home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Lyngby
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lyngby  (Læst 3014 gange)
Daninho13
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Lyngby
« : 20 Jul 2010, 14:00 »

hejsa


jeg er lige kommet hjem og har købt FM10 simpelthen fordi jeg elsker dets forgængere (: ..

Jeg har valgt at starte et save med Lyngby, men har ingen idé om hvordan taktikker, træning, indkøb etc. skal takles i forhold til FM09? ..

Nogen der har idéer?
Logged

Daninho - més que un jugadore

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lyngby
« Svar #1: 20 Jul 2010, 14:21 »

Genialt klubvalg - kørte selv en blog med Lyngby under blogkonkurrencen, og det er klart det sjoveste save jeg har haft i FM10. Smiley

De fleste ting håndteres på nogenlunde samme vis som i 09, herunder træning og indkøb. Taktik-delen er blevet gjort lidt lettere at forstå, med "tactic-creatoren" (eller hvad den nu hedder Wink). Det er dog også muligt at lave taktikkerne rimelig meget på samme måde, som det var tilfældet i 09, ved at vælge at lukke den "tactic-creator". I 2010-udgaven af FM skal du dog huske at trykke "advanceret" når du har valgt en spiller, og vil give spillerinstrukser.
Personligt kan jeg kun anbefale at du forsøger at sætte taktikken op med creatoren, hvorefter du sætter spillerinstrukserne selv, for at få det hele til at passe bedre til din taktiske filosofi & ønsker.

Hvis du vil have noget mere specifikt, vedrørende Lyngby, kan jeg fortælle dig, at 4-2-3-1 fungerede ganske godt for mig - med kun to indkøb, begge på fri transfer (Franck Semou, som er et stort, dansk midtbane talent) og Jacob Neestrup, formåede jeg at rykke op i den første sæson. Herefter blev det igen til nogle af de gratis spillere, men ellers ingen indkøb, og det fungerede fint nok, i og med at jeg allerede i den første sæson i SAS Ligaen fik spillet mig til en plads i EURO League (dog via. fair play listen).

Uanset hvordan din tilgang til spillet vil være, så ønsker jeg dig ihvertfald held og lykke, og jeg håber ikke, at du vil fortryde købet af FM10! Smiley
Logged

Daninho13
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyngby
« Svar #2: 20 Jul 2010, 14:30 »

tror næppe jeg kommer til at fortryde det heller (; ..

hvad hed den blog? vil gerne lige se den igennem for at få et bedre indblik (:
Logged

Daninho - més que un jugadore

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lyngby
« Svar #3: 20 Jul 2010, 15:01 »

Den forsvandt desværre med FMFreaks' servercrash, og som den kegle, jeg er, havde jeg undladet at gemme de forskellige opdateringer osv. Græder
Logged

Daninho13
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyngby
« Svar #4: 20 Jul 2010, 15:09 »

arh øv man, har lige mistet Franck Semou til Silkeborg ): ..
Venter på hvad Neestrup siger nu, ingen andre har været efter ham endnu.

har du andre gode ting jeg kan bruge? (:
Synes det er lidt forvirrende med den der tactic creator .. Men håber jeg får det bedste ud af den jeg har lavet (:
Logged

Daninho - més que un jugadore

Daninho13
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyngby
« Svar #5: 20 Jul 2010, 15:23 »

lige underskrevet med Jonathan Reis, brasiliansk angriber som spejderen siger er langt bedre end Mortensen.

Hvordan skal jeg ha min træning til at se ud?
Logged

Daninho - més que un jugadore

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lyngby
« Svar #6: 20 Jul 2010, 15:46 »

Tja, kan råde dig til at skrive lange kontrakter med nogle af de store talenter (Emil Larsen & Brian Hamalainen især), så du ikke ender med at skulle sælge dem for lommefnuller (hvilket jeg var Skuffet). Desuden så er det en god idé at se lidt på diverse SAS Liga-hold, både deres 1. og 2. hold, og holde øje med hvilke spillere der har kontraktudløb hvornår, så du kan stjæle nogle af dem på fri transfer. Morten Bertolt, Esben Hansen og Mathias Wichmann Andersen er blandt de syv spillere jeg hentede gratis efter oprykningen, og alle tre har været store successer i spillet; blandt andet har Bertolt været #2 i "forårets/efterårets spiller i SAS Ligaen", samt #2 eller 3 i "årets danske spiller"-kåringen. Wichmann har været fantastisk, og udvikler sig fortsat her i 2013, og Esben Hansen er jo bare en klassespiller, som har dannet en solid midtbane med Bertolt.

Ellers er det også værd at holde øje med regen-talenterne i nogle af de lavere rangerede klubber fra 1. samt 2. division - især B93 har haft mange gode talenter i mit save. At se lidt på nogle andre landes U19 landshold kan også vise sig at være værdifuldt - jeg har blandt andet et par fantastiske belgiere, og en ukrainer i truppen (bemærk alderen Smiley). Ellers er det også værd at scoute brasilien for unge spillere, især efter den første sæson.. der er ofte nogle perler på ungdomsholdene derovre! Smiley

EDIT: Træningen er rimelig meget som i FM09.. tror nok, der er en tråd omkring det et sted her på forumet, som burde være til at finde inde under "træningsbanen". Personligt går jeg 100% efter de stats spilleren har, og de stats jeg mener, han har behov for at stige i. Plejer højest at lade træningsintensitete n komme 1 tak over der, hvor den skifter til "hård".
« Seneste Redigering: 20 Jul 2010, 15:48 af Indsæt_Navn » Logged

Daninho13
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyngby
« Svar #7: 20 Jul 2010, 15:49 »

okay, super , tusind tak for hjælpen makker !! vil forsøge at få det bedst mulige ud af det (:
Logged

Daninho - més que un jugadore

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby
« Svar #8: 20 Jul 2010, 17:27 »

Jeg har også haft et langt og underholdende spil med Lyngby. Lige som Indsæt_Navn har jeg haft stor succes med 4-2-3-1. Mht. indkøb så er det meget begrænset hvad jeg har handlet. Dog vil jeg anbefale dig  at hive Anders Christiansen, Christopher Olscyk og Emil Larsen op i a-truppen. Derudover solgte jeg Rune P. forholdsvist hurtigt, og brugte Højlund som nu har været min førstemålmand gennem 10 sæsoner.

Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lyngby
« Svar #9: 20 Jul 2010, 18:38 »

Kan jeg egentlig lokke et screenshot af Højlund ud af dig, Jharn? Endte med at lade ham gå på fri, da han aldrig blev nær så god som Rune, men sådan går det jo, når man ikke bruger sine talenter, og det ville være meget sjovt at se, hvad jeg gik glip af. Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby
« Svar #10: 20 Jul 2010, 19:41 »

Kan jeg egentlig lokke et screenshot af Højlund ud af dig, Jharn? Endte med at lade ham gå på fri, da han aldrig blev nær så god som Rune, men sådan går det jo, når man ikke bruger sine talenter, og det ville være meget sjovt at se, hvad jeg gik glip af. Smiley

Han er egentlig ikke det helt vilde, men da jeg kører med en yderst stram økonomi, så er han perfekt. Faktisk har jeg i de seneste sæsoner været ude efter en ny keeper. Dog har jeg ikke haft held til at finde den helt rigtige, og dermed er Højlund stadig i kassen.

Jeg smider et SS op i dette indlæg, når jeg lige får taget mig sammen  Peace
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010