home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Simplicité
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Simplicité  (Læst 12712 gange)
Krile
Gæst
 
Simplicité
« : 26 Jul 2010, 12:50 »


Hans blik vandrede hvileløst henover menneskemængden, mens han forgæves ventede på tegnet. Tegnet der skulle ændre hans liv. Det tegn, som var hans mulighed. Han havde forladt mørket, og var på vej imod lyset. Ud igennem, og væk fra den forvirrende tunnel, hvor han tidligere havde tilbragt sit liv. Men nu er det slut. Helt slut. Det havde han bestemt. Han ville begive sig væk. Væk fra det frustrerende enkle.

Endelig fandt han det. Hans Hotel. Der hvor han skulle vente på dem. Hotellet var ikke noget at prale af, men han havde en seng, og et badeværelse. Telefonen vibrerede i hans lomme. Forsigtigt og med ærefrygt tog han den op. Displayet, lyste op i det ellers mørke værelse. Han åbnede beskeden, og læste. Tog sig tid. Smagte på hvert ord. Men den var ikke lang. Indeholdt kun fire ord. ”Receptionen om fem minutter”.

Nervøs begav han sig ned af trappen, og hen imod receptionen. De havde sendt en mand til at hente ham. Til at fortælle ham, om deres beslutning. Han rakte hånden frem til manden, som besvarede hans håndtryk. Han smilte til manden, som smilte tilbage. Manden havde gode nyheder. Han var inde. Han skulle overtage fra mesteren. Blive den nye mester, føre klubben til ny hæder.

Stenen, som havde siddet ved hans hjerte var som forsvundet, og samtalen med manden blev mere løssluppen. Manden havde tilbudt ham en glas whisky, og for ikke at virke mærkelig havde han sagt ja. Han mærkede den mærkelige fornemmelse, da alkoholen kom ind i hans krop. Han havde ikke drukket siden, han var kommet ud af tunnelen. Men nu. Nu smagte han den fantastiske smag igen. Mærkede begæret stige.  Langsomt vendte han tilbage. Tilbage til mørket. Tilbage til den irriterende Simplicité - enkelthed.


”Han smilte. Mærkede presset og lysten komme snigende. Som en slange, der gør klar til sit sidste angreb. Sit dødsensfarlige angreb. Prøver at fortie det. Prøver at glemme det. Et kort øjeblik, falder hans facader. Hans forsvarsværker. Et øjeblik så kort, at næsten ingen opdager det. Dog langt nok, til at vise hans svaghed. Hans begær for flaskens enkelthed. En enkelt slurk. Bliver til ti. Og så. Så er den pludselig er tom. Gabende tom. Blind af sin egen rus. Igen.”
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: Simplicité
« Svar #1: 26 Jul 2010, 13:47 »

Introduktion


Hej og velkommen til mit nyeste bidrag, på den fascinerende blogscene, her på siden. Min sidste blog (broken dreams red.), døde pga. af manglede tid. Tiden er dog dukket op igen, og med den også lysten til at blogge. En anden grund til at den tidligere blog døde, var at jeg begyndte at kede mig, med at skrive den samme form for updates hele tiden. Derfor vil der komme forskellige former, for updateringer i denne blog. Alle skrevet lige som jeg føler, og syntes passer bedst. Nogle updates er kommet til, efter at have læst andres. Men det er ikke ment som tyveri, men blot som, om jeg har fået inspiration.

Nu til selve bloggen. For lysten til at skrive denne blog, kom da jeg læste en artikel omhandlende Arsenal, som var virkelig inspirerende. Så selvom jeg er LFC´ fan, hentede jeg den medfølgende database (link), og begyndte at spille. Det er der kommet denne blog ud af. Jeg håber at, i vil følge med, og komme med konstruktiv kritik.


Opsætning
Antal Ligaer: 21 - de fire bedste ligaer fra England. De tre bedste fra Frankrig og Spanien. De to bedste fra Holland, Norge, Portugal, Sverige og Danmark. Derudover er de to bedste ligaer fra; Argentina, Brasilien og Sydafrika, loadet som ”vis kun”.
Database: Stor
Sprog: Dansk
Valuta: Danske Kroner (Kr)
Database: Dial Square V.2 m. 10.03 Database
Transferbudget: Intet budget i det første vindue.



Førsteholdstruppen
Senest updateret 01.08.09

Målmænd
Manuel Almunia
Lukasz Fabianski
Vito Mannone
Wojciech Szczesny

Forsvar
Mikael Silvestre
Thomas Vermaelen
Sol Campbell
Johan Djorou
William Gallas
Philippe Senderos
Bakary Sagna
Gael Clichy
Kiean Gibbs
Armand Traore

Midtbane
Emmanuel Eboue
Alex Song
Denilson
Aaron Ramsey
Jack Wilshere
Fran Merida
Tomas Rosicky
Abou Diaby
Cesc Fabregas
Samir Nasri

Angreb
Andrey Arshavin
Theo Walcott
Carlos Vela
Robin Van Persie
Nicklas Bendtner
Eduardo


Transfer
Sidst opdateret 01.08.09
Ingen indkøb endnu!


Meritter
Sidst opdateret 01.08.09
09/10
Ingen endnu!


Updates
- 1. Update: Intro
- 2. Update: Introduktion
- 3. Update: Chok i Arsenal!
- 4. Update: Bombe sprunget i Arsenal!
- 5. Update: Sargozy igang 
- 6. Update: le Pasteur
- 7. Update: Taktikken
- 8. Update: Hans virkelige debut
- 9. Update: Arsenal i Europa
- 10. Update: Tæt på; Fabregas!
- 11. Update: Champions League lodtrækningen
- 12. Update: Statusrapport ▪ 9 kampe
- 13. Update: L'insignifiant
« Seneste Redigering: 01 Aug 2010, 12:06 af Krile » Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Simplicité
« Svar #2: 26 Jul 2010, 15:53 »

 Fantastisk indledning der fanger en, på trods af den ikke afsløre meget Wink Følger da lige med, med et vågent øje her Smiley
Logged

- 96 -

Krile
Gæst
 
Sv: Simplicité
« Svar #3: 26 Jul 2010, 17:03 »

Fantastisk indledning der fanger en, på trods af den ikke afsløre meget Wink Følger da lige med, med et vågent øje her Smiley
Mange tak, der kommer en ny update i løbet af aftenen Smiley
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Simplicité
« Svar #4: 26 Jul 2010, 17:20 »

 Det kan man da kun glæde sig til, er din stil udelukkende tekstbaseret, eller krydrer du med lidt grafik, og et par ss? Smiley
Logged

- 96 -

Krile
Gæst
 
Sv: Simplicité
« Svar #5: 26 Jul 2010, 17:34 »

Stilen bliver meget blandet, hvor jeg kommer til skrive med forskellige synsvinkler. Og der kommer også lidt grafik og nogle ss, ja Smiley
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Simplicité
« Svar #6: 26 Jul 2010, 17:53 »

 Den gyldne middelvej - love it  Grin
Logged

- 96 -

Krile
Gæst
 
Sv: Simplicité
« Svar #7: 26 Jul 2010, 18:10 »


Chok i Arsenal!
Arsenalnews.co.uk03.06.09
Efter lidt over 13 år på posten som øverste chef for førsteholdet i Arsenal, har den 60-årige franskmand, Arsene Wenger, valgt at sige stop på grund af træthed

13 flotte år i spidsen for London-klubben Arsenal. Det var hvad Arsene Wenger fik, inden han i dag sagde stop. Han vil blive husket som en af de allerstørste trænere, både i klubben, men så sandelig også i Premier League. Den 60-årige franskmand, fra Strasbourg, nåede bl.a. at vinde 3 PL trofæer, 4 FA cup trofæer, samt 4 gange stået med Community trofæet. Tre gange er han blevet kåret som den bedste manager i Premier League, inden han altså nu stopper i Arsenal.

Wenger som har ført klubben, frem til mange store finaler, og vundet en del af dem, igennem karrieren, har nu valgt at sige stop. Det har han gjort, efter en mindre vellykket sæson, uden noget der lignede titler. Hvilket har ført til at nogle dele af fansene, har krævet hans hoved på et fad. Det har klubledelsen dog afvist hver gang, det har været oppe. Arsene afviser da også, at hans stop, har noget at gøre med de dårlige resultater. I stedet er det trætheden, der har ramt ikonet, forklarede han på pressemødet.

”Jeg har været rigtig glad for min tid, som manager her i klubben, men jeg følte ikke at tiden og specielt ikke kræfterne var til, at fortsætte som træner. At være træner for et så stort hold som Arsenal, kræver mange kræfter, og man kan nemt glemme, at der er andre ting i livet end fodbold. Jeg følte derfor ikke, at jeg kunne have et så vigtigt job, som træner for Arsenal. Da den der skal have dette job, skal være hundrede procent klar, og det mener jeg ikke at jeg er. Derfor har jeg valgt at stoppe, som cheftræner.”

Ledelsen i Arsenal, ville ikke kommentere på rygter, men ville alligevel gerne sige, at de havde flere emner i kikkerten, til posten som ny træner på Emirates. De ville dog ikke komme med nogle navne. Noget kunne de dog fortælle, og det var, at en offentliggørelse var tæt på, men alle forhandlingerne skulle være på plads først.
Samtidig med pressemødet, begyndte der er komme rygter om, at Wenger ikke er helt færdig i klubben, og måske skal tiltræde i en anden rolle i The Gunners. Noget som han hverken ville be eller afkræfte, under pressemødet. ligesom han heller ikke ville kommentere, eller give et bud på en kommende træner, på Emirates Stadium.

”Jeg har truffet min beslutning omhandlende at stoppe som træner, hvilket er blevet offentliggjort i dag. Og nej, jeg har ingen kommentarer om min efterfølger, udover at jeg ønsker ham, klubben, drengene og fansene held og lykke. Med hensyn til rygtet om en fremtid her i klubben for mig, har jeg ingen kommentarer til dette. Men det kunne da bestemt være interessant, hvis jeg kan finde et job i klubben, som passer både mine og Arsenals krav.”

Her på Arsenalnews.co.uk, venter vi i spænding ligesom, Londons befolkning. Ledelsen har længe ikke skulle koncentrere sig om trænersitautionen, da Wenger har siddet tungt på pladsen. Nu skal de pludselig ud og finde en afløser. Vi følger selvfølgelig med, og er klar med nyt, ligeså snart, at der er nyt om Wengers fremtid. Eller nyt om en ny træner, i det varme sæde.

« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 18:12 af Krile » Logged

Krile
Gæst
 
Sv: Simplicité
« Svar #8: 28 Jul 2010, 12:10 »

Så er jeg tilbage efter en tur, til København. Hvorfor der ikke kom nogle updates i går. Jeg regner med der kommer en, måske to i eftermiddag/aften Smiley
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: Simplicité
« Svar #9: 28 Jul 2010, 15:24 »


Bombe sprunget i Arsenal!
Arsenalnews.co.uk08.07.09
Så kom dagen som de fleste Arsenal supportere har ventet på i spænding. Lidt over en måned skulle der gå førend den nye træner blev offentliggjort Som overskriften indikere var det lidt af en bombe, som Peter Hill-Wood, kunne smide, da han åbnede døren for pressen. En helt ukendt franskmand, er hevet ind som ny cheftræner, mens klubben også har fundet plads til Wenger, som nu er klubbens sportschef.

Så kom dagen. Dagen Londons fodboldfans, faktisk hele verdens fodboldfans havde ventet på. Lige knap en måned skulle spillerene løbe og træne, under Pat Rice og resten af Arsenal trænerstaben. Men uden en rigtig træner. Det har ledelsen i Arsenal nu fundet. De har fundet deres afløser for Arsene Wenger. Lidt over kl. 11.00 her til formiddag, åbnede Peter Hill-Wood, døren indtil presselokalet, hvor pressen ventede som glubske ulve. Det var allerede annonceret inden pressemødet, at klubben ville afsløre deres kommende cheftræner. Men da de så hvem der kom ind af døren, blev de alligevel overraskede.

