home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  '3' Ulvene Kommer!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: '3' Ulvene Kommer!  (Læst 3708 gange)
Fernando
Gæst
 
'3' Ulvene Kommer!
« : 12 Jul 2010, 13:48 »

FC Midtjylland - Intro

FC Midtjyllland er en dansk midterklub som spiller i Superligaen og til daglig spiller på MCH Arena i Herning.

FC Midtjylland har en del gode spillere og store stjerner i klubben som - Mikkel Thygesen, Jonas Borring, Ken ilsø, Jakob Poulsen og ikke mindst Farlige Frank (Frank Kristensen)

Da min tidligere FCM blog lige pludselig var væk på min anden PC, som jeg skrev min tidligere FC Midtjylland blog på og i denne nye blog med FC Midtjylland vil jeg forsøge, at lave mine updates anderledes på grund af, at i min tidligere blog skrev jeg om kampene, som mindede om liveopdateringer, men denne gang vil bloggen blive anderledes... Grunden til, at jeg tit blogger med FCM startede i 08 versionen, hvor jeg virkelig faldt for FC Midtjylland fordi jeg synes de var sjove at spille med. .

Mine Updates vil ikke være lange, men derimod lidt kortere end de updates jeg tidligere har lavet i mine blogs.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2010, 13:24 af Fernando » Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Ulvene Kommer!
« Svar #1: 12 Jul 2010, 13:49 »



- Informatioen om Spillet

Her vil der komme informationer om spillet. Der vil komme pokalskab, hvis vi da vinder nogen og links til de forskellige updates. Jeg har disse lande med:
Danmark (Superligaen og derover), England (Barclays Premier League og derover) Frankrig (Ligue 1 og Ligue 2 ) Italien (Serie A og Serie B) Norge (1. Division) Spanien (Liga BBVA og Liga Adelante) Sverige (Allsvenskan), Tyskland (Bundesligaen) Rumænien (1. Division) Skotland (Premier League)

Husk Hvis i vil have SS af noget så spørg endelig!



Pokalskab:



Updates:
Intro.

Ny Manager Præsenteret.
« Seneste Redigering: 13 Jul 2010, 17:20 af Fernando » Logged

dida
Gæst
 
Sv: Ulvene Kommer!
« Svar #2: 12 Jul 2010, 13:54 »

Dejligt med en blog om FC Midtjylland, som jeg er stor fan af, derfor vil jeg selvfølgelig følge med i denne blog om netop ulvene Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Ulvene Kommer!
« Svar #3: 12 Jul 2010, 14:01 »

Dejligt med en blog om FC Midtjylland, som jeg er stor fan af, derfor vil jeg selvfølgelig følge med i denne blog om netop ulvene Smiley

Jamen tusind tak!  Smiley
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ulvene Kommer!
« Svar #4: 12 Jul 2010, 14:37 »

så vælger du verdens klammeste hold at blogge om ):
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

asj89
Gæst
 
Sv: Ulvene Kommer!
« Svar #5: 12 Jul 2010, 15:11 »

Hehe, synes faktisk dit topbanner er mega fedt! Peace
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Ulvene Kommer!
« Svar #6: 12 Jul 2010, 15:16 »

så vælger du verdens klammeste hold at blogge om ):

Hvad er det der er så klamt ved dem? Tunge
Hehe, synes faktisk dit topbanner er mega fedt! Peace

Tak kan faktisk ikke huske hvem der har lavet det.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Ulvene Kommer!
« Svar #7: 12 Jul 2010, 15:53 »



Ny manager præsenteret

-27.06.09-

Jens Ørgaard har idag fundet en ny til at stå i spidsen for FC Midtjylland efter Allan Kuhn blev fyret, på grund af problemer mellem ham og bestyrelsen og valget om at fyre, Allan Kuhn som ikke har været træner for klubben i så lang tid overraskede nok utrolig mange, da det er en ukendt manager, som Jens Ørgaard og resten af bestyrelsen har fundet.

Jens Ørgaard: "Velkommen til klubben. Jeg vil nu præsentere vores nye manager Theis Hansen, som skal stå i spidsen for klubben. Mit valg kommer nok som en kæmpe overraskelse for alle på grund af at han ikke er en så rutineret herre i trænerverdenen og ingen har hørt om ham før, men jeg og bestyrelsen bakker fuldt op ham og vi håber da at han kan opfylde de krav vi har om europæisk deltagelse til næste sæson."

Theis Hansen: "Hej allesammen jeg er rigtig glad for at for lov til at arbejde sammen med så dygtige fodboldspillere og jeg glæder mig også til at arbejde sammen med mine nye kollegaer i staben."


Theis Hansen: "Jeg ved, at I alle vil kritisere og være efter mig fra starten af, da jeg er helt ny og uden tidligere erfaring på trænerposten. Men jeg vil overbevise jer om, at Jens Ørgaard og resten af bestyrelsen har valgt rigtigt ved at vælge mig."

Journalist fra Ekstrabladet:
"Som du selv siger, så er du helt ny i jobbet. Hvordan vil du klare skærene med hensyn til at skabe gode resultater og hjælpe til med at økonomien skal køre rundt?"

Theis Hansen: "For at resultaterne skal komme skal vi først have fastlagt en god taktik og vælge de spillere der passer bedst ind i systemet så skal resultaterne nok komme. Økonomien har jeg selv stor fokus på, for at den skal blive bedre, så klubben kan blive større og bedre."

Journalist fra Herning Folkeblad:
"Faciliteterne i klubben er ret gode forventer du så at du kan hente nogen spillere ind"?

Theis Hansen:"Ja jeg vil naturligvis hente nogle par spillere ind hvis jeg mener vi har brug for det."

De blikkende lys fra de mange kameraer blænder næsten Ørgaard og Hansen, da de giver hånd til hinanden og træder ud af  lokalet. Det var et overraskende pressemøde, som journalisterne mødte op til, for de havde ikke regnet med, at den nye manager ville være sådan en urutineret træner der blev præsenteret.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ulvene Kommer!
« Svar #8: 12 Jul 2010, 16:02 »

Er det dig selv, som har lavet grafikken, eller en anden?

Ellers en god blog Wink
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: Ulvene Kommer!
« Svar #9: 12 Jul 2010, 16:03 »

Top banneret er der en der har lavet til mig

Billedet med Allan Kuhn er et billed jeg selv har taget og redigeret i Wink og Tusind tak håber du vil følge med....
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '3' Ulvene Kommer!
« Svar #10: 16 Jul 2010, 18:20 »

Hej

Når jeg laver en trupgennemgang vil i så bare se spillernes navne eller vil i også have SS af dem? :-)
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '3' Ulvene Kommer!
« Svar #11: 16 Jul 2010, 19:24 »

Navnene er okay Opstemt
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Fernando
Gæst
 
Sv: '3' Ulvene Kommer!
« Svar #12: 18 Jul 2010, 20:23 »

Navnene er okay Opstemt

Fair nok så går jeg igang om lidt Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010