|
SørenA
Gæst
|
|
Synes det passer fint der i starten af August  Det giver også lidt flere chancen for at melde sig til  Som jeg ser det er vi: SørenA muten AltidFCK Footi Seller95 Fernando Hamsen03 Lad os endelig håbe der kommer flere til 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Jul 2010, 12:33 af SørenA »
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Må man godt være Landshold ? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
Må man godt være Landshold ? :-)
Det er tilladt at være alle hold, det synes jeg gør det mere fair, end man får tildelt et hold tilfældigt.  samtidig gør det at vi finder siden bedste spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Så er jeg med  Tror gerne jeg vil være Tyskland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Footi
|
|
Lyder fint, at vi først starter i August, da de fleste også er kommet hjem fra ferie på det tidspunkt.  Btw. så nakker jeg jer alle sammen med Aston Villa. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Lyder fint, at vi først starter i August, da de fleste også er kommet hjem fra ferie på det tidspunkt.  Btw. så nakker jeg jer alle sammen med Aston Villa.  Må jeg så få en forsmag på det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
@SørenA: Jeg vil lige skynde mig at sige at jeg nok først er hjemme fra ferie enten d. 3. august. Så det ville være dejligt hvis du ville sætte deadline for gruppespillet sådan at jeg kan nå at spille mine kampe  Så måske skal du lige skrive i parantes ved mig at jeg først kan spille d. 4. august (eller d. 3. lidt afhængigt af hvad tid jeg kommer hjem den dag). Bare så mine modstandere ikke bliver trætte af at jeg ikke er online 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Jul 2010, 13:24 af muten »
|
|
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
Det skal jeg gerne gøre, intet problem i det. Men ville det ikke være fint, hvis man bare indelte grupperne, og så måtte folk selv arrangere deres kampe - selvfølgelig med deadline 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Jo det lyder ganske fint  Sådan fungerede det i hvert fald også i sin tid. Og så bør du nok lige skrive at brugerne skal sende resultatet af deres kampe i en personlig besked til dig. Så kan du opdatere løbende 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Du må også gerne skrive på ved mig at jeg først kan spille tidligst d. 31 juli 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
Vi starter ikke før engang først i August, da folk der er på ferie nu, også skal have en mulighed for at tilmelde sig  Og dem der er på vej på ferie, skal også have lov til at komme hjem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Footi
|
|
Må jeg så få en forsmag på det?  Må du da gerne.  PSN nick?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando