home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Den gamle hovedstad '18'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Den gamle hovedstad '18'  (Læst 31024 gange)
dida
Gæst
 
Sv: Den gamle hovedstad '15'
« Svar #60: 23 Jul 2010, 14:18 »



Viborg Sport l Trupgennemgang l 02.09.2009 l tirsdag klokken 15:11
Somsagt er transfervinduet nu lukket i, og det er tid til at gøre status. Viborg har købt tre nye spillere, og de har blot solgt en enkelt. Da Finn Østergaard overtog truppen for lidt over et år siden, havde Viborg en utrolig smal trup, som knap kunne klare, hvis de fik over to skader. Nu er den til gengæld meget mere fleksibel og holdbar. Nu vil vi dog bringe en lille opdatering på truppen, og gennem gå de fire kæder, og så må i selv vurdere, hvor vidt truppen er stærk nok til at overleve i Superligaen.

Målmænd:
Det bagerste led, og den sidste skanse, er målmanden. Her har Viborg to kompetente målmand at gøre godt med. Dog er der ingen tvivl om hvem der starter inde og hvem der starter på bænken. Robert Veselovsky er klart den stærkeste målmand Viborg FF er i besiddelse af, og derfor skal han selvfølgelig starte inde, og vil til hver en tid være at fortrække frem for Kristian Kirk. Veselovsky er kun 24, og har masser af gode år tilbage i sine handsker. Dog vare det nok ikke længe, før Veselovsky er fortid i Viborg FF. Målmandspositionen er nemlig det svageste punkt, i Viborg truppen, og virkelig et sted man burde forstærke, hvis man vil nå langt.
*****



Forsvaret:
Lige foran målmanden, ligger Viborg FF’s firemands forsvar. Det er faktisk et meget stærkt forsvar, som dog mangler Arnar Førsund, som man valgte at sælge op til denne sæson, men bortset fra det, så ser det rigtig fornuftigt ud.  Hvis vi starter fra højre side, som ligger Jorn Vermeulen ude på højre backen. Han er helt sikkert den stærkeste i Viborg forsvaret, og kommer til at få en ledende rolle, tros han kun er 23 år gammel, og rimelig uerfaren. I det centraleforsvar, ligger så de to danskere, Kim Madsen og Alexander Andersen. især Alexander Andersen ser meget spændende ud, han er blot nitten år gammel, og har allerede spillet sig ind på en fastplads i Viborg truppen, og det ventes han går en stor fremtid i møde. På venstre backen ligger Georgi PopKhadze. En dygtig spiller, som også kommer til at får en afgørende rolle denne sæson.
*****



Midtbanen:
Midtbanen består også af fire mænd på stribe. Midtbanen ser også rigtig spændende ud i år. den består af en god kombination mellem gamle og unge spillere, som alle kan spille rigtig godt fodbold. Hvis vi igen starter fra højre side, som har vi ghaneseren Razak Pimpong. En meget dygtig kantspiller, som plejer at være garant for mange mål, og i forrige sæson var han rent faktisk oppe på ni mål. De to centrale pladser er besat af den unge Franck Semou, som blot er 18 år, og den lidt ældre Eldin Karisik, som er gået hen og er blevet 27 år. To meget dygtige midtbanespillere. Det skal dog siges at Semou til tider skifter en del med Kevin Mensah om hvem der skal starte inde. På venstre kant spiller Thomas Raun så. Han var den spiller der stod for klart fleste assister i første division sidste år, og vi må håbe han kan forsætte stimen i år.   
*****



Angriber:
Så gælder det angrebet. Her spiller Viborg FF med to angriber op i front, og det plejer at gå meget godt. Den første af de to angribere, er sidste års topscore fra Første Division, nemlig Søren Ulrik Vestergaard. En rigtig god angriber, som har det med at score rigtig mange mål, hvilket bestemt ikke er nogen dårlig vane. Ved siden af ham ligger stortalentet David Boysen. Han spillede sidste år i AB, hvor han fik 28 kampe, scorede ni mål og lavede tretten assister, hvilket er ganske imponerende. Nu er han så gået hen og blevet nitten, så nu forventes der en smule flere mål af den unge gut, men det kan han sikkert godt levere.  Som reserve angriber, har Viborg Christian Olsen. en meget dygtig angriber, som kan score de afgørende mål, når han bliver skiftet ind.
*****




Hold øje med:
Viborg FF har en meget talentfuld trup, så derfor har vi valgt en lille række af talenter, som vi syntes man burde holde ekstra øje med i år. den første er den unge forsvarsspiller Alexander Andersen. Han har et kæmpe potentiale, og i år skal han virkelig ud og vise hvor stort det potentiale er, nu er han kommet til landets bedste liga, så han skal også lige vise han kan klare sig på det niveau, før han er klar til at tage skridtet ud i Europa. På midtbanen har vi også to meget store talenter, som er Kevin Mensah og Franck Semou. De minder en del om hinanden, og har begge potentiale til at nå til tops i dansk fodbold. Derudover skal i holde skarpt øje med David Boysen. Ny indkøbet er endelig noget frem til landets bedste liga og skal nu virkelig bombe igennem denne sæson. 
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den gamle hovedstad '16'
« Svar #61: 23 Jul 2010, 14:25 »

