home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  1 Bruger, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende spil [Queens Park]
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil [Queens Park]  (Læst 53954 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #60: 04 Aug 2010, 17:42 »

Forhandlinger og forandlinger, Formanden overvejde at trække sig så en ny mand kunne komme til at stå i spidsen for bestyrelsen, men der skete aldrig noget Smiley
Logged

- 96 -

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #61: 04 Aug 2010, 22:56 »

Forhandlinger og forandlinger, Formanden overvejde at trække sig så en ny mand kunne komme til at stå i spidsen for bestyrelsen, men der skete aldrig noget Smiley

Nåårh okay Opstemt.
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #62: 05 Aug 2010, 23:00 »

Hva så Mikk.. Smiley hvor langt er du nået? Smiley
Logged

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #63: 06 Aug 2010, 19:43 »

Så er der ændret i sæsonrækkefølgen, da jeg ikke har fået svar fra Petur og Arsrea, hvilket dog kan skyldes ferie, og hvis en af disse kommer tilbage og meddele de stadigvæk er interesseret gælder den gamle rækkefølge stadigvæk. Smiley Dermed er Lund Larsen også blevet skrevet på til en sæson Wink
Logged

- 96 -

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #64: 06 Aug 2010, 19:46 »

Så er der ændret i sæsonrækkefølgen, da jeg ikke har fået svar fra Petur og Arsrea, hvilket dog kan skyldes ferie, og hvis en af disse kommer tilbage og meddele de stadigvæk er interesseret gælder den gamle rækkefølge stadigvæk. Smiley Dermed er Lund Larsen også blevet skrevet på til en sæson Wink

Det er bare helt i orden! Smiley

BTW: Hvornår regner du med at være færdig Mikk? Smiley
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #65: 06 Aug 2010, 21:19 »

Er på igen søndag aften Wink..
Logged

Lund Larsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #66: 06 Aug 2010, 23:06 »

Hej...

Lyder godt!

jeg fik lov at komme på listen  Smiley

Jeg må sige det på denne måde... Bliver MEGA fedt. Prøve at bygge vidre på noget stort  Grin

Men undskyld mig.... 12 kasser hmmmm.. seriøse problemer oppe foran Ubeslutsom

Det "problem" skal jeg nok tage mig af..

God vind og held skal der til... Kom så igang  funny
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #67: 08 Aug 2010, 15:13 »

WTF, undskyld Mikk.. Men du har sku brugt rimelig lang tid nu Smiley Huh
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #68: 09 Aug 2010, 16:29 »

Hvor langt er du nået Mikk? Smiley Smiley
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #69: 09 Aug 2010, 17:28 »

... sorry for min inaktivitet. Har simpelthen været optaget hele ugen, og så har lysten til manager heller ikke været her.
Derfor må jeg desværre meddele, at jeg ikke får spillet sæsonen færdig.
Jeg har lige uploadet spillet, og sendt det til Elmander9, som forhåbentlig kan færdiggøre sæsonen og sin egen. Vil stadig følge med herinde, og måske har jeg lyst til en sæson på et andet tidspunkt.
Men held og lykke Elmander9.
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #70: 09 Aug 2010, 22:39 »

I updaten i morgen kan jeg bl.a. skrive om at Jamie Brough er en stor nar.......
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #71: 09 Aug 2010, 23:25 »

Queen's Park - de sidste 10 kampe



Intro

Jeg vidste intet til holdet inden jeg skulle spille de sidste 10 kampe for Queen’s Park, hvor vi lå på en 8. plads. Jeg besluttede mig for at bruge lidt tid på at kigge hver spiler igennem. Og jeg fandt straks holdets problem. Målmanden Chris Thompson. Men grundet vi ikke havde andre keepere i truppen, blev jeg nød til at spille med Chris i buret. Og som jeg havde forudset havde Chris det utroligt svært inde i målet. Han havde svært ved at holde fast i de fleste skud og kostet 4-5 mål på de 10 kampe jeg spillede, hvilket er utrolig ringe! Vores højre back var også tyndt besat. Men med 2 fri transfers var det problem hurtigt løst. Jeg valgte at bruge en defensiv 5-2-3 og håbede på at det ville lykkes okay.


Hva’ faen laver du Brough?

Vi var gået videre til Oprykningsspil mod Ayr. Første kamp var vi presset i bund. De vandt 2-0, hvor et af målene blev lavet ved at Danny Foster lavede et klodset straffespark mod Tam McManus, som Tam satte forholdsvis sikkert ind. I de sidste 5 kampe Ayr og Queen’s Park havde mødt hinanden var det blevet til 4 sejre til Ayr og en enkelt uafgjort. Så ud fra statistikkerne skulle Ayr have en klar fordel, nu hvor returkampen skulle spilles. Men returkampen på udebane var stegt modsat. Vi pressede Ayr godt fra fløjten lød. I denne kamp var vi gået fra en 5-2-3 til en 4-2-1-3, som skulle vise sig at give pote. Efter 44 minutters spil skød Reid Brown os på 1-0. I det 58. minut satte Scott Brown os på 2-0 og jeg var parat til forlænget. Men det havde Jamie Brough ikke tænkt sig at det skulle. Han satte holdets arbejde over styr og smed bolden i fødderne på Dylan McGeouch, der stod helt fri inde foran vores mål. Tåbeligt lød og så det ud. Så mon ikke at Queen’s forsvar skal skiftes ud, efter to kampe hvor de koster 2 afgørende mål!


