home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  De hvi'e
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: De hvi'e  (Læst 7431 gange)
phil0883
Gæst
 
De hvi'e
« : 06 Aug 2010, 14:33 »


De Hvi'e
- Info




Erik Rasmussen - Nu uden klub
Det kom dog ikke som et chok, da manden havde sænket et hold med mesterskabsmulighed er, ned i 1.Division. Erik Rasmussen blev derfor fyret med det samme, og der gik dog heller ikke længe før den nye manager blev præsenteret. Det var en tidligere AGF-spillers granfætter. Nemlig Phillip Budtz. Som i nok kan regne ud, er der selvfølgelig tale om Ole Budtz granfætter, han er dog uerfaren som manager og er derfor et stort sats fra AGF's side. Vi har dog i denne omgang ikke ku få fat på hverken, Erik Rasmussen, Agf's Bestyrelse, Ole Budtz, eller hovedpersonen Phillip Budtz. Vi har derfor istedet valgt at lave et potræt af den ukendte manager.



Hvem er han..? Denne ukendte, såkaldte "mand" fra en lille ø kaldet Møn. Denne dreng har haft en hård barndom, hans forældre blev skilt da han var 2 år, så han har aldrig set sine forældre "sammen". Han boede de første 6 år af sit live hos sin mor, men hun kunne ikke håndtere ham, da han havde en hjernefejl der gjorde han havde det grummeste temperemant. Den hjernefejl gjorde dog også, at han var et superintilligent barn. Han ku læse da han gik i børnehaveklassen, og blev allerede dengang spået til at være autist, men sådan ville det ikke gå. Hans lærere og forældre troede han ville fortsætte med at udvikle sin viden, indtil han mødte sin mors nye kæreste. Michael, som var FCK-Fan. Fra den dag af, har han været brændene FCK-Fan(se billedet til højre), og en aktiv fodboldspiller. Han flyttede dog over til sin far, som var brændene Brøndby fan, og siden da har der været mange fodboldfights igennem årene. Hans far har endda udtalt at, "Da Fck vandt mesterskabet for første gang, han var FCK fan. Stillede han sig op på bordet, tog tøjet af. Og dansede nøgen."  Denne dreng begyndte også til fodbold i den 2.største klub på møn, Østmøn SGI. Han startede da han var 7, har altid haft sit hjerte i den klub. Han startede som forsvar, men man fandt hurtigt ud af, at den dreng var genial til at drible og placere bolden. Derfor blev han sat op på den højre midt, og der har han spillet siden han var 8, til han var 13. Da han var 10 år, og havde spillet 3 år i klubben, fik han den store ære at være kaptajn for holdet. Og siden da gik alt op af bakke, han blev holdets topscorer 3 år i træk, han blev også årets spille 2 år de 3 år, samtidig med at han havde fået tilbud fra næstved, Stensved, og Vordingborg. Men Phillip, eller som han bliver kaldt af sine venner, Budtz. Spiller dog med hjertet, og skiftede derfor ikke.  

Mens Østmøn blev mere og mere kendt, skiftede flere og flere spillere. Alle deres "stjernespillere" skiftede videre til mere kendte hold, og til sidst manglede kun Budtz at skifte. Men som han selv udtalte dengang: "Jeg skiftede ikke Pga. klubben var større, eller bedre. Men fordi. Østmøn ikke fandtes mere, vi var simpelthen ikke nok til at stille et hold." Phillip Budtz skiftede derefter til fodbold klubben Stensved IF/Langebæk Alliancen. Her mødte han også sin nuværende kæreste, Sandra Jørgensen. Hun gik på Stensvedskolen, og var derude til en træning. Og Budtz faldt pladask for hende med det samme.  Han tog lidt af sin charme ud af ærmet, og tryllede lidt med bolden her og der. Og så var Sandra solgt. Og det var skæbnen. Men alt gik ikke godt, derhjemme var hans far voldelig. Han slog på ham, gav ham lussinger. han har sågar lagt ham ned, og sparket ham i ribbene, indtil næsten alle ribben var trykkede, eller brækkede. Men den periode ser Budtz dog ikke som en negativ side af sit liv, men nærmere noget af det mest positive, han udtaler:
Fortsættes...



Ved godt det intet med bloggen har at gøre, den der selvbiografi om mig selv. Men har valgt at sætte den her blog anderledes op. Bare rolig, selvf. Kommer der en masse med FM, når Selvbiografien er færdig. Men denne blog, kommer til at handle lige så meget om Virkelighden som om FM (;
« Seneste Redigering: 06 Aug 2010, 14:36 af phil0883 » Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: De hvi'e
« Svar #1: 06 Aug 2010, 14:35 »

Trofæer:
« Seneste Redigering: 06 Aug 2010, 15:14 af phil0883 » Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e
« Svar #2: 06 Aug 2010, 14:49 »

Er din selvbiografi en opdigtet eller virkelig historie ? Huh
Logged

PSN: Guldfck

phil0883
Gæst
 
Sv: De hvi'e
« Svar #3: 06 Aug 2010, 14:50 »

Det hele er skam sandt (;
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: De hvi'e
« Svar #4: 06 Aug 2010, 14:58 »

"Ja, han slog mig, og smerten var ulidelig. Men den periode har gjort mig stærkere end nogensinde. Efter det, har jeg fundet ud af jeg ka klare alt. Det netop derfor, at jeg tror jeg ka klare et trænerjob" Han flyttede derefter hjem til sin mor, som han gjorde indtil han flyttedde hjemmefra. Og nu, er han så der hvor at han er træner for det nynedrykkede AGF. Vi venter spændt på hvordan det vil gå ham, og vi ønsker ham Held og Lykke.


Jeg læste artiklen om og om igen. Den er 4 år gammel, og jeg ka stadig lig den. Jeg har jo været i Agf i 4 år nu, og jeg elsker klubben mere og mer, og klubben er jo et fantastisk sted at være. Med alle de ting jeg har opnået med holdet, er det jo næsten et under at jeg ikke er i Barcelona. Jeg griner lidt, og ligger mig til at sove. "Hva har du da opnået far?" "Det fortæller jeg dig imorgen sønnike. Så får du også billeder og hele molevitten (; Men nu skal vi altså sove"
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e
« Svar #5: 06 Aug 2010, 15:08 »

Det er allerede en kandidat til årets blog!  Grin
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e
« Svar #6: 06 Aug 2010, 15:17 »

Godt nok anderledes!  Peace

Men spændende selvbiografi, som også er lidt skræmmende med vold osv.

Glæder mig til, at hører om AGF. Smiley

Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: De hvi'e
« Svar #7: 06 Aug 2010, 15:48 »

Jeg blev vækket klokken 6 om morgenen af min søn. Han kom hoppende ind i min seng, og slog mig i hovedet med et rollespilssværd. ja desværre, kunne jeg ikke få ham til at blive en fodboldspiller. Jeg mistede ham til nørdheden. Men sådan er det nu. Men som sagt kom han ind og råbte "Jeg vil høre historie! Historie! Historie!!"  "Okay så, nu har du allerede vækket mig. La mig lige gå i bad, drikke min morgenkaffe, og ta en morgenpisser, så ka vi snakke"
1 time efter var jeg klar, sønikke i sofaen, og mig i min lænestol. "Nu skal du høre.." :




De Hvi'e
- 1.Sæson(Fm-Del)


Jeg startede min 1.sæson i AGF, og sikke en rutsjebane det var. Mange gode kampe, men mindst lige så mange dårlige kampe. Det 1. jeg ville var at prøve det at købe et andet menneske, eller som de kloge sir' "en transfer". Og jeg som troede menneskehandel var ulovligt, men åbenbart er de rnogle smuthuller. Men nu tilbage til historien. Jeg ville som sagt gøre mit første indkøb, men problemet var Så spillerne måtte desværre bare være dem der var i klubben. bare, det ku jeg ik' for jeg ingen penge havde. Så ingen indkøb den sæson, men så igen. Det er jo kun 1.Division. Min søster ville ku spille der. Men jeg kom igang med sæsonen hvor jeg kørte med denne Formation. Egentlig var 1.sæson røvkedelig, da jeg sikkert vandt 1.Divison, og skulle op i den rigtige liga. Nemlig Sas-Ligaen. Som du ka se Her sønikke. Tabte jeg kun 2 kampe, så lidt træneragtig må jeg ha været. Og søn bare rolige, de andre sæsoner skal jeg nok forklare mere detaljeret da de er meget mere spændende. Hmm, vi har stadig et par minutter, så du kan få lov at høre lidt mere om min barndom.


De Hvi'e
- Historie (Barndoms-Del)


"Hva vil du høre Sønikke?" "Hmm. Jeg vil høre en pinlig historie far" "hahaha, en pinlig historie! Dem er der squ mange af, men jeg vil fortælle om dengang hele skolen så mig nøgen"
Det var en skoledag i 6.Klasse. Vi havde lige haft idræt, og jeg stod ude i badet som den sidste, fordi jeg skulle løbe banen rundet 5 gange fordi jeg havde kaldt min lærer en mongol. Så var der nogle som sys du var sjovt at tage mit tøj mens jeg var i bad, så jeg havde kun mit håndklæde. Så dum som jeg er går jeg selvfølgelig udenfor for at følge efter dem. De har så lagt tøjet ind i klassen, som blir låst når vi har frikvarter. Så jeg står i håndklæde midt i frikvarteret og er nød til at gå ind på kontoret for at få vores skolesinspektør som hed Stephanie Møller, og var 72 år gammel. Så hun låner mig sin nøgle, og jeg tænker "Yes, jeg når det lige", men nej. Klokken ringer da der stadiq er 100 meter hen til min klasse, så kommer alle ind, men i det mindste har jeg håndklæde på. Men så kommer idioterne som også tog mit tøj, og hev håndklædet af mig. Så der står jeg, foran hele skolen, midt ude på gangen. NØGEN!! . Se søn, det nok det pinligste jeg nogensinde har gjort. 


Logged

korzika
Gæst
 
Sv: De hvi'e
« Svar #8: 07 Aug 2010, 00:11 »

Hehe, anderledes blog.

Man må i hvert fald sige, at du mildt sagt bevæger dig lidt ud fra FM.. Wink
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e
« Svar #9: 07 Aug 2010, 00:26 »

Respekt for det her Smiley Thumps up! Thumbs Up
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De hvi'e
« Svar #10: 07 Aug 2010, 01:30 »

Det er helt igennem anderledes, men jeg synes det er lidt irriterende med alle de stave og retoriske fejl der er. Hvis jeg så også må give dig et tip, så kig lidt på de facts du giver læseren, her et et lille eksempel Smiley

Så jeg står i håndklæde midt i frikvarteret og er nød til at gå ind på kontoret for at få vores skolesinspektør som hed Stephanie Møller, og var 72 år gammel. Så hun låner mig sin nøgle, og jeg tænker "Yes, jeg når det lige", men nej. (din sætning)

"Der stod jeg så, det eneste jeg havde til at dække min pjevert var håndklædet. I mangel på bedre, så jeg ingen anden udvej, end at gå ind på kontoret, så jeg kunne komme ind til mit tøj. Inde på kontoret fik jeg fat i den Metusalems aldrende skoleinspektør fru Møller, og efter længere tids forsøg på overtalelse, lykkedes det mig at få nøglen pirket fra hende. I et kort øjeblik kunne jeg se lyset for enden af den berømte tunnel. Men som så ofte før gik det galt, det værst tænkelige skete, klokken ringede!" (Min sætning)

Det var bare et lille eksempel på hvordan man kunne gøre, men alt er relativt, og du skal i hvert fald have respekt for at fortælle en sådan historie Wink
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Lavezzi
Gæst
 
Sv: De hvi'e
« Svar #11: 07 Aug 2010, 05:30 »

