home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Superligaen - Økonomi?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Superligaen - Økonomi?  (Læst 1659 gange)
ChelseaMads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Superligaen - Økonomi?
« : 03 Aug 2010, 16:45 »

Hej.. Jeg er godt i gang med en karriere med midtjylland. Det er bare et problem - økonomien. Jeg har vundet Superligaen 4 gang. kommet i gruppespillet i chl hver gang. Er gået videre en enkelt gang. Men! Mine spillers lønninger er alt for høje til at tjene. Kunne godt tænke mig en trup, hvor jeg kan spille med hvergang i europe league/uefa cup. og kommer videre fra gruppespillet. Hvad anfabler i spilleren højst må have i løn? Thumbs Up
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligaen - Økonomi?
« Svar #1: 03 Aug 2010, 17:31 »

Hvad en spiller højst skal have en løn, må vel være et individuelt skøn fra spiller til spiller. Det kommer vel an på hvad du mener at spilleren vil være værd for holdet.

Vær opmærksom på at hvis du giver klausulen "Årlig lønforhøjelse", så vil du jo fra år til år skulle give endnu mere til dine spillere i løn. Det kan være med til at tiltrække spillere, men det kan så sandelig også resultere i at nogle spillere pludselig for en urimeligt høj hyre. Så vær varsom med at bruge dette (hvis du altså bruger det). Det er selvfølgelig specielt problematisk hvis man giver 25% i årlig lønforhøjelse. Hvis vi snakker 5% eller 10% er det mere medgørligt Smiley

Ellers kunne det være at du skulle overveje at sælge et par af de mest løntunge spillere. Du kan sikkert godt finde et par unge talenter (måske endda danske) som vil kunne gøre en god figur på dit hold og måske kan du spare lidt løn på den måde Smiley

Kan jeg forresten se et SS af dit hold og et par af dine stjernespillere? Smiley
« Seneste Redigering: 03 Aug 2010, 17:32 af muten » Logged

ChelseaMads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Superligaen - Økonomi?
« Svar #2: 04 Aug 2010, 11:36 »

Jeg tror det med Lønforhøjelsen er et problem. Men så er der en spiller som Salami, han har aldrig krævet lønforhøjelse. Men nu vil han have omkring 200.000, pr. uge. Det er der slet ikke råd til. Der er en masse klubber som er interesseret i ham, men når jeg tilbyder ham til klubber, står der alle klubberne siger nej. Har endda tilbudt ham gratis væk, men ingen gider byde på ham. Det er nok fordi han tjener kassen i min klub. Bestyrelsen vil heller ikke tillade jeg ophæver hans kontrakt. Det samme gælder 2-3 andre spillere!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010