problemet er dog, at jeg er meget bredfodet, så jeg har indtil videre kun haft "Copa Mundial" + "Puma King" som har været støvler jeg kunne passe. Jeg vil dog gerne være "med" på moden, og ha' nogle mere moderne støvler, da jeg ser mange fordele ved dem. Derfor vil jeg gerne vide, hvilke støvler som muligvis er på samme måde brede som Mundial + Puma King. Ved ikke så meget om støvlekøb, så derfor jeg søger hjælp !
Har hørt at Hypervenom skulle være ret god til brede fødder da den kan udvide sig en del. Ellers tjek denne: https://www.footy-boots.com/best-football-boots-for-wide-feet/
Jeg selv er dog ikke den store fan af hypervenom. Efter at have prøvet dem i en halv sæson gik jeg pænt tilbage til de højtelskede predator hvor jeg har haft de forskellige udgaver der nu har været i en årrække og regner med at købe den nye udgave når kollektionen udgår til sommer(eller hvornår det nu er). Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1218: 17 Maj 2015, 17:00 »

Hej gutter. Jeg har kig på nye fodboldstøvler. Problemet er dog, at jeg er meget bredfodet, så jeg har indtil videre kun haft "Copa Mundial" + "Puma King" som har været støvler jeg kunne passe. Jeg vil dog gerne være "med" på moden, og ha' nogle mere moderne støvler, da jeg ser mange fordele ved dem. Derfor vil jeg gerne vide, hvilke støvler som muligvis er på samme måde brede som Mundial + Puma King. Ved ikke så meget om støvlekøb, så derfor jeg søger hjælp !

Hej Drejer

Jeg ville være forsigtig med at prøve Nikes modeller. De har det med at være lidt små/smalle i det.

Nu ved jeg ikke hvilket niveau du spiller på naturligvis, men i de fleste tilfælde, er de "fordele" som producenterne fortæller om, til at overse hvis man er en hyggespiller Smiley Ikke at man ikke kan mærke forskel, det kan man sagtens, men for det første bliver man ikke professor af at bære den rigtige hat, for det andet så er det spørgsmålet om du udnytter de egenskaber støvlerne har, godt nok til at spendere så mange penge på dem, som de dyreste modeller koster.

Så er der det med designet, som jeg også tror du tænker lidt på (correct me if I'm wrong) og der er det rigtigt, at hverken Copa Mundial eller Puma King, er specielt vilde at se på. Jeg kan dog enormt godt lide denne Puma King http://www.unisport.dk/fodboldstoevler/puma-king-ii-fg-hvidsortorange/125251/

Den er stilet, stille og rolig og hvide støvler er ind - og så får det lige krydret med sort og orange Smiley

(Nej, jeg er ikke fra Unisport hehe Wink )
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1219: 17 Maj 2015, 17:13 »

Umiddelbart ville mit bud være evoPower, Nitrocharge og Tiempo, måske Predator fra de "3 store"..

Edit:
Nogle der har erfaringer med http://www.sportsdirect.com/mens/mens-football-boots ? De får ikke de bedste anmeldelser på trustpilot.
« Seneste Redigering: 17 Maj 2015, 17:16 af Fresse94 » Logged

B.Lopez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1220: 17 Maj 2015, 20:05 »

Umiddelbart ville mit bud være evoPower, Nitrocharge og Tiempo, måske Predator fra de "3 store"..

Edit:
Nogle der har erfaringer med http://www.sportsdirect.com/mens/mens-football-boots ? De får ikke de bedste anmeldelser på trustpilot.
De er ejet af Newcastles ejer så siden skulle gerne køre fint. Jeg havde heller ikke problemer med at bestille der fra den ene gang jeg brugte dem. Newcastle havde lige slået Chelsea, så der var kæmpe udsalg på Chelsea trøjer, så jeg fik et par af de nye trøjer til 100 kr. pr. stk. Smiley
Logged

MortenVildkat
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1221: 25 Jul 2015, 13:24 »

Unsport er fede. jeg har selv handlet der meget. Men de er ikke altid de billigste hvis du skal lede efter billige fodboldstøvler. Og det er så derfor at trådstarter starter ud med at spørge efter hjemmesider fra udlandet til at købe sine fodboldstøvler.
Det billigste sted jeg har fundet i Danmark er hos Sport247, hvor de både er billige på fodboldstøvler, men også på indendørs fodboldstøvler. Vi er mange fra min klub der køber der.

Man se deres udvalg her:
http://www.sport247.dk/varekategori/børnesko-indendørssko
og her
http://www.sport247.dk/varekategori/fodboldstøvler-børn
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1222: 12 Aug 2015, 16:43 »

Hej gutter. Jeg har kig på nye fodboldstøvler. Problemet er dog, at jeg er meget bredfodet, så jeg har indtil videre kun haft "Copa Mundial" + "Puma King" som har været støvler jeg kunne passe. Jeg vil dog gerne være "med" på moden, og ha' nogle mere moderne støvler, da jeg ser mange fordele ved dem. Derfor vil jeg gerne vide, hvilke støvler som muligvis er på samme måde brede som Mundial + Puma King. Ved ikke så meget om støvlekøb, så derfor jeg søger hjælp !
Der er ikke noget at være ked af. Du har ejet de to bedste støvler på markedet.
Logged

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1223: 04 Sep 2015, 10:19 »

Hej!
Er der nogle der ved om man nogle som helst steder kan købe nogle helt gamle modeller af fodboldstøvler?
Her tænker jeg blandt andet på de gamle Adidas Predator som f.eks. Beckham spillede i?
For let's face it! De gamle modeller er og vil altid være de fedeste nogensinde!

http://cdn.soccerbible.com/media/3054/becks_preds_adidas_img5.jpg
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1224: 04 Sep 2015, 13:26 »

Hej!
Er der nogle der ved om man nogle som helst steder kan købe nogle helt gamle modeller af fodboldstøvler?
Her tænker jeg blandt andet på de gamle Adidas Predator som f.eks. Beckham spillede i?
For let's face it! De gamle modeller er og vil altid være de fedeste nogensinde!

http://cdn.soccerbible.com/media/3054/becks_preds_adidas_img5.jpg
Jeg følger lige med her, fordi det ville faktisk være spændende at se!!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1225: 04 Sep 2015, 14:15 »

Hej!
Er der nogle der ved om man nogle som helst steder kan købe nogle helt gamle modeller af fodboldstøvler?
Her tænker jeg blandt andet på de gamle Adidas Predator som f.eks. Beckham spillede i?
For let's face it! De gamle modeller er og vil altid være de fedeste nogensinde!

http://cdn.soccerbible.com/media/3054/becks_preds_adidas_img5.jpg

Jeg savner også de oprindelige Nike Mercurial Vapor (1 eller 2), så jeg er også på den her..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1226: 04 Sep 2015, 15:34 »

Logged

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1227: 04 Sep 2015, 16:25 »

Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1228: 03 Apr 2016, 13:02 »

Jeg løber rundt med en lækker Copa Mundial støvle, og har siden jeg købt dem foldet flappen ned under snørebåndet. Så ville høre om folk har erfaringer med at klippe flappen af - noget der fungerer?
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1229: 03 Apr 2016, 15:01 »

Hej!
Er der nogle der ved om man nogle som helst steder kan købe nogle helt gamle modeller af fodboldstøvler?
Her tænker jeg blandt andet på de gamle Adidas Predator som f.eks. Beckham spillede i?
For let's face it! De gamle modeller er og vil altid være de fedeste nogensinde!

http://cdn.soccerbible.com/media/3054/becks_preds_adidas_img5.jpg

Hey, jeg faldt lige over bwbootsuk.co.uk. De har mange af de gamle modeller men de er ikke decideret billige 😊
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010