Respekt for det her Smiley Thumps up! Thumbs Up

Enig! Fedt at du skriver om den slags.
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: De hvi'e
« Svar #12: 07 Aug 2010, 10:14 »


De Hvi'e
- 2.Sæson(Fm-Del)


"Så søn, nu skal du høre om det 1.Sasliga år jeg spillede med AGF" Jeg var som sagt lige rykket op via. En klar 1.plads i 1.Divison. Jeg skulle nu op og spille imod de store drenge. Jeg ku allerede se, bare ved at kigge på de andres hold at, deres spillere var meget bedre end det tøsefodbold i 1.Divison. Så der skulle handles, og meget endda. Vi skulle have nogle klassespilllere, som havde masser af fremtid og gode år i sig, og stadig var på superliga niveau. Den dag idag syntes jeg selv jeg fik klaret opgaven med stil. Af de bedste transfers ka der nævnes: Dorian Dervite, Afonso Alves, og Tommy Bechmann. Og vi var nu klar til at sæsonen begyndte. Det startede rigtig skidt, med nederlag efter nederlag. Vi tabte 4 ud af de 5 første kampe, og jeg var tæt på fyring. Men jeg ændrede lidt på taktikken her og der, og så begyndte resultaterne at komme. I de næste 15 kampe, tabte vi kun 3 gange, og de var alle kun nogle små 1-2 nederlag. Vi var virkelig højtflyvende. Vi holdte formen, og nogle overraskende resultater kom. F Eks vores 3-0 Sejr over Brøndby. I Ligaen havde man troet vi skulle kæmpe om nedrykning, istedet kom vi på en flot og godkendt 5.plads, hvor vi så kom til at spille Europæisk fodbold. Men nu kommer det mest overraskende af alt. I Ekstra bladet cuppen havde vi kæmpet os vej til finalen. Mod hold som Randers, og Ac Horsens. I finalen ventede så storfaktoren i dansk fodbold. OB. Kampen startede og jeg havde et virkelig ungt mandskab på banen, men stadig et rutineret et som godt vidste at denne kamp skulle altså vindes. 1.Halvleg slutter af uden mål, men en masse målchancer. Tommy Bechmann fra Agf har haft over 5 overligger skud, og Rurik Gislason har brændt 1mod1 chancer på samlebånd. 2.Halvleg skulle efter sigende blive lige så spændene. Det blev den ik, den blev meget mere spændene. For allerede 4 minutter inde i 2.halvleg, scorer Rurik Gislason på et flot langskud fra 30 meters afstand. Agf svarer dog hurtigt igen, med et hovedstød fra Kasper Povlsen. 2.Halvleg bød på fremragende målmandsspil fra begge parter så ingen af holdene formåede at score mere end det 1 mål. De skulle derfor ud i forlænget spilletid. Chris sørensen får scoret i den 102 minut, og AGF fansene er ullykkelige. Agf spillerne ser ud til ikke engang at gide det her mere, men de kæmper selvfølgelig videre. Da uret står på 120 minutter, ligger AGF'erne sig ned, nogle af dem tuder endda. Men Tommy Bechmann ville det anderledes. Med en fantastisk solo præstation, og nogle smarte finter, sætter han hele OB-Holdet af, og scorer i overtiden. Sikke et mål det var, og jeg ka huske jeg græd. VI skulle nu ud i straffesparks konkurrence og fuck det var noget nerrepirende noget. Ka squ ik huske så meget af den må jeg indrømme, kun at steffen Rasmussen reddede 2 af deres men vi scorede på alle 4. Og at vi vandt Ekstra Bladet cup. Sikke et adrealin kick. Men sønnike, nu ikke mere fodbold. Det tid til en godnat historie. 
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: De hvi'e
« Svar #13: 07 Aug 2010, 10:43 »


De Hvi'e
- Historie (Barndoms-Del)


"Hmm søn. Hva vil du høre om denne gang?" "Jeg vil høre om hvordan din barndom ellers har været, altså hvem du har haft leget med, og hvordan i var osv. Far"  Hehe. Okay.
På min allerførste skole jeg startede på, som forresten hed Sværdborg, var jeg lidt af en bølle. Jeg havde koncentrations besvær, og temperemants problemet så jeg var tit oppe og slås. Min mor og far lovede mig altid is osv. hvis jeg fik en god forældre samtale(har stadig ik fået nogen is endnu Tunge). Men som sagt var jeg en bølle, og så mig og en dreng der hed Sunny var altid oppe og slås. Vi var nærmest fjender, men samtidig var vi også bedste venner. Jeg ka tydeligt huske en den dag der fik mig sendt ud af sværdborg. Jeg var lige mødt i skole til hvad jeg troede ville blive en normal dag. Men sådan blev det ikke. Jeg kom ind og fik af vide, at vi havde vikar så vi skulle ha idræt istedet for dansk. Vi skulle alligevel også ha idræt i næste time så vi havde nu 2 timers idræt. Jeg løb ned til omklædningsrummet, klædte om og gik ind i hallen. Der stod en stor klatremur. Vi fik af vide at vi skulle klatre op af den 2 og to, og den der først kom op gik videre, altså lissom Ekstra Bladet cup. Mig og sunny var de første. Da jeg fører stort foran Sunny tar han pludselig fat i mit ben, og dum som jeg er gir jeg slip og falder ned. Jeg venter så til når Sunny er nede, går han og slår ham i ansigtet, og nu kommer det værste, og fucking bed hans øreflip af. Det ku inspektøren ikke li, så jeg skulle flytte skole. Jeg flyttede derfor over til min far, og gik på hjertebjerg skole. En skole hvor, mig Mathias, Jacob, og Daniel var skolens bøller. Vi gjorde alt vi ikke måtte, og fik respekt af alle på skolen. , men det store problem var bare, at skolen sluttede i 6.klasse, så man skulle skifte skole der, og jeg skulle på Bogø, mens alle andre skulle på Stege skole. Så inden vi skulle skilles skulle vi lave en sidste genistreg. Vi havde tænkt os at gøre alle lærerne indsmurt i flødeskum og vand. Vi havde fuldt nogle store "badekar" med vand, og nogle med flødeskum og stillede dem op på loftet, hvor vi havde fået pedellen til at lave nogle huller i, hvor at man ku trække i en snor, og så faldt karerne ned. Problemet var bare, det var den dummeste af os "Jacob" der skulle trække i snoren, og han fattede ik en skid. Han gjorde det, at da inspektøren var der(hende vi ikke skulle gøre våd) trækker den idiot isnoren, og får os alle bortvist den sidste dag. Men så kom jeg så til Bogø, hvor jeg går nu. Der fik jeg venner med det samme pga. mit fodboldtalent. Alle ville være ven med "fodboldstjernen" A.K.A Budtz. Der har jeg en masse venner ,men vil nævne de bedste:
Benjamin A.K.A BFS: Min bedste ven, vi var begge fodbold interreseret, og vi havde det bare sjovt samm. Han var 2 meter høj, og det skal siges jeg kun var 155 cm i 7.klasse, så vi så virkelig sjove ud samm. 
Timmian A.K.A Normanden:   Min 2.bedste ven som også var for syg. Mig og TImmi, og Benjamin scorede alle pigerne på Bogø. Hvis man skulle finde en lækker dreng, så ville pigerne sige en af os 3.
Sophie A.K.A Phie: Min bedste veninde som også var skolens populæreste pige. Alle drenge var efter hende, men hun var forelsket i mig. Men jeg ville ik være kærester med hende fordi vi var bedste. Luksusproblem.
Det var så det om min barndom sønnike, du begynder at lære din far bedre og bedre at kende (;



Bare lige så i ved det , skal det forestille at være jer der er sønikke (; Tunge
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: De hvi'e
« Svar #14: 07 Aug 2010, 12:16 »

Er hele første indlæg korrekt? Skuffet
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010