Charles Sargozy, er navnet på den franskmand, som de næste to år skal stå i spidsten, for Arsenals hold i Premier League. Den 33-årige pariser, kommer fra et job, som chefredaktør, for et af Frankrigs førende fodboldmagasiner. Han har selv spillet fodbold, da han var dreng og stået i spidsen for forskellige ungdomshold. Men der stopper trænererfaringen så også. Han har aldrig været træner for, et professionelt hold, hverken i Frankrig eller i udlandet, selvom han har taget en træneruddannelse, og har fået trænerlicens.

Det var derfor en lettere måbende pressestab, som modtog budskabet om ansættelsen og kunne begynde at interviewe den nye cheftræner. De fik dog hurtigt rystet overraskelsen af sig, og begyndte at stille spørgsmål, til den unge træner. Her er hvad han selv havde at sige, ved pressekonferencen.

”Jeg er stadig væk lidt overrasket over at blive ansat som træner, i en så stor klub som Arsenal. Men samtidig også meget stolt. Lige siden jeg fik min trænerlicens har jeg drømt om, at komme til at være i en situation som nu. Og det er en drøm som er gået i opfyldelse, for mig, i dag.

Jeg glæder mig til at komme i gang med arbejdet, og lære spillerne at kende. Samtidig håber jeg at få et godt forhold til fansene. Selvom jeg godt ved at det ville være arrogant, og idioti at tro på at folk ikke ville tvivle på mine evner. Men jeg håber og tror på, at de vil tage godt imod mig, og give mig den nødvendige tillid, så jeg kan vise hvorfor ledelsens valg, er faldet på mig. Så vil jeg gøre alt hvad der står i min magt, for at gøre det ligeså godt som Arsene Wenger, har gjort i sine mange år i klubben.”


Netop Arsena Wenger, trådte ind i presselokalet kort tid efter, til stor undren blandt de deltagende journalister. De kunne høre, at klubben har valgt at ansætte Wenger i en rolle, som sportschef, hvor han kan fortsætte sit arbejde med at lede efter talenter, og stadig give gode råd til både spillere og Sargozy. Wenger selv havde følgende at sige om sit nye job.

”Jeg er meget beæret over, at Peter og resten af ledelsen har fundet en plads i klubben til mig. Arsenal er mit et og alt, og jeg er derfor glad til stadig at kunne hjælpe klubben selvom, jeg ikke har kræfterne til at være cheftræner. Jeg glæder mig utroligt meget til, at komme i gang med mit nye job.”

Den nye træner Sargozy, får sin debut den 19 Juli, hvor Arsenal for besøg af venskabsklubben Celta fra Spanien.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2010, 20:03 af Krile » Logged

Krile
Gæst
 
Sv: Simplicité
« Svar #10: 28 Jul 2010, 18:24 »


Sargozy igang
Arsenalnews.oc.uk 01.08.09
Så er de første træningskampe spillet i Arsenal, og Sargozy og hans tropper, har fået en god start på sæsonen. Hvilket har givet både sejre og uafgjorte i træningskampene, men vigtigst af alt, ingen nederlag.

Mange sad med underlæben godt nede omkring anklerne, da Charles Sargozy, blev præsenteret som ny træner for Arsenal. Som helt urutineret træner, virkede han ikke som det oplagte valg, alligevel valgte ledelsen at satse på ham. Da de, som de sagde, så noget talentfuldt i ham. Efter kun at have været i klubben i elleve dage, kom Sargozys første test, iform af en træningskamp. Real Club Celta de Vigo, fra Spaniens anden division, var modstanderen.

Arsenal stillede op, i noget nær den stærkeste opstilling. Dette var dog ikke altid lige synligt, da Celta til tider spillede lige op med ”The Gunners”. Der skulle dog blot gå 9. minutter førend Javi Baraja, måtte ind og hente bolden ud af eget net. Theo Walcoot var målscoren, højre fløjen havde bevæget sig ind på midten af banen. Her modtog han bolden fra Fabregas, og fra kanten af målfeltet, kunne han hamre til bolden, som der fløj, som et projektil imod trekantssamlingen, uden chance for Baraja.

Derefter gik spillet lidt i stå, og det bølgede frem og tilbage, uden de store chancer til følge. Selvom Sargozy satsede og satte flere nye spillere på banen, deriblandt danske Nicklas Bendtner, skulle tilskuerne helt frem til det, 86´ minut, førend de kunne juble igen. Denne gang var det indskiftede Andrey Arshavin, som kastede sig mod en løs bold i feltet, og headede den ind. Dermed lukkede Arsenal kampen, og Sargozy fik en sejr, i sin debut.


Tre dage efter, var Arsenal rejst til Østrig for at spille imod undertippede LASK Linz. Linz hvis mest kendte spiller, var Thomas Prager. Prager var efter syv sæsoner i Heerenveen, lige inden sæsonen, taget tilbage til Østrig og Linz. Endnu engang stillede Arsenal op i næsten stærkeste opstilling. Man havde dog taget flere talenter med, som skulle have chancen. Bl.a. Francisco ”Fran” Merida, som startede inde, i kampen. En kamp som startede meget rolig, og bølgede frem og tilbage. Det var faktisk svært at se, at Arsenal var storfavoritter, og burde have overtaget.

Men lidt efter lidt, satte Gunners sig på kampen, og kom tættere og tættere på det forløsende mål. Det kom ca. tolv minutter efter dommer Eddie Ildertons første fløjt. Sol Sampbell spillede en dyb bold ud i højre side, til en fremadstormende Emmanuel Eboué, som iskoldt og uselvisk fandt en helt fri Robin van Persie inde foran mål, som sikkert udplacerede den chanceløse målmand.

Arsenal fortsatte presset, og var meget uheldige med, ikke at komme yderligere foran. Flere store chancer blev misbrugt, også skete det uvirkelige for de rødklædte spillere. På en kontra, blev Aleksander Chum spillet helt fri, og han afsluttede meget sikkert, henover en fremadstormende Almunia. Med ti minutter tilbage, før spillere skulle ind, for at have en kop te at varme sig på, på det iskolde og regnvåde stadion i Linz, lignede det et uafgjort resultat, ved pausen.

Men det ville Arsenalspillerne ikke gå med til, og fortsatte presset, fra før målet, som om intet var sket. I det 43´tyvende minut, kom forløsningen også. Aaron Ramsay, en anden af de nye unge, fandt Arshavin, med en fantastisk aflevering bag om forsvaret. Dermed var russeren alene igennem med målmanden, og han svigtede ikke. Så kunne Arsenal gå til pause, med en 2-1 føring. Hvilket også blev kampens resultat, da ingen af holdende, trods store chancer, formåede at score efter pausen.

48 timer, efter kampen i Linz, skulle Sargozy og resten af Arsenal i kamp igen. Denne gang, var det imod en mere kendt modstander, i form af HSV. Truppen var rejst fra Østrig, og havde lige nået en enkelt træning på HSH-Nordbank-Arena, inden de var klar til kamp aftenen efter. Denne gang, havde Sargozy valgt at give reserverne chancen, imod et bedre hold. Det betød at navne som Fabregas, van Persie og Clichy, var udskiftet med navne som, Nasri, Bendtner og Gibbs. Arsenal anført af de tændte nye spillere, startede som lyn og torden, og efter blot 48 sekunder, lå bolden bag målmand Rost. Målscoren var Walcoot, som afsluttede et fantastisk angreb, med en afslutning oppe i hjørnet.

Derefter fortsatte presset imod Hamburgs mål, og flere gange måtte Rost hive klasseredninger frem for at undgå, at hans hold skulle komme yderligere bagud. Reserverne kæmpede for en plads på, det fremtidige Arsenalhold, og det var tydeligt. Tacklingerne der kom, var præcist timet, afleveringerne lå perfekt, og afslutningerne var af høj klasse, men ind ville bolden ikke. Både stolpe og overligger redede for HSV. HSV som ikke selv kom frem til det store, udover sporadiske kontra chancer. Men netop sådan en, førte frem til et hjørne i det 33. minut. Aogo, trak ud for at tage det, og han fandt en helt fri Mathjisen, som ikke helt fortjent, kunne bringe HSV, tilbage i kampen.

Efter pausen døde kampen lidt ud, og selvom begge trænere prøvede at skaffe lidt liv i kampen, med forskellige udskiftninger. Kunne de konstatere, at da de gav hinanden hånden efter kampen, var stillingen stadig 1-1.
Træningskampene
Arsenal - Celta 2-0
LASK Linz - Arsenal 1-2
HSV - Arsenal 1-1
AS Saint-Etienne 1-1

Sidste træningskamp, var hjemme imod franske AS Saint-Etienne. Denne gang, var opstilling sat, til noget, som kunne ligne en startopstilling, til premieren, otte dage senere imod Portsmouth. Arsenal kom endnu engang med fuld fart, fra starten af kampen, og denne gang skulle der gå fire minutter førend, de havde bragt sig foran. Denne gang, med Abou Diaby, som målscorer og afslutter af et flot angreb. Dermed var hjemmeholdet, kommet foran med 1-0, noget der så udtil at behage dem meget godt da de stillede sig længere tilbage og lod franskmændene få initiativet.

Dette dræbte kampen lidt. Arsenal havde ikke lysten til at spille og løbe så meget, og tænkte mere på at spare sig til næste kamp. Mens Saint-Etienne ikke havde evnerne til at komme igennem, et stærkt spillede Arsenal forsvar. De tilskuere som havde taget sig sammen, og var mødt op til fodbold, måtte da også vente lige knap 75 minutter, førend der igen kom gang i målscoringen. Denne gang var det de franske spillere som kunne juble, da Landrin bragte balance i regnskabet. Lige pludselig sov forsvaret hos det engelske tophold, og Landrin stod helt fri, og udplacerede sikkert Manuel Almunia.

Sådan endte kampen også, med endnu et 1-1 resultat. Dermed kan Arsenal og især Charles Sargozy, gøre status, efter en nogenlunde opstart, hvor man fik skaffet sig to sejre og to uafgjorte. Men vigtigst af alt, fik man ikke nogle nederlag. Dermed ser truppen ud til at være klar til at starte Premier League. Det sker lørdag d. 15/8 ude imod Portsmouth.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Simplicité
« Svar #11: 28 Jul 2010, 18:47 »

Faktisk en rigtig god start du har fået på denne blog.
God grafik og flot sprog.
Jeg vil helt sikkert følge med fremover.
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: Simplicité
« Svar #12: 28 Jul 2010, 20:10 »

Faktisk en rigtig god start du har fået på denne blog.
God grafik og flot sprog.
Jeg vil helt sikkert følge med fremover.
Mange tak, skal du have Smiley

Til de interesserede kan jeg fortælle, at jeg nok smider endnu en update op, senere i aften
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Simplicité
« Svar #13: 28 Jul 2010, 20:35 »

God start på bloggen !
Det ser lovende ud med spillet og ikke mindst bloggen!!

Og det at det er om den fantastiske klub ARSENAL, så følger jeg da helt sikkert med!!

Logged


Krile
Gæst
 
Sv: Simplicité
« Svar #14: 28 Jul 2010, 21:29 »

God start på bloggen !
Det ser lovende ud med spillet og ikke mindst bloggen!!

Og det at det er om den fantastiske klub ARSENAL, så følger jeg da helt sikkert med!!


Mange tak, jeg håber at blive ved med at gøre det godt Smiley

Update lige omlidt...
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010