home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 269478 gange)
plutonium
Manager

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #690: 08 Jun 2009, 23:18 »

Nogen anbefalinger på adiPure?

Jeg har planer om at skaffe mig dem næste gang jeg skal have støvler. På nuværende tidspunkt har jeg Predator, og har kun haft gode oplevelser med dem.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #691: 08 Jun 2009, 23:24 »

De er gode ja, men går meget nemt i stykker. Det er ihvertfald min erfaring.
Det kan jeg skrive under på! Jeg har også nogle blå predator power swerve støvler (sidste års model, mener jeg). Og de er ganske gode, men syningerne flosser og stikker ud og sålen er begyndt at løsne sig fra læderet ude i spidsen, så der kan sidde græs og jord i den lille revne. Elastikken holder dog stadig, overraskende nok.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #692: 08 Jun 2009, 23:26 »

Nogen anbefalinger på adiPure?

Jeg har planer om at skaffe mig dem næste gang jeg skal have støvler. På nuværende tidspunkt har jeg Predator, og har kun haft gode oplevelser med dem.
AdiPure er nok de støvler jeg har haft bedst erfaringer med. De er en slags Copa Mundial (som alle vel ved er en god, solid støvle uden diggedarer) i en moderne letvægtsudgave. Jeg havde dem sidste år og jeg var rigtigt glade for dem. Man har god boldføling, de har en fin vægt, man sparker rimeligt godt i dem og så holder de godt og er af læder. Derudover kan man få dem i nogle stilede farver (hvid, sort og mørkeblå, aight?).

plutonium
Manager

« Svar #693: 08 Jun 2009, 23:35 »

Tak, Legend Thumbs Up

Fik bekræftet at det er min næste støvle Grin

Skal have dem i sort med hvide striber. Det er det perfekte design til en fodboldstøvle i mine øjne. Dejlig retro Grin

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

dweebfck
Juniorspiller
**

« Svar #694: 08 Jun 2009, 23:41 »

Nike Total 90 FG iii er en utrolig god støvle, det er klart den jeg har de bedste erfaringer med. Jeg har også kun hørt gode ting om Adidas AdiPure, som jo er en vildt fed og elegant støvle, tror jeg bliver mit næste indkøb på den front Opstemt

Xavi Hernandez er verdens bedste fodboldspiller!

søgaard
Gæst

« Svar #695: 11 Jun 2009, 21:47 »

Så er Under Armour støvler kommet i Unisport og de kan forudbestilles. De skulle eftersigende være kanon gode, men desværre så skulle det ikke være et mærke, som den lokale sportsforretning får. Men de folk, som jeg kender som har forstand på det og har set dem, synes at de skulle være rigtig lækre og klart på niveau med alle andre støvler på markedet.
Desuden har jeg allerede forudbestilt de nye nike T90 Laser støvler: http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1836/id/49290/Nike_Total90_Laser_II_FG_OrangeSort_Limited_Edition_FORUDBESTILLING.html

motZ
Gæst

« Svar #696: 11 Jun 2009, 21:54 »

Så er Under Armour støvler kommet i Unisport og de kan forudbestilles. De skulle eftersigende være kanon gode, men desværre så skulle det ikke være et mærke, som den lokale sportsforretning får. Men de folk, som jeg kender som har forstand på det og har set dem, synes at de skulle være rigtig lækre og klart på niveau med alle andre støvler på markedet.
Desuden har jeg allerede forudbestilt de nye nike T90 Laser støvler: http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1836/id/49290/Nike_Total90_Laser_II_FG_OrangeSort_Limited_Edition_FORUDBESTILLING.html

Er du sindsyg, hvor er de fede! Nok nogle af de fedeste støvler jeg har set..  Shockeret

Hansen15
Lilleputspiller
*

« Svar #697: 15 Jun 2009, 22:56 »

Nu hvor mine støvler er gået helt i stykker er der så nogen der har nogen ideer om køb af nye støvler? Har brede fødder skal lige huskes og siges. Har selv kigget på nogen lyserøde puma støvler http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1838/id/45571/Puma_Velocity_1_08_FG_Pink.html Opstemt

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #698: 19 Jun 2009, 09:34 »

Hansen15 - Jeg tror den model du hentynder til er ret smal, og minder nok lidt om Nike's letvægt støvle.

Så er det tid til at have et par nye støvler, og sad lige og kiggede lidt rundt på Unisport, og jeg faldt over disse støvler:
http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1836/id/47304/Nike_Total90_Shoot_II_FG_HvidBlaa.html

Prisen er utrolig billig, og har hørt at det er en rigtig god støvle, men er dette den rigtige model?

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #699: 19 Jun 2009, 10:34 »

Hansen15 - Jeg tror den model du hentynder til er ret smal, og minder nok lidt om Nike's letvægt støvle.

Så er det tid til at have et par nye støvler, og sad lige og kiggede lidt rundt på Unisport, og jeg faldt over disse støvler:
http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1836/id/47304/Nike_Total90_Shoot_II_FG_HvidBlaa.html

Prisen er utrolig billig, og har hørt at det er en rigtig god støvle, men er dette den rigtige model?

Nej det er ikke den "rigtige" model, den koster nemlig omkring 1100-1200 kr.

LOVE UNITED - HATE GLAZER

søgaard
Gæst

« Svar #700: 19 Jun 2009, 10:53 »

Nej det er ikke den "rigtige" model, den koster nemlig omkring 1100-1200 kr.
Ahh, de koster kun 1000 kr. efterhånden, da der er kommet flere nye modeller/farver til siden den.
Men nej, det er en take-down af T90 laser, hvilket man også vil kunne læse sig frem til, ved læse produktbeskrivelsen .

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #701: 21 Jun 2009, 00:30 »

Det kommer vel fuldstændig an på hvordan man plejer dem. Hvis man vasker dem efter hver træning har jeg før oplevet at man kan have dem i flere år!
Mine gik i stykker i en hård tackling, jeg ved ikke om der er et middel mod det? Huh

Hansen15
Lilleputspiller
*

« Svar #702: 21 Jun 2009, 00:31 »

GAFFATAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #703: 21 Jun 2009, 00:34 »

GAFFATAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vil du så have at jeg skal sætte det på, inden kampen, der på foden jeg regner med at tackle med?  funny

Nej. Jeg ved hvad du mener. Til at lappe hullet, ikke?  Wink

Hansen15
Lilleputspiller
*

« Svar #704: 21 Jun 2009, 00:41 »

Jo. Troede lige de vare ligesom mine hvor sålen er røget næsten helt af

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010