Dida: Nu har jeg lige læst hele første side igennem(og de 3 første updates) og desværre har den for mange stavefejl til at jeg fortsat vil læse med.. Det lyder ellers som en fin blog, men dit sprog indeholder desværre for mange fejl imo. Smiley

KUTGW Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

dida
Gæst
 
Sv: Den gamle hovedstad '16'
« Svar #62: 23 Jul 2010, 14:37 »

Dida: Nu har jeg lige læst hele første side igennem(og de 3 første updates) og desværre har den for mange stavefejl til at jeg fortsat vil læse med.. Det lyder ellers som en fin blog, men dit sprog indeholder desværre for mange fejl imo. Smiley

KUTGW Wink
tak, er ked af de mange fejl, men vil prøve at rette op på den i de kommende updates, og så håbe jeg kan fange dig Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Den gamle hovedstad '16'
« Svar #63: 23 Jul 2010, 15:04 »



Viborg Sport l Mål for sæsonen l 03.09.2009 l onsdag klokken 15:11
Der var i dag indkaldt til pressemøde på Viborg Stadion. det var manageren Finn Østergaard, som havde valgt at indkalde til pressemøde. Der var mødt en del journalister op, for at følge med, dog blot fra diverse aviser. Det pressemødet handlede om, var Målene for den kommende sæson.

-” Jeg har nu i samarbejde med bestyrelsen fastlagt en række mål for den kommende sæson. Jeg glæder mig selvfølgelig meget til at tage hul på den nye sæson, og det bliver stort at komme til at spille Superliga. Dog skal vi passe på at vi ikke rykker ned sammen sæson, så målet i Superligaen, er selvfølgelig at undgå nedrykning. Jeg syntes selv det ser ganske realistisk ud. Vi har et rigtig godt hold, som burde kunne klare sig fri af nedrykningen. Jeg har læst mig frem til, at vi skulle være seedet til at ende som nummer otte. Det er dog ikke nogen målsætning at ende der, vi skal blot klarer os fri af nedrykning. ” sagde Finn Østergaard.

-” Det er jo ikke blot Superligaen vi deltager i. vi er også med i den danske Pokalturnering. En turnering, som vi har store forventninger til, og vi vil meget gerne nå langt i den turnering. Det har vi helt klart også holdet til, og jeg tror virkelig vi kan nå langt. Målet er dog først og fremmest at ende i en kvartfinale. Når vi først så langt, så kan alt jo ske, så det er primært det vi håber på.” fortalte Finn Østergaard.

Emil Axelsen
EA@viborgsport.dk

« Seneste Redigering: 29 Jul 2010, 00:59 af dida » Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den gamle hovedstad '17'
« Svar #64: 23 Jul 2010, 17:05 »

Dog skal vi passe på at vi ikke røger ned sammen sæson
En lille fejl sneg sig ind men en rigtig god blog hvor jeg vil læse med
Logged

Manchester United just arrogant, not better

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den gamle hovedstad '16'
« Svar #65: 23 Jul 2010, 18:07 »

Dida: Nu har jeg lige læst hele første side igennem(og de 3 første updates) og desværre har den for mange stavefejl til at jeg fortsat vil læse med.. Det lyder ellers som en fin blog, men dit sprog indeholder desværre for mange fejl imo. Smiley

KUTGW Wink

Hvor er det åndsvagt at droppe en blog pga. stavefejl? Tag dig sammen.
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den gamle hovedstad '16'
« Svar #66: 24 Jul 2010, 09:45 »

Hvor er det åndsvagt at droppe en blog pga. stavefejl? Tag dig sammen.

Jeg er nu enig med FCK88, om hvorvidt stavefejl påvirker lysten til at læse en blog. Ligesom flot grafik fanger, og mangel på samme i nogle tilfælde kan skræmme folk væk, så betyder mange grove stavefejl også, at jeg holder mig væk. Sproget er og bør på mange måder være det vigtigste i en blog, og selvfølgelig er der plads til fejl, men de kan blive for grove og for mange. I sådanne tilfælde ville jeg også hoppe fra Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den gamle hovedstad '17'
« Svar #67: 26 Jul 2010, 20:03 »

Tillykke med oprykningen. Godt at komme hjem og få læst lidt. Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Den gamle hovedstad '17'
« Svar #68: 29 Jul 2010, 00:57 »

Dog skal vi passe på at vi ikke røger ned sammen sæson
En lille fejl sneg sig ind men en rigtig god blog hvor jeg vil læse med
beklager fejlen, og vil straks rette den. tak for rosen og det glaeder mig du vil laese med (:
Tillykke med oprykningen. Godt at komme hjem og få læst lidt. Smiley
tak for kommentaren. det er også godt at hörer du stadig fölger med (:

Jeg beklager de manglende updates, men er pt på ferie og sidder i sverige. dog regner jeg med at vaere hjemme på lördag, og så körer bloggen igen (:
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Den gamle hovedstad '17'
« Svar #69: 31 Jul 2010, 14:28 »



Viborg sport l Kanon start l 07.09.2010 l Søndag klokken 20:00
Så er Viborg FF endelig vendt tilbage til landets bedste liga, og det har de gjort med stil. Efter de første seks kampe, har de gjort en flot figur og har skrapt syv point sammen, og ligger rent faktisk på en overraskende 6. plads. Ganske flot af Viborg FF, og planerne om at sikre sig overlevelse i Superligaen, ser ud til at kører på skinner
Superliga:
4:2 v OB
1:2 v SønderjyskE
1:1 v Silkeborg
0:1 v Lyngby
0:1 v FC Nordsjælland
3:2 v Randers FC

Topscore:
Mortensen 5 mål (Lyngby)
Graulund 5 mål (AGF)
N’Doye 4 mål (FCK)
Movsisyan 4 mål (RFC)
Aílton 3 mål (FCK)

Pokalturnering:
5:0 v SGI

Topscore:
Johansen 4 mål (FCV)
Thomsen 3 mål (Sønderjyske)
Seifert 3 mål (NFC)
Qvist 3 mål (NFC)
Christiansen (Brønshøj)
for Viborg. Nu skal de så bare se om de kan forsætte den flotte stime og holde dampen oppe, så skal de nok sikre sig en ny sæson i landets bedste liga.

Der er rent faktisk ikke nogle spillere der har udmærket sig specielt. Alle spillerne har gjort det fremragende, og det er derfor svært at påpege en spiller der har gjort det ekstraordinært flot. Dog har den unge David Boysen vist sig ganske træfsikker, og på blot to kampe har han hamret to bolde i kasse, og ser ud til at være i en rigtig god form. Det samme gælder hans makker på toppen Søren Ulrik Vestergaard, som på tre kampe har nette to gange. Det ser rigtig spændende ud med de stærke angribere, og de skal nok få lavet en masse mål denne sæson.

Superligaen bliver suverænt ført af FC København, som i de første seks kampe, blot har tabt en eneste kamp, og vundet resten. Det er dog ikke nogen overraskelse at FC København er så overlegende, og det er svært at se hvem der skulle kunne true dem i deres vej mod endnu et mesterskab. AaB er nok det eneste reelle bud, og de ligger pt. På andenpladsen med to point mindre end FC København, og så har de endda spillet en kamp mindre. Et hold, som faktisk burde kunne udfordre mesterskabet er Brøndby, men de har skuffet alt of alle, og ligger rent faktisk på en 11. plads, hvilket er under nedrykningsstregen. Det ser ikke godt ud for vestegnen.

Også i år er Viborg FF med i landets pokalturnering. De er kvalifikaceret direkte til anden runde, og som manager Finn Østergaard har sagt, så satser de meget stort på at nå langt i Pokalturneringen, så derfor var kampen i anden runde mod SGI meget vigtig. Kampen skulle spilles i Guldager, og der var mødt hele 365 tilskuere op, for at følge opgøret. Viborg var kæmpe favoritter, og der gik da også kun femten minutter og så bragte Casper Sørensen Viborg i front. Et kvarter senere scorede Olsen til 0:2. Det var dog ikke slut endnu, og inden halvleg scorede Alexander Andersen til 0:3. i anden halvleg forsatte Alexander Andersen med at imponere og scorede sit andet mål i kampen. Den unge Franck Semou ville også lege med og lukke kampen til et resultat der hed 0:5, så var Viborg videre, og i tredje runde skulle de møde Frem. 

Emil Axelsen
EA@Viborgsport.dk


Ligastilling
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Den gamle hovedstad '18'
« Svar #70: 02 Aug 2010, 16:59 »

Jeg er desværre nødt til at lukke denne blog. Jeg har fået ny computer, og den anden er solgt, og nåede ikke at rede min saves fra den computer. men regner med at vende tilbage på blogscenen, men en blog, hvor jeg vil lægge meget mere vægt på det skriftlig og sørge for at få det læst ordenligt igennem (:
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den gamle hovedstad '18'
« Svar #71: 05 Aug 2010, 10:33 »

Ærgeligt med dine saves, nød virkelig at læse din blog Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Den gamle hovedstad '18'
« Svar #72: 05 Aug 2010, 15:46 »

ja det var træls. håber du vil læse med i min nye blog så(:
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den gamle hovedstad '18'
« Svar #73: 07 Aug 2010, 10:30 »

Det vil jeg da helt sikkert  Wink
Nogen idé om hvilken klub det skal være med? Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Den gamle hovedstad '18'
« Svar #74: 07 Aug 2010, 10:32 »

den er allerede lavet, den heder back on track og handler om Brøndby (:
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010