|
mfsjovhat
|
|
nettet gik igen, vi tager kampen senere skal også smutte nu ses
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Altså jeg førte 2-0 i den første kamp vi spillede da dit net gik. Så førte jeg 3-1 i anden kamp og bolden var på vej i mål til 4-1. Og vi aftalte jo at jeg skulle have de to mål fra første kamp med over i rematchen. Så principielt fører jeg 6-1...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
vi starter forfra, jeg havde utrolig dårlig forbindelse over begge kampe. Kom forsent på mange tacklinger og markeringer konstant. Bla. derfor du fik dit straffe og mange af dine mål.
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Det kan da umuligt være mit problem.. Men jeg skal spise nu, så hvis jeg ikke svarer på dit næste indlæg lige med det samme, så er det derfor..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
0-0 fra næste kamp min ven, ingen diskussion.
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Og du er sådan en overordnet person som bestemmer i den her turnering eller hvad? Du kan da ikke bare diktere hvad der skal ske... Lad SørenA afgøre det - han er arrangør..
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Aug 2010, 19:17 af muten »
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Synes nu det lyder mest retfærdigt hvis muten får sejren...
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Footi
|
|
Synes I skal tage en rematch (hvor ingen af jer quitter pga. lag) og Muten skal starte med at føre 4-1. Alternativt kan I sige 6-1, men 4-1 burde kunne gøre det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Tak for medhold  Afgørelsen må vel vente til SørenA kommer online, eller vi selv bliver enige. Jeg skal noget nu her, så er derfor nok ikke online mere i aften...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Footi
|
|
Det burde vel næsten være en uskreven regel i sådanne turneringer. Det er imo. ret ligegyldigt om det var dit, eller hans net der gik. Uanset hvad burde I stadig lave en rematch med det resultat, I sluttede med. At mfsjovhat har det på en anden måde, er jo så en anden ting.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Jeg er sådan set enig i at vi sagtens kan lave en rematch. Men så kræver jeg selvfølgelig også at få nogle mål med i bagagen fordi jeg scorede dem i den kamp hvor nettet gik. Det synes jeg da sådan set er fair nok - jeg kan da på ingen måde se hvorfor vi skulle starte fra 0-0, som han siger. Vi havde sammenlagt spillet ca. 60-70 minutter og sammenlagt førte jeg 6-1. Så at starte fra 0-0, som mfsjovhat siger, kan da på ingen måde være fair.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
jeg melder mig ud hvis det forgår på den her måde.... Jeg venter til Søren kommer på så lader jeg ham afgøre det.
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Så du melder dig ud hvis du ikke får din vilje eller hvad? Hvor gammel er du? 5 år? Det her er jo ikke noget diktatur, hvor du er diktatoren. Men ja, lad SørenA afgøre det, for han er jo arrangøren...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC