home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 514 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 98511 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #450: 22 Jul 2011, 20:09 »

Under normale omstændigheder bør Evans med snilde nappe mindst 1 minut på Andy. Andy har været hamrende elendig i de seneste enkelstarter, men det er jo lidt noget andet i morgen. Her er bliver manglen af enkelstartsevner næsten opvejet af den mængde kræfter, som man nu skulle have tilbage. Det er en halvlang enkelstart og til trods for en god enkelstart af Andy, så tror jeg, Evans napper ham imorgen - jeg håber det satme.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #451: 22 Jul 2011, 22:09 »

Jeg håber godt nok også Evans tager den i morgen.
Med brødrene Schlecks seneste udtagelser i medierne, så skal de bare ikke vinde tour de france. Hvis Andy vinder samlet, så syntes jeg arrangørene skal fjerne alle stigninger næste år, for jeg er sikker på at Cavendish ikke mener opkørsler er noget en cykelrytter skal være god til  Ubeslutsom
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #452: 22 Jul 2011, 23:00 »

Andy har ikke lavet andet end at brokke sig over ruten i år. Et fedt svar til ham fra Tour-ledelsen næste år kunne være: Ét styks prolog, ét styks enkelstart ved 10.-13. etape og ét styks enkelstart ved 20. etape. Det ville ikke engang være en unormal rute og det ville betyde ét styks Andy Schleck som nummer 5-6 stykker i Paris. Den her rute har været skabt lige til ham og han vinder den højst sandsynligt ikke engang..
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #453: 22 Jul 2011, 23:10 »

Ja den har virkelig været skabt til ham, og alligevel brokker han sig gang på gang i pressen. Der kunne meget nemt være 2 lange enkel starter næste år.
Bevars den præstation han lavede i går, var rigtig flot. Men i min verden, så er man ikke en fortjent vinder af Tour De France når man på den måde klynker i pressen.
Jeg håber virkelig Evans tager ham i morgen, men jeg tror det bliver tæt. De har begge brugt mange kræfter, men Evans er sej og en rigtig fighter, så det bliver spændende.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #454: 23 Jul 2011, 17:12 »

Yes, yes, yes! Fantastisk kørt af Evans  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Korzika
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #455: 23 Jul 2011, 17:19 »

TILLYKKE Cadel. Jeg under sgu Evans sejren. Han har fandme fightet flot. Schleck-brødrene bliver godt nok sat på plads efter en enkeltstart, hvor Cadel gennemsmadrer dem TOTALT. Andys togt den anden dag var rigtigt flot, men en tour-vinder skal altså kunne køre ned af, og mestre enkeltarten.

Men hvis Andy ikke kan vinde touren i år, hvornår kan han så?
Logged

Jilech
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #456: 23 Jul 2011, 17:27 »

TILLYKKE Cadel. Jeg under sgu Evans sejren. Han har fandme fightet flot. Schleck-brødrene bliver godt nok sat på plads efter en enkeltstart, hvor Cadel gennemsmadrer dem TOTALT. Andys togt den anden dag var rigtigt flot, men en tour-vinder skal altså kunne køre ned af, og mestre enkeltarten.

Men hvis Andy ikke kan vinde touren i år, hvornår kan han så?

Når Evans ikke er med, og når Contador ikke er med eller kommer ud for diverse styrt  Tunge
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #457: 23 Jul 2011, 17:30 »

TILLYKKE Cadel. Jeg under sgu Evans sejren. Han har fandme fightet flot. Schleck-brødrene bliver godt nok sat på plads efter en enkeltstart, hvor Cadel gennemsmadrer dem TOTALT. Andys togt den anden dag var rigtigt flot, men en tour-vinder skal altså kunne køre ned af, og mestre enkeltarten.

Men hvis Andy ikke kan vinde touren i år, hvornår kan han så?

Kort og kontant aldrig. Næste år er der uden tvivl som vanligt en prolog og 2 enkeltstarter. I år slår han Contador med under et minut mand mod mand, når vi trækker contador blive fanget bag et styrt samt hold tidskørslen fra. Selv med dårlig form ? knæ probs og træthed har Andy rent mand mod mand slået ham med under et minut. Havde der i vanlig stil været 2 enkeltstarter og en prolog slutte bag ham.

Kort og kontant Andy vinder aldrig touren.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #458: 23 Jul 2011, 17:32 »

Spændende væddeløb over 3 uger Smiley Selvfølgelig vinder Andy touren, men hvornår det tør jeg ikke sige.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #459: 23 Jul 2011, 17:54 »

Under sgutte Cadel en skid.. At man ikke vinder en eneste etape, og viser sig som vaerende bedst paa noget tidspunkt irriterer mig graenseloest. Han er en fedteroev af rang, som henter smaa traelse sekunder her og der. Ikke bedst nogen steder.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #460: 23 Jul 2011, 17:55 »

Under sgutte Cadel en skid.. At man ikke vinder en eneste etape, og viser sig som vaerende bedst paa noget tidspunkt irriterer mig graenseloest. Han er en fedteroev af rang, som henter smaa traelse sekunder her og der. Ikke bedst nogen steder.

Bortset fra at han rent faktisk vandt en etape, men den pointe glemmer vi jo lige ;-)
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #461: 23 Jul 2011, 17:57 »

Men mon ikke Andy stadig har tid nok til at vinde imorgen. Smiley
Svaret var nej, super lækkert.  Grin
Fandeme en dårlig enkeltstart af ham.
Logged

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #462: 23 Jul 2011, 17:59 »

Bortset fra at han rent faktisk vandt en etape, men den pointe glemmer vi jo lige ;-)

Fair deal, den skal ej glemmes
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #463: 23 Jul 2011, 18:00 »

Svaret var nej, super lækkert.  Grin
Fandeme en dårlig enkeltstart af ham.

Selvfølgelig var den dårlig, men det er den bedste tid han kørt i tour de france, og Evans kørte jo også sindssygt i dag. Kun 7 sek efter Tony Martin siger ikke så lidt.

« Seneste Redigering: 23 Jul 2011, 18:02 af Sunbao » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #464: 23 Jul 2011, 18:02 »

Jo jo men Evans kunne jo havde kørt 1½ mins langsommere og stadig vundet.
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010