Mål for sæsonen 2011/12

Efter alt at dømme burde vi have en god chance for at rykke op. Med et par indkøb i transfervinduet burde vi have en god, solid trup, som skal kunne føre os i 1. division, som vi var oppe at snuse ved, men aldrig blev til noget. Desværre ser det ud til at vi mister vores kære Ass. Manager Kevin McKeown, der har kontrakt udløb d. 11/5-2011 og ikke vil forlænge.


Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #72: 10 Aug 2010, 17:16 »

Sir Richard Ramsey forlænger med Queen’s Park

Efter to gode sæsoner har bestyrelsen i Queen’s Park valgt at give Sir Richard Ramsey et nyt kontrakttilbud. Hvis Sir Richard sætter sin underskrift på den nye aftale bliver han god for DKK 5.000/uge indtil maj 2013. Sir Richard var aldrig i tvivl om hvorvidt han skulle forlænge eller ej, så Queen’s Park har Sir Richard i mindst 2 år endnu, hvilket glæder bestyrelsen, spillerne, samt klubben fans.

Kontrakttilbuddet



Hvem er John Morling?
Queen’s Park manglede en assisterende manager. Efter 4 ugers søgning på en ny ass. Manager, fandt Sir Richard Ramsey og Queen’s bestyrelse frem til en mand, ved navn John Morling. John er englænder, 37 år, har fået 1 årig kontrakt på DKK 1.700/uge og er samtidig ungdomstræner for Irland. Sir Richard, bestyrelsen og John ser frem til et godt samarbejde, som kan ende med en kontraktforlængelse til John. Udover John, har Queen’s Park også udvidet deres stab med



Transfer  < -----
Griffiths, Jase  -  Fri transfer
Asante, Akwasi  -  Fri transfer
Forrest, James  -  Ayr, DKK 850K
Magennis, Josh  -  Fri transfer
Upson, Ed  -  Fri transfer
Bull, Nikki  -  Fri transfer
McKay, Daniel  -  Kilmarnock, leje
Chester, James  -  Fri transfer
Nardiello, Daniel  - Fri transfer
Boateng, Daniel  -  Fri transfer
Ayling, Luke  -  Fri transfer
Ajose, Nicky  -  Fri transfer
Tímár, Krisztián  -  Fri transfer

Total  -  DKK 850K

Transfer  ----- >
Harkins, Paul  -  Fri
Tiernan, Fergus  -  Fri
Ure, Martin  -  Fri
Murray, David  -  Fri
Capuano, Giuseppe  -  Fri
Reilly, Steven  -  Fri
McConalogue, Stephen  -  Fri 
Brough, Jamie  -  Fri
Hamilton, Chris  -  Fri
Dunlop, Ross  -  Fri

Total   -  DKK 0



Venskabskampe

Queen’s  6  - 0  GH Academy (Spansk hold uden liga)
Queen’s  0 - 2 Kilmarnock (Premier League Scotland)
Queen’s  0 - 3 Southampton (Coca-Cola League 1)
Queen’s  1 - 5 Motherwell  (Premier League Skotland)
Queen’s  3 - 4 Scunthorpe (Coca-Cola Championship)
Queen’s  0 - 3  Rangers (Premier League Scotland)



Skotske League Challenge Cup
Queen’s   1 - 2   Raith (1. Division) Udebane

Skotske Ligacup
Queen’s  0  -  4  Clyde (2.division) Udebane



Mål for sæsonen 2011/12
Efter skuffende optakstresultater, både i venskabskampe og i de to skotske cups, frygter jeg at det begynder at se dårligere ud for sæsonen. Men trods de dårlige resultater regner jeg stadig med at vi som minimum skal spille om oprykning til 1. division. Bookmakerne har sat odds 11.00 på at vi vinder og at vi skal indfinde os med en midterplacering. Jeg er dybt uenig og mener det stegt modsat. Det er tid til at Queen’s skal op ad i rækkerne!



Næste update kommer, når jeg når til vinter-pausen

Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #73: 10 Aug 2010, 17:35 »

God update Elmander (:
Du topper updaten med "Stegt modsat"! haha Opstemt
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil [Queens Park]
« Svar #74: 10 Aug 2010, 17:46 »

ser godt ud Elmander Smiley Sygt du førte holdet derop Shockeret Men vil gerne se ss af indkøbene og derudover skal du passe på med for mange ændringer jo Wink Og husk nu på vores holdning til ikke britiske spillere!!! Kun spillere der er flere nivauer over resten i truppen der IKKE er brittere bør signes, ellers holder vi os til britiske spillere Smiley
Logged

- 96